Pytania wszelakie ... ;)
Moderator: JarekK
Tak, gdzieś tu było zdjęcie odpowiednich stron (w linku jakimś).
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Czcibor pisze:http://imageshack.us/photo/my-images/13 ... 10001.jpg/
Albo my mamy problemy z interpretacją Faq'ów, a ich autorzy nie są tego świadomi, przyjmując że rzuty z shrina działają na UNIT ,czyli na smoka również, kolizji zasad żadnych nie maszCatafractus pisze:J.w. sądzę, że autorzy FaQ'a nie do końca są świadomi różnych źródeł korzystania z tabelki
Podobne spiny były z Baner of Rage, jak coś działa na UNIT to na wszystko.
Shinowi zdarzały się błędne interpretacjeShino dał odpowiedź w dziale zasad.

ten zapis nie daje się interpretować niestety, wystarczy przeczytać ze zrozumieniem, ale ok, kwestia się zrobiła ciekawsza w odniesieniu do nowych jednostek, bo smok z wardem to pikusShinowi zdarzały się błędne interpretacje


kudłąty również posiadł zdolność czytania i rozumienia

nie ma rozróżnienia, które rzuty na tabelkę, więc FAQ odnosi się do każdych, proste

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Co do oka bogów to efekty się kumulują bo mam wątpliwości 

"Nie pytaj cóż za Istota Krzyczy nocą.Nie pytaj kto czeka na ciebie w cieniu.
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."
REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM

To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."
REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM

A jakie efekty miałyby się niby kumulować? Jak rzucisz drugi raz to samo na tabelce to przerzucasz.Robert.P pisze:Co do oka bogów to efekty się kumulują bo mam wątpliwości
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
No nie wiem wytrzymałość,ochrona pancerza itp,ale dzięki za odpowiedź
"Nie pytaj cóż za Istota Krzyczy nocą.Nie pytaj kto czeka na ciebie w cieniu.
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."
REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM

To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."
REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM

A jednak GW dało w erracie dopisek żeby było to jasne i klarowne.misha pisze:ten zapis nie daje się interpretować niestety, wystarczy przeczytać ze zrozumieniem, ale ok, kwestia się zrobiła ciekawsza w odniesieniu do nowych jednostek, bo smok z wardem to pikusShinowi zdarzały się błędne interpretacjeale juggernauty z T6 ?
kudłąty również posiadł zdolność czytania i rozumieniapodobnie jak Shino, no cóż, nie będzie Juggernautów z T6
nie ma rozróżnienia, które rzuty na tabelkę, więc FAQ odnosi się do każdych, prostebanner of rage czy mark khorna nie ma FAQ więc działa na kawę i tu jest jasna sprawa
Jakiś czas temu nie było jasne.
No niestety, daje się interpretować.
Tak jak Tobie Eldritch tłumaczył
Zgadzam się w 100%, clara non sunt interpretanda, FAQ dotyczy tylko sytuacji wątpliwej - czyli tego, co się dzieje gdy bohater na mouncie dostaje blessa za zabicie LT/bohatera w challengu.
Jaki ma sens FAQ-owanie czegoś, co jest jasno napisane w AB ?
Unit to unit, czyli smok i jeździec, wytłumacz co jest nie zrozumiałe?
Będzie FAQ, może, to będzie jasne, jak z BoR.
właśnie interpretujesz zapis i szukasz intencji autora by dopasować rozumienie tekstu do własnego wyobrażenia 
żeby uniknąć spin to LS mogłaby to uściślić

żeby uniknąć spin to LS mogłaby to uściślić
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Widzieliście to?
Magic Banners, Banner of Rage.
Add “If given to a unit of cavalry, both the riders and their
mounts count as affected elements for the purposes of the Extra
Attack special rule.
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
no ja też;p ale pojawiła się jasna interpretacja... nowa errata... szkoda, że brakuje zmiany statów dla kowboja...
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
IMO robisz to samomisha pisze:właśnie interpretujesz zapis i szukasz intencji autora by dopasować rozumienie tekstu do własnego wyobrażenia

Ale proszę wytłumacz mi, bo widzę, że nie wąski jesteś w te klocki

Wytłumacz dlaczego smok w momencie kulania blesa nie jest UNIT'em z jeźdzcem?a) zblessowany bohater na smoku ginie, ale smok dalej funkcjonuje - co z blessem, przecież oddział de facto wciąż istnieje.
b) bohater zginął, został sam smok - rzucam teraz blessa ze shrine'a - nic nie broni przecież na osieroconego smoka rzucać blessa, dlaczego w takim razie, gdy jeździec żyje nie może korzystać z blessa?.
O ile dobrze pamiętam to automatyczny bless chosenów nie działa na bohatera, więc nie można go modyfikować.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Nie rozumiem więc po co jest ten dział ... Jak nie masz zamiaru normalnie odpowiedzieć to nie pisz. Podręcznik mam ale wolę się upewnić. Dobrze że Ty wszystko wiesz ...Eldritch pisze:Nie rozumiem. Podręcznik jest na rynku od tylu lat, co za problem go w końcu przeczytać ?
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja