Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Remo
Falubaz
Posty: 1247

Re: Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy

Post autor: Remo »

Danrakh pisze:I ja wiem, że doprowadzenie do sytuacji gdy kowadło z czymś walczy to brak skilla ale różne rzeczy zdarzają się w bitwie.
Dzięki takiemu podejściu większości graczy udało mi się zdobyć 3 miejsce na ostatnim lokalu w Opolu. :)
1 Runelord @ 425.0 Pts
Anvil of Doom; General; Gromril Armour
Runic Talisman [50.0]
Master Rune of Balance
Runic Armour [50.0]
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance
Runic Weapon [10.0]
Rune of Striking

19 Warriors @ 205.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician

1 Veteran @ [10.0] Pts

19 Longbeards @ 285.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician

1 Greatbeard @ [10.0] Pts

19 Hammerers @ 270.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician

1 Gate Keeper @ [12.0] Pts

5 Miners @ 55.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour

1 Cannon @ 125.0 Pts
Engineering Runes [35.0]
Rune of Forging

1 Cannon @ 145.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [40.0]
Rune of Burning
Rune of Forging

1 Engineer @ [15.0] Pts
Light Armour

1 Grudge Thrower @ 170.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [75.0]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)

1 Engineer @ [15.0] Pts
Light Armour

1 Organ Gun @ 120.0 Pts

Models in Army: 79

Total Army Cost: 1800.0
1 bitwa vs DE - Kowadło od drugiej tury trzyma na sobie pedantowca na pegazie, potem w bok pedantowca wbijają warriorsi aby musiał bić tylko po nich. Płonący cannon ściąga hydrę i mogę spokojnie polować na resztę elfów. Dzięki temu, że "dałem sobie zaszarżować" kowadło wynik 13:7

2. bitwa vs HE -ten był niestety mądrzejszy i nie wszarżował w kowadło ale katapulta dobrze strzelała a resztę dobiły dwuręczne topory więc 20:0

3. bitwa vs OK - 5 + 3 mournfangów, ironblaster, turbo-piechota i jakieś śmieci chyba. Jako, że przeciwnik "taktycznie" wjechał jednymi mournfangami w kowadło i pogoniłem je szarżą w bok warriorami to mogłem strzelać i zająć sie resztą ogrów. Niestety zabicie ironblastera zabrało moim maszynom aż 3 tury (jak już trafiły to jedynka na przebicie albo cała jedna rana wbita) więc drugie mournfangi musiałem zabić "ręcznie". Piechoty nie dorwałem bo ona dorwała moich warriorów (i tylko ich). Wynik 13:7

Ten jedyny raz wystawiłem warriorów z tarczami i sprawdzili się ale mimo to więcej tego nie zrobię - obiecuję. :wink:

Podsumowując - dzięki temu "memowi", że na kowadło się poluje i leszcz ten kto go nie chowa udało mi się przerobić towarzystwo. :D

Na sobotnim turnieju w Raciborzu jednakże ta taktyka się nie sprawdziła gdy wybuchło mi kowadło w pierwszej bitwie więc nie wiem czy będę ją kontynuował - trochę ryzykowne.

knifem4n-
Chuck Norris
Posty: 419
Lokalizacja: Nemezis Warszawa

Post autor: knifem4n- »

Ze strzygą głównie ten problem, że lata. Przy wampirze to pół biedy, bo łatwiej zablokować.
no ten strzyga jest przejebany :S Dlatego trzeba mi wiedzmina w rozpie :P Nie ma lekko jak masz kowadło a bez kowadła ta armia jest w ogole nie grywalna :S Za mało manewrowości... pare odginaczek i myślący przeciwnik i ustawia sobie całą bitwe jak chce.

Remo twój pomysł z kowadłem jest chybiony moim zdaniem. Równie dobrze mogłeś przyjąć poka na klocek 20 warków stać na stubornie i skontrować warriorami z bannerem i 3 szeregami od boku, challenge championem i wygrywasz combat o 5 - 4ki z rerollem, NA-RA. I nie potrzebujesz do tego modelu za 450 pkt który nawet nie uzywa popchnięcia/spowolnienia... Osobiście wolałbym stracić jakieś 200 pkt niz stracić popychaczke do końca bitwy ...

Dzięki Anvilowi dwarfickie klocki widzą 360 stopni :D
Ostatnio zmieniony 13 lis 2012, o 20:46 przez knifem4n-, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Obrazek

knifem4n-
Chuck Norris
Posty: 419
Lokalizacja: Nemezis Warszawa

Post autor: knifem4n- »

Kolejne 2 kminy:

General; Shieldbearers; Gromril Armour; Shield
#Shield Bearer [0.0]
Runic Armour [90.0]
Master Rune of Steel
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Runic Weapon [20.0]
Rune of Cleaving

1 Runelord @ 365.0 Pts
Anvil of Doom; Gromril Armour
Runic Talisman [50.0]
Master Rune of Balance

1 Thane @ 144.0 Pts
Great Weapon; Gromril Armour; Battle Standard
Runic Armour [50.0]
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance

1 Thane @ 117.0 Pts
Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [45.0]
Master Rune of Challenge
Rune of Brotherhood
Runic Armour [5.0]
Rune of Stone

29 Warriors @ 325.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician

1 Veteran @ [10.0] Pts

29 Rangers @ 421.0 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour; Standard; Musician

29 Hammerers @ 378.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician

1 Gate Keeper @ [12.0] Pts

5 Hammerers @ 66.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician

5 Miners @ 55.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour

1 Grudge Thrower @ 170.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [75.0]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)

1 Grudge Thrower @ 150.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [55.0]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating

1 Cannon @ 125.0 Pts
Engineering Runes [35.0]
Rune of Forging

Models in Army: 114

Total Army Cost: 2599.0

---------------------------------------------------------------------

1 Dwarf Lord @ 256.0 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
#Shield Bearer [0.0]
Runic Armour [80.0]
Master Rune of Steel
Rune of Resistance
Rune of Stone

1 Runelord @ 365.0 Pts
Anvil of Doom; Gromril Armour
Runic Talisman [50.0]
Master Rune of Balance


1 Thane @ 159.0 Pts
Great Weapon; Gromril Armour; Battle Standard
Runic Armour [65.0]
Master Rune of Gromril
Rune of Preservation
Rune of Resistance

1 Thane @ 142.0 Pts
Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [45.0]
Master Rune of Challenge
Rune of Brotherhood
Runic Armour [30.0]
Rune of Resistance
Rune of Stone

29 Warriors @ 325.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician

1 Veteran @ [10.0] Pts

29 Rangers @ 421.0 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour; Standard; Musician

30 Hammerers @ 366.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician

5 Hammerers @ 66.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician

5 Miners @ 55.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour

1 Grudge Thrower @ 170.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [75.0]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)

1 Grudge Thrower @ 150.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [55.0]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating

1 Cannon @ 125.0 Pts
Engineering Runes [35.0]
Rune of Forging

Models in Army: 115

Total Army Cost: 2600.0

W pierwszej rospie król ma odporność na KBki i 5siły magiczne ataki, bsb 1+ z przerzutem bez odporności ale sądzę że 1 model z preserwatywą wystarczy. Jedynym co mnie boli to heros w rangerach który ma challenge i tylko 2+ save'a bez przerzutu, mógłbym zdjąć +1s z króla i dać thanowi przerzuty ale wtedy Generał staje się gówniakiem, typowym blokerem, nawet nie wbija woundów z 4S:( No i nie ma chempiona w rangerach i sztandaru na hamcach, poprostu nie styka punktów. Na szczęście sztandar na hamcach mnie aż tak nie boli i tak mają stuborn, nie wiem czy to nawet nie lepiej. Oni mają wbijać woundy. Nie lubie jak ktoś im ucieka z combata bo ciężko jest kogo kolwiek zagonić z -1M i często kończy się to stratą potencjalnych punktów. Wpadają odginaczki albo kontry a skrojony klocek się zbiera i chowa gdzieś za innymi ...

W 2 rospie preserwatywa przeniesiona na BSBka. Król za to zyskuje dwuraka i 6S. kmina jest taka że w 2 rospie każdy model ma swój cel. Na armie z KBkami bsb służy jako bloker. Zazwyczaj takie klocki nie mają więcej jak 5S więc bsb może smiał z nimi stać. Król natomiast jest blokerem/kontrą na modele typu Kadaii, strzyga, Vampierz klepacz i wszelkie inne hordy bez KBków z kosmiczną siłą. Jedyne co mnie boli to bloodleterzy z KBkami i heraldem z 7S który skraja BSBka łatwo, ale to jedyny klocek który przychodzi mi do głowy. Zawsze można go ostrzelać i wbijać hordami. Z 2 elitami powinienem jakoś z nimi dać rade. Minusem tej rospy jest brak chempionów na hamcach i longbeardach. Ale to chyba naj mniej istotny element, ewentualnie mógłbym inżynierów wymienić na chempów, ale wole +1 W na klopach, reroll 1 na missfire charta i 4BS do indirectów.

Chyba bardziej podoba mi się ostatnia rospa. Co o tym sądzicie, jakieś pomysły jak wyciągnąć z tego jeszcze więcej ? Brakuje 50 punktów a zmieścił bym wszystko co mi potrzebne, ale tak jest zawsze :D
Obrazek
Obrazek

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

co do drugiej wersji - lord będzie miał lekki problem z Kadajcem bo będziesz musiał przerzucać udane zranienia.

Robiąc porównanie dwurak vs rune of might wychodzi przeciwko niemu coś takiego:
dwurak:
Trafiasz 2,66 ataki na turę, rani 1,33 x 0.5 (przerzut niemagicznych to wound) czyli 0,66, do tego ward na 4+ daje 0,33 wounda, czyli 1 wound na trzy tury walki
Rune of might:
Trafiasz 2,66 ataki na turę, ranisz 2,20, ward na 4+ daje 1,10 wounda na turę.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

knifem4n-
Chuck Norris
Posty: 419
Lokalizacja: Nemezis Warszawa

Post autor: knifem4n- »

Rune of might raczej nie zmieszcze do tej rospy, nie widzę co mógłbym wywalić żeby 25 pkt skołować :S Mimo że teraz zmieściło by się w lordach bez prezerva chyba że masz jakiś pomysł ? Ale raczej nie widzę tu mniej ważnych rzeczy niż double str na lordzie

Patrz raczej pod kątem cleavinga jak w 1 rozpie czyli S5 magiczne, czyli 0,88 wounda bez przerzutu i wardzik 0,44. Ale chrzanić tego kadajca różnice idą w dziesiątki procentów, ważne jest to że może go zneutralizować jak nie będzie już jak go ustrzelić. Staje się lepszym klepaczem i bardziej uniwersalny na inne armie. Pozatym 0,33 wounda zawsze możesz go tam ubić przy farcie w pare tur combatu. Z resztą z CHD to wygląda tak, że jeżeli wygram pojedynek strzelecki i "uziemię" kadajca to 3 hordy w tym 2 elity robia taki rajd po tym stole że nie ma co zbierać po tych smiesznych unitach mrocznych krasi. Jedyny opór tam to Kadai i maszyny
Obrazek
Obrazek

knifem4n-
Chuck Norris
Posty: 419
Lokalizacja: Nemezis Warszawa

Post autor: knifem4n- »

wpadła mi do głowy własnie kolejna kmina na tego skurczybyka tylko nie wiem czy legalna :o Można stworzyć taki unit z 2 herosów tzn z króla i bsb ?

:mrgreen: :mrgreen:
:oops:

gdzie zielone to lord i bsb stoi w 2 szeregu ? W sumie to nie widzę przeciwskazań skoro można tworzyć kreski z paroma herosami w kolejnych szeregach ? Trochę to ryzykowne bo thunderstompy się rozlosowywują wtedy na bsbka, rania na 3+ i masz 2 savy na 4+, ale daje to tyle że w 1 turze wygrywasz combat o 2. 1 za charge i 1 za bsb, a w każdej kolejnej o 1 i sypiesz skurczybyka. jak ma mało ran to w sumie nie głupie by to było. i wcale nie cięzkie do zrealizowania. król wychodzi na 6" z unitu, potem bsb na 6" i dołącza do niego a na koniec kowadło i licząc całość masz 9+2d6 szarży :mrgreen:
Obrazek
Obrazek

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Hmm, manewr wydaje się legalny. Ograniczenia w tworzeniu unitów dotyczą tylko jednostek latających.
Zastanawiam się tylko jeszcze jaki jest sens pakowania się w takim combat.
K'daai to średnio 8 ataków na turę (licząc 2 z D3 frenzy), trafia 4, rani 2 (licząc z rune of steel). Do tego dochodzi autohit z S4 na początku kombatu i thunderstomp (powiedzmy 2 woundy na turę).
Razem masz do zdania średnio 4,33 save'a na turę. Na 3+ udaje się 2,77 czyli zostaje 1,66 do przerzutu, gdzie udaje się 1,1.
Z tego by wynikało, że K'daaiec wbije 0,5 rany na turę.
Ogólnie mówiąc - znajdź 5 punktów na rune of furnance, wtedy możesz brać go na klatę.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Remo
Falubaz
Posty: 1247

Post autor: Remo »

knifem4n- pisze: Remo twój pomysł z kowadłem jest chybiony moim zdaniem. Równie dobrze mogłeś przyjąć poka na klocek 20 warków stać na stubornie i skontrować warriorami z bannerem i 3 szeregami od boku, challenge championem i wygrywasz combat o 5 - 4ki z rerollem, NA-RA.
Trudno mi ustosunkować się do Twojej opinii jeśli mój pomysł przyniósł mi 3 miejsce na turnieju... Nie wiem czy bardziej przekonywujące są fakty czy gdybanie na forum.

Pokazałem jak radziłem sobie kowadłem i jednym regimentem, Ty zaś zatrudniłeś do tej roboty już dwa moje regimenty, które w odróżnieniu od kowadła są mobilne i mogą/powinny ustawiać się do walki z przeciwnikiem/szachować go a nie polować na jedną jednostkę przeciwnika. Pamiętaj, że armia przeciwnika to nie jeden model czy oddział - reszta moich oddziałów walczyła z czymś innym.
Poza tym trudno zrobić "NA-RA" komuś kto jest niezabijalny i ma Crown of Command...

I dlatego właśnie mi się udało bo w jednym miejscu wyszedłem poza schemat, co innym nie mieści się w głowie. :wink:

p.s. co do Twoich rozpisek -na pewno przy dobrym ustawieniu i przemyślanej grze możesz tym wiele ugrać tylko że te rozpiski są, hm... po prostu takie same jak prawie każda rozpiska tutaj włożona i którą spotykam na turniejach: gołe kowadło z balancem, lord na tarczy, bsb, 5 hamów, 5 górników, 3 hordy, dwie klopy. Różnica jest tylko czy jedna z hord to rangersi i jest hero z przyciągarką oraz czy zamiast cannona są organki. A poza tym, no offence ale nic nowego.

knifem4n-
Chuck Norris
Posty: 419
Lokalizacja: Nemezis Warszawa

Post autor: knifem4n- »

Czyli statystyka jest po naszej stronie. Potrzebuje 6 tur walki żeby posadzić samego lorda, czyli 3 tury gry. Jak dobijesz do tego bsbka w tylnim szeregu połowa stompów idzie w niego. Licząc 6 stompów co turę ( 3 w króla 3 w bsb ) rani bsbka 1,5 raza na ture. Czyli 1 save 0,75 rany i przerzut 0,37 rany więc również wychodzi koło 6 tur walki. A w 6 tur walki powinieneś go posadzić bez problemy licząc 4 ataki lorda i 1 bsbka z S6 i 2 atacki bearerów s4, do tego +2 CR w 1 turze i 1 w każdej kolejnej. I to liczone to jest az 6 TS co ture a to jest nie do zrobienia ... Wole ryzykować coś takiego niż wbijać w niego hordą bo to raczej pewne że cała siądzie zanim go posadzie/zbreakuje. Daj boże jeszcze wbijesz mu lordem wounda w turze co szarżujesz to w 1 turze wyrywa 4 woundy jak nic nie zrobi ... rana od króla + 3 z CRa. Pozatym trzymanie go przez 6-8 tur to jest cała bitwa licząc że potrzebuje 2 tury na dojście po spowolnieniu. Wiadomo ward2+ byłby lepszy ale nie ma co ucinać ...
Obrazek
Obrazek

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

K'Daai sypie się jak undeadzi a nie jak demon? Jakoś mi to umknęło :)
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

knifem4n-
Chuck Norris
Posty: 419
Lokalizacja: Nemezis Warszawa

Post autor: knifem4n- »

@Remo o Crownie nie wiedziałem ale żaden z dobrych graczy DE nie gra na crownie bo są pewnie ograniczenia typu 3 z pok/crown/latacze czy tam pegazy nie wiem nie pamiętam, nie wnikam w to ale wystawianie kowadła za 450 punktów po to by na nie cokolwiek zwabić to głupota moim zdaniem bo masz model który poza anty magią nie daje Ci nic. A bsb DE nie jest takim przesranym modelem żeby takie rzeczy kombinować :o Nie wiem może w tej sytuacji na takie punkty i rospe i na tą bitwe to było dobre rozwiązanie ale jak układasz rospe myśląc o kowadle które przyjmuje szarże to to nie jest dobry pomysł :o Pozatym nie oszukujmy się ten gracz musiał być słaby że wpadł Ci pokiem bez soulrendera w kowadło z 1+ z rerolem bo było wiadome że tam ugrzeźnie, a gdyby miał soul rendera to powinien Ci rozkręcić to kowadło bez problemu. Ty natomiast miałeś szczęście że zabiłeś poka z crownem 20 warriorami ... Byle kto myślący jak nie miałby Ci czym zabić tego kowadła to karmił by je fastami/smieciami wyłączając popychaczki/slowy a Ty nawet byś ich nie spunktował bo jednostki by się odbijały i zbierały skoro nie możesz gonić. Poka się odgania challengem tak że w 4 turze po zebraniu dopiero może zaszarżować a wtedy nie spunktuje żadnej hordy w 2 tury bo mu ataków nie starczy. A jak postanowi przyjąć wezwanie w 2 turze i zaszażować bez reszty jednostek w okolicy to kontrujesz i brakujesz, ja tak przynajmniej robie i działa. Co do rospy masz racje, nie wiele się różni bo ma być skuteczna a nie inna ... Pozatym o czym tu mowa ? Czym się różni twoja poza tym że ma po 10 warriorów mniej bo jest format mniejszy o 800 punktów i zapuszkowane kowadło :o

@ Panterqu no tak przeoczyłem ten drobny szczegół w rozmachu kminienia nad rospą :mrgreen:
Obrazek
Obrazek

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Teraz nie wiem czy się dogadaliśmy :) K'Daai sypie się o tyle, o ile przegrał combat, a nie o tyle, o ile nie zdał breja. Zapomniałem, że on jest traktowany jako demon tylko na potrzeby czarów działających na demony. W końcu ma zasadę unstable a nie daemonic.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

knifem4n-
Chuck Norris
Posty: 419
Lokalizacja: Nemezis Warszawa

Post autor: knifem4n- »

Czyli mam rację 4 rany w pierwszej turze przy odrobinie szczęscia. 1 rana wbita lordem i 3 przegrany brake. Szczerze mówiąc nie miałęm pojęcia zawsze strzelam w dziada a jak już dojdzie to ciężko o wygrany combat ...

Hmm może by tak sciągnąć 1 hamca i dać warda 2+ flam na bsb i króla. Muszę coś pograć z z CHD w najbliższym czasie i zobaczyć jak to wychodzi w praktyce :S
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1103
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Post autor: Danrakh »

To się chłopaki rozpisali... :shock:

@Remo
Gratki wyników, zwłaszcza taką armią.

@knifem4n-
Challenge thane wolę w wariancie eco (gw, Ro Stone, Ro Brotherhood, MRo Challenge) choć przyznam się, że wersji nieco bardziej opancerzonej jeszcze nie próbowałem. Niemniej save 2+ nawet z rerollem jest trochę wkurzający bo z jednej strony niby gość ma świetny pancerz a z drugiej strony to tylko 5+ reroll przed S6. Panter co prawda zdaje te 5tki nawet bez przerzutu ale nadal statystycznie jest bida.

A jak masz problem skąd wziąć punkty na Ro Furnance i Ro Might na wodzu to podpowiadam - 2x inżynier. Swoją drogą widzę, że nikt z domu bez inżynierków nie wychodzi, a mi jakoś zawsze żal wydawać na nich punkty. Może pora to zmienić :-k

Patent z oddziałem złożonym z króla i BSB jest niby ok, ale Ci kolesie w sumie kosztują więcej niż kadajec, zatem angażujecie większe punkty żeby zneutralizować mniejsze, a jak coś pójdzie nie tak to dodatkowe 200 pkt idzie w piach. Ryzykowne trochę.

Kurcze żałuję, że nie będzie mnie w Babicach bo byłaby okazja poszaleć z moją eskadrą żyrków. W ogóle jakoś ten format 2600 euro mi pasuje, wszystkie zabawki się mieszczą w przeciwieństwie do starego 2400. Niestety zdaniem Shina są małe szanse na przeforsowanie nowego formatu na euro, więc trzeba będzie znowu okroić armię.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

Awatar użytkownika
Andrew
Masakrator
Posty: 2196
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Andrew »

Danrakh pisze: Swoją drogą widzę, że nikt z domu bez inżynierków nie wychodzi, a mi jakoś zawsze żal wydawać na nich punkty. Może pora to zmienić :-k

Dodatkowy W oraz możliwość przerzutu gały na tabelce za hmmm 15 pkt :D zdecydowanie warte swojej ceny
XIII Kohorta Bydgoszcz

knifem4n-
Chuck Norris
Posty: 419
Lokalizacja: Nemezis Warszawa

Post autor: knifem4n- »

Ta, kiedyś też skąpiłem na inżynierów. Ale spam pocisków i innych rzeczy jakimi zasypywane są moje maszyny oduczyły mnie tego. Ostatnio grywałem nawet przez pare miesięcy na inżynierze na canonie ale teraz nie starcza mi poprostu punktów. Ten 1 wound robi sporą różnice. łatwiej odepchnąć jakieś gówna typu fell baty harpie, bardzo częśto mi się zdarza ze jakaś maszynka przeżywa na 1 woundzie i strzela dalej. No i indirecty na 4 na artyleryjce, przy dużej podstawce np rydwanowej to Ci daje big hita nawet przy 8 na artylerii jeżeli strzałeszka dobrze znosi i strzelasz w sam róg podstawki
Obrazek
Obrazek

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

Grałem krasnalami 12 lat temu i teraz wróciłem 2 mc temu do gry nimi, powoli sobie kompletuję armię i rozgrywam jakieś mikro bitwy do 1500 pktów. Nawet na te punkty każdy cannon czy katapulta mają obowiązkowo inżyniera. Te kilka pktów potrafi zrobić gigantyczną różnicę ;P.

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

To skoro mowa tego Thana z chalengem to gramy na male pkt 1111 to będzie generałem i chce go wrzucić do rangersów z kuszami lub minersow tylko, nie wiem czy z as na 1+ i gw czy as na 2+ relorka i parysavem. Co byś cie poradzili?
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

knifem4n-
Chuck Norris
Posty: 419
Lokalizacja: Nemezis Warszawa

Post autor: knifem4n- »

Grasz turniej na 1111 czy towarzysko z jakąś konkretną armią ? Wklej rospe, bo tak to ciężko doradzać. 2+ z rerollem niby lepszy save ale skoro to ma być generał to bym go zapuszkował na maxa (1+ reroll i dwurak żeby coś robił).
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

dokładnie turniej 1+ z relką sie nie da bo ma challenga i brotherhooda :P
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

ODPOWIEDZ