Turniej Mordheim w Warszawie - Polcon 2007
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Eh taki upał że szok ;/ Ale nikogo nie rozjechałem Musze oblukać czy z naszej mieściny przypadkiem nie jedzie inter city prosto do wawy... Jakby ktoś nas oprowadził to nie pogniewalibyśmy się wcale
Qrcze jedzie od nas pociąg IC http://www.intercity.pl/scripts/train/i ... 87&typ=all
tylko nie mogę pojąć jednego oznaczenia: "Pociąg kursuje z Przemyśla codziennie, a z Nowego Sącza (1) - (6), "
Qrcze jedzie od nas pociąg IC http://www.intercity.pl/scripts/train/i ... 87&typ=all
tylko nie mogę pojąć jednego oznaczenia: "Pociąg kursuje z Przemyśla codziennie, a z Nowego Sącza (1) - (6), "
Od poniedzialku do soboty.Sykstus pisze:tylko nie mogę pojąć jednego oznaczenia: "Pociąg kursuje z Przemyśla codziennie, a z Nowego Sącza (1) - (6), "
"Ktokolwiek ośmieli się podnieść rękę na Stowarzyszenie Bazyliszek,
niech ma świadomość, że Stowarzyszenie mu tę rękę odrąbie..."
niech ma świadomość, że Stowarzyszenie mu tę rękę odrąbie..."
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
zagrał bym chetnie ale nie mam za bardzo czasu przed polkonem... jak znajde czas to sie odezwe bo coś napewno musze zagrać... 5 bitewek jeszcze nie uczy...Pedros pisze:@ Baton
wiesz ja gralem moze z 10 potyczek i to koniec xD
Ale wiesz cala kampanie mielismy na HR czyli wszyscy robili puszki a ja gralem biednymi darkelfikami ;/ Ale tez sie dalo zrobic puszke (2+ save na strzelanie i do walki) i jeszcze lordzik mial 2 woundy.
Bande bede dopiero testowac Moze spraring przed Polconem co
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
To dobrze jak na niego trafie W końcu to będzie zaszczyt. Qrcze muszę zrobić rozpe bez psów bo dojdą pewnie w czwartek z w czwartek to ja już w wawie będę ;/ Chyba użyje łogra Tak dla funu
Rating 126
Dziwne liczyłem dwa razy i mi wyszedł rating 126 a ab 121...
Edit liczyłem Ogra za 30:P A rozpa już skasowana
Rating 126
Dziwne liczyłem dwa razy i mi wyszedł rating 126 a ab 121...
Edit liczyłem Ogra za 30:P A rozpa już skasowana
Ostatnio zmieniony 25 sie 2007, o 13:22 przez Sykstus, łącznie zmieniany 1 raz.
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
121. Exp + 8x5 + 25 za łogra.
Podajesz rozpiskę przed turniejem do publicznej wiadomości? Oj, Ulryk zaciera już zielone orcze łapki
Zaraz wpiszę Twój rating.
UWAGA, PODAJĘ LISTĘ UŚCIŚLEŃ [czyli mało uporządkowany FAQ do scenariuszy, przekopiowany z pytań i odpowiedzi z NG - swego rodzaju errata również...].
Ponieważ mało prawdopodobne jest, byśmy ten PDF jeszcze zaktualizowali - niestety kwestie techniczne publikacji scenariuszy to działka nieocenionego organizatora numer dwa, Kapitana Haka, znaczy - podaję wszystkie niezbędne uściślenia tutaj. Są one również na forum NG w temacie o naszym turnieju, tylko trochę mniej uporządkowane
1. Arabski kupiec jest dopuszczony, ale przedmioty z rynku Foreign Wares zakazane.
2. Mucha estalijska kosztuje 30 + 2k6
3. Zasada testowania Ld dotyczy WSZYSTKICH walczących z demonetkami, niezależnie, czy szarżowali, czy zostali zaszarżowani. Rzecz jasna odporni nie muszą.
4. Wybieramy strony w sposób następujący: rzucamy, gracz z większym wynikiem wybiera stronę oraz czy rozstawia się jako drugi, czy jako pierwszy. Następnie ponownie rzucamy, gracz z większym wynikiem zaczyna grę.
5. W ostatnim scenariuszu pojawia się JEDNA DEMONETKA z każdej krawędzi [czyli dwie, a nie cztery na turę].
FAQ - dzięki wszystkim, zwłaszcza dla Gonza i Motora za pytania, które pomagają nam doskonalić scenariusze
Pyt.: Czy model Rajfura można sproxować?
Odp.: Można - przyjmujemy, że to też jest z "winy" scenariuszy.
Pyt.: Czy syna szlachcica mogę zabić kiedy jest eskortowany przez przeciwną bandę? Teoretycznie jest wówczas wrogiem. Jeżeli tak to co dalej remis czy gramy skirmish?
Odp.: Nie można go atakować, bo jest zbyt cenny - jest towarem, a nie członkiem bandy przeciwnika [zwłaszcza, że nie walczy].
Pyt.: Inaczej jeżeli nie mogę go w ten sposób uciupać, bo tak jest w scenariuszu, to co z rykoszetami, blunderbussami, magią, frenzy i animozją O&G? Jest odporny na to wszystko?
Odp.: Rykoszet i blunderbuss działają normalnie. Magia obszarowa też go dotyka. Normalnie jednak z magii nie można go zaatakować - inaczej - przyjmujemy, że wszystko, co w niego trafia, nie może być celowe, a jest raczej wynikiem pecha, bo atakowanie go to strata kasy. Frenzy też działa, szaleńcy nie myślą rozsądnie. Co do animozji - jest odporny, bo jest towarem.
Więc, jeśli koleś zginie [charakterystyki młodzika], gracie normalnie, aż do oblanego RT którejś z band. Wkurza Was strata wynagrodzenia, więc postanawiacie wymordować winnych.
Pyt.: Ilu jest kultystów i gdzie oni się znajdują? Czy jeżeli prowadzę syna szlachcica i ich szarża jest niemożliwa to biegną w kierunku syna? Niby oczywiste ale nie ma tego w opisie scenariusza.
Odp.: Były jakieś dziwne błędy, nie mam pojęcia skąd - kultystów jest 8. Na środku stołu jest pal z przywiązanym synem szlachcica, a wokół [mniej więcej na kwadracie, bodajże 6 cali od niego i 8 od siebie, jest to w scenariuszu] są 4 ogniska, przy każdym po dwóch.
Jeśli nie masz syna, ale ich obudzisz, szarżują jak tylko mogą. Jak nie mogą, to nie robią nic.
Jeśli masz syna, to szarżują od tej pory tylko na model, który go prowadzi, a jak nie mogą, to biegną w jego stronę.
Pyt.: Ekstra plusy do statystyk etc, z drugiego scenariusza są tylko na czas jego trwania czy na stałe?
Odp.: Plusy są na jedną rundę [tj. trwają także w turze przeciwnika, po Twojej], a potem się rozpraszają i rzucasz od nowa. Nie są na stałe.
Pyt.: (scenariusz 5) Demonetki w pierwszej turze idą czy biegną?
Odp.: Biegną, lecz nie szarżują.
Pyt.: (scenariusz 4) Przy rzucie na wejście do budynku jest k6. Wynik 4 to przeniesienie do innego budynku. Gdzie dokładnie do budynku się przenosi figurka? Na środek? Koło drzwi? Zależy od gracza? Można od razu na piętro? Wchodzi w szarżę, jeśli jest np. pełny dom wrogów i nie ma gdzie stanąć?
Odp.: Staje w progu. Jeśli dom jest pełen wrogów, staje tam, gdzie wolne miejsce. Jeśli nie ma innego wyjścia - wchodzi w szarżę.
Pyt.: (scenariusz 5) Mroczna mgła. Strzelanie na 6-kach. Co ze strzałami Archy? Traktowane są jako czar, czy strzeleckie?
Odp.: Strzeleckie - mag używa swojego BS.
Pyt.: (scenariusz2) Kiedy są rzuty na efekty oparów? Wydaje mi się, że po deklaracjach szarż itp. Tak?
Odp.: Po deklaracjach szarż, ponieważ wraz z przemieszczeniem w szarży można zmienić "strefę stężenia" oparów.
Pyt.: (scenariusz 1) Syn szlachcica podąża za wybawicielem. Musi być w kontakcie podstawką? Czy po prostu od momentu dotkniecia go, będzie podążał w kierunku wybawiciela, nawet jeśli ten będzie juz daleko, daleko?
Odp.: Musi pozostać w kontakcie z podstawką, gdyż jest odurzony i nie ustoi sam na nogach. Szybkość jednostki prowadzącej model jest nie większa niż szybkość syna szlachcica, czyli 4 [jeśli prowadzi go jednak krasnolud, to syn jest spowolniony do 3].
Pyt.: Mucha estalijska. Przy rzucie 2-3 bohater się uzależnia. Co się stanie jeśli nie podam mu muchy? Opuści bandę? Opuści bitwę?
Odp.: Opuści bandę.
Pyt.: (scenariusz 1) Ilu bohaterów może odprowadzać syna i czy każdy z nich dostanie PD?
Odp.:Odprowadzać może wielu, ale tylko jeden dostanie PD - ten, który pierwszy przekroczył krawędź. Jeśli dwóch jednocześnie, to rozstrzygamy losowo.
Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, TO NAJLEPSZY CZAS, BY JE ZADAĆ, JEST WŁAŚNIE TERAZ
Co do dłuższej przerwy w turnieju na obiad lub coś w tym rodzaju - będzie, jeśli wystarczy czasu. Tak więc w interesie wszystkich jest przyjście na czas i sprawne [acz bez pośpiechu, rzecz jasna] rozgrywanie bitew.
Podajesz rozpiskę przed turniejem do publicznej wiadomości? Oj, Ulryk zaciera już zielone orcze łapki
Zaraz wpiszę Twój rating.
UWAGA, PODAJĘ LISTĘ UŚCIŚLEŃ [czyli mało uporządkowany FAQ do scenariuszy, przekopiowany z pytań i odpowiedzi z NG - swego rodzaju errata również...].
Ponieważ mało prawdopodobne jest, byśmy ten PDF jeszcze zaktualizowali - niestety kwestie techniczne publikacji scenariuszy to działka nieocenionego organizatora numer dwa, Kapitana Haka, znaczy - podaję wszystkie niezbędne uściślenia tutaj. Są one również na forum NG w temacie o naszym turnieju, tylko trochę mniej uporządkowane
1. Arabski kupiec jest dopuszczony, ale przedmioty z rynku Foreign Wares zakazane.
2. Mucha estalijska kosztuje 30 + 2k6
3. Zasada testowania Ld dotyczy WSZYSTKICH walczących z demonetkami, niezależnie, czy szarżowali, czy zostali zaszarżowani. Rzecz jasna odporni nie muszą.
4. Wybieramy strony w sposób następujący: rzucamy, gracz z większym wynikiem wybiera stronę oraz czy rozstawia się jako drugi, czy jako pierwszy. Następnie ponownie rzucamy, gracz z większym wynikiem zaczyna grę.
5. W ostatnim scenariuszu pojawia się JEDNA DEMONETKA z każdej krawędzi [czyli dwie, a nie cztery na turę].
FAQ - dzięki wszystkim, zwłaszcza dla Gonza i Motora za pytania, które pomagają nam doskonalić scenariusze
Pyt.: Czy model Rajfura można sproxować?
Odp.: Można - przyjmujemy, że to też jest z "winy" scenariuszy.
Pyt.: Czy syna szlachcica mogę zabić kiedy jest eskortowany przez przeciwną bandę? Teoretycznie jest wówczas wrogiem. Jeżeli tak to co dalej remis czy gramy skirmish?
Odp.: Nie można go atakować, bo jest zbyt cenny - jest towarem, a nie członkiem bandy przeciwnika [zwłaszcza, że nie walczy].
Pyt.: Inaczej jeżeli nie mogę go w ten sposób uciupać, bo tak jest w scenariuszu, to co z rykoszetami, blunderbussami, magią, frenzy i animozją O&G? Jest odporny na to wszystko?
Odp.: Rykoszet i blunderbuss działają normalnie. Magia obszarowa też go dotyka. Normalnie jednak z magii nie można go zaatakować - inaczej - przyjmujemy, że wszystko, co w niego trafia, nie może być celowe, a jest raczej wynikiem pecha, bo atakowanie go to strata kasy. Frenzy też działa, szaleńcy nie myślą rozsądnie. Co do animozji - jest odporny, bo jest towarem.
Więc, jeśli koleś zginie [charakterystyki młodzika], gracie normalnie, aż do oblanego RT którejś z band. Wkurza Was strata wynagrodzenia, więc postanawiacie wymordować winnych.
Pyt.: Ilu jest kultystów i gdzie oni się znajdują? Czy jeżeli prowadzę syna szlachcica i ich szarża jest niemożliwa to biegną w kierunku syna? Niby oczywiste ale nie ma tego w opisie scenariusza.
Odp.: Były jakieś dziwne błędy, nie mam pojęcia skąd - kultystów jest 8. Na środku stołu jest pal z przywiązanym synem szlachcica, a wokół [mniej więcej na kwadracie, bodajże 6 cali od niego i 8 od siebie, jest to w scenariuszu] są 4 ogniska, przy każdym po dwóch.
Jeśli nie masz syna, ale ich obudzisz, szarżują jak tylko mogą. Jak nie mogą, to nie robią nic.
Jeśli masz syna, to szarżują od tej pory tylko na model, który go prowadzi, a jak nie mogą, to biegną w jego stronę.
Pyt.: Ekstra plusy do statystyk etc, z drugiego scenariusza są tylko na czas jego trwania czy na stałe?
Odp.: Plusy są na jedną rundę [tj. trwają także w turze przeciwnika, po Twojej], a potem się rozpraszają i rzucasz od nowa. Nie są na stałe.
Pyt.: (scenariusz 5) Demonetki w pierwszej turze idą czy biegną?
Odp.: Biegną, lecz nie szarżują.
Pyt.: (scenariusz 4) Przy rzucie na wejście do budynku jest k6. Wynik 4 to przeniesienie do innego budynku. Gdzie dokładnie do budynku się przenosi figurka? Na środek? Koło drzwi? Zależy od gracza? Można od razu na piętro? Wchodzi w szarżę, jeśli jest np. pełny dom wrogów i nie ma gdzie stanąć?
Odp.: Staje w progu. Jeśli dom jest pełen wrogów, staje tam, gdzie wolne miejsce. Jeśli nie ma innego wyjścia - wchodzi w szarżę.
Pyt.: (scenariusz 5) Mroczna mgła. Strzelanie na 6-kach. Co ze strzałami Archy? Traktowane są jako czar, czy strzeleckie?
Odp.: Strzeleckie - mag używa swojego BS.
Pyt.: (scenariusz2) Kiedy są rzuty na efekty oparów? Wydaje mi się, że po deklaracjach szarż itp. Tak?
Odp.: Po deklaracjach szarż, ponieważ wraz z przemieszczeniem w szarży można zmienić "strefę stężenia" oparów.
Pyt.: (scenariusz 1) Syn szlachcica podąża za wybawicielem. Musi być w kontakcie podstawką? Czy po prostu od momentu dotkniecia go, będzie podążał w kierunku wybawiciela, nawet jeśli ten będzie juz daleko, daleko?
Odp.: Musi pozostać w kontakcie z podstawką, gdyż jest odurzony i nie ustoi sam na nogach. Szybkość jednostki prowadzącej model jest nie większa niż szybkość syna szlachcica, czyli 4 [jeśli prowadzi go jednak krasnolud, to syn jest spowolniony do 3].
Pyt.: Mucha estalijska. Przy rzucie 2-3 bohater się uzależnia. Co się stanie jeśli nie podam mu muchy? Opuści bandę? Opuści bitwę?
Odp.: Opuści bandę.
Pyt.: (scenariusz 1) Ilu bohaterów może odprowadzać syna i czy każdy z nich dostanie PD?
Odp.:Odprowadzać może wielu, ale tylko jeden dostanie PD - ten, który pierwszy przekroczył krawędź. Jeśli dwóch jednocześnie, to rozstrzygamy losowo.
Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, TO NAJLEPSZY CZAS, BY JE ZADAĆ, JEST WŁAŚNIE TERAZ
Co do dłuższej przerwy w turnieju na obiad lub coś w tym rodzaju - będzie, jeśli wystarczy czasu. Tak więc w interesie wszystkich jest przyjście na czas i sprawne [acz bez pośpiechu, rzecz jasna] rozgrywanie bitew.
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dbra 2 minuty
Btw może mi ktoś powiedzieć jak sie nazywa ta ulica prowadząca od dworca centralnego do gromady ? http://www.hotele.gromada.pl/?gromada=h ... =18&menu=2 to chyba jakieś aleje tylko takim żółtym napisali że nie mogę sie odczytać ;/
Btw może mi ktoś powiedzieć jak sie nazywa ta ulica prowadząca od dworca centralnego do gromady ? http://www.hotele.gromada.pl/?gromada=h ... =18&menu=2 to chyba jakieś aleje tylko takim żółtym napisali że nie mogę sie odczytać ;/