Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
Dzięki
Przetłumaczy mi to ktoś bo szczerze to nie kumam tego zapisu
Przetłumaczy mi to ktoś bo szczerze to nie kumam tego zapisu
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Możesz dokupić sobie light armor itd ale i tak masz save na 5+ (jak w zapisie - przedmioty np. armor są dopuszczalne ale bezcelowe - bohater ich nie używa). Czyli nie ma już zasady traktowania jako scaly skin. W przypadku kupna magicznych rzeczy - tracisz bonus.
Nie ma to jak pakować inne armie tak jak VC a dodatkowo obcinać WE które i tak są w tyle No cóż, filozofia GW już mnie nie zaskakuje
Nie ma to jak pakować inne armie tak jak VC a dodatkowo obcinać WE które i tak są w tyle No cóż, filozofia GW już mnie nie zaskakuje
Taa z grubsza bez względu na to jakiego ekwipunku byś nie miał kiedy walczysz Eternal Guard Fighting Style walczysz tak jabyś miał dodatkową broń i armor 5+.Tracisz bonusy z innych broni a AS mozesz zwiekszyc ale nic ci to nie daje Kiedy uzywasz magicznych przedmiotów tracisz bonus z Eternal Guard Fighting Style...
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
to żadna pociecha bo demigryfy, bohaterowie DE też to wszystko zyskują...
Wczoraj zagrałem pierwszą bitwę z eternal kindredowymi kowbojami i byli bardzo fajni, cieszmy się mocnymi WE tak szybko odchodzą...
EGFS[*]
Wczoraj zagrałem pierwszą bitwę z eternal kindredowymi kowbojami i byli bardzo fajni, cieszmy się mocnymi WE tak szybko odchodzą...
EGFS[*]
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
i na poziomie rozmyślań bym jednak jelonki zostawił... orły to inna sprawa
umieściłem nową wersję swojej rozpiski tutaj:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 57#p984257
umieściłem nową wersję swojej rozpiski tutaj:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 57#p984257
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Teraz gdy eternal kindred można sobie wsadzić głęboko - można pomyśleć nad kowbojami na jeleniach - dają T4 herosowi/lordowi więc nie jest źle
Wood Elf Noble 210 pkt
Wild Rider Kindred
Great Stag
Glittering Scales
A Murder of Spites
T4
-1 do hita dla przeciwnika w CC (czyli zwykle z racji WS 6 - trafiają nas na 5+)
3A z siłą 5 (szarża), 4A z siłą 4 (w następnych turach) + 2A z S5 od jelenia + k6 ataków z S2 (magiczne + poison)
save 5+
ward 5+ na niemagiczne ataki, ward 6+ na magiczne,
Plusy : potencjał w close combacie, jest w stanie nabić trochę woundów, mobilny (jeleń - ruch 9), ward 5+/6+,
Minusy : prawie zerowy armor save,
co myślicie ?:) zamiast Murder of Spites można dać Dragonbane gem + Potion of Strength/Toughness
Wood Elf Noble 210 pkt
Wild Rider Kindred
Great Stag
Glittering Scales
A Murder of Spites
T4
-1 do hita dla przeciwnika w CC (czyli zwykle z racji WS 6 - trafiają nas na 5+)
3A z siłą 5 (szarża), 4A z siłą 4 (w następnych turach) + 2A z S5 od jelenia + k6 ataków z S2 (magiczne + poison)
save 5+
ward 5+ na niemagiczne ataki, ward 6+ na magiczne,
Plusy : potencjał w close combacie, jest w stanie nabić trochę woundów, mobilny (jeleń - ruch 9), ward 5+/6+,
Minusy : prawie zerowy armor save,
co myślicie ?:) zamiast Murder of Spites można dać Dragonbane gem + Potion of Strength/Toughness
Ja bym tam wolał kolesia na orle lub ew. na koniu.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Page 83 – Monstrous Cavalry.
In the second paragraph, replace “All the cavalry rules…with
one exception – monstrous cavalry always use the highest
Wounds characteristic…” with “All the cavalry rules…with
two exceptions – monstrous cavalry always use the highest
Toughness and Wounds characteristics…”
In the second paragraph, replace “All the cavalry rules…with
one exception – monstrous cavalry always use the highest
Wounds characteristic…” with “All the cavalry rules…with
two exceptions – monstrous cavalry always use the highest
Toughness and Wounds characteristics…”
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
W najbliższym czasie będę miał przyjemność grać przeciwko Wampirom bądź O&G na 1000 pkt. To jest moja pierwsza rozpiska więc każda ocena nawet najbardziej krytyczna będzie na wagę złota.
LORD:
1 Spellweaver @ 250 pkt
Magic Level 4; Lore of Life
BOH:
1 Noble @ 164.0 pkt na Orle
General; Longbow; Light Armour; Spear;
Hail of Doom Arrow [30]
Enchanted Shield [5]
COR:
2x8 Dryads @ 96.0 pkt
10 Glade Guard + Musician @ 126 pkt
10 Glade Guard + Musician @ 126 pkt
SPEC:
5 Wardancers @ 90 pkt
RAR:
Orzeł @ 50 pkt
Models in Army: 44
Total Army Cost: 998.0
LORD:
1 Spellweaver @ 250 pkt
Magic Level 4; Lore of Life
BOH:
1 Noble @ 164.0 pkt na Orle
General; Longbow; Light Armour; Spear;
Hail of Doom Arrow [30]
Enchanted Shield [5]
COR:
2x8 Dryads @ 96.0 pkt
10 Glade Guard + Musician @ 126 pkt
10 Glade Guard + Musician @ 126 pkt
SPEC:
5 Wardancers @ 90 pkt
RAR:
Orzeł @ 50 pkt
Models in Army: 44
Total Army Cost: 998.0
Ostatnio zmieniony 21 paź 2012, o 11:30 przez Ready, łącznie zmieniany 1 raz.
zastanawiam się czy przypadkiem nie lepiej dać kowbojowi 3+ warda na niemagiczne ataki i dragonhelm/ench. shield
zarówno orki jak i VC to armia raczej hordowa i hail nie będzie jakiś mega groźny, z kolei o magiczne ataki na ten format u nich cienko i taki kowboj może coś w tym combacie zrobić czy nawet maszyny ganiać
19 łuczników z płonącą szmatą... no niby mogą być zarówno trolle jak i crypt horrory, ale oddział zdecydowanie za duży. zmniejsz do 10 modeli, w obu kup muzyków i za pozostałe punkty kup 5 wardancerów na obstawę maga. Uwierz mi że lepiej tam go trzymać niż w łucznikach.
chyba że chcesz pojechać jak pg, wrzucić arcy 4 lvl life i liczyć na dwallersy...w sumie na format 1k, nie jest to takie głupie tak samo jak leczenie driad i kowboja.
zarówno orki jak i VC to armia raczej hordowa i hail nie będzie jakiś mega groźny, z kolei o magiczne ataki na ten format u nich cienko i taki kowboj może coś w tym combacie zrobić czy nawet maszyny ganiać
19 łuczników z płonącą szmatą... no niby mogą być zarówno trolle jak i crypt horrory, ale oddział zdecydowanie za duży. zmniejsz do 10 modeli, w obu kup muzyków i za pozostałe punkty kup 5 wardancerów na obstawę maga. Uwierz mi że lepiej tam go trzymać niż w łucznikach.
chyba że chcesz pojechać jak pg, wrzucić arcy 4 lvl life i liczyć na dwallersy...w sumie na format 1k, nie jest to takie głupie tak samo jak leczenie driad i kowboja.
@Urban - faktycznie 4 lvl Lore of Life jest lepszy jak porównałem taktycznie. więc zmieniłem .
- dodałem też 5 wardancerów zobaczymy jak się spiszą w obstawie do maga.
- 10 Glade Guard + Musician @ 126 pkt x2 tez się ty pokierowałem zresztą u góry wszystko teraz jest rozpisane
@Soulferin - masz rację bez HoDy to niema roboty na te punkty zmarnować się nie zmarnuje a zawsze można coś upolować
Czyli teraz rozpiska jest jak najbardziej ok?
- dodałem też 5 wardancerów zobaczymy jak się spiszą w obstawie do maga.
- 10 Glade Guard + Musician @ 126 pkt x2 tez się ty pokierowałem zresztą u góry wszystko teraz jest rozpisane
@Soulferin - masz rację bez HoDy to niema roboty na te punkty zmarnować się nie zmarnuje a zawsze można coś upolować
Czyli teraz rozpiska jest jak najbardziej ok?
Siemano, chcę się wybrać na poznańskiego mastera, ale nie bardzo wiem już, czym tu grać, jakaś masakra
Oceńcie to konstruktywnie, każdą radę przyjmę na klatę.
Oceńcie to konstruktywnie, każdą radę przyjmę na klatę.
pozdro!Spellweaver @ 305.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm
Spellsinger @ 165.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll
Obsidian Trinket
Noble na orle @ 192.0 Pts
LA, BSB
Dragonhelm
Stone of the Crystal Mere
Biting Blade
Alter Noble @ 156.0 Pts
Alter; 2ndWeapon; Longbow; Shield
Hail of Doom Arrow
Dragonbane Gem
Briarhearth
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
12+1 Glade Guard @ 168.0 Pts
Musician; Champion
12+1 Glade Guard @ 168.0 Pts
Musician; Champion
13+1 Glade Guard @ 202.0 Pts
Standard; Musician; Champion
Banner of Eternal Flame
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Standard
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Standard
8 Wardancers @ 151.0 Pts
Musician
Great Eagle @ 50.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
Models in Army: 84
Total Army Cost: 2596.0