Bohaterowie specjalni
Moderator: Ziemko
- JungleJack
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 187
- Lokalizacja: Lewa Flanka Mielec
Bohaterowie specjalni
Czy jest sens brać Gor-Roka na turniej 2500 z bohaterami specjalnymi z "Młotkowego"? Ma przyjemne zasady ale koszt 210 to dość dużo, niemal 2 oddział saurusów przy lekkich obcięciach na całości rozpiski.
- JungleJack
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 187
- Lokalizacja: Lewa Flanka Mielec
Niestety skinek obcięty, a ten od templi to ponad 300 pkt.
Gor-roq jest calkiem spoko imho pod wzgledem pktowo-zdolnosciowym.
Najlepszy bezapelacyjnie nasz bohater specjalny to Tettko i dobrze, ze niedopuszczony - co on by wtedy robil z kometami - łola boga
Najlepszy bezapelacyjnie nasz bohater specjalny to Tettko i dobrze, ze niedopuszczony - co on by wtedy robil z kometami - łola boga
Witam,
Lekka nekromancja, ale to najlepszy wątek w jakim mogłem napisać.
Grałem ostatnio na Tetto'Eko, i ani mi się śni nazwać go przegiętym, fakt że Loremaster i możliwość trzymania go w drugim szeregu skinków jest ciekawa, ale żeby Banować za jedno razową zdolność, książki od HE to lekka przesada. Gdyby on chociaż działał jak stary Power Scroll to można byłoby pomyśleć, a tak jest po prostu zwykły.
Lekka nekromancja, ale to najlepszy wątek w jakim mogłem napisać.
Grałem ostatnio na Tetto'Eko, i ani mi się śni nazwać go przegiętym, fakt że Loremaster i możliwość trzymania go w drugim szeregu skinków jest ciekawa, ale żeby Banować za jedno razową zdolność, książki od HE to lekka przesada. Gdyby on chociaż działał jak stary Power Scroll to można byłoby pomyśleć, a tak jest po prostu zwykły.
1. ta zdolność nie jest jednorazowa, działa w każdej turze na 3+ (na 2d6)
2. obejmuje nie tylko tetto, ale też innych twoich magów
3. tetto pozwala też redeployować oddziały
4. jakby tego było mało to możesz jeszcze przerzucić rzut na spadanie komety
2. obejmuje nie tylko tetto, ale też innych twoich magów
3. tetto pozwala też redeployować oddziały
4. jakby tego było mało to możesz jeszcze przerzucić rzut na spadanie komety
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
@Golonka Dzięki Dzięki Ale to po raz pierwszy, choć będę się starał bardziej:)
@macias
"The cosmic event is rolled for at the beginning of any one friendly magic phase, and it's effects last untill the beginning of the next friendly magic phase"
To zasugerowałem się że jest jedno razowy, teraz to zmienia postać rzeczy i w pełni zasługuję na bycie w sygnaturze Golonki, nie jest to wał na miarę S&S z łuku ze stedzia ale jest równie lamerskie:)
@macias
A no to sam się z autowałowałem ponieważ kiedy wyczytałem że:1. ta zdolność nie jest jednorazowa, działa w każdej turze na 3+ (na 2d6)
"The cosmic event is rolled for at the beginning of any one friendly magic phase, and it's effects last untill the beginning of the next friendly magic phase"
To zasugerowałem się że jest jedno razowy, teraz to zmienia postać rzeczy i w pełni zasługuję na bycie w sygnaturze Golonki, nie jest to wał na miarę S&S z łuku ze stedzia ale jest równie lamerskie:)
Ale ładne Tettoeko jest po prostu porąbany, ale trzeba mieć do niego tak bsb jak i generała, bo na przkład na strategicon jest do dupy. Jedna panika wysyła ci pół armii za stół. Nie masz nawet możliwości robienia schodków, bo ci drugi oddział spierniczy.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?