Empire 1k Euro
Empire 1k Euro
Edit (Wprawadzone drobne zmiany)
1000 Pts - Empire Army
Hero:
1 Battle Wizard @ 65.0 Pts
General; Magic Level 1
1 Captain of the Empire @ 114.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Dragonbane Gem [5.0]
Core:
10 Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow
8 Knights of the Inner Circle @ 200.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Special:
5 Demigryph Knights @ 300.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
Rare:
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
Models in Army: 24
Total Army Cost: 999.0
Myślę również nad domeną magi. Na tak małe punkty to chyba domena ognia najlepsza.
Komentarze mile widziane.
1000 Pts - Empire Army
Hero:
1 Battle Wizard @ 65.0 Pts
General; Magic Level 1
1 Captain of the Empire @ 114.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Dragonbane Gem [5.0]
Core:
10 Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow
8 Knights of the Inner Circle @ 200.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Special:
5 Demigryph Knights @ 300.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
Rare:
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
Models in Army: 24
Total Army Cost: 999.0
Myślę również nad domeną magi. Na tak małe punkty to chyba domena ognia najlepsza.
Komentarze mile widziane.
Ostatnio zmieniony 4 lis 2012, o 14:41 przez Morbrus, łącznie zmieniany 1 raz.
Od kiedy mój klocek marud(38 szt.) z magiem generałem dał nogę za stół (w pierwszej turze w dwóch bitwach na 4) dając prawie 500 punktów przeciwnikowi, bez BSB'ka z domu nie wychodzę!Morbrus pisze: Nie wiem czy na takie pkt brać bsb czy warrior priesta.
Komentarze mile widziane.
Ostatnio zmieniony 4 lis 2012, o 13:26 przez żuk, łącznie zmieniany 1 raz.
Heretic pisze:A swoje urodziny obchodzisz? Pewnie tak. Co za hipokryzja!!!elektron pisze: Jestem przeciwnikiem świąt związanych z porażkami,
Masz za mało pkt w corach
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Save na 0+ może być przydatny, nie bardzo wiem po co ws przed ogniem na te punkty. A jaką domenę na magu wybrać? Na te punkty fire i "0" wydaje się być najlepszą opcją.#helion# pisze:nie wiem po co e. shield na BSB; zwykla tarcze, barding, i jakas magiczna kose lub dragonbane gem;
Mam dopiero parę bitew za sobą więc proszę o dorady.
Z góry dziękuje.
Asv 0+ liczy się właściwie dokładnie tak samo jak 1+
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
chociażby dlatego, że możesz zarobić katapultą od dwarfów lub Tk i się złożyć; nie ma czegoś takiego jak save 0+ w tej edycji, max jest 1+ i nie potrzebnie wydane punkty
Nie muszą. FAQ to kiedyś zmieniłtilt112 pisze:Jest jeszcze jeden maly problem. Twoj genio ma ld7.
Jesli odzialy beda w zasiegu generala to musza korzystac z jego liderki.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Jest jedno na czołgu. Na 1000 pkt powinno wystarczyć.malfoj pisze:Nie jestem pewny czy empire bez dział to dobre empire.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki