Nowy WoCh
Moderator: JarekK
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Re: Nowy WoCh
Niestety. Jedna ze zmian w obecnej edycji, której nie lubię. Stare sv 0+ albo i -1+ były zabawne.
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Oglądałem dzisiaj crusherów w akcji, cóż wniisek jest prosty - 3 modele w oddziale to za mało, do zbudowania porządnego tarana trzeba tak 5-6, najlepiej z herosem.
Sam oddział jest IMHO spoko, choć w żadnym razie szały nie robi. Ma piękny wygar ( heh, 6A z siła 5 od łebka, jest MOC ), ale do morufangów nie ma co go nawet porównywać. Frenzy, 2 rany, brak impactów, nie naprawili nawet tego kretynizmu, ze "nasze" juggerny nie mają KB ( bo demoniczne tak
).
Największym problemem jest umiejscowienie - rary. czyli konkurujemy o miejsce z helką i warshrinenami, dwoma jednymi z najprzydatniejszych jednostek w booku. Biorąc pod uwagę, że na 2600 euro mamy na rary raptem 650 pkt, jeśli chcemy zmieścić jakiś sensowny wagonik to może być ciężko. 5 plus muzyk i sztandar ( i jakaś magiczna szmatka do tego, nie wiem, dyscyplina ? Albo +1 mv ? Dyscyplina w sumie przydatniejsza, ale strasznie nie pasuje do khornitów ), to robi ma się jakieś 350 pkt, i zostaje na raptem 2 shriny, i helki już nie wciśniemy. Jakby byli w specialach to sprawa by była o wiele łatwiejsza.
Sam oddział jest IMHO spoko, choć w żadnym razie szały nie robi. Ma piękny wygar ( heh, 6A z siła 5 od łebka, jest MOC ), ale do morufangów nie ma co go nawet porównywać. Frenzy, 2 rany, brak impactów, nie naprawili nawet tego kretynizmu, ze "nasze" juggerny nie mają KB ( bo demoniczne tak

Największym problemem jest umiejscowienie - rary. czyli konkurujemy o miejsce z helką i warshrinenami, dwoma jednymi z najprzydatniejszych jednostek w booku. Biorąc pod uwagę, że na 2600 euro mamy na rary raptem 650 pkt, jeśli chcemy zmieścić jakiś sensowny wagonik to może być ciężko. 5 plus muzyk i sztandar ( i jakaś magiczna szmatka do tego, nie wiem, dyscyplina ? Albo +1 mv ? Dyscyplina w sumie przydatniejsza, ale strasznie nie pasuje do khornitów ), to robi ma się jakieś 350 pkt, i zostaje na raptem 2 shriny, i helki już nie wciśniemy. Jakby byli w specialach to sprawa by była o wiele łatwiejsza.
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
który to jest numer nowego WD z zasadami?
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Z szczęściem to różnie bywa. Sam znałem kiedyś 2 gości, graczy, z których jeden wygrywał dzięki swoim kozackim rzutom, drugi pomimo takowych przegrywał ( mając dzięki temu wdzięczną ksywkę freefrag
).

Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

W Rb napisane jest że max można wycisnąć 1+Macias pisze:Tak, ale nadal jest on traktowany jak 1+.Lazur pisze:po booście ze shrine'a można uzyskać 0+ gdyż jest jasno napisane, że max od shrine'a to 0+
W Ab napisane jest, że shrine może docisnąć do 0+
Ab>Rb więc chyba jednak nie

- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
A FAQ-u się czytało ? Bo tam jest zapis psujący ten piękny obraz :
“Note that a save of any kind
can never be better than 1+. This does not prevent a model
having items or special rules that would take the save even
lower, it simply caps the saving throw at 1+. Also, remember
that a roll of 1 is always a failure.”
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

Według mnie ten zapis wyżej pozwala mieć AS lepszy niż +1, on tylko zaznacza, że nawet mając AS na 0+, bronimy się - w rzucie kostką, na 2, bo jedynka to zawsze nieudany rzut. AS na 0+ oznacza, że model z takim AS atakowany przez np. model z siłą 6, modyfikuje AS za siłę, od 0, a nie od 1. Czyli w tym konkretnym przykładzie, model broniłby się na 3+
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
to co piszesz Markuene nie wynika z zasadit simply caps the saving throw at 1+
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
RB, jest zaraz na pierwszej stronie.
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
