Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
Da hate magom
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
- Lord Michaelos
- Warzywo
- Posty: 16
- Lokalizacja: Ostrołęka/Olsztyn
Tak ostatnio kombinowałem jak by tu spróbować stanąć przeciwko DE i wykminiłem coś takiego.
Master Engineer (65pkt)
Captain of the Empire (117pkt)
BSB, full plate armour, shield, Talizman przetrwania
Warrior Priest (117pkt)
additional hand weapon, AoMI
Warrior Priest (118pkt)
heavy armour, Kąsające Ostrze, Kamień Świtu, warhorse, barding
Battle Wizard Lord (225pkt)
lvl 4, Dispel Scroll, Lore of Metal/Lore of Light (nie mogę się zdecydować - uzasadnienie poniżej)
Battle Wizard (175pkt)
lvl 2, Van Horstmann's Speculum, Lore of Fire
Halberdiers (270pkt)
40x, FCG
Crossbowmen (180pkt)
20x
Inner Circle Knights (395pkt)
14x, FCG, Sztandar Dyscypliny
Demigryph Knights (413pkt)
6x, FCG, Steel Standard
Great Cannon (120pkt)
Hellblaster (120pkt)
Steam Tank (250pkt)
TOTAL: 2506pkt
Teraz kilka słów o dlaczego taka a nie inna koncepcja i o przeciwniku. Otóż będę grał przeciwko DE z dużym klockiem korsarzy i kuszników. Na pewno pojawią się jeźdźcy na cold ones i balisty. No i moja zmora przez ostatnie trzy bitwy - asasyn oraz Brzytwa Umysłu Okkama.
Koncepcja jest taka. Pieszy Warrior Priest do halabardników, podobnie jak BSB i mały mag ognia (ogień ma za zadanie zadać jakiś lekki damage, a lusterko jest przeciwko asasynowi w pojedynku). Duży mag do kuszników (i tu właśnie dylemat co do domeny. Metal dałby kusznikom boosta, a chodzi mi konkretnie o Zaklęte Ostrza Aibana, a poza tym ta domena ma kilka fajnych czarów. Z drugiej strony mam Światło, które niewątpliwie przydałoby się halabardnikom w walce z korsarzami - tych jednak najpierw chciałbym trochę wykrwawić Helką). Konny Warrior Priest do ICK. Inżynier - wiadomo. Demisie wziąłem z tego względu, że chyba się do nich przekonałem. W ostatniej bitwie po części z mojej winy, a po części dzięki niezwykle "przychylnym" rzutom, które wołały o pomstę do nieba, trochę dali ciała. Mimo to przekonałem się, że mają potencjał jak jasna cholera. Kusznicy w ilości 20, gdyż mam zamiar trochę nimi postrzelać (tutaj byłaby wskazana pomoc maga Metalu). Czołg i jego impact hity mogą naprawdę dużo pomóc. Dispel Scroll trzymam na Brzytwę Umysłu Okkama, która mi napsuła ostatnio krwi.
Generalnie jestem bardzo początkującym graczem i dopiero zagłębiam się w Imperium
Master Engineer (65pkt)
Captain of the Empire (117pkt)
BSB, full plate armour, shield, Talizman przetrwania
Warrior Priest (117pkt)
additional hand weapon, AoMI
Warrior Priest (118pkt)
heavy armour, Kąsające Ostrze, Kamień Świtu, warhorse, barding
Battle Wizard Lord (225pkt)
lvl 4, Dispel Scroll, Lore of Metal/Lore of Light (nie mogę się zdecydować - uzasadnienie poniżej)
Battle Wizard (175pkt)
lvl 2, Van Horstmann's Speculum, Lore of Fire
Halberdiers (270pkt)
40x, FCG
Crossbowmen (180pkt)
20x
Inner Circle Knights (395pkt)
14x, FCG, Sztandar Dyscypliny
Demigryph Knights (413pkt)
6x, FCG, Steel Standard
Great Cannon (120pkt)
Hellblaster (120pkt)
Steam Tank (250pkt)
TOTAL: 2506pkt
Teraz kilka słów o dlaczego taka a nie inna koncepcja i o przeciwniku. Otóż będę grał przeciwko DE z dużym klockiem korsarzy i kuszników. Na pewno pojawią się jeźdźcy na cold ones i balisty. No i moja zmora przez ostatnie trzy bitwy - asasyn oraz Brzytwa Umysłu Okkama.
Koncepcja jest taka. Pieszy Warrior Priest do halabardników, podobnie jak BSB i mały mag ognia (ogień ma za zadanie zadać jakiś lekki damage, a lusterko jest przeciwko asasynowi w pojedynku). Duży mag do kuszników (i tu właśnie dylemat co do domeny. Metal dałby kusznikom boosta, a chodzi mi konkretnie o Zaklęte Ostrza Aibana, a poza tym ta domena ma kilka fajnych czarów. Z drugiej strony mam Światło, które niewątpliwie przydałoby się halabardnikom w walce z korsarzami - tych jednak najpierw chciałbym trochę wykrwawić Helką). Konny Warrior Priest do ICK. Inżynier - wiadomo. Demisie wziąłem z tego względu, że chyba się do nich przekonałem. W ostatniej bitwie po części z mojej winy, a po części dzięki niezwykle "przychylnym" rzutom, które wołały o pomstę do nieba, trochę dali ciała. Mimo to przekonałem się, że mają potencjał jak jasna cholera. Kusznicy w ilości 20, gdyż mam zamiar trochę nimi postrzelać (tutaj byłaby wskazana pomoc maga Metalu). Czołg i jego impact hity mogą naprawdę dużo pomóc. Dispel Scroll trzymam na Brzytwę Umysłu Okkama, która mi napsuła ostatnio krwi.
Generalnie jestem bardzo początkującym graczem i dopiero zagłębiam się w Imperium
"Czas na odrobinę chamstwa i brutalności"
Mimo tego co mówiłem testowałem go 2 miejsce na tur to raczej nie ma lipywychwa pisze:Szymonie po ci ci ten altar? Przecież taki słaby a ci co na nim grają są niereformowalni ;]
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Ty mi nie musisz mówić że nie ma lipy bo ja wiem że nie ma lipy bo gram nim cały czas ;]
Ale osobiście nie jestem do niego jakoś przekonany max.wychwa pisze:Ty mi nie musisz mówić że nie ma lipy bo ja wiem że nie ma lipy bo gram nim cały czas ;]
Na pre babice testuje taką rozpę ( w teamie mam Chadeki i DF)
Arcy papa(lusterko,+4wsv,GW,hełm,+1asv) Konno
Lord mag(mr3,DS) koń haven
BSB(Korona,luckstone,dragonhelm,GW,+1asv)
Capitan(pegaz,słomka,dawnstone,ES,+1asv)
7KO
7KO(muzyk czempion)
11IC(WB,muzyk)
5Demigryfów(steel,muzyk)
4Demigryfów(muzyk)
2xdziało
tank
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Po co war banner? kosztuje aż 35 pkt, można lepiej wykorzystać te pkt
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Dzięki temu mam 3 blokery na środku stołu flankuje demisiami
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
A bez WB co by się zmieniło (oprócz tego ze zostanie 35 wolnych pkt), bo chyba tego nie chwytam.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
pewnie ma 1+ na strzelanie
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2723
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Ja też nie, +2 do CR na start ? Aż tak robi to z nich blokera - zwykle 1+sv i kopijki wyciskają dość pkt by nie robiło to różnicy.Macias pisze:A bez WB co by się zmieniło (oprócz tego ze zostanie 35 wolnych pkt), bo chyba tego nie chwytam.
NIe przegrałem żadnej bitwy w której zostałem wybrany
Zazwyczaj dostawałem oklep minimalny jak ja wybierałem.
WB kasuje szarżę
Zazwyczaj dostawałem oklep minimalny jak ja wybierałem.
WB kasuje szarżę
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
A jakie to ma znaczenie skoro masz CoC? Zwłaszcza że dyscyplina działa nawet lepiej, a jest tańsza o 20 pktSzymon pisze: WB kasuje szarżę
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Ale nie ma ich w corach.Kordelas pisze:Według mnie dobrym blokerem są Reiksguard - jeśli przeżyje nawet bardzo mała liczba to Stubborn ich utrzymuje ,a z Save 1+ trudno ich ubić.
wydaje mi się że wb DA RADE
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Faktem jest, że WB może w pewnych okolicznościach przeważyć szalę zwycięstwa, kwestia rzutów i/lub ewentualnych buffów na oddziale i nagle dzięki tej szmatce wygrywają combat zamiast go ewentualnie ustać (bo tyle właśnie daje +1Ld).
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Ale zdecydowanie częściej wb nic nie zmieni, a jest dość drogi
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2723
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Na KFC ważniejsza jest Stalówka/+1M !...