Konkurs Bazyliszkowy - zrób własnego Bazyla!
Re: Konkurs Bazyliszkowy - zrób własnego Bazyla!
oj tam, oj tam ^^. Postac jednak ma potencjal.
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Tomek, ja mogę, ale nasze pomysły i tak są wrzucane na forum bazyliszka, tutaj niech się reszta pobawi
Imo na razie najfajniejszy jest Loder - do tego dość spójnie napisany
Najśmieszniejszy jest zaś niezaprzeczalnie kakaowy kuc! Do tego taki realny!
Imo na razie najfajniejszy jest Loder - do tego dość spójnie napisany
Najśmieszniejszy jest zaś niezaprzeczalnie kakaowy kuc! Do tego taki realny!
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Lone Host, lokalny Miszcz
model odpowiedni dla Lone Host to baza wyjątkowo wyrośniętych nurglingów
Lone Host jest mistrzem lokalnym, więc jest odrobinę lepszy od swoich pobratymców
M WS BS S T W I A LD
4 4 3 3 3 3 4 4 7
Zasady specjalne:
* Poisoned attacks
* Scout
* Demonic (unstable, ward save 5+, immune to psychology)
* Oszustwo, tak nie można! - Jeżeli przeciwnik chce zadeklarować szarże na Lone Host, musi rzucić na tabelkę:
1-3 MOŻE szarżować
4-6 MOŻE szarżować
Jeżeli generał przeciwnej armii jest członkiem LL Lone Host może zażądać re-rollu na tę tabelkę
UWAGA! RZUT TEN TRZEBA WYKONAĆ ZAWSZE, GDY JEST TAKA POTRZEBA - POD KARĄ KOŃCA TURY!
* Obelga - Lone Host MUSI obrazić jeden model (charakter) i kazać mu zostać battlowym celebrytą. Celebryta nie może odmawiać przywołania do pojedynku dodatkowo zawsze on (Celebryta) musi wyzwania przyjmować (nawet, jeżeli jest więcej charakterów w oddziale, nawet jeżeli inny model musi przyjmować wyzwania - CELEBRYTA ZAWSZE IDZIE POJEDYNKOWAĆ SIĘ PIERWSZY) Zasada działa jedynie gdy Lone Host żyje.
* Słaby Troll - Lone Host ma regenkę na 6+ z re-rollem udanych, nawet wówczas gdy nie uda mu się zdać demonicznego ward save'a
model odpowiedni dla Lone Host to baza wyjątkowo wyrośniętych nurglingów
Lone Host jest mistrzem lokalnym, więc jest odrobinę lepszy od swoich pobratymców
M WS BS S T W I A LD
4 4 3 3 3 3 4 4 7
Zasady specjalne:
* Poisoned attacks
* Scout
* Demonic (unstable, ward save 5+, immune to psychology)
* Oszustwo, tak nie można! - Jeżeli przeciwnik chce zadeklarować szarże na Lone Host, musi rzucić na tabelkę:
1-3 MOŻE szarżować
4-6 MOŻE szarżować
Jeżeli generał przeciwnej armii jest członkiem LL Lone Host może zażądać re-rollu na tę tabelkę
UWAGA! RZUT TEN TRZEBA WYKONAĆ ZAWSZE, GDY JEST TAKA POTRZEBA - POD KARĄ KOŃCA TURY!
* Obelga - Lone Host MUSI obrazić jeden model (charakter) i kazać mu zostać battlowym celebrytą. Celebryta nie może odmawiać przywołania do pojedynku dodatkowo zawsze on (Celebryta) musi wyzwania przyjmować (nawet, jeżeli jest więcej charakterów w oddziale, nawet jeżeli inny model musi przyjmować wyzwania - CELEBRYTA ZAWSZE IDZIE POJEDYNKOWAĆ SIĘ PIERWSZY) Zasada działa jedynie gdy Lone Host żyje.
* Słaby Troll - Lone Host ma regenkę na 6+ z re-rollem udanych, nawet wówczas gdy nie uda mu się zdać demonicznego ward save'a
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Komor i Murzyn
model: empire handgunner i pies/wilk
M WS BS S T W I A Ld
4 3 4 3 3 1 3 1 7 Komor
9 3 0 3 3 1 3 3 3 Murzyn
Zapalony myśliwy - Komor to wielki łowczy, widzi zwierza w każdym. Raz na runde Komor może wybrać zwierzyne w odległości 24 od niego ( może to być bohater w oddziale, jezdzieć, obsługa maszyny …) Po wybraniu celu Komor rzuca k6. Przy wyniku od 3-6 strzał jest wykonywany normalnie. Przy rzucie 1-2 Komor widzi zwierza w swoim sojuszniku i oddaje strzał do najbliższej jednostki sojuszniczej.
Cóż za bul – trafienia komora są wymierzone w newralgiczne części ciała, sprawiają ofierze ogromny bul, jęki i wycieofiary wpływają na cały oddział. Strzał komora zadaje k2 obrażeń, jednostka i oddział w którym się znajduje zmniejszają o 1 w natępnej rundzie swoją wartość M.
Murzyn - wierny pies Komora, jest to zajadła bestia, wiecznie wściekła i tocząca pianę z pyska (FRENZY - dodatkowy atak uwzględniony w profilu). Murzyn ma zatrute ataki. Atakuje z niespotykaną predkością - ataki murzyna zawsze uderzją pierwsze (ASF).
model: empire handgunner i pies/wilk
M WS BS S T W I A Ld
4 3 4 3 3 1 3 1 7 Komor
9 3 0 3 3 1 3 3 3 Murzyn
Zapalony myśliwy - Komor to wielki łowczy, widzi zwierza w każdym. Raz na runde Komor może wybrać zwierzyne w odległości 24 od niego ( może to być bohater w oddziale, jezdzieć, obsługa maszyny …) Po wybraniu celu Komor rzuca k6. Przy wyniku od 3-6 strzał jest wykonywany normalnie. Przy rzucie 1-2 Komor widzi zwierza w swoim sojuszniku i oddaje strzał do najbliższej jednostki sojuszniczej.
Cóż za bul – trafienia komora są wymierzone w newralgiczne części ciała, sprawiają ofierze ogromny bul, jęki i wycieofiary wpływają na cały oddział. Strzał komora zadaje k2 obrażeń, jednostka i oddział w którym się znajduje zmniejszają o 1 w natępnej rundzie swoją wartość M.
Murzyn - wierny pies Komora, jest to zajadła bestia, wiecznie wściekła i tocząca pianę z pyska (FRENZY - dodatkowy atak uwzględniony w profilu). Murzyn ma zatrute ataki. Atakuje z niespotykaną predkością - ataki murzyna zawsze uderzją pierwsze (ASF).
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Khutanor, nie wiadomo czy do końca czy jest wargorem czy gorebullem, bo walczy z taką samą zaciekłością jak gory, jak i szaleńczą furią jak minotaury
M6 WS6 BS0 S5 T4 3W 4A 4I 8LD
zasada ośmiu:
Primal Fury
Bloodgreed
Wyposażenie wojownika: wszedł, widział, wdział: Ensorcelled Weapons, Chaos Armour, Shield, i poszedł mordować
W głębi: jest demonem, ward na 5+
Chudy ale Byk: Khutanor jest wątłym minotaurem ale wszyscy robią mu miejsca jak rosłemu Doombullowi, model wargor na podstawce 40x40mm
Hej'Na'Ka'Beka: przez cały czas szkoli skilla w szkole KikBoksingu, ma HKB, jak zabije z HKB trzeba krzyknąć na poczet chwały, jeśli gracz tego nie zrobi dostatecznie głośno odejmuje się 5DP, za każdego HKB krzyczy się osobno jeśli wypadną np.: " pełen szatan/ 666 "
Oddany wyznawca Khorna: jego pamięć zawiesiła się jak Mark of Khorne dawał: kostkę DD, frenzy
Adrenalina: Khutanor nie może się powstrzymać przed szybkim dotarciem do walki, musi szarżować, jeśli mu się nie uda ma re-rolla, test na frenzy jest zawsze nie zdany, nawet jak przednim stoi kloc WL czy Chosenów z wardem na 3+, Adrenalina musi być
M6 WS6 BS0 S5 T4 3W 4A 4I 8LD
zasada ośmiu:
Primal Fury
Bloodgreed
Wyposażenie wojownika: wszedł, widział, wdział: Ensorcelled Weapons, Chaos Armour, Shield, i poszedł mordować
W głębi: jest demonem, ward na 5+
Chudy ale Byk: Khutanor jest wątłym minotaurem ale wszyscy robią mu miejsca jak rosłemu Doombullowi, model wargor na podstawce 40x40mm
Hej'Na'Ka'Beka: przez cały czas szkoli skilla w szkole KikBoksingu, ma HKB, jak zabije z HKB trzeba krzyknąć na poczet chwały, jeśli gracz tego nie zrobi dostatecznie głośno odejmuje się 5DP, za każdego HKB krzyczy się osobno jeśli wypadną np.: " pełen szatan/ 666 "
Oddany wyznawca Khorna: jego pamięć zawiesiła się jak Mark of Khorne dawał: kostkę DD, frenzy
Adrenalina: Khutanor nie może się powstrzymać przed szybkim dotarciem do walki, musi szarżować, jeśli mu się nie uda ma re-rolla, test na frenzy jest zawsze nie zdany, nawet jak przednim stoi kloc WL czy Chosenów z wardem na 3+, Adrenalina musi być
I zawsze szarUje na najbliższego wroga.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Fajny typ tylko jednak za mocny. Oczywiście cały czas jest szansa, ze wybierzemy Waszego za mocnego albo za słabego Bazyliszka, tylko przytniemy go lub zboostujemy, tak żeby był na równi z pozostałymi.
Dla chłopaków, którzy wymyślają Komorowskiego, Psycholożkę czy Najmana przypominam po raz kolejny. Nie chodzi o sławnych ludzi tylko o "sławnych batlowców".
Cały czas czekają charakterystyczni ludzie tacy jak Barbarossa, Duke, Kalafior, , Rince, Zielony, 4 Karabiny, Darek Polit, Malal, Shino, Yukuku, Barbara, Karlee, Zulus, Iferno, Cosmo, Morok, Młody, Miszon, Szmaja czy Dębek. Naprawdę jest w czym wybierać!
Oczywiście im więcej wymyślicie Bazyliszków, tym większa szansa, ze któryś z nich wygra.
Dla chłopaków, którzy wymyślają Komorowskiego, Psycholożkę czy Najmana przypominam po raz kolejny. Nie chodzi o sławnych ludzi tylko o "sławnych batlowców".
Cały czas czekają charakterystyczni ludzie tacy jak Barbarossa, Duke, Kalafior, , Rince, Zielony, 4 Karabiny, Darek Polit, Malal, Shino, Yukuku, Barbara, Karlee, Zulus, Iferno, Cosmo, Morok, Młody, Miszon, Szmaja czy Dębek. Naprawdę jest w czym wybierać!
Oczywiście im więcej wymyślicie Bazyliszków, tym większa szansa, ze któryś z nich wygra.
A chcecie tych samych co już byli ?, chyba lepiej póki co lecieć z nowymi ?
Kalesoner Młody ma rację moim zdaniem. Osoby na podstawie których robicie bazyliszki powinny się zmieniać. Ile można grać Darkiem Politem nie ważne czy z big fucking bowem czy innymi bajerami
kudłaty pisze:Wiadomo alkohol jest dla ludzi, ale śliwowica jest dla frontu wschodniego
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
Stary
Model skaveńskiego inżyniera z tomb kingowym sztandarem. Infantry
M WS BS S T W I A Ld
5 3 3 3 3 2 4 1 5
Zasady specjalne:
Gdzie jest mój filmik z youtube'a? - Stary uwielbia oglądać swoje występy w internecie, godzinami wpatruje się w ten sam układ taneczny piszcząc ,,Tak, tak jestem najlepszy...!'' . Stary jest odporny na testy psychologi.
,,Bójcie się mnie obcokrajowcy!'' - Stary jest postrachem zagranicznych ludów, ilekroć gra przeciwko innej armii niż tą w, której jest dołączony, pozwala na przeżut jednej kostki na turę (tylko w swojej) , kostka ta może powodować miscasty/if itd itp.
,,Mam dzisiaj farta'' - Stary ciągle ma farta, a Stary może pochwalić się kolegom, że to jego zasługa! W przypadku rzucenia 6 na chociaż jednej kostce na wiatry magii podczas własnej fazy magii, jeden oddział w 6 calach otrzymuje +1 do LD do następnej fazy magii (do maksimum 10). Reprezentuje to fakt, że oni zaczynają wierzyć w Starego. Dodatkowo Stary ma 6+ Ward Save'a.
Model skaveńskiego inżyniera z tomb kingowym sztandarem. Infantry
M WS BS S T W I A Ld
5 3 3 3 3 2 4 1 5
Zasady specjalne:
Gdzie jest mój filmik z youtube'a? - Stary uwielbia oglądać swoje występy w internecie, godzinami wpatruje się w ten sam układ taneczny piszcząc ,,Tak, tak jestem najlepszy...!'' . Stary jest odporny na testy psychologi.
,,Bójcie się mnie obcokrajowcy!'' - Stary jest postrachem zagranicznych ludów, ilekroć gra przeciwko innej armii niż tą w, której jest dołączony, pozwala na przeżut jednej kostki na turę (tylko w swojej) , kostka ta może powodować miscasty/if itd itp.
,,Mam dzisiaj farta'' - Stary ciągle ma farta, a Stary może pochwalić się kolegom, że to jego zasługa! W przypadku rzucenia 6 na chociaż jednej kostce na wiatry magii podczas własnej fazy magii, jeden oddział w 6 calach otrzymuje +1 do LD do następnej fazy magii (do maksimum 10). Reprezentuje to fakt, że oni zaczynają wierzyć w Starego. Dodatkowo Stary ma 6+ Ward Save'a.
a nie lepiej żywych?Kalesoner pisze: Cały czas czekają charakterystyczni ludzie tacy jak Barbarossa,4 Karabiny, Darek Polit, Malal, YukukuCosmo, Morok.
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Chyba nie skumałeśAkadera pisze:Kalesoner Młody ma rację moim zdaniem. Osoby na podstawie których robicie bazyliszki powinny się zmieniać. Ile można grać Darkiem Politem nie ważne czy z big fucking bowem czy innymi bajerami
1 Wygra najfajniejszy Bazyl niezaleznie od tego czy był w zeszłym roku, czy go nie było.
2 Jeśli ktoś zrobił np. Dymitra w tym temacie, to kto inny też może jeszcze go zrobić.
3. Osoby które wymieniłem to były przykłady, dla osób, które nie wiedzą o co chodzi w Bazyliszkach i wymyślają np celebrytów.