Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

Post autor: Kosa »

Relosu pisze:a lucznikami staraj sie wystawiac zeby moc strzelac po tych klopach, w pancerne klocki krasnali i tak bedzie ebz sensu a maszynki na tych 6 raniac sie zdaza i to nader czesto.

na euro to chyba i tak lepiej strzelać po oddzialch niż walić na -3, na początku pewnie i -4.
Albo łukami iść hardo w walkę :D
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

Lucyfer pisze:Ja mam takie pytanie do Was: jak sobie z Dwarfami radzicie, bo ja tej armi ugryźć nie umiem... Może mam za mało Wl :) (taki żarcik) Ale tak na serio, to w jakiej np. formacji klocki wystawiać? I czy macie jakieś pożyteczne rady.
Wl 12 w.szeregu - chodzi o top, żeby zminimalizować efektywność klop, a nie zabierać sobie potencjałuw walce. Jak masz light, to co turę pożarowe -1 do hoya, siatka mną jakaś maszynę, bironna, jeśli przeciwnik nie jest w stanie cię odciąć. Jeśli innny lore, to pita,slonce,kometa.
Meta ważne jest żebyś nigdy nie stawał bokiem lwami do armaty i orły nie mogą być bezsensownie stracone. Pamiętaj, żeby z kowala nigdy nie był w stanie się popchnąć w twój bok, boo top momoze zaboleć.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

dobrą taktyka jest tez prowokowanie przeciwnika do rzucania 1 na kowadle, mi dziala to znakomicie i juz pare kowadel tak rozwalilem.
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.

Awatar użytkownika
DarkAngel
Oszukista
Posty: 820
Lokalizacja: Wataha - Racibórz/Wrocław

Post autor: DarkAngel »

Relosu pisze:dobrą taktyka jest tez prowokowanie przeciwnika do rzucania 1 na kowadle, mi dziala to znakomicie i juz pare kowadel tak rozwalilem.
Idziesz do podpisu :)
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand

Awatar użytkownika
Klafuti
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3443
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Klafuti »

Jeszcze lepiej działa prowokowanie do oblewania brejków zwłaszcza w kluczowych combatach: to niemalże gwarancja zwycięstwa.

Ale z tym kowadłem, to rzeczywiście, świetne posunięcie, będę musiał przetestować. :mrgreen:
Obrazek
"Głos opinii publicznej nie jest substytutem myślenia."
~Warren E. Buffett

Awatar użytkownika
Tocz
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Tocz »

ej czy my jako he mamy ograniczenia wzgledem powtarzalnosci special rare ? bo gdzies czytalem ze nie

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Ograniczenia są ale mniejsze niż dla innych armii. Max 6 takich samych speciali i max 4 takie same rary (w grand army odpowiednio 12 i 8).
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
vfn
Mudżahedin
Posty: 309

Post autor: vfn »

Płaszcz WL daje sv 3+ przeciwko strzeleniu czy tez magicznym pociskom?

@Semi dzięki za szybką odpowiedź :)
Ostatnio zmieniony 13 lis 2012, o 20:41 przez vfn, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

tylko shooting atacks, na magie zostaje HA tylko
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
el Victor
Oszukista
Posty: 784
Lokalizacja: Kraków & Lewa Flanka Mielec

Post autor: el Victor »

zaczyna mnie to już wkurzać - gdzie w podręczniku jest napisane, że podczas normalnego ruchu do przodu (nie robię reforma) mogę sobie przemienic pozycję bohatera w oddziale ?!!! proszę tylko o stronę i sensowne wytłumaczenie bo juz kilkakrotnie spotkałem się z taką teorią, a że zgodliwy ze mnie gracz :D to przymknąłem oko.... ale takiej zasady kurde nie ma ! (jest?)
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481

Awatar użytkownika
Havelock
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Havelock »

el Victor pisze:zaczyna mnie to już wkurzać - gdzie w podręczniku jest napisane, że podczas normalnego ruchu do przodu (nie robię reforma) mogę sobie przemienic pozycję bohatera w oddziale ?!!! proszę tylko o stronę i sensowne wytłumaczenie bo juz kilkakrotnie spotkałem się z taką teorią, a że zgodliwy ze mnie gracz :D to przymknąłem oko.... ale takiej zasady kurde nie ma ! (jest?)
ściema, kolo w oddziale może się poruszać tylko poprzez reform, make way i przyjęcie challenge
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

na jakiej podstawie tak wnioskujesz?
hero moze ruszac sie jak chce w granicach swojego Mvx2
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
Havelock
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Havelock »

Ja się opieram na wyrażeniu "When characters join a unit, they are placed in the front rank", gdzie oczywiście kluczowe jest słowo placed. W zasadach wymienione są sytuacje w których postać może zmienić miejsce w jednostce, ergo nie jest to możliwe poza tymi sytuacjami.
A jaka jest praktyka turniejowa? Bo ja się wymądrzam na podstawie wewnątrzklubowej tylko.

edit: inna sprawa że chyba można ruszyć samą jednostką do przodu, a potem dołączyć postacią i wrzucić ją w inne miejsce...
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

ten akapit akurat swiadczy o polozeniu herosa, jak sie ruszysz w oddziale to na koniec ruchu tez bedziesz w 1 szeregu wiec jest ok. Praktyka jest taka ze smialo mozna pomykac herosem w oddziale. Jest to oczywista zasada wynikajac z mozliwosci ruchu.
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
Havelock
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Havelock »

jeśli tak się gra na turniejach to spoko
natomiast nie jest to "oczywiste" skoro jest kilka osób które mają wątpliwości, nie bądź taki Jarosław K. :)
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę

Awatar użytkownika
Bercik
Chuck Norris
Posty: 494
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bercik »

FAQ wisi już 2 lata, może pora go w końcu przeczytać, co? ;):
Q: Can characters change position inside a unit as part of a
normal move?(p97)
A: Yes, as long as they end up in the rank closest to the front
of the unit that has a space in. It is also worth remembering
that even if only the character moves the whole unit will
count as moving that turn. Having a belligerent officer barge
his way through the unit is not conducive to a good round of
shooting!

Awatar użytkownika
el Victor
Oszukista
Posty: 784
Lokalizacja: Kraków & Lewa Flanka Mielec

Post autor: el Victor »

bercik pisze:FAQ wisi już 2 lata, może pora go w końcu przeczytać, co? ;):
Q: Can characters change position inside a unit as part of a
normal move?(p97)
A: Yes, as long as they end up in the rank closest to the front
of the unit that has a space in. It is also worth remembering
that even if only the character moves the whole unit will
count as moving that turn. Having a belligerent officer barge
his way through the unit is not conducive to a good round of
shooting!
wow - faktycznie teraz sobie przypomniałem o tym fragmencie - dzięki bercik - to zmienia zasadniczo postać rzeczy

mam dodatkowe pytania: (może nie do końca związane z tym działem, ale tu zawsze są najszybsze odpowiedzi i chyba najbardziej obeznani gracze na tym forum :D)

1) czy macie jakieś odnośnie najeżdżania czołgiem tzn. czy czołg może użyć najeżdżania z każdej strony czy tylko od przodu ?

2) jak jest z sypaniem się u demonów ? chodzi mi o to, że jeśli np. demony przegrywają walkę o 20 punktów więc leci im powiedzmy do -13 (z przykładowego bazowego LD=7) to jeśli rzucą 2 pały to sypią się o 15 (2 - (-13) = 2+13 = 15) czy może 2 pały ratują demony od jakiegokolwiek sypania nawet gdyby przegrały wynik walki o 100 ?
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Demony sypią się o tyle, o ile nie zdadzą testu liderki. Rzucając 1+1 zawsze zdajesz liderkę, więc nie sypią się w ogóle. To samo dotyczy sytuacji, gdy ich jednostka ma Stubborn lub Steadfast.
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Bercik
Chuck Norris
Posty: 494
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bercik »

el Victor pisze:1) czy macie jakieś odnośnie najeżdżania czołgiem tzn. czy czołg może użyć najeżdżania z każdej strony czy tylko od przodu ?
Masz fajny awatar, to odpowiem ;) Nie wiem, czy dobrze cię rozumiem, ale domyślam się, że chodzi ci o sytuację, że ty szarżujesz czołg od boku/tyłu, i czy może użyć najeżdżania. Tak więc czołg najeżdża cię tylko w swojej turze, nie ważne od której strony się bije.

Awatar użytkownika
el Victor
Oszukista
Posty: 784
Lokalizacja: Kraków & Lewa Flanka Mielec

Post autor: el Victor »

bercik pisze:
el Victor pisze:1) czy macie jakieś odnośnie najeżdżania czołgiem tzn. czy czołg może użyć najeżdżania z każdej strony czy tylko od przodu ?
Masz fajny awatar, to odpowiem ;) Nie wiem, czy dobrze cię rozumiem, ale domyślam się, że chodzi ci o sytuację, że ty szarżujesz czołg od boku/tyłu, i czy może użyć najeżdżania. Tak więc czołg najeżdża cię tylko w swojej turze, nie ważne od której strony się bije.
dzięki wielkie - to jest odpowiedź, której się spodziewałem aczkolwiek nie byłem pewien - chyba mam jeszcze jakieś zaleciałości 7-edycyjne

pozdrawiam
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481

Zablokowany