Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
tank normalnie zdaje inicjatywę na I inżyniera (3)
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
i jak nie zda co caly spadaO_O
jeszcze jedno pytanie, jak rolluje power dice dla dzwonka, to trace je, tak jak przy cascie?
jeszcze jedno pytanie, jak rolluje power dice dla dzwonka, to trace je, tak jak przy cascie?
TRUE LEGION KRAKÓWGeneral Baga pisze:oftoooooooooooooooooooooopppppppppppppppppppppppp (wybaczcie ale obiecałem chłopakom)![]()
Nom
Pytanko ile ataków łącznie mają monki na furmance.Licząc z szałem.

Pytanko ile ataków łącznie mają monki na furmance.Licząc z szałem.

Armia: SKAVENI
okon pisze:pot lał sie litrami , moje dupsko płoneło razem z jajami na szczęście mam długą parówę która nie zdążyła się sfaiczyć do końca więc zwycięstwo wydarłem![]()
Nie wiem czy o to chodziło:syslak pisze: jeszcze jedno pytanie, jak rolluje power dice dla dzwonka, to trace je, tak jak przy cascie?
Q. Are the dice used to ring the Screaming Bell power dice? (p43)
A. No.
j.w.Deska pisze: Pytanko ile ataków łącznie mają monki na furmance.Licząc z szałem.
Q. How many attacks does the Plague Furnace gain from Frenzy?
(p48)
A. One, for a total of 7 attacks.
Q: If a unit charges into combat and, on the turn it charges, the last
of the enemy unit it is fighting are removed as casualties due to
Daemonic Instability, the Unstable special rule, Cornered Rats or as
a result of a War Machine failing its Break test, does the charging
unit get to make an Overrun move? (p58).
A: No.
Radujcie się skaveńska brać, po zniszczeniu niewolników w turę nie ma overruna.
(czasami się zdarza przy mournfangach etc)
Warlord na Szczurogrze T5, na pewno go to ugrywalni
of the enemy unit it is fighting are removed as casualties due to
Daemonic Instability, the Unstable special rule, Cornered Rats or as
a result of a War Machine failing its Break test, does the charging
unit get to make an Overrun move? (p58).
A: No.
Radujcie się skaveńska brać, po zniszczeniu niewolników w turę nie ma overruna.

Warlord na Szczurogrze T5, na pewno go to ugrywalni

czyli elektryka rozpatruje się na k6+5 a seer na 7?
xYz