7 ed. - nowe HE

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kris
Oszukista
Posty: 780
Lokalizacja: XIII Kohorta

Post autor: Kris »

Ktoś tu narzeka że smoki nie mają warda? I bardzo dobrze że nie maja - nie moga istnieć jednostki, których się pokonać nie da - jedni mają działa, inni smoki, tak było od zawsze - porządek jakiś być musi :wink:

Silverom przydałaby się opcjonalność wyboru ekwipunku np. standard light armour, spear, możliwość dodania heavy armour, barding i lance - masz albo tanią, szybką lekką jazde, albo ciężką (albo prawie ciężką i szybką :)). To byłaby dopiero uniwersalna jednostka
Chieftain (Skaven Hero - 45pkt.) Toughness: 4
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie :?:

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

a w który dzień będzie wystawiony podręcznik HE na polconie?

prawdopodobnie pojadę

Awatar użytkownika
Elgrond
Wodzirej
Posty: 699
Lokalizacja: Festung Posen

Post autor: Elgrond »

nawet pożartować na temat smoków nie można, no co to taka prowokacja .Tak jak napisałeś jedni maja działa i wybór ubić 4 rydwany czy smoka sesesese :D :D ( i tak dostaną w d........)
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?

Awatar użytkownika
Nilgar
Kretozord
Posty: 1502
Lokalizacja: Caledor
Kontakt:

Post autor: Nilgar »

Ice-T pisze:a w który dzień będzie wystawiony podręcznik HE na polconie?
Pewnie w dzień GD czyli w niedzielę ale może będą tak łaskawi i pokażą ją wcześniej?
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Belaner7
Falubaz
Posty: 1048
Lokalizacja: Swaj koło Poznania

Post autor: Belaner7 »

Scimitar
Spójż na to z realnej strony,jeżeli poleci seer i kavaleria/rydwany to zostanie nam piechota i,no właśnie smoki,a bez warda to taki smok ma przerąbane z częścią armii w batlu.

Awatar użytkownika
Kris
Oszukista
Posty: 780
Lokalizacja: XIII Kohorta

Post autor: Kris »

A część armi w battlu ma przerąbane ze smokiem :D
Fortuna kołem się toczy...

Nawet Ward dla smoka nie pomoże jak z lasu wypadnie paczka skinków :( TO dopiero jest przerąbane
Chieftain (Skaven Hero - 45pkt.) Toughness: 4
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie :?:

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9570
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Powiem krótko.

Z tych plot, a raczej kilku potwierdzonych informacji stwierdzam, że HE będą armią z dupy.

ASF na całej armii, smok ze statsami 7,7,7,7,7,7... itd - gdzie tu taktyka? Battle schodzi na psy. Od wyjścia imperium pojawiają się coraz bardziej odmóżdżone armie. Zresztą WE i Dwarfy nie są wiele lepsze.
Generalnie żałość.

To tyle.

Awatar użytkownika
Belaner7
Falubaz
Posty: 1048
Lokalizacja: Swaj koło Poznania

Post autor: Belaner7 »

Cóż za pesymizm,z drugiej str jeżeli pozostaną armie jedynie przegięte to trzeba będzie wiedzieć jak zagrać z tym i tym samograjem.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

nie tyle odmozdzone co bardzo nastawione na kamien - papier - nozyce ale coz.... jesli taktyka w he ma wygladac jak w armii slayerow to ja dziekuje :)

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9570
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Właśnie. Sorry, ale gra w papier-nożyczki-kamień mnie nie bawi. Co to za debilna tendencja! Ja chciałbym grać ze zróznicowanymi armiami i z każdą toczyć wyrównaną walkę.
A powoli zaczyna się robić nudne, gdy mogę w ciemno zgadnąć 90% rozpiski przeciwnika wiedząc tylko jaką ma armię.. :roll:
Wychodzi coraz więcej Uberjednostek, głupich przegięć, niezbalansowanych rzeczy itd. Wracamy do 5 edycji. A to bardzo zła tendencja. Wiem, bo pamiętam tamte pojebane zasady.
To co jest najpiękniejsze w battlu, czyli walka oddziałami (zwłaszcza tymi tradycyjnymi jak klocki piechoty), robienie pułapek, przeprowadzanie manewrów taktycznych itd niedługo zupełnie zniknie. Po co się męczyć klocami, jak można mieć wszystko w skirmishu? Po co robić pułapki, jak można się na chama wbić treemanem na stubbornie? Po co flankować czołg? :?

ŻAL.GW

Awatar użytkownika
Kris
Oszukista
Posty: 780
Lokalizacja: XIII Kohorta

Post autor: Kris »

Cóż... pozostaną kości - te się nie zmienią i nie zawiodą :D
Co z tego, że treeman, jak garstka łuczników dzielnie stawia mu czoło przez dwie tury? Co z tego, że bretońska lanca, jak załoga elfickiego bolca wystaje taką szarże na klate?
Co z tego, ze mega klocek szkieletów i fear outnumber, skoro jeden dzielny żołnierzyk dalej stoi?
Kostki mają swój czar i nikt nie przewidzi co się może wydarzyć, bo tu nie ma rzeczy niemożliwych :D

Kołata - nie denerwuj się, szkoda nerwów. Mamy jeszcze troche czasu do nowego booka i zweryfikowania tego wszystkiego. Nie taki diabeł straszny jak go malują
Pamiętaj - minuta śmiechu to 5 minut życia dłużej :P
Chieftain (Skaven Hero - 45pkt.) Toughness: 4
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie :?:

Awatar użytkownika
Kharnan
Mudżahedin
Posty: 294

Post autor: Kharnan »

Kołata pisze:Właśnie. Sorry, ale gra w papier-nożyczki-kamień mnie nie bawi.
No weź mnie nie strasz...papier-nożyce-kamień to najgorszy możliwy system jaki człowiek wymyślił. Sprawdza się wspaniale wewnątrz własnej armii (ala Starcraft), ale rozciągnięty na pojedyńcze jednostki (ala WoW) staje cholernie powtarzalny i tragicznie nudny.

Jeśli GW chce to samo z batlem zrobić (armia jako całość kontruje inną armię) to system zacznie zdychać...no ale nie dzielmy skóry na niedźwiedziu, trzeba wpierw oblukać nowy kodeks.

Tak czy siak nowy smok HE śliczny jest. :P
And he did say "War", and the world did tremble...
Obrazek

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

chodzi miedzy innymi o to, ze OnG to najslabsza armia wydana od czasu Ogrow.. a raczej - armia dobrze zbalansowana i nie przegieta
jak patrze na dwarfy, we, empire, jak slucham o he.
to tez sie wkurzam troche. bo teoretycznie kazdy 13latek, z 4 smokami i 6 rydwanami, nie myslac w ogole bedzie w stanie pokonac moje dobrze zlozone i dobrze prowadzone OnG :/

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Od wyjścia imperium pojawiają się coraz bardziej odmóżdżone armie. Zresztą WE i Dwarfy nie są wiele lepsze

NOooo. Tylko Dark Elfy trzymają klasę :D
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Elgrond
Wodzirej
Posty: 699
Lokalizacja: Festung Posen

Post autor: Elgrond »

hmmm i dziwi mnie ot wszystko jak ktoś będzie chciał zagrać power gammer to niech se zagra ja mu nie bronie już kilku takich pojechałem i co było im wstyd ze taka to podobno plewa piechota jak WL albo bo jeszcze lepiej kto zgadnie? to powiem łucznicy potrafią nie tylko trafiać e cela na odległość ale i się trzaskać w combacie to była dopiero masakra :D :D heeh granie ugranymi schematami jest strasznie nudne i tyle zawsze będę grał inaczej niż inni (nie schematami ) :wink: :D
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Jak dla kogoś szczytem strategicznego geniuszu jest taktyka slayerów, to trudno. Jeśli ktoś umie grać i kombinować, to żaden samograj nie jest straszny - tylko większa skala trudności. Generalnie WE też turbo-przegięte nie są. Jednak trochę im brak do takiego imperium, no i pewne zestawienia jadą tę armię. WE jak każdą armią trzeba kombinować - jak ktoś nie umie grać to i tak dostanie w czambo. Najlepiej to widać w grze WE na WE. Pojechałem wielu leśniaków w życiu i jak się nie umie grać, to nic tu nie pomoże.
A skirmish na 7 ed jest już ok jeśli idzie o zasady. W 6ej to każdy oddział skirmishu był w stanie na luzaku wymanewrować każdy klocek. Obecnie to już nie jest takie oczywiste. No i driady np. już nie są tak przepakowane jeśli idzie o koszt punktowy - pocięcie skirmishu załatwia sprawę.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Błażej
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: Gdynia, BWT

Post autor: Błażej »

Generalnie WE też turbo-przegięte nie są.
no jasne... dlatego trzeba sobie pomagać i dopuszczać łuk na BSB...

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Ja tam się nowych HE nie boję.
Smok i tak dostanie w dupę od smoka DE, swordmasterzy i WL zdychają od bolców i błyskawicznie, a to, co dawało HE przewagę (magia z seerami) zostanie pocięte. Nawet ASF ich nie uratuje.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9570
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Błażej pisze:
Generalnie WE też turbo-przegięte nie są.
no jasne... dlatego trzeba sobie pomagać i dopuszczać łuk na BSB...
Dobre :D

ps. Scimi, jaki masz bilans z O&G, DE, HE, BoCH, Chaosem i VC?

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1535
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

Owned... :wink:

Zresztą WE i Dwarfy nie są wiele lepsze
Co wy chcecie od tych Dwarfow...?
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

ODPOWIEDZ