Początkujący.... (Pytania/Pomoc)
Re: Początkujący....
nobowskie pytanie
czym się różnią kategorie turniejów, np. master?
czym się różnią kategorie turniejów, np. master?
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Za mastery jest większa ilość punktów do ligi (maks 300) są one minimum dwudniowe i gra się minimum 5 bitew. Turnieje lokalne to prawie zawsze jednodniowe imprezy gdzie rozgrywane są 3 bitwy, a maks punktów do ligi to 100. No i na mastery przyjeżdża o wiele więcej graczy niż na turnieje lokalne. Masterów jest też sporo mniej i nie każdy ośrodek może go zorganizować.
Zawsze rzucasz normalnie 2d6 na wiatry magii. Potem w zależności od sojuszu:
dobry+dobry/zły+zły dowolnie dzielisz PD i DD
dobry+zły dzielisz PD i DD możliwie równo pomiędzy obie armie, żadna z nich nie może korzystać z kości tej drugiej (nie można rozpraszać czaru rzuconego na oddział z armii A kośćmi które ma armia B)
A jak jest z neutralnymi armiami to nie pamiętam, ale chyba jest jak dobry+dobry
dobry+dobry/zły+zły dowolnie dzielisz PD i DD
dobry+zły dzielisz PD i DD możliwie równo pomiędzy obie armie, żadna z nich nie może korzystać z kości tej drugiej (nie można rozpraszać czaru rzuconego na oddział z armii A kośćmi które ma armia B)
A jak jest z neutralnymi armiami to nie pamiętam, ale chyba jest jak dobry+dobry
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Teorytycznie nie, ewentualnie dispelek
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Kraśki dostają swoje kości powera i dispella normalnie. Zwłaszcza te drugie, jeśli są generowane przez bohaterów (z run np). Można ich użyć do dispella chociażby.
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."
Dokładnie. Dwarfy też można złożyć dość tanio, kupując figsy z bfsp ale wtedy Twoja armia wygląda raczej słabo, a nowe, plastikowe figurki chaosu są naprawdę ładne i nie jakoś pieruńsko drogie, a także ogólnie dostępne (w przeciwieństwie do ładnych, starych modeli kraśków, których trzeba się czasem naszukać)
Myślę o powrocie do battla, ale chciałbym jakąś mało liczną armię. Myślę o ograch, są "viable" czy dalej bolą je brzuchy z przeżarcia? Dalej są białym krukiem na turniejach, a ich widok u przeciwnika wywołuje westchnienie ulgi czy dają radę?
Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.
Ogry są teraz bardzo mocne. Imo to najlepszy nowoedycyjny book jak do tej pory wydany przez GW. Maryś na ETC Championship pobił nimi rekord turnieju w ilości zdobytych dużych punktów Jedyny mankament to inicjatywa 2, jedno słonko i wsysa całą armię ale nie ma armii idealnych
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
A może ktoś polecić darmowy program do robienia rozpisek? Bo army builder jest ciut drogawy Czy może zostaje mi rzeźba w excelu?