1200 VC vs WE
1200 VC vs WE
Witam,
Co sadzicie o tym? Ktora rozpa bedzie lepsza na 1200 vs WE?
Vamp w GG, Necro w Zombie
Opcja 1
1 Master Necromancer @ 300.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 4
The Black Periapt [55.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Vampire @ 246.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires; Heavy Armour; Shield
Nightshroud [40.0]
Biting Blade [10.0]
Dread Knight [10.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
Beguile [15.0]
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
26 Skeleton Warriors @ 165.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musicianl; \
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
19 Grave Guard @ 250.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
1 Corpse Cart @ 90.0 Pts
Models in Army: 77
Total Army Cost: 1196.0
=============================
Opcja 2
1 Master Necromancer @ 165.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 3
1 Vampire @ 246.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires; Heavy Armour; Shield
Biting Blade [10.0]
Nightshroud [40.0]
Dread Knight [10.0]
Beguile [15.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
26 Skeleton Warriors @ 165.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
19 Grave Guard @ 250.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
1 Terrorgeist
Models in Army: 77
Total Army Cost: 1196.0
Co sadzicie o tym? Ktora rozpa bedzie lepsza na 1200 vs WE?
Vamp w GG, Necro w Zombie
Opcja 1
1 Master Necromancer @ 300.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 4
The Black Periapt [55.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Vampire @ 246.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires; Heavy Armour; Shield
Nightshroud [40.0]
Biting Blade [10.0]
Dread Knight [10.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
Beguile [15.0]
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
26 Skeleton Warriors @ 165.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musicianl; \
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
19 Grave Guard @ 250.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
1 Corpse Cart @ 90.0 Pts
Models in Army: 77
Total Army Cost: 1196.0
=============================
Opcja 2
1 Master Necromancer @ 165.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 3
1 Vampire @ 246.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires; Heavy Armour; Shield
Biting Blade [10.0]
Nightshroud [40.0]
Dread Knight [10.0]
Beguile [15.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
26 Skeleton Warriors @ 165.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
19 Grave Guard @ 250.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
1 Terrorgeist
Models in Army: 77
Total Army Cost: 1196.0
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton
Ta z terrorem lepsza wg. mnie.
W pierwszej Twoja siła bazuje na dwóch inwokacjach, na których skupi się przeciwnik. Dodatkowo przy gównianych rzutach na magię niczym nie dojdziesz do elfików. GG masz mało więc po prostu wyparują. Dire wolfy w pierwszej rozpisce pójdą pierwsze na odstrzał więc ich piątki nic nie dadzą. W drugiej rozpisce przeciwnik będzie musiał decydować czy walić w terrora czy w wilki - walnie w terrora to jest spora szansa, że nic nie zrobi a jak walnie w wilki to da terrorowi kolejną turę na dolecenie i zerżnięcie mu legolasów . W międzyczasie walisz marszowym do przodu i pchasz popychaczką.
W pierwszej Twoja siła bazuje na dwóch inwokacjach, na których skupi się przeciwnik. Dodatkowo przy gównianych rzutach na magię niczym nie dojdziesz do elfików. GG masz mało więc po prostu wyparują. Dire wolfy w pierwszej rozpisce pójdą pierwsze na odstrzał więc ich piątki nic nie dadzą. W drugiej rozpisce przeciwnik będzie musiał decydować czy walić w terrora czy w wilki - walnie w terrora to jest spora szansa, że nic nie zrobi a jak walnie w wilki to da terrorowi kolejną turę na dolecenie i zerżnięcie mu legolasów . W międzyczasie walisz marszowym do przodu i pchasz popychaczką.
to ciekawemalfoj pisze:kazda rozpa jest dobra na WE
Nie widzę tu nic co by WE zagrażało, na pewno nie brałbym terrorgeja - 6+ regenka to zdecydowanie za mało - są to łatwe punkty dla WE - nawet jeżeli ostrzał pójdzie w niego i wilki dojdą to co zrobią? nic.
gwardia nigdzie nie dojdzie, to samo z resztą piechoty.
Ostatnio zmieniony 9 lis 2012, o 10:30 przez Laik, łącznie zmieniany 1 raz.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Laik mnie pewnie tutaj skoryguje troszkę... ale w WE na te punkty wejdzie mag, noble z hodą, 50 strzałek i kontra w postaci driad i tancerzy... na prawdę więcej nie trzeba na takie VC... po prostu nic nie powinno dojść....
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
dodaj jakiegoś orła aby jak by co, było czym odgiąć
xYz
Bez sensu. WE mają chyba najwięcej magicznych ataków ze wszystkich armii (nie licząc demonów ofc).Kap pisze:Nie wiem jak u we wyglądają magic ataki, kto je ma itd ale możesz walnąć 10tkę hexów i po prostu lecieć przed siebie
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
A wiec jest po bitwie, poszedlem z pierwsza opcja i nie bylo tak zle az doszlo drzewo ...
Ogolnie WE mialy 2x 10 archerow z comandem, maga 3 lev z jakis ich scrolem co test na LD robie (ale nic nie zrobil), BSB, 4 trikiny z championem i drzewo ...
Przebilem sie przez wszystko grardia z vampem, i zostalo tylko drzewo ktorego niedocenilem i zamiast zablokowac to zombie czy czym innym chcialem je zjesc ale ono mnie zjadlo .
Next time chyba GG z dworakami bo T6 na drzewie z 3+ 5++ i 6W boli na takie male pts, a do tego ma 6 atakow z sila 6 i thunderstomy ...
Ogolnie WE mialy 2x 10 archerow z comandem, maga 3 lev z jakis ich scrolem co test na LD robie (ale nic nie zrobil), BSB, 4 trikiny z championem i drzewo ...
Przebilem sie przez wszystko grardia z vampem, i zostalo tylko drzewo ktorego niedocenilem i zamiast zablokowac to zombie czy czym innym chcialem je zjesc ale ono mnie zjadlo .
Next time chyba GG z dworakami bo T6 na drzewie z 3+ 5++ i 6W boli na takie male pts, a do tego ma 6 atakow z sila 6 i thunderstomy ...
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton
No ogólnie gra się na 2h częściej ale przy tylko 20tu z always strikes last jest spora szansa, że po prostu Ci wyparują zanim oddadzą albo oddadzą zdziesiątkowani i nie wyrównają sensownie CR. No i w GG warto mieć banner of the barrows, +1 do hita piechotą nie chodzi. W sumie ciekawa rozpiska jak na WE - 20 archerów to w sumie nic ...
bylo dac sztandar flamingowy na GG albo szkieletach, byloby prosciej na drzewo, grales z WE to mozna bylo sie tego spodziewac
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
dlatego docelowo chce miec 2 oddzialy, jeden z tarczami na lapanie lucznikow i calej reszty poza drzewem i tych z GW na drzewa, czolgi i inne paskudstwa.
Aczkolwiej na czolgi ect lepsze sa wraciaki, problem z WE jest taki ze tam co drugi oddzial ma magic atack :S
Aczkolwiej na czolgi ect lepsze sa wraciaki, problem z WE jest taki ze tam co drugi oddzial ma magic atack :S
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton
a to nie power gaming?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A