
Termin:
17 listopada 2012r.
Rozpoczęcie bitew o godz. 9:30, jednak osoby biorące udział w turnieju prosi się o dotarcie na godz. 9:00.
Sędziowie:
Red Scorpionowa burza mózgów
Rozkład jazdy:
9:00-9:20 Zapisy
9:30-12:50 I Bitwa
13:00-16:20 II Bitwa
16:30-19:50 III Bitwa
20:00 Zakończenie i sprzątanie sali
Wejściówka:
Uczestnictwo w turnieju: 15 zł (z uwagi na nową płatną miejscówkę, sklepu jak wiadomo już nie ma)
Miejsce:
Pszczyna, sala przy ogródkach działkowych , ul. Księdza biskupa Bogedaina 26
Zasady turnieju:
Turniej klasy single. Zasady turnieju zgodne z 8 edycją.
Rozpiski jawne, dopuszczeni WSZYSCY bohaterowie i czempioni specjalni (pod warunkiem posiadania ORYGINALNEGO i POMALOWANEGO modelu)
Specjalni herosi, którzy nie mają oryginalnego modelu muszą przejść akceptacje sędziego (należy wysłać zapytanie mailem), w przeciwnym razie mogą na miejscu turnieju zostać zdegradowani do swoich niespecjalnych odpowiedników.
Gdy koszt JEDYNEGO lorda w armii przekracza limit na lordów to nadwyżka przechodzi do slotu hero
Dodatkowo obowiązują aktualne, oficjalne erraty/FAQ(nadrzędne) i polskie uściślenia sędziowskie.
Dopuszczone listy armii:
Armie dopuszczone przez Listę Sędziowską.
Gracze CHD muszą posiadać na turnieju podręcznik Tamurkhan, Bull Centaury dopuszczone tylko na podstawkach 50x75 (jak oryginalne modele z FW)
Format turnieju:
2832pkt

General:
- VLoS (patrz polskie uściślenia sędziowskie)
- Dwellers Below zabija bohaterów jedynie przy wyniku 6 na test siły.
- i to byłoby tyle

Podliczanie punktów:
100VP za zabicie generała
100VP za zniszczenie sztandaru armii w walce lub na zasadzie Last Stand
25VP za zniszczenie sztandaru w walce lub na zasadzie Last Stand
50VP za zabicie bohatera przez czempiona w pojedynku
50%VP za uciekający oddział
50%VP za oddział o liczbie modeli mniejszej bądź równej 25% początkowej ilości (nie dotyczy uciekających oddziałów)
100%VP za zniszczony oddział
Progi 220VP:
0-219: 10:10
220-439: 11:9
440-659: 12:8
660-879: 13:7
880-1099: 14:6
1100-1319: 15:5
1320-1539: 16:4
1540-1759: 17:3
1760-1979: 18:2
1980-2199: 19:1
2200-∞: 20:0
Scenariusze:
1) Battleline
2) Battleline
3) Battleline
Magiczne tereny:
Magiczne tereny będą oznaczone na mapkach, bądź będą losowane zgodnie z podręcznikiem (lasy, rzeki)
Rzeki(RB, str. 120):
Necrotic Ooze
Raging Torrent
River of Light
Bagna(RB, str. 121):
Earthblood Mere (+1 do Regeneracji)
Khemrian Quicksand
Lasy(RB, str. 119):
Fungus Forest
Venom Thicket (może powodować podwójny DT, np. dla kawalerii)
Wildwood
Monumenty(RB, str. 124-125):
Altar of Khaine
Idol of Gork
Magic Circle
Wzgórza (RB, str. 118):
Anvil of Vaul
Scree Slope
Temple of Skulls (rzut K10, przerzucamy wynik "1")
Nagrody:
Dyplomy dla TOP3
Limit miejsc:
20 (może ulec zmianie)
Hobby:
Wymogi hobbystyczne:
Pomalowana armia:
Nie ma wymogu pomalowanej armii.
Proksy i fillery:
W granicach rozsądku, bez pieniążków i kartoników, model może być zastąpiony tylko przez taki sam typ.
Przybory:
Obowiązkowy Army Book, bądź jego wyraźne ksero. Rozpiska, wzorniki (jeśli wymagane). Spis czarów, jeśli wymagany - lub karty magii. Miarka i kostki.
Movement trays:
Obowiązkowe dla oddziałów o wielkości 5+. Brak movement tray może skutkować ściągnięciem oddziału.
Ocena:
Malowanie (0-7 pkt):
Pomalowana armia (0-3 pkt)
0 - armia niepomalowana
1 - armia pomalowana w mniej niż 50%
2 - armia pomalowana między 50% a 80%
3 - cała armia pomalowana
Podstawki i movement trays: (0-2 pkt)
modelowane podstawki +1
modelowane treje +1
Spójność armii (0-2 pkt)
0 - niespójne oddziały
1 - spójne oddziały
2 - spójna armia (wlicza się w to posiadanie załogantów i poganiaczy)
Nadesłanie poprawnej rozpiski:
+5 pkt - do 10.11.2012 (sobota) 23:59 CET
Tak wysokie punkty za rozpiskę mają nakłonić graczy do ujawnienie specjali, których będą używać (zostaną opublikowani 11.11), żeby zainteresowani mogli poznać ich zasady przed turniejem (oczywiście opublikuję tylko samych bohaterów specjalnych a nie całe rozpiski).
Rozpiski wysyłamy na: admin@damex.pl