Termin: 2 grudnia 2012r. (niedziela)
Rozpoczęcie bitew o godz. 9:30, jednak osoby biorące udział w turnieju prosi się o dotarcie na godz. 9:00.
Wjazd: 15 zyli
Miejsce:
ul. Kusocińskiego 13 A, Mielec (Osiedlowy Dom Kultury)
Ilość miejsc ograniczona - możemy przyjąć 26 osób
Zasady turnieju:
Singiel. Zasady turnieju zgodne z 8 edycją.
Rozpiski jawne, zakaz bohaterów i czempionów imiennych.
Dodatkowo obowiązują aktualne, oficjalne erraty/FAQ i polskie uściślenia sędziowskie.
Gramy na stołach 72x48”
Dopuszczone listy armii:
- Armie dopuszczone przez Listę Sędziowską.
Format turnieju:
2600pkt, ograniczenia:
General:
- VLoS (patrz polskie uściślenia sędziowskie)
- Można maksymalnie użyć 12 kostek magii w turze magii,
- Dwellers Below zabija bohaterów jedynie przy wyniku 6 na test siły.
- Warlock Engineer 0-3
- Kaadai – 0-1
Podliczanie punktów:
100VP za zabicie generała
100VP za zniszczenie sztandaru armii w walce lub na zasadzie Last Stand
25VP za zniszczenie sztandaru w walce lub na zasadzie Last Stand
50VP za zabicie bohatera przez czempiona w pojedynku
50%VP za uciekający oddział
50%VP za oddział o liczbie modeli mniejszej bądź równej 25% początkowej ilości (nie dotyczy uciekających oddziałów)
100%VP za zniszczony oddział
Progi 180VP:
0-180: 10:10
181-360: 11:9
361-540: 12:8
541-720: 13:7
721-900: 14:6
901-1080: 15:5
1081-1260: 16:4
1261-1440: 17:3
1441-1620: 18:2
1621-1900: 19:1
1901-∞: 20:0
Scenariusze:
1)3x Battleline
Magiczne tereny:
Magiczne tereny będą oznaczone na mapkach, bądź będą losowane przed rzutem o wybór strony.
Rzeki(RB, str. 120):
Necrotic Ooze
Raging Torrent
River of Light
Bagna(RB, str. 121):
Earthblood Mere (+1 do Regeneracji)
Khemrian Quicksand
Lasy(RB, str. 119):
Fungus Forest
Venom Thicket (może powodować podwójny DT, np. dla kawalerii)
Wildwood
Monumenty(RB, str. 124-125):
Altar of Khaine
Idol of Gork
Magic Circle
Wzgórza (RB, str. 118):
Anvil of Vaul
Scree Slope
Temple of Skulls (rzut K10, przerzucamy wynik "1")
Ocena Malowania i Przygotowania do gry:
Wymóg pomalowanej armii.
Pomalowana armia (0-3 pkt)
0 - brak armii
1 - minimum turniejowe
2 - poprawna armia
3 - ładna armia
Możliwość proxowania – Pojedyncze Proxy (nie w oddziale lub bohaterowie) muszą być modelami i muszą mieć podstawki odpowiedniego rozmiaru, dotyczy to także maszyn. W jednym oddziale możliwe jest wystawienie do 50% proxów, które muszą być modelami i mieć podstawki. Model BSB musi posiadać sztandar.
Armia bez proxów , z bsb posiadającym sztandar: 2 pkt.
Treye (dla oddziałów od 5 modeli): 0-1pkt
Przygotowanie (kostki, miarki,templatki, podręcznik armii – czytelne xero): 0-2pkt.
Gracz nie posiadający własnych kostek dostaje dodatkowo minus 2 pkt .
Spójność armii (0-2 pkt)
0 - niespójne oddziały
1 - spójne oddziały
2 - spójna armia (wlicza się w to posiadanie załogantów i poganiaczy)
Turbo bonus dla najładniejszej armii turnieju +1 pkt
W przypadku graczy, którzy nie rozegrali co najmniej 9 turniejów zaliczanych do ligi ogólnopolskiej w przeciągu 2 lat niepomalowana armia z proxami uzyskuje z oceny malowania 7 pkt. o ile gracz posiada kostki, miarki,templatki, podręcznik armii oraz treye.
Nadesłanie poprawnej rozpiski:
Nadesłanie poprawnej rozpiski do dnia 29.11.2012 – 2 pkt.
Rozpiski przesyłamy w formacie txt lub html na adres: coob@o2.pl
Przesłane rozpiski są drukowane przez organizatorów. Pozostali gracze muszą posiadać czytelne rozpiski.
Sędziowie:
gówny - Valdee
malarski - Iwonka, Katarzynka,Qba
Zgłoszeni:
1. Jungle Jack! (Liz)
2. Nina_love (DoCh)
3. Spięty (DE)
4. Medzik (EMP)
5. wA-wa (OK)
6.el_Victor (TK)
7. Prezes (Sk)
8. Konrad (LIZ)
9. Valdi (WoCH)
10. Bastor (TK)
11. Ukalez (HE)
12. Król Lew (VC)

13. Kubencjusz (Ogres)
14. Teclis (Daemons)
15. Pingu (Dwarfs)
16. KacperB (DE)
17. Bilu (...)
18. Czopek (WE)
19. Tocz (?)
20. Bojek (VC)
21. Dudi? (Sk)
22. Regis?
23. Kordelas (EMP)
24. Opos (Sk)
25. Maku (OG)
26.Wolff (WoCh)