Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: Macias »

GrimgorIronhide pisze:Na KFC ważniejsza jest Stalówka/+1M !...
Ja tam uważam, że na jednym z oddziałów najważniejszy jest BoEF. M7 demigryfom raczej wystarcza
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Najlepszym blokerem są halabardy

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Najlepszym blokerem jest czołg 8)
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator
Posty: 2723
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: GrimgorIronhide »

A nie bo papa na oberpapstmobilenwagen z sv 1+ i lustrem.

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Karli pisze:Najlepszym blokerem jest czołg 8)
Tak tak a zaraz po nim halabardy ;]

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

wychwa pisze:
Karli pisze:Najlepszym blokerem jest czołg 8)
Tak tak a zaraz po nim halabardy ;]
Jeśli pominąć swordsmanów, speary i reiksguardów po drodze.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator
Posty: 2723
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: GrimgorIronhide »

Macias pisze:Jeśli pominąć swordsmanów, speary i reiksguardów po drodze.
A wszystko to bardzo wystawialne i często widywane na stołach. :mrgreen:
Elektorski Zarząd do Werbunku Chłopstwa i Awanturników Karczemnych (EZdWCiAK) dawno uznał że krajowa produkcja mieczy, włóczni, muszkietów, kusz i Zweihänderów jest całkowicie zbędna, gdy można masowo wyrabiać łuki i halabardy - proste. :P

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Unnamed2600 Pts - Empire Army

1 Arch Lector of Sigmar @ 155.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [50.0]

1 Battle Wizard Lord @ 225.0 Pts
Magic Level 4 LIGHT
Dispel Scroll [25.0]

1 Captain of the Empire @ 130.0 Pts
Lance; Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10.0]

1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts

1 Captain of the Empire @ 186.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard; Imperial Pegasus
Sword of Might [20.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]

1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts

1 Battle Wizard @ 80.0 Pts
Magic Level 1 LIGHT
Scroll of Shielding [15.0]

1 Master Engineer @ 65.0 Pts

1 * Witch Hunter @ 64.0 Pts
Great Weapon; Brace of Pistols; Light Armour
Charmed Shield [5.0]

9 Archers @ 105.0 Pts
1 Marksman @ [10.0] Pts

5 Spearmen Detachment @ [25.0] Pts

39 Halberdiers @ 320.0 Pts
Standard; Musician
1 Sergeant @ [10.0] Pts

5 Spearmen Detachment @ [25.0] Pts

5 Spearmen Detachment @ [25.0] Pts

5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Musician

5 Knightly Orders @ 110.0 Pts

5 Demigryph Knights @ 300.0 Pts
Musician

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Steam Tank @ 250.0 Pts

1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts

1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts

Models in Army: 91
Total Army Cost: 2600.0
Mój pomysł na Babice
zastanawiam się tylko czy z tych 3 odginaczek nie zrobić jednej tyczki :roll:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Rozpiska na 1111 pkt bez lordów

Kapłan sigmara 124 pkt
-ciężka zbroja
-tarcza
-Talizman strażniczy (Ward 4+)
-Miecz budzący fear

Kapitan BSB 141 pkt
-pełna zbroja płytowa
-Enchanted shield
-Dawnstone
-Miecz bojowy

Halabardnicy 41x 276 pkt
-FCG

Demigryfy 5x 320 pkt
-FCG

Czołg parowy 250 pkt

Proszę o komentarze ,długo kombinowałem z bohaterami (niestety mag wypadł) oraz myślałem nad działem ,ale stwierdziłem ,że czołg lepiej się sprawdzi.
Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, o 22:17 przez Kordelas, łącznie zmieniany 1 raz.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Kapitan BSB 136 pkt
-pełna zbroja płytowa
-Enchanted shield
-sztandar +1 LD
-Dawnstone
Doczytaj zasady BSB-ka odnośnie magicznych sztanadarów :P
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

GrimgorIronhide pisze:
Macias pisze:Jeśli pominąć swordsmanów, speary i reiksguardów po drodze.
A wszystko to bardzo wystawialne i często widywane na stołach. :mrgreen:
Elektorski Zarząd do Werbunku Chłopstwa i Awanturników Karczemnych (EZdWCiAK) dawno uznał że krajowa produkcja mieczy, włóczni, muszkietów, kusz i Zweihänderów jest całkowicie zbędna, gdy można masowo wyrabiać łuki i halabardy - proste. :P
Hej, zweihandery aż takie złe nie są. Stubbornowe detki :)

Z priestem chyba potrafią krasno nabroić :?:
Obrazek

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Infernal Puppet pisze:
Kapitan BSB 136 pkt
-pełna zbroja płytowa
-Enchanted shield
-sztandar +1 LD
-Dawnstone
Doczytaj zasady BSB-ka odnośnie magicznych sztanadarów :P
Słusznie ;)
Błąd wynika z tego ,że rzadko biorę magiczny sztandar dla BSB ,dzięki.
Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, o 22:20 przez Kordelas, łącznie zmieniany 1 raz.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

JochnyWalker pisze: Z priestem chyba potrafią krasno nabroić :?:
Według mnie są całkiem spoko ,ale na poszczególne armie -np HE , i tak biją ostatni ,a jednostki HE często im Save-a nie zdejmą. No i Stubbornowe detki to fajna sprawa. Lecz jednak często są fajniejsze rzeczy do Speciali.

Bardzo ważne jest też to ,zę mają bardzo imperialne modele :)

PS: Sorry ,ze w dwóch psotach
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Samael
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Pomiechówek

Post autor: Samael »

Taka pierwsza, wstępna rozpa, po kilku miesiącach nieobecności...

Arch Lektor of Sigmar @ 304.0
General; GW; HA; War Altar;
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Charmed Shield [5.0]

Battle Wizard Lord of the Light Order @ 270.0
Magic Level 4; Lore of Light;
Talisman of Preservation [45.0]
Dispel Scroll [25.0]

Battle Wizard of the Celestian Order @ 120.0
Magic Level 2; Lore of Heaven;
Channeling Staff [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]

Capitan of the Empire @ 128.0
Battle Standard Bearer; Full Plate Armour; Shield;
Dragonhelm [10.0]
Luckstone [5.0]
Sword of Might [20.0]

40 Halberdiers @ 360.0
FCG;

2x 5 Crossbowmen Detachment

40 Halberdiers @ 360.0
FCG;

2x 5 Crossbowmen Detachment

3 Demigryph Knights @ 209.0
Preceptor; Standard;
Banner of Discipline [15.0]

3 Demigryph Knights @ 239.0
FCG;
Steel Standard;

Great Cannon @ 120.0

Great Cannon @ 120.0

Steam Tank @ 250.0

Helstorm Rocket Battery @ 120.0

TOTAL: 2600.0
"JOIN OR DIE"

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

1. koniecznie wywal rakietnicę, chyba że tak bardzo lubisz marnować 120 pkt
2. na małym magu musi być light w tej sytuacji
3. zamień detki kusz na łuki, są tańsze i lepsze
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

Kordelas pisze:
JochnyWalker pisze: Z priestem chyba potrafią krasno nabroić :?:
Lecz jednak często są fajniejsze rzeczy do Speciali.

Ja nie gram na KFC
Obrazek

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator
Posty: 2723
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: GrimgorIronhide »

A właśnie ! Można brać GS na detki, bo w zasadach mają tylko że mogą być regimentarną jednostką :?:

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

GrimgorIronhide pisze:A właśnie ! Można brać GS na detki, bo w zasadach mają tylko że mogą być regimentarną jednostką :?:
Nie, nie można. Nie mają zasady deatachment.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator
Posty: 2723
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: GrimgorIronhide »

Ach, znów autotroll. Dopiero ogarnąłem, że nie mówili o GS (gangnam style, tak ?) jako detkach, tylko o przenoszeniu stuborna na ich własne detacze, mój błąd geez #-o

ODPOWIEDZ