TK euro babice2600

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
SoCiu
Wodzirej
Posty: 733
Lokalizacja: Rebelia - Łomianki

TK euro babice2600

Post autor: SoCiu »

1 Liche High Priest @ 255.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Obsidian Lodestone [45.0]

1 Liche High Priest @ 210.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 4

1 Liche Priest @ 95.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]

1 Liche Priest @ 85.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Scroll of Shielding [15.0]

1 Tomb Prince @ 154.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]

4 Skeleton Chariots @ 220.0 Pts

4 Skeleton Chariots @ 220.0 Pts


10 Skeleton Archers @ 70.0 Pts Champion

20 Skeleton Archers @ 130.0 Pts Champion


27 Tomb Guard @ 374.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
Razor Standard [45.0]


5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts


4 Necropolis Knights @ 260.0 Pts


3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts


1 Hierotitan @ 175.0 Pts


1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts


1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts


1 Casket of Souls @ 135.0 Pts


I tak nie uda mi się pomalować wszystkiego, ale pogram na pre.

Czemu nie ma 3 oddziałów rydwanów? Prosta sprawa, z hordami utykają. Z lizakami,dark elfami, empire-to oddane punkty nie dochodzą w liczbie która nie padnie. 6 sztuk ze sztandarem zdejmuje steadfasta, ma 5S przy impaktach i w razie czego mogę wystawić 5 w rządku tyle ma szansę hordę zmielić z boostem, mają fajny static na start.

Tomb guard+prince- próbuję znaleźć coś co ustoi combat, jak uturlam słabą fazę magii bez boostów da sobie jedną turę radę. Wystawiam różnie -jak mają zasłaniać łuki+liczki w rzadku 2x10, jak chcę zdejmować steadfast to 5x5. Nie jest to idealne rozwiązanie, sphinx ssie strasznie, tutaj ewentualnie kolejne wężyki i więcej pomysłów brak. Kilka magicznych ataków pomaga nie utknąć w eterykach.

2x5 archerów- skaci zawsze w cenie jak uturlam więcej blokują skautów przeciwnika, lepiej odginają, do tego fast cavalery.

Skorpion wystawia się normalnie, jako odginaczka,fajnie ogarnia śmieci przeciwnika,szarżuje na bohaterów- one shot-one kill. Czasami się wykopuje- dwarfy.

Reszta do porzygania standardowo. Z nehekary boostuje kinga z gwardią, pozostałe oddziały z lighta.

Co myślicie? Jednak lepiej 4,4,3 rydwany i 2x4 węże? Mi to nie działa...
Ostatnio zmieniony 11 lis 2012, o 09:59 przez SoCiu, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

rozpa mienka. od gwardii lepsze szkielety z princem i dwurakiem +ward na 4. na temat uber kloca rydwanów nie mam zdania ale bardzo prawdopodobne że to nie on będzie szarżował. po dzisiejszej obesrwacji gry tk vs emp powiem że brak sfinksów to krok w dobrą stronę. sugeruję przetestowanie czegoś takiego:
4lv
4lv
2 lv
2x prince z wardem
2x40 szkieli
30 łuków
3 skorpy
stalkery
kaszkiet
2 klopy
a za reszte rydwany. idealnie byłoby jeszcze kariony zmieścić.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

Gwardii przynajmniej 29. Węże według mnie też w wersji 5. I nie widzę tego fasta niemogącego maszerować, anie uciekać.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
SoCiu
Wodzirej
Posty: 733
Lokalizacja: Rebelia - Łomianki

Post autor: SoCiu »

WojtuśŚ pisze:Gwardii przynajmniej 29. Węże według mnie też w wersji 5. I nie widzę tego fasta niemogącego maszerować, anie uciekać.
Znajdź mi w undeadach coś szybciego i co może uciekać :wink: . Tu jest tylko kwestia 10łuków z championem i robienie tyczki czy fast ze scoutem.
loko pisze: 4lv
4lv
2 lv
2x prince z wardem
2x40 szkieli
30 łuków
3 skorpy
stalkery
kaszkiet
2 klopy
a za reszte rydwany. idealnie byłoby jeszcze kariony zmieścić.
Wydaje się idealna rozpiska na remis/małe do przodu. Brakuje mi jednak czegoś w tej propozycji do zabijania- wężę jednak muszą być. Do tego banishment tylko z S5 i brak hierotitana- to jest olbrzymia różnica w czarowaniu, jak już wejdzie banishment to musi n!#$@#iać do kości :wink: . Ostatnio kadaii zrobił puff* od 1 czaru- to robi wrażenie 8)

edit-wszystko się rozbija o punkty i chciałbym skorpiona i 29 TG i 5 wężyków- cory niestety muszę jakieś wystawić a na 2800 jest tego sporo-na special brakuje punktów i nie ma gdzie ciąć.

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

To była aluzja, że ten fast nie ma zastosowań
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
SoCiu
Wodzirej
Posty: 733
Lokalizacja: Rebelia - Łomianki

Post autor: SoCiu »

Widać gramy w dwie różne gry.

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

aj waj jasne że tytan do tego , zapomniałem o nim. zamiast rydwanów można i węże. tylko nie wiem ile ich wejdzie za niecałe 400 pkt.

ed. po mojemu wchodzi:
Unnamed2800 Pts - Tomb Kings Army

1 Liche High Priest @ 225.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Sceptre of Stability [15.0]

1 Liche High Priest @ 255.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 4
Obsidian Lodestone [45.0]

1 Liche Priest @ 130.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]

1 Tomb Prince @ 149.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Talisman of Preservation [45.0]

1 Tomb Prince @ 154.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]

27 Skeleton Archers @ 188.0 Pts
Normal Bow; Musician

1 Master of Arrows @ [10.0] Pts

38 Skeleton Warriors @ 186.0 Pts
Shield; Standard; Musician

1 Master of Arms @ [10.0] Pts

39 Skeleton Warriors @ 190.0 Pts
Shield; Standard; Musician

1 Master of Arms @ [10.0] Pts

4 Skeleton Chariots @ 220.0 Pts

3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts
Halberd
1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts

1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
Light of Death
1 Hierotitan @ 175.0 Pts
3 Carrion @ 72.0 Pts
4 Necropolis Knights @ 300.0 Pts
Spear; Standard; Musician; Entombed Beneath the Sands
Models in Army: 120


Total Army Cost: 2799.0
Ostatnio zmieniony 5 lis 2012, o 11:25 przez loko, łącznie zmieniany 1 raz.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

2x 4 lvl lore of nehekera ? Czym się kierowałeś jeśli można wiedzieć ?

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

pomyłką. juz poprawione.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
SoCiu
Wodzirej
Posty: 733
Lokalizacja: Rebelia - Łomianki

Post autor: SoCiu »

To po pre-babice Warsaw.
10-10 z bretką na lord+3xpegazach i 4 lanach 2 treby
0-20 z danonami 2x30 BL sounderingiem i bloodziem i śmietnikiem
12-8 z WE 30 kilka łuków,hoda, drzewo,2x wadancerzy,2xdriady,bsb

Z przemyśleń wszelka piechota walcząca TK- out. Gwardia jest za wolna, jak coś się w nią już załaduje to rozkręca.Sama nigdzie z M4 nie dochodzi jak mamy przewagę i trzeba nabić punkty.
Węże- 3 oddziały po min.4 sztuki- to raczej kierunek który wszyscy grają i nie ma co szukać lepszych rozwiązań, bo ich nie ma.
2x4 rydwany spokojnie starczą, zapychają punkty core i w sumie tylko do tego się nadają.
Magia raczej zostaje, sprawdza się. Zostaje jeszcze mi przetestowanie opcji King+ duża licza na death ze znajperkami z Ld 10.
Horseman archers-jednak 2 oddziały. Możliwe że 1-2 skorpiony lub kawa z vanguardem też w rozpę wejdą.

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

2x4 rydwany spokojnie starczą, zapychają punkty core i w sumie tylko do tego się nadają.
Rydwany są super. Przetestuj duży kloc z Kingiem, albo 2x4, każdy z Princem. Rydwany z wysokim WS i taką ilością ataków, w dodatku pompowane magią mogą dużo. :)

Awatar użytkownika
SoCiu
Wodzirej
Posty: 733
Lokalizacja: Rebelia - Łomianki

Post autor: SoCiu »

Prince na rydwanie kosztuje tyle samo co kolejne 3-4 rydwany,wolałbym kolejny oddział.Do tego blokuje podstawowy czar, speed of light WS10 ratuje te biedne rydwany. To nie jest już oddział który przepycha regimenty- obecne meta to BSB, steadfast i/lub stubborn i 30 ludków.Nie dość że trzeba dobrze impakty klepnąć, to jeszcze boosty w fazie magii.Liczenie że akurat dany czar wejdzie w CC to słaby pomysł.Są dobre do ogarniania śmieci i tylko tyle, chociaż zdarza im się nie przepchnąć i posypać od 9 driad czy 3 pegazów. Węże to podstawa, a w corach odginaki i łuki, po rydwanach na flanki i tak to poki co to widzę .

ODPOWIEDZ