Army of Altdorf - Samael's Empire

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Samael
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Pomiechówek

Army of Altdorf - Samael's Empire

Post autor: Samael »

Witam wszystkich po nieobecności. Zakładam jeden temat do rozpisek, co by nie zaśmiecać forum.
Na początek moja pierwsza rozpiska nowego imperium. Zamieszczałem ją już na forum Empire, dostałem kilka rad i według nich ją zmodyfikowałem...

Taka pierwsza, wstępna rozpa, po kilku miesiącach nieobecności...

2600 Empire Army Roster

Arch Lektor of Sigmar @ 304.0

General; GW; HA; War Altar;
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Charmed Shield [5.0]

Battle Wizard Lord of the Light Order @ 270.0
Magic Level 4; Lore of Light;
Talisman of Preservation [45.0]
Dispel Scroll [25.0]

Battle Wizard of the Light Order @ 120.0

Magic Level 2; Lore of Light;
Channeling Staff [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]

Capitan of the Empire @ 128.0
Battle Standard Bearer; Full Plate Armour; Shield;
Dragonhelm [10.0]
Luckstone [5.0]
Sword of Might [20.0]

40 Halberdiers @ 360.0
FCG;

2x 5 Archer Detachment

40 Halberdiers @ 360.0
FCG;

2x 5 Archer Detachment

3 Demigryph Knights @ 209.0
Preceptor; Standard;
Banner of Discipline [15.0]

3 Demigryph Knights @ 239.0
FCG;
Steel Standard;

Great Cannon @ 120.0

Great Cannon @ 120.0


Steam Tank @ 250.0


Celestian Hurricanum @ 130.0

TOTAL: 2570.0
Models in Army: 110

Jak widać zostało mi 30 punktów i za cholerę nie wiem na co je wykorzystać, wiec proszę o jakieś rady, korekty, komentarze... :wink:
"JOIN OR DIE"

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Teraz jest tylu znawców imperium że aż strach się wypowiadać - ale zaryzykuje :)...

Więc tak- przełóż prezerwatywę na papę - on jest ważniejszy!
Na dużym maga daj różdżkę of stabilty (+d6 do dispela) a na małym daj DS - chaneling stafa wywal.
Bsb dołóż dawstone za 25

Z demisi albo zrób 1 oddział z Steel Standard albo podziel na 2x3 tylko z muzykiem.

Fajna rozpa z tym ,że nie masz gdzie trzymać nagów- trafisz na kogoś ogarniętego i ich stracisz...
Jeśli to ma być na Babickei Euro to musisz się pozbyć jedneje detki łuczników - masz 4 a wolno mieć 3.
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

scepter of stability jest według mnie słaby na euro jak masz scrolla. Chanelując DD możesz sobie zablokować jego użycie
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Samael
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Pomiechówek

Post autor: Samael »

2600 Empire Army Roster

Arch Lektor of Sigmar @ 304.0
General; GW; HA; War Altar;
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Charmed Shield [5.0]

Battle Wizard Lord of the Light Order @ 270.0
Magic Level 4; Lore of Light;
Sceptre of Stability [15.0]
Opal Amulet [15.0]

Battle Wizard of the Light Order @ 120.0
Magic Level 2; Lore of Light;
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]

Capitan of the Empire @ 128.0
Battle Standard Bearer; Full Plate Armour; Shield;
Dawnstone [25.0]
Sword of Stricking [15.0]
Dragonhelm [10.0]

40 Halberdiers @ 360.0
FCG;

2x 5 Archer Detachment

40 Halberdiers @ 360.0
FCG;

5 Archer Detachment


15 Free Company Militia @ 100.0

Musician;

3 Demigryph Knights @ 209.0
Musician;

3 Demigryph Knights @ 239.0
Musician;

Great Cannon @ 120.0

Great Cannon @ 120.0

Steam Tank @ 250.0

Celestian Hurricanum @ 130.0

TOTAL: 2585.0
Models in Army: 122

Ok. Wprowadziłem poprawki według waszych rad, dodałem milicję do trzymania magów z tyłu i nadal zostaje mi 15 punktów. Jakieś propozycje jak to wykorzystać ??
"JOIN OR DIE"

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

demigryfy powinny kosztować po 184. Jak milicja ma trzymać magów to lepiej ją zamienić na speary. Robią to co najmniej równie dobrze tylko taniej.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

nom - daj więcej sperów... a scepter zostaw - jest nieoceniony!
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

ODPOWIEDZ