Skejveny na 1500

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
warkseer
Wodzirej
Posty: 741
Lokalizacja: żyrardowskie kanały

Skejveny na 1500

Post autor: warkseer »

Plague Priest @ 136 Pts; General; Frenzy; Censer; Warpstone Amulet [25]; Bands of Power [25]

Chieftain @ 149 Pts; Heavy Armour; Battle Standard; Storm Banner [75]

Warlock Engineer @ 120 Pts; Magic Level 1; Upgraded Warp-Energy Condenser; Warp Blades;Storm Daemon [25]; Dispel Scroll [25]


20 Plague Monks @ 210 Pts; Frenzy; FCG; 2ndWeapon; Banner of Burning Hatred [25]

2x25 Clanrats @ 200 Pts; Light Armour; Shield; Standard; Musician; Ratling Gun

6 Plague Censer Bearers @ 102 Pts

6 Warplock Jezzail teams @ 120 Pts

6 Gutter Runners Tunnelling Team @ 102 Pts; Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons

2x20 Clanrat Slaves @ 40 Pts

2x5 Night Runners @ 25 Pts

3 Poison Wind Globadiers @ 30 Pts


Casting Pool: 3; Dispel Pool: 3; Models in Army: 146; Total Army Cost: 1499

Zbliża się mini "turniej" w Żyrardowie. Generalnie wszyscy znajomi zbierają się, żeby pograć w naszym MDK'u. Oczekiwane armie: 2xDawi, O&G, HE, TK, DE, Bretka, Chaos (może nawet 2x), może jakieś jeszcze Skavy.
Starałem się zrobić coś uniwersalnego. Co i strzeli i walnie mocno z piąchy i nawet jakoś obroni się przed strzelaniem. Co sądzicie o tym pomyśle?
Czekam na komentarze.

Awatar użytkownika
Mithril
Wałkarz
Posty: 50
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Mithril »

Kolejny raz załapałem się na pierwszy komentarz:)
Więc zacznijmy, po rosterze widzę, że Priesta wsadzisz do Monków, te skolei mają Sztandarz hatred co powoduje przy pechu stratę prawie 350 punktów (wyrzucisz tą 1 i wystawią sie na szarżę). Kolejna sprawa nie widzę sensu używania Storm'a na takie małe punkty - niewiem jak inni ale ja używam dopiero na większe punkty - po prostu poniżej 2k nie ma nic opłacalnego do spowolnienia itp.
Skoro już dajesz Priestowi Bands of power to lepszym wyborem byłby drugi inzynier zamiast Chieftain'a z 3-4 koścmi i 2 boundspellami wtedy kiedy będzie potrzebne podwojenie siły nikt ci tego nie wpuśći z drugi magiem, ryzukuje czy dostać wszystkie pociski czy nie. Do slave'ów na pewno dodaj muzyków (ratują życie przy zbieraniu), Zmiejsz wykopkę do 5 tyle starczy w zamian za to zwiększ Monków - 20 to za mało, to takie moje małe porady

ODPOWIEDZ