Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
Dobra, po zmianach wygląda to następująco:
1 Arch Lector of Sigmar @ 160.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [50.0]
Luckstone [5.0]
1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain of the Empire @ 85.0 Pts
Battle Standard
1 * Captain of the Empire @ 168.0 Pts
Lance; Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Dawnstone [25.0]
Sword of Battle [20.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Warrior Priest of Sigmar @ 115.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Silvered Steel [45.0]
1 Battle Wizard @ 65.0 Pts
Magic Level 1
1 Battle Wizard @ 65.0 Pts
Magic Level 1
39 Halberdiers @ 254.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
39 Halberdiers @ 254.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
25 Spearmen @ 135.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard
4 Demigryph Knights @ 252.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
4 Demigryph Knights @ 252.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]
2 Acolyte @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
Models in Army: 119
Total Army Cost: 2400.0
1 Arch Lector of Sigmar @ 160.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [50.0]
Luckstone [5.0]
1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain of the Empire @ 85.0 Pts
Battle Standard
1 * Captain of the Empire @ 168.0 Pts
Lance; Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Dawnstone [25.0]
Sword of Battle [20.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Warrior Priest of Sigmar @ 115.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Silvered Steel [45.0]
1 Battle Wizard @ 65.0 Pts
Magic Level 1
1 Battle Wizard @ 65.0 Pts
Magic Level 1
39 Halberdiers @ 254.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
39 Halberdiers @ 254.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
25 Spearmen @ 135.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard
4 Demigryph Knights @ 252.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
4 Demigryph Knights @ 252.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]
2 Acolyte @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
Models in Army: 119
Total Army Cost: 2400.0
1. koniecznie muzyk na spearach (np zamiast niekoniecznego sztandaru)
2. wymieniłbym jeszcze 6 włóczników na: dopakowanie halabard do 40, 3+ asv na bsb, BoEF na jednych demigryfach
2. wymieniłbym jeszcze 6 włóczników na: dopakowanie halabard do 40, 3+ asv na bsb, BoEF na jednych demigryfach
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
2400 Euro Pts
1 Arch Lector of Sigmar @ 160.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [50.0]
Luckstone [5.0]
1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain of the Empire @ 96.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Charmed Shield [5.0]
1 * Captain of the Empire @ 168.0 Pts
Lance; Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Dawnstone [25.0]
Sword of Battle [20.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Warrior Priest of Sigmar @ 115.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Silvered Steel [45.0]
1 Battle Wizard @ 65.0 Pts
Magic Level 1
1 Battle Wizard @ 65.0 Pts
Magic Level 1
40 Halberdiers @ 260.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
40 Halberdiers @ 260.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
20 Spearmen @ 110.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician
4 Demigryph Knights @ 252.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
4 Demigryph Knights @ 252.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]
2 Acolyte @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
Models in Army: 116
Total Army Cost: 2398.0
Dzięki Macias za sugestie, w obecnym kształcie rozpiska wygląda dużo lepiej niż jej protoplasta Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś propozycje, to śmiało.
1 Arch Lector of Sigmar @ 160.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [50.0]
Luckstone [5.0]
1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain of the Empire @ 96.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Charmed Shield [5.0]
1 * Captain of the Empire @ 168.0 Pts
Lance; Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Dawnstone [25.0]
Sword of Battle [20.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Warrior Priest of Sigmar @ 115.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Silvered Steel [45.0]
1 Battle Wizard @ 65.0 Pts
Magic Level 1
1 Battle Wizard @ 65.0 Pts
Magic Level 1
40 Halberdiers @ 260.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
40 Halberdiers @ 260.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
20 Spearmen @ 110.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician
4 Demigryph Knights @ 252.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
4 Demigryph Knights @ 252.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]
2 Acolyte @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
Models in Army: 116
Total Army Cost: 2398.0
Dzięki Macias za sugestie, w obecnym kształcie rozpiska wygląda dużo lepiej niż jej protoplasta Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś propozycje, to śmiało.
Ale nuuudaaa... Nie ma ktoś ciekawych rozpisek. To co ostatnio tutaj się pojawia, niewiele różni się od pozostałych.
To może coś takiego, na Beastmenów na zasadach Euro.
Grand Master 259.0
Talisman of Endurance, Potion of Strength, Obsidian Blade
Battle Wizard Lord (Haeven) 215.0
Sceptre of Stability
Battle Wizard (Beast) 65.0
Captain of the Empire 144.0
lanca, fpa, barding
Dawnstone, Enchanted Shield
Warhorse
Master Engineer 65.0
16x Knights of the Inner Circle 380.0
FCG
5x Demigryph Knights 310.0
st + mu
18x Spearmen 170.0
mu
5x Archer Detachment
5x Archer Detachment
Great Cannon 120.0
Great Cannon 120.0
Helblaster Volley Gun 120.0
Steam Tank 250.0
Celestial Hurricanum 130.0
Models in Army: 62
Grand Master 259.0
Talisman of Endurance, Potion of Strength, Obsidian Blade
Battle Wizard Lord (Haeven) 215.0
Sceptre of Stability
Battle Wizard (Beast) 65.0
Captain of the Empire 144.0
lanca, fpa, barding
Dawnstone, Enchanted Shield
Warhorse
Master Engineer 65.0
16x Knights of the Inner Circle 380.0
FCG
5x Demigryph Knights 310.0
st + mu
18x Spearmen 170.0
mu
5x Archer Detachment
5x Archer Detachment
Great Cannon 120.0
Great Cannon 120.0
Helblaster Volley Gun 120.0
Steam Tank 250.0
Celestial Hurricanum 130.0
Models in Army: 62
Ostatnio zmieniony 18 paź 2012, o 17:16 przez ddr, łącznie zmieniany 1 raz.
ta część jest słaba.ddr pisze: 19x Halberdiers 222.0
7x Archer Detachment
7x Archer Detachment
Łucznicy właściwie nadają się w mniejszych ilościach tylko na odginaczkę, więc powinno ich być 5 (28 dodatkowych pkt).
Halabardnicy pewnie jako klocek dla magów, więc równi dobrze mogą być włócznikami (19 dodatkowych pkt)
Konieczny muzyk na oddziale z magami.
W sumie zostaje 37 wolnych pkt na coś fajnego (magiczne sztandary na IC lub demi/fajne itemki na bsb)
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Myślałem, żebym magów powsadzać do łuczników, a halabardników zostawić do pilnowania tyłów. Poza tym, w Corach jest punktów akurat na styk, także wolne punkty można by jedynie przeznaczyć na sztandar do IC, ale nie jestem przekonany czy to się opłaca.Macias pisze:ta część jest słaba.ddr pisze: 19x Halberdiers 222.0
7x Archer Detachment
7x Archer Detachment
Łucznicy właściwie nadają się w mniejszych ilościach tylko na odginaczkę, więc powinno ich być 5 (28 dodatkowych pkt).
Halabardnicy pewnie jako klocek dla magów, więc równi dobrze mogą być włócznikami (19 dodatkowych pkt)
Konieczny muzyk na oddziale z magami.
W sumie zostaje 37 wolnych pkt na coś fajnego (magiczne sztandary na IC lub demi/fajne itemki na bsb)
edit: Zmieniłem halabardników na włóczników, zmniejszyłem liczbę łuczników i dodałem 3x IC
Jak magów do łuczników to 7 to zdecydowanie zbyt mało. 10 co najmniej, choć optymalnie byłoby pewnie 12-13
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
-
- Plankton
- Posty: 2
A jak Wam się gra Demigryfami? Są warte swoich punktów, czy można się bez nich obejść?
Grałem już lektorem z lusterkiem i sprawdziło się tylko za pierwszym razem. Potem jak kolega wiedział, czego się spodziewać, nie było aż tak przydatne.PiotrB pisze:na bestmenów weź archlectora z lusterkiem- zobaczysz jak szerokim łukiem te pomerdańce z milionem ataków i milionem siły będą Cię omijać
Demigryfy to moim zdaniem must-have. Gdyby jeszcze miały ładne figsy, to byłyby cudowne.
Jest to jedna z lepszych jednostek w Imperium (jak nie najlepsza) ,nikt cię do nich nie zmusi ,ale obecność Demigryfów w armii sporo zwiększa jej bitność@szkodnik@ pisze:A jak Wam się gra Demigryfami? Są warte swoich punktów, czy można się bez nich obejść?
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
zróbcie sobie rycerzy na miśkach - będzie jak w Kislewie - miśki można już kupić luzem u Scibora...
Co do Demisiów - jednostka robi się pomału legendarna - swoją sławą zaczyna przebijać murfangi choć zupełnie nie rozumiem czemu
Ma ona jedna swoje limity - należy po prostu założyć ,że piątka Demisiów jedzie piechotę ws4 t5 bez boostów. Wszystko co jest lepsze spuszcza nam łomot - choć po ostatnim faq zmodyfikował bym to do ws5 s5. Elitarne oddziały jak Wl ,choseni i hammerersi po prostu leją demisie - ale u wchodzą (albo i nie ) boosty z magii....dlatego tak ważny dla nas jest jakiś czar do CC....czy to 0 z hevena (najlepsze dla nas jest 0 z shadow ale jak je zmieścić w rozpisce?)...czy to speed of the light czy briona...
Co do Demisiów - jednostka robi się pomału legendarna - swoją sławą zaczyna przebijać murfangi choć zupełnie nie rozumiem czemu
Ma ona jedna swoje limity - należy po prostu założyć ,że piątka Demisiów jedzie piechotę ws4 t5 bez boostów. Wszystko co jest lepsze spuszcza nam łomot - choć po ostatnim faq zmodyfikował bym to do ws5 s5. Elitarne oddziały jak Wl ,choseni i hammerersi po prostu leją demisie - ale u wchodzą (albo i nie ) boosty z magii....dlatego tak ważny dla nas jest jakiś czar do CC....czy to 0 z hevena (najlepsze dla nas jest 0 z shadow ale jak je zmieścić w rozpisce?)...czy to speed of the light czy briona...
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Czyli jak sam piszesz - BEZ boostów demisie jadą jakieś 90% oddziałów w grze . Dalej się zastanawiasz czemu są uważane za lepsze od morufnagów ?
Ma ona jedna swoje limity - należy po prostu założyć ,że piątka Demisiów jedzie piechotę ws4 t5 bez boostów. Wszystko co jest lepsze spuszcza nam łomot - choć po ostatnim faq zmodyfikował bym to do ws5 s5. Elitarne oddziały jak Wl ,choseni i hammerersi po prostu leją demisie - ale u wchodzą (albo i nie ) boosty z magii....dlatego tak ważny dla nas jest jakiś czar do CC....czy to 0 z hevena (najlepsze dla nas jest 0 z shadow ale jak je zmieścić w rozpisce?).
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
I do tego jak pięknie wyglądają ^^
Jak nie wpadną to tez pewnie pokroją.#helion# pisze:Bez boostow jak wpadna to i mournfangi kroja
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Altar(+2asv +4wsv +2wsv na ogień)
4lvl Lord mag(mr3,koń) LIGHT
1lvl mag(DS,koń) LIGHT
1lvl mag(koń) LIGHT
BSB(korona,+1asv,lanca,koń)
6KO z muzykiem
7KO z muzykiem i czempionem
10IC z muzykiem,sztandarowym i dyscyplina
6Demigryfów ze steelem ,muzykiem i sztandarowym
2xDziało
Tank
Zagrałem tym dwie bitwna WOCH) i jeszcze nie moge nic wywnioskować po za tym że death to jest coś czego ta rozpa nie lubi :/
4lvl Lord mag(mr3,koń) LIGHT
1lvl mag(DS,koń) LIGHT
1lvl mag(koń) LIGHT
BSB(korona,+1asv,lanca,koń)
6KO z muzykiem
7KO z muzykiem i czempionem
10IC z muzykiem,sztandarowym i dyscyplina
6Demigryfów ze steelem ,muzykiem i sztandarowym
2xDziało
Tank
Zagrałem tym dwie bitwna WOCH) i jeszcze nie moge nic wywnioskować po za tym że death to jest coś czego ta rozpa nie lubi :/
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Szymonie po ci ci ten altar? Przecież taki słaby a ci co na nim grają są niereformowalni ;]