Ciupagą po Łapkach! 24 XI 2012 VANAHEIM
Re: Ciupagą po Łapkach! 24 XI 2012 VANAHEIM
chcecie zbanować mi Steam Tanka i Hurricanium!
Słuchajcie - ta rozmowa prowadzi donikąd albowiem każdy będzie ciągnąć w swoją stronę.
Każda armia ma coś dobrego bez czego nie funckjonuje - można ograniczyć lordów- przyciąć magię ,ograniczyć rzeczy naprawdę giete (jak eteryki czy salki czy elektryki) - ale moim zdaniem rary 0-1 wystarczą ! Moja armia musi grać w każdej turze albowiem jest armią nowej generacji - z takim restrykcjami jak ostatnio ja nie mam po co przychodzić na turniej albowiem znowu w top 2 będą 2x de! :p...
Słuchajcie - ta rozmowa prowadzi donikąd albowiem każdy będzie ciągnąć w swoją stronę.
Każda armia ma coś dobrego bez czego nie funckjonuje - można ograniczyć lordów- przyciąć magię ,ograniczyć rzeczy naprawdę giete (jak eteryki czy salki czy elektryki) - ale moim zdaniem rary 0-1 wystarczą ! Moja armia musi grać w każdej turze albowiem jest armią nowej generacji - z takim restrykcjami jak ostatnio ja nie mam po co przychodzić na turniej albowiem znowu w top 2 będą 2x de! :p...
no to tak samo jak na te 1000pkt beastmeny nie maja racji bytu bo ich sila to magia gdzie mozna maks z 4 kosci rzucic a miesci sie tylko 1 mag i bsb:P dlatego tez uwazam ze powinnismy grac 1600gdzie ograniczenia mozna poluzowac i kazdy zagra na tym czym chce grac
Warhammer to nie jest sport
Nigdzie nie napisałem że jest słaby, jest bardzo dobry - kosztuje 170 punktów, ale latarka która kosztuje 90 punktów i 'nawala jak szalona' też jest bardzo dobra a nie była/nie będzie zbanowana. Zabierając mi działo tracę odpowiedź na min latarkę - co nie jest sprawiedliwe.PSz pisze:Ale skoro twierdzisz że jest słaby to czemu chcesz go w rozpisce?
Wisła Kraków.
Dobra to ja napiszę relacje
Moja rozpa
Mag,2poziom,wybieranie czarów.
23 Łuczników,FCG
18 PG,FCG
5 SM,musican
5 SM,musican
1xbolec
domena:high magic
1.Bitwa z Suchym DE
Jego rozpiska porno defense mnie przeraziła miał czarodziejkę 2 poziomu skitraną w jakimś oddziale(nie wiem jakim) dwa oddziały harpii po 5 służące za odginaczkę 2 bolce i chyba 40 kuszników
Już w pierwszej turze uciekł mi oddział łuczników z magiem,reszta bitwy to stopniowe wystrzeliwanie mej armii jedyne co mu zdjołem to te harpie.
Masakra 20-0 dla Suchego
2.Bitwa z Szyslakiem SK
Jego armia to z mojego punkty widzenia dużo piechoty +działo,wybaczcie nie znam nazw jednostek skavenów, w tej bitwie przydał się czar płomienie fenixa,ogólnie zjadł mi oddział PG, a ja mu kloc podstawowy z bohaterem.Oboje zdobyliśmy 325pkt.
Remis 10-10
3.Bay
4.Bitwa z Legionem Imperium
Miło było powalczyć z armią ludzi, po stronie przeciwnika znajdował się kloc 40 halabardników 3 demigryfy kapelan oraz 8 jakichś rycerzy z armorem na +1, na kloc piechoty z pomocą przybył mi znowu czar płomienie feniksa na początku uciekli ale się zreformowali,kapelan przez całą grę próbował rzucac bufy ale chyba tylko raz mu się udało, demigryfy po wybiciu paru PG się złamały i uciekły obawiałem się oddziału rycerzy ale zanim dojechał przetrzebiłem go łukami. Nie pamiętam co mi zgineło ale coś było. Wynik 15-5 dla mnie
5.Bitwa z Dilbem bestmeni
Jego armia składała się tylko z rydwanów ,jakichś dwóch magów oraz 5 harpii no cóż poszedłem na pałe do przodu PG i zaszarżowało na mnie 5 rydwanów w tym jakąś dzika świnia pogrom mej jednostki która ubiła chyba 2 rydwany, po stracie tej jednostki pozostałe rydwany zaszarżowały na mój kloc łuczników i maga,wynik do przewidzenia. W tej bitwie wysoka magia okazała się przeciw rydwanom kompletnie bezużyteczna wynik 17-3 dla dilba.
Podsumowując całkiem fajny turniej, wyniosłem z niego to że muszę się przekonać do WL .Dzięki Gremlin za organizacje.
Moja rozpa
Mag,2poziom,wybieranie czarów.
23 Łuczników,FCG
18 PG,FCG
5 SM,musican
5 SM,musican
1xbolec
domena:high magic
1.Bitwa z Suchym DE
Jego rozpiska porno defense mnie przeraziła miał czarodziejkę 2 poziomu skitraną w jakimś oddziale(nie wiem jakim) dwa oddziały harpii po 5 służące za odginaczkę 2 bolce i chyba 40 kuszników
Już w pierwszej turze uciekł mi oddział łuczników z magiem,reszta bitwy to stopniowe wystrzeliwanie mej armii jedyne co mu zdjołem to te harpie.
Masakra 20-0 dla Suchego
2.Bitwa z Szyslakiem SK
Jego armia to z mojego punkty widzenia dużo piechoty +działo,wybaczcie nie znam nazw jednostek skavenów, w tej bitwie przydał się czar płomienie fenixa,ogólnie zjadł mi oddział PG, a ja mu kloc podstawowy z bohaterem.Oboje zdobyliśmy 325pkt.
Remis 10-10
3.Bay
4.Bitwa z Legionem Imperium
Miło było powalczyć z armią ludzi, po stronie przeciwnika znajdował się kloc 40 halabardników 3 demigryfy kapelan oraz 8 jakichś rycerzy z armorem na +1, na kloc piechoty z pomocą przybył mi znowu czar płomienie feniksa na początku uciekli ale się zreformowali,kapelan przez całą grę próbował rzucac bufy ale chyba tylko raz mu się udało, demigryfy po wybiciu paru PG się złamały i uciekły obawiałem się oddziału rycerzy ale zanim dojechał przetrzebiłem go łukami. Nie pamiętam co mi zgineło ale coś było. Wynik 15-5 dla mnie
5.Bitwa z Dilbem bestmeni
Jego armia składała się tylko z rydwanów ,jakichś dwóch magów oraz 5 harpii no cóż poszedłem na pałe do przodu PG i zaszarżowało na mnie 5 rydwanów w tym jakąś dzika świnia pogrom mej jednostki która ubiła chyba 2 rydwany, po stracie tej jednostki pozostałe rydwany zaszarżowały na mój kloc łuczników i maga,wynik do przewidzenia. W tej bitwie wysoka magia okazała się przeciw rydwanom kompletnie bezużyteczna wynik 17-3 dla dilba.
Podsumowując całkiem fajny turniej, wyniosłem z niego to że muszę się przekonać do WL .Dzięki Gremlin za organizacje.
Chcesz zarabiać na prowizji od sprzedanych gier? Zapraszam do programu dla każdego youtubera,streamera oraz dla ludzi mających wśród znajomych graczy.G2A.COM
1600 brzmi syto, ale już było, więc może 1500? Ale nie schodzmy poniżej takich punktów.
I czemu 1600 jest słabe na 48x48? Ostatnio tak gralismy i było dobrze.
Jak widać większośc jest za zwiekszeniem punktów i tego póki co się można trzymać.
Ograniczenia mogą być jak z poprzedniego tura na 1600 ale punkty niech będą 1500 i to chyba rozsądne wyjście. Ja bym optował za jak najwiekszymi punktami, bo wiadome jest, ze wtedy będzie większa frajda. Oczywiście przy zachowaniu jak najwiekszej ilości graczy, więc 1500-1600 na czterdziestoósemkach da się grać i będzie fajnie
I czemu 1600 jest słabe na 48x48? Ostatnio tak gralismy i było dobrze.
Jak widać większośc jest za zwiekszeniem punktów i tego póki co się można trzymać.
Ograniczenia mogą być jak z poprzedniego tura na 1600 ale punkty niech będą 1500 i to chyba rozsądne wyjście. Ja bym optował za jak najwiekszymi punktami, bo wiadome jest, ze wtedy będzie większa frajda. Oczywiście przy zachowaniu jak najwiekszej ilości graczy, więc 1500-1600 na czterdziestoósemkach da się grać i będzie fajnie
Fajnie by było zagrać 4 bitwy więc chyba 1200-1300 jest do tego najodpowiedniejsze.
Zmieniam zdanie odnośnie ograniczeń, powinny być takie jak na ciupaga-2 z zmianami.
Można więcej bohaterów, ale nie poza limit 25% i bez lordów bo wtedy będzie herohammer.
Można uwolnić magiczne szmaty
Pozwolić na 0-1 LT lub na nie monstery LT. (Steam tank i iron deamon traktowani jako monstery)
Uwolnić dublowanie rarów i triplowanie specjali.
Niech słabe OK, Emp, HE mają możliwość się potworzenia, co będzie batem na DE.
Sevi na latarkę możesz wystawić gorga i masz na nią tygryski
Zmieniam zdanie odnośnie ograniczeń, powinny być takie jak na ciupaga-2 z zmianami.
Można więcej bohaterów, ale nie poza limit 25% i bez lordów bo wtedy będzie herohammer.
Można uwolnić magiczne szmaty
Pozwolić na 0-1 LT lub na nie monstery LT. (Steam tank i iron deamon traktowani jako monstery)
Uwolnić dublowanie rarów i triplowanie specjali.
Niech słabe OK, Emp, HE mają możliwość się potworzenia, co będzie batem na DE.
Sevi na latarkę możesz wystawić gorga i masz na nią tygryski
-
- Falubaz
- Posty: 1152
Ban na lordów? Ale dlaczego? Jak się bierze Lorda to potem już na jednostki mało pts. Skoro chcecie uwolnić Large Targety to należy uwolnić też Lordów, gdyż wiele armii kontre na LT może złożyć tylko i wyłącznie w Lordach. I najlepiej 1300 4 bitwy ;p Progi co 100 pts i heja
Dlaczego? Chyba z tych samych przyczyn, w których ban na lordach obowiązywał w poprzednich edycjach - aby uniknąć "herohammera", czyli lord za 300, monster za 200-300, herosi za 300, a potem dopchać całość corami (no chyba, że turniej celowo ma być monstero-hero-hammerem) - a lordowie zwłaszcza magowie i duże potwory są dużo mocniejsze niż w poprzednich edycjach - a ich siła diametralnie rośnie na małe punkty.
Oczywiście jak będzie ban na lordów to będzie też ban na large monstery (inaczej tego nie widzę).
Oczywiście jak będzie ban na lordów to będzie też ban na large monstery (inaczej tego nie widzę).
PSz pisze:Fajnie by było zagrać 4 bitwy więc chyba 1200-1300 jest do tego najodpowiedniejsze.
Zmieniam zdanie odnośnie ograniczeń, powinny być takie jak na ciupaga-2 z zmianami.
Można więcej bohaterów, ale nie poza limit 25% i bez lordów bo wtedy będzie herohammer.
Można uwolnić magiczne szmaty
Pozwolić na 0-1 LT lub na nie monstery LT. (Steam tank i iron deamon traktowani jako monstery)
Uwolnić dublowanie rarów i triplowanie specjali.
Niech słabe OK, Emp, HE mają możliwość się potworzenia, co będzie batem na DE.
Sevi na latarkę możesz wystawić gorga i masz na nią tygryski
spoko! Przy takim układzie Ty zyskasz wszystko a ja nic ...
Po to 8 ed wprowadziła lordów żeby grać nimi na małe punkty. Lord na małe punkty wymusza zmianę kompozycji armii co jest dobre. Dkładnie jak pisał Suchy +1.
Zwiększony limit % na bohaterów (przy jednoczesnym banie lordów) jest jak dla mnie mega słabym pomysłem (a ogry by w sumie mogły skorzystać )
Zwiększony limit % na bohaterów (przy jednoczesnym banie lordów) jest jak dla mnie mega słabym pomysłem (a ogry by w sumie mogły skorzystać )
Wisła Kraków.