Ward z lorda przechodzi tylko na jednowoundowe wierzchowce niestety...sorinmarkov pisze:Jak na lordzie mam warda na 3+ to cały model ma? Chodzi mi np o mantysię albo dragona.
Gdzieś na jakimś brytyjskim forum wyczytałem głupotę, że ma.
Pytania wszelakie ... ;)
Moderator: JarekK
Re: Pytania wszelakie ... ;)
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Z podziękowaniem
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Było w FaQ-u. I to już daaaaawno
.
Nie działa.

Nie działa.
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

A ten zapisek nie odnosi się przypadkiem tylko do sytuacji w której bohater zabija LT w challangu i z tego powodu rzuca na tabelkę?Infernal Puppet pisze:Było w FaQ-u. I to już daaaaawno.
Nie działa.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Waldi pisze:Ward z ołtarza przechodzi na smoka gdyż działa na cały unit.
+1 dokładnie, ze Shrinea bless działa na cały unit.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
FAQ
opis giftu 12 ward 4+ nie mówi model tylko "favoured one" "he becomes" a nie model:) na jakiej podstawie ward miałby działać na smoka?Q: How do rolls on the Eye of the Gods table affect mounts? (p43)
A: They do not, unless the gift is one that affects the entire
model, like Magic Resistance.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Na tej że w opisie shrine jest napisane, że rzuca blessa na cały oddział.misha pisze:FAQopis giftu 12 ward 4+ nie mówi model tylko "favoured one" "he becomes" a nie model:) na jakiej podstawie ward miałby działać na smoka?Q: How do rolls on the Eye of the Gods table affect mounts? (p43)
A: They do not, unless the gift is one that affects the entire
model, like Magic Resistance.
Ten fragment FAQ który przytoczyłeś według mnie odnosi się do sytuacji, w której bohater zabił w challengu LT, albo innego bohatera i w związku z tym rzuca sobie na tabelkę.
Takie jak są w pudełku.Eldritch pisze:Jakie podstawki u nas obowiązują pod Skullcrusherów ?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
roll na Eye of the Gods jest zarowno na challenge jak i Shrine, nie jest napisane kiedy wiec ogolnie na rzut na tabelke, wiec nie dziala na mounta
opis o oddziałach jest w opisie Shrajnu w ogóle
FAQ doprecyzowuje, że nie działa na mounty, nie wiem z czym tu dyskutować
opis o oddziałach jest w opisie Shrajnu w ogóle
FAQ doprecyzowuje, że nie działa na mounty, nie wiem z czym tu dyskutować

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
cytat or it didn't happen
dyskusja jest akademicka, bo smoka nie spotkasz na turnieju na euro, pewnie się nie mieści punktowo w RARE hehe
ale chętnie się dowiem na jakiej podstawie gracie, że ward przechodzi na mounta kiedy FAQ to wyklucza

ale chętnie się dowiem na jakiej podstawie gracie, że ward przechodzi na mounta kiedy FAQ to wyklucza
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
na jakiej podstawie to rozróżniasz? bo tego nie ma ani w FAQ ani w RB jest rzut na tabelkę i tyle
jest zapis:
jak to chcesz uzasadnić? jest zasada która jest uściślona w FAQ, tam nie ma wyróżnione, że ze Shrina nie, a na chamionow tak, to jest po prostu jeden i ten sam rzut.
logika AB + FAQ dla mnie jednoznacznie wskazuje, że nie działa
jest zapis:
FAQ wskazuje co sie dzieje z mountami przy roll on the Eye of the Gods table - efekt nie działaThat unit may immediately roll on the Eye of the Gods table
jak to chcesz uzasadnić? jest zasada która jest uściślona w FAQ, tam nie ma wyróżnione, że ze Shrina nie, a na chamionow tak, to jest po prostu jeden i ten sam rzut.
logika AB + FAQ dla mnie jednoznacznie wskazuje, że nie działa
Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, o 20:13 przez misha, łącznie zmieniany 1 raz.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
FAQ? lubię posty nabijać... 

Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, o 20:14 przez misha, łącznie zmieniany 1 raz.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Chciałbym. Rzut z warshrine-a działa tak jak rzut na tabelkę, a ta wg. FAQ-u nie działa na mounty, więc za dużego pola do popisu nie ma.
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

dziękuję za głos rozsądku i logiki... 
po to są FAQ żeby prostować różne rzeczy, tu prostowane jest działanie tabelki i tyle

po to są FAQ żeby prostować różne rzeczy, tu prostowane jest działanie tabelki i tyle
Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, o 20:15 przez misha, łącznie zmieniany 1 raz.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A