Napisz dokładnie co ta strzyga miała, bo jakoś nie miałem dotąd problemów by wbijać w ziemię wykoksowane krwinkossaki.Przemcio pisze: Za chiny ludowe nie wiem jak mam walczyc z VC na strzydze z 8 atakami i S8 no i na dodatek red fury...
Latający Cyrk Przemcia (WOCH)
Re: Latający Cyrk Przemcia (WOCH)
A co może mieć strzyga ?
Strigoi Ghoul King @ 420.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Lore of Vampires
Sword of Bloodshed [60.0]
Potion of Strength [20.0]
Quickblood [30.0]
Red Fury [50.0]
Trafiłem ?
Strigoi Ghoul King @ 420.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Lore of Vampires
Sword of Bloodshed [60.0]
Potion of Strength [20.0]
Quickblood [30.0]
Red Fury [50.0]
Trafiłem ?
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Chyba nie taka strzyga, tylko taka: +3S, ASF, red fury, the other trickster's shard, charmed shield, sumaryczna regeneracja 4+ dzięki mortisowi. Zostało jeszcze 20 pkt w przedmiotach, więc np. ward na ogień i coś jeszcze. Ma I8. Nie wierzę, żeby ten lord chaosu kładł go, tym bardziej, że w kolejnych fazach nie ma już S8.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Nauczony doświadczeniem postanowiłem troszkę zmienić rozpę by był to prawdziwy latający cyrk a mianowicie 3 surferów co prawda kosztem 3 skull crusherów i psów ale to akurat nie problem:)
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Jak miał szarda to nie miał potionkiPrzemcio pisze:Nie tak po pierwsze na cholere mu ASF jak ma Hatered i I8 miał +3 ataki/Potion +3 Siły/Ward na Ogień i chyba coś jeszcze... zdaje się trickster sharda.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Jestem po babicach więc czas na raporcik:
Zdobyłem 59 pkt. z bitew więc nie tak w końcu źle… grałem czymś takim:
Chaos Lord of Tzeentch @ 335.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Chaos Armour; Shield; Disc of Tzeentch
Biting Blade [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Sorcerer Lord @ 315.0 Pts
No Mark; Lore of Heaven; Magic Level 4; Chaos Armour
Necrotic Phylactery [10.0]
Infernal Puppet [35.0]
Exalted Hero of Tzeentch @ 235.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Battle Standard; Disc of Tzeentch
Warrior Bane [5.0]
Enchanted Shield [15.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 205.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Disc of Tzeentch
Tormentor Sword [5.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Stream of Corruption [20.0]
24 Chaos Warriors of Khorne @ 444.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Musician
5 Marauder Horsemen @ 86.0 Pts
No Mark; Flail; Light Armour; Musician
5 Marauder Horsemen @ 86.0 Pts
No Mark; Flail; Light Armour; Musician
15 Chaos Marauders of Slaanesh @ 82.0 Pts
Mark of Slaanesh; Musician; Chieftain
5 Slaanesh Soulhunters of Slaanesh @ 105.0 Pts
Mark of Slaanesh; Spear; Shield; Musician
6 Chaos Knights of Slaanesh @ 260.0 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician
4 Skullcrushers of Khorne @ 250.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician
3 Skullcrushers of Khorne @ 190.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician
Models in Army: 70
Total Army Cost: 2593.0
I Bitwa Solo SK 6:14
Mimo tego, że nigdy nie grałem ze skavenami uznałem, że mogę się poświęcić dla teamu I zgarnąć ten niewygodny dla reszty paring. Solo miał szaraka na dzwonku, asasyna, 3x elektryków, latarkę, kółko, abome, dzwonek jechał w sztormach, clanraty, 2 czy 3 razy slavy, 2x guttrtsi. Gra z Solo wbrew opinii bardzo przyjemna niestety nie weszła mi w ogóle magia ogólnie sporo dziwnych akcji
np. wbiłem się warriorami w dzwonek wpakowałem 12 ataków w szaraczka i tylko 2 woundy ale
w następnej fazie po ustanym breaku zabiłem go z 6 ataków po tym jak użył wczesniej skalma
W tym samym combacie trafiłem 4 razy bsb ale ani razy nie zraniłem:/ Albo solo strzelił z latary i trafił swój dzwonek ale niestety zdał Wardy0A kolejna idiotyczna akacja to guttersi zapluli fasta bsb nie zdał paniki i wpierniczył się pod abomke. Koniec końców ostał mi się fast i połowa fasta, 4 juggi, gieniek i dysk. Zabiłem szaraka elektryka clanraty slavy jakieś kółko i latarkę.
II Bitwa Malfoj EMP 20:0
Przeciwnik młody i niedoświadczony popełnił kilka błędów i to wykorzystałem.
III Bitwa kolega z Mrzocznej Bili EMP: 17:3
Nie bardzo chciałem grać z imperium ale niestety tak wyszło, że znów musiałem z nim walczyć generalnie niezłe szachy ale zaryzykowałem lordem na dysku i opłaciło się bo to otworzyło mi wynik lord skosił 2 działa a potem wbił się w demisie z bsb i w challengu z nim sobie stał wiąrząc unit. Fast stanął przed demiśkami ale przeciwnik nie zaszarżował bo bał się kontry no to ja wbiłem mu juggi po kancie w 5 demiśków wbiłem ranę, 0 z Haven i narka za stół a overrun w działo ostatnie. Koniec końców na stole przeciwnikowi ostały się 2 x 5 kawy 4x demiśki i BSB ja straciłem śmieci, maga i bsb
IV Bitwa kolega z Krakowa VC: 13:7
Vamp klepacz, duży nekrofil, 2x mały nekrofil duże żule, małe żule, 5 vargheistów, 2x zombiaki, baza duchów, 2 razy baty, 2 x psy i mortis. Przeciwnik ustawił się w rogu i przez to skutecznie uniemożliwił sobie manewrowanie. Otoczyłem go i zabiłem duże żule, baśkę, vargi, mortisa, psy, 2x baty duchy. Akcja turnieju wpadam 3 z overruna juggerami w 5 vargów… banshetka sobie krzyknęła i zjadła mi 5 ran został jeden myślę sobie choko… ale nie jeden juggerek pojechał 5 vargów sam. Ja straciłem małe juggi bsb i śmietnik. Przeciwnik był tak miły, że wciągnął sobie jeszcze dużego nekro i małego nekro do warpa
V Bitwa Voodo SK 3:17
Szkoda tu opisywać kości mnie strasznie pokarciły. I wyszło jak wyszło.
Wnioski: Rozpa ma duży potencjał ale niestety w ogóle nią nie grałem przed masterem i to się zemściło bo trenowałem na żywca. Heaven jest dla tej rozpy rewelacyjny, przerzuty gał powodują, że juggery robią się mocno nieśmiertelne. -1 do hita jest syte bo zazwyczaj trafia się mnie na 5. Pociski z heavena dają radę, kometa też jest fajna bo wymusza na przeciwniku ruch do przodu. Muszę poważnie zastanowić się nad sensem puppeta w tej rozpie i zamianą go na scrola. Co do bitew to imperium to dla mnie ciężki przeciwnik ale da się z nim wygrać grając agresywnie choć i tak jest to mocno 0-1 za to skaveny to niestey dalej słaby paring dla Woch… bo sztormówką i czar wyłączają latanie i niestety trace strasznie mobilność. Chyba najlepszą kminą jest stanie i liczenie na to, że przez 6 tur z tej jednej latarki nie ustrzeli. Na pewno też ciężko tym się z orkami będzie grało. Mam też pomysł rozpy na 3 kowbojach i lordzie klepaczu ale to trzeba się poważnie do tego zastanowić ale dziś jeszcze coś wkleję.
Zdobyłem 59 pkt. z bitew więc nie tak w końcu źle… grałem czymś takim:
Chaos Lord of Tzeentch @ 335.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Chaos Armour; Shield; Disc of Tzeentch
Biting Blade [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Sorcerer Lord @ 315.0 Pts
No Mark; Lore of Heaven; Magic Level 4; Chaos Armour
Necrotic Phylactery [10.0]
Infernal Puppet [35.0]
Exalted Hero of Tzeentch @ 235.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Battle Standard; Disc of Tzeentch
Warrior Bane [5.0]
Enchanted Shield [15.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 205.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Disc of Tzeentch
Tormentor Sword [5.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Stream of Corruption [20.0]
24 Chaos Warriors of Khorne @ 444.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Musician
5 Marauder Horsemen @ 86.0 Pts
No Mark; Flail; Light Armour; Musician
5 Marauder Horsemen @ 86.0 Pts
No Mark; Flail; Light Armour; Musician
15 Chaos Marauders of Slaanesh @ 82.0 Pts
Mark of Slaanesh; Musician; Chieftain
5 Slaanesh Soulhunters of Slaanesh @ 105.0 Pts
Mark of Slaanesh; Spear; Shield; Musician
6 Chaos Knights of Slaanesh @ 260.0 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician
4 Skullcrushers of Khorne @ 250.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician
3 Skullcrushers of Khorne @ 190.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician
Models in Army: 70
Total Army Cost: 2593.0
I Bitwa Solo SK 6:14
Mimo tego, że nigdy nie grałem ze skavenami uznałem, że mogę się poświęcić dla teamu I zgarnąć ten niewygodny dla reszty paring. Solo miał szaraka na dzwonku, asasyna, 3x elektryków, latarkę, kółko, abome, dzwonek jechał w sztormach, clanraty, 2 czy 3 razy slavy, 2x guttrtsi. Gra z Solo wbrew opinii bardzo przyjemna niestety nie weszła mi w ogóle magia ogólnie sporo dziwnych akcji
np. wbiłem się warriorami w dzwonek wpakowałem 12 ataków w szaraczka i tylko 2 woundy ale
w następnej fazie po ustanym breaku zabiłem go z 6 ataków po tym jak użył wczesniej skalma
W tym samym combacie trafiłem 4 razy bsb ale ani razy nie zraniłem:/ Albo solo strzelił z latary i trafił swój dzwonek ale niestety zdał Wardy0A kolejna idiotyczna akacja to guttersi zapluli fasta bsb nie zdał paniki i wpierniczył się pod abomke. Koniec końców ostał mi się fast i połowa fasta, 4 juggi, gieniek i dysk. Zabiłem szaraka elektryka clanraty slavy jakieś kółko i latarkę.
II Bitwa Malfoj EMP 20:0
Przeciwnik młody i niedoświadczony popełnił kilka błędów i to wykorzystałem.
III Bitwa kolega z Mrzocznej Bili EMP: 17:3
Nie bardzo chciałem grać z imperium ale niestety tak wyszło, że znów musiałem z nim walczyć generalnie niezłe szachy ale zaryzykowałem lordem na dysku i opłaciło się bo to otworzyło mi wynik lord skosił 2 działa a potem wbił się w demisie z bsb i w challengu z nim sobie stał wiąrząc unit. Fast stanął przed demiśkami ale przeciwnik nie zaszarżował bo bał się kontry no to ja wbiłem mu juggi po kancie w 5 demiśków wbiłem ranę, 0 z Haven i narka za stół a overrun w działo ostatnie. Koniec końców na stole przeciwnikowi ostały się 2 x 5 kawy 4x demiśki i BSB ja straciłem śmieci, maga i bsb
IV Bitwa kolega z Krakowa VC: 13:7
Vamp klepacz, duży nekrofil, 2x mały nekrofil duże żule, małe żule, 5 vargheistów, 2x zombiaki, baza duchów, 2 razy baty, 2 x psy i mortis. Przeciwnik ustawił się w rogu i przez to skutecznie uniemożliwił sobie manewrowanie. Otoczyłem go i zabiłem duże żule, baśkę, vargi, mortisa, psy, 2x baty duchy. Akcja turnieju wpadam 3 z overruna juggerami w 5 vargów… banshetka sobie krzyknęła i zjadła mi 5 ran został jeden myślę sobie choko… ale nie jeden juggerek pojechał 5 vargów sam. Ja straciłem małe juggi bsb i śmietnik. Przeciwnik był tak miły, że wciągnął sobie jeszcze dużego nekro i małego nekro do warpa
V Bitwa Voodo SK 3:17
Szkoda tu opisywać kości mnie strasznie pokarciły. I wyszło jak wyszło.
Wnioski: Rozpa ma duży potencjał ale niestety w ogóle nią nie grałem przed masterem i to się zemściło bo trenowałem na żywca. Heaven jest dla tej rozpy rewelacyjny, przerzuty gał powodują, że juggery robią się mocno nieśmiertelne. -1 do hita jest syte bo zazwyczaj trafia się mnie na 5. Pociski z heavena dają radę, kometa też jest fajna bo wymusza na przeciwniku ruch do przodu. Muszę poważnie zastanowić się nad sensem puppeta w tej rozpie i zamianą go na scrola. Co do bitew to imperium to dla mnie ciężki przeciwnik ale da się z nim wygrać grając agresywnie choć i tak jest to mocno 0-1 za to skaveny to niestey dalej słaby paring dla Woch… bo sztormówką i czar wyłączają latanie i niestety trace strasznie mobilność. Chyba najlepszą kminą jest stanie i liczenie na to, że przez 6 tur z tej jednej latarki nie ustrzeli. Na pewno też ciężko tym się z orkami będzie grało. Mam też pomysł rozpy na 3 kowbojach i lordzie klepaczu ale to trzeba się poważnie do tego zastanowić ale dziś jeszcze coś wkleję.
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
A tu taki luźny pomysł na 4 dyskach klepaczach ciekawe co o tym sądzicie...
Przemek "Przemcio" Niedzielski ID:3464 - Warriors of Chaos Army
Chaos Lord of Tzeentch @ 335.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Chaos Armour; Shield; Disc of Tzeentch
Biting Blade [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Sorcerer Lord @ 315.0 Pts
No Mark; Lore of Heaven; Magic Level 4; Chaos Armour
Necrotic Phylactery [10.0]
Infernal Puppet [35.0]
Exalted Hero of Tzeentch @ 235.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Battle Standard; Disc of Tzeentch
Warrior Bane [5.0]
Enchanted Shield [15.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
Exalted Hero of Tzeentch @ 190.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Disc of Tzeentch
Tormentor Sword [5.0]
Dragonhelm [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Dawnstone [25.0]
Exalted Hero of Tzeentch @ 190.0 Pts; Disc of Tzeentch
Mark of Tzeentch; Shield
Relic Sword [10.0]
Armour of Morrslieb [35.0]
5 Marauder Horsemen @ 86.0 Pts
No Mark; Flail; Light Armour; Musician
6 Marauder Horsemen @ 102.0 Pts
No Mark; Flail; Light Armour; Musician
13 Chaos Marauders of Slaanesh @ 66.0 Pts
Mark of Slaanesh; Musician
38 Chaos Marauders of Khorne @ 224.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Musician
38 Chaos Marauders of Slaanesh @ 204.0 Pts
Mark of Slaanesh; Great Weapon; Musician
5 Chaos Knights @ 210.0 Pts
No Mark; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician
5 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
4 Skullcrushers of Khorne @ 250.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician
3 Skullcrushers of Khorne @ 190.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician
Models in Army: 117
Total Army Cost: 2597.0
Przemek "Przemcio" Niedzielski ID:3464 - Warriors of Chaos Army
Chaos Lord of Tzeentch @ 335.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Chaos Armour; Shield; Disc of Tzeentch
Biting Blade [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Sorcerer Lord @ 315.0 Pts
No Mark; Lore of Heaven; Magic Level 4; Chaos Armour
Necrotic Phylactery [10.0]
Infernal Puppet [35.0]
Exalted Hero of Tzeentch @ 235.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Battle Standard; Disc of Tzeentch
Warrior Bane [5.0]
Enchanted Shield [15.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
Exalted Hero of Tzeentch @ 190.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Disc of Tzeentch
Tormentor Sword [5.0]
Dragonhelm [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Dawnstone [25.0]
Exalted Hero of Tzeentch @ 190.0 Pts; Disc of Tzeentch
Mark of Tzeentch; Shield
Relic Sword [10.0]
Armour of Morrslieb [35.0]
5 Marauder Horsemen @ 86.0 Pts
No Mark; Flail; Light Armour; Musician
6 Marauder Horsemen @ 102.0 Pts
No Mark; Flail; Light Armour; Musician
13 Chaos Marauders of Slaanesh @ 66.0 Pts
Mark of Slaanesh; Musician
38 Chaos Marauders of Khorne @ 224.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Musician
38 Chaos Marauders of Slaanesh @ 204.0 Pts
Mark of Slaanesh; Great Weapon; Musician
5 Chaos Knights @ 210.0 Pts
No Mark; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician
5 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
4 Skullcrushers of Khorne @ 250.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician
3 Skullcrushers of Khorne @ 190.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician
Models in Army: 117
Total Army Cost: 2597.0
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Bardzo fajnie rozłożone jugery, aż mnie korci żeby popróbować.
Pytanie czy taka 3 lub 4 ma moc?? Bo jakość do ceny wydaje się bardzo ok.
Nie lepiej by przy takim zestawieniu wrzucić bsb na demonic mounta lub jugera??
Ostatnia rozpiska to prawie mój ideał. Dosłownie drobne zmiany w core i wymiana jednego bohatera i masz to czym będę grał jak skleję jugery. .
Pytanie czy taka 3 lub 4 ma moc?? Bo jakość do ceny wydaje się bardzo ok.
Nie lepiej by przy takim zestawieniu wrzucić bsb na demonic mounta lub jugera??
Ostatnia rozpiska to prawie mój ideał. Dosłownie drobne zmiany w core i wymiana jednego bohatera i masz to czym będę grał jak skleję jugery. .
wiesz to nawet jest i pomysł, żeby zrobić jednego hero na juggerku ale niestety on nie ma nigdzie lookouta... ehhh nie wiem w sumie musze pomyslec dokladnie co i jak ogarnąć żeby było dobrze:) a czy mają moc hmmmm no napewno nie taką jak piątka ale 3 wypłacają 18 ataków i stompy więć dają radę...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Tu tylko luźna koncepcja troszkę zmieniona w stosunku do poprzedniej wywaliłem puppeta i dałem scrola w sumie zamiast jednego eko dysku można dodać kilka crusherów i knechta oraz dorzucic jakieś marki:)
Warriors of Chaos Army
Chaos Lord of Tzeentch @ 345.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Chaos Armour; Shield; Disc of Tzeentch
Biting Blade [5.0]
Dragonhelm [10.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Sorcerer Lord @ 305.0 Pts
No Mark; Lore of Heaven; Magic Level 4; Chaos Armour
Necrotic Phylactery [10.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 235.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Battle Standard; Disc of Tzeentch
Warrior Bane [5.0]
Enchanted Shield [15.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 195.0 Pts
Mark of Tzeentch; Shield; Disc of Tzeentch
Relic Sword [10.0]
Armour of Morrslieb [35.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Exalted Hero of Khorne @ 208.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Chaos Armou; Juggernaut of Khorne
Dawnstone [25.0]
39 Chaos Marauders of Tzeentch @ 219.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Musician
39 Chaos Marauders of Tzeentch @ 219.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Musician
12 Chaos Marauders of Slaanesh @ 62.0 Pts
Mark of Slaanesh; Musician
5 Marauder Horsemen @ 81.0 Pts
No Mark; Flail; Musician
5 Marauder Horsemen @ 81.0 Pts
No Mark; Flail; Musician
5 Chaos Knights @ 210.0 Pts
Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician
4 Skullcrushers of Khorne @ 250.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician
3 Skullcrushers of Khorne @ 190.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician
Models in Army: 117
Total Army Cost: 2600.0
Warriors of Chaos Army
Chaos Lord of Tzeentch @ 345.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Chaos Armour; Shield; Disc of Tzeentch
Biting Blade [5.0]
Dragonhelm [10.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Sorcerer Lord @ 305.0 Pts
No Mark; Lore of Heaven; Magic Level 4; Chaos Armour
Necrotic Phylactery [10.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 235.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Battle Standard; Disc of Tzeentch
Warrior Bane [5.0]
Enchanted Shield [15.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 195.0 Pts
Mark of Tzeentch; Shield; Disc of Tzeentch
Relic Sword [10.0]
Armour of Morrslieb [35.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Exalted Hero of Khorne @ 208.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Chaos Armou; Juggernaut of Khorne
Dawnstone [25.0]
39 Chaos Marauders of Tzeentch @ 219.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Musician
39 Chaos Marauders of Tzeentch @ 219.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Musician
12 Chaos Marauders of Slaanesh @ 62.0 Pts
Mark of Slaanesh; Musician
5 Marauder Horsemen @ 81.0 Pts
No Mark; Flail; Musician
5 Marauder Horsemen @ 81.0 Pts
No Mark; Flail; Musician
5 Chaos Knights @ 210.0 Pts
Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician
4 Skullcrushers of Khorne @ 250.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician
3 Skullcrushers of Khorne @ 190.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician
Models in Army: 117
Total Army Cost: 2600.0
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...