rozpiski elfów VIII ed.
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: rozpiski elfów VIII ed.
zacznij od uciecia 2 WL, a zamiast szaty dal bym plaszczyk z 2+ wardem na magie
ale czy ta rozpa aby na pewno jest na EURO?Semi pisze:moja rada byla apropo legalnosci rozpiski, mam nadzieje ze wylapales to
Ja po ostatnich próbach wywaliłbym te DP i wsadził zamiast nich SM.

Bynajmniej. Ta rozpiska nie jest na euro, jest ona przygotowana na Mistrzostwa Podbeskidzia. Tak wiem że WL mają więcej niż 450 p. 
Do assassination mam lorda z eterycznością, a BSB chciałbym jakoś kitrać po łukach, ale nie wiem za bardzo jak to robić, żeby nie wpuścić go walki. Macie jakieś rady, jak to robić, bo nie ukrywam, jestem jeszcze początkującym graczem
. A do battleline mam WL 

To są scenariusze. Do pierwszego, myśle że mam tych DP, do drugiego myśle żeby wywalić SM i dopakować DP i dać im sztandar, tylko z drugiej strony taki oddziałek będzie kusił graczy CHD i Dwarfów i EMP.1. Take & Hold. Wystawienie i przebieg jak w Battleline. Dodatkowo po wystawieniu armii na środku stołu należy umieścić znacznik, a gracze rozmieszczają na zmianę jeszcze po 2 znaczniki. Maksymalnie 1 mogą umieścić w swojej strefie wystawienia, żaden nie może być bliżej niż 6" do dowolnej krawędzi ani 12" od innego znacznika. Znaczniki są kontrolowane przez nieuciekające jednostki, która bliższa, ta kontroluje. Są warte po 100VP każdy.
2. Blood&Glory - liczenie arenowe, zwycięzca otrzymuje 20 punktów, minus 1 za każdy stracony przez siebie punkt. Armie mają punkt złamania 2, zgodnie z RB.
3. Assassination - Wystawienie i przebieg jak w Battleline. Dodatkowo za zabicie postaci poziomu lord gracz otrzymuje 2VP, a za zabicie herosa 1VP. O różnicę w tych dodatkowych punktach należy zmodyfikować wynik, aż do maksymalnego 20:0.
4. Battleline - zwyczajny, wg RB.
Do assassination mam lorda z eterycznością, a BSB chciałbym jakoś kitrać po łukach, ale nie wiem za bardzo jak to robić, żeby nie wpuścić go walki. Macie jakieś rady, jak to robić, bo nie ukrywam, jestem jeszcze początkującym graczem


EAT SLEEP CONQUER REPEAT
Nie przejmuj się aż tak tymi scenariuszami, złóż po protu uniwersalną rozpiskę. Jedyne na co musisz zwrócić uwagę to scenariusz B&G - warto by być te 4-5 punktów.
Na nic Ci się zdadzą te taktyczne jednostki jak przeciwnik po prostu wyrżnie Cię w pień
(np. wygra combat i zagoni Ci tego eteryczne maga).
Tiranoc + DP + szata na magu to strasznie dużo punktów, które zarabiają na siebie jedynie przy bardzo dobrym ograniu. WL są bardziej stabilne, dzięki temu jest łatwiej zapanować nad stołem (w tej rozpisce jesteś w stanie spokojnie wystawić 2x24 WL).
I jaki lore masz na magu? Bo to dość istotne.
Na nic Ci się zdadzą te taktyczne jednostki jak przeciwnik po prostu wyrżnie Cię w pień

Tiranoc + DP + szata na magu to strasznie dużo punktów, które zarabiają na siebie jedynie przy bardzo dobrym ograniu. WL są bardziej stabilne, dzięki temu jest łatwiej zapanować nad stołem (w tej rozpisce jesteś w stanie spokojnie wystawić 2x24 WL).
I jaki lore masz na magu? Bo to dość istotne.

Zastanawiam się nad shadow, high lub light. Shadow wspiera włóczników, a light wspiera znowu WL. Tylko jak tak patrzę, to WL nie potrzebują za bardzo wsparcia magicznego, ew. miasma mi pomoże
.
2x24 niestety nie wystawię, ponieważ nie mam pomalowanych tylu chłopków.

2x24 niestety nie wystawię, ponieważ nie mam pomalowanych tylu chłopków.
EAT SLEEP CONQUER REPEAT
A co się stało ?Asassello pisze:ale czy ta rozpa aby na pewno jest na EURO?Semi pisze:moja rada byla apropo legalnosci rozpiski, mam nadzieje ze wylapales to
Ja po ostatnich próbach wywaliłbym te DP i wsadził zamiast nich SM.

SMy za łatwo zbierają ostrzał i pociski IMO, ale może w tym szaleństwie jest metoda i zawsze trochę z Lewków zejdzie, a taki mały oddział Smów zawsze ciężko zignorowac, bo potrafi napsocić?
Taki kmin czy inny?
Ja osobiście lubię DP, tylko zamiast 5ki trzeba wsadzić właśnie 7-8kę bo wtedy jak zbiorą lekki ostrzał na klatę to zostanie z nich własnie 5ka, bo 3jką to można już tylko chowac się za wzgórzami, a przecież nie o to chodzi. IMO kluczowy do DP jest Lore. Light to bardzo słaba opcja dla naszej kawalerii.
Szukam: zamienników do Silver Helmsów
Kontakt PM
Kontakt PM
dajcie jakiegoś linka, gdzie można poczytać o ewentualnych przeciekach na temat nowych HE
z góry dzięki ;]
z góry dzięki ;]
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
http://www.warseer.com/forums/showthrea ... lf-Rumours
@Diuk. Jaki jest najlepszy lore dla kawalerii?
@Diuk. Jaki jest najlepszy lore dla kawalerii?

EAT SLEEP CONQUER REPEAT
w sumie to sam sobie odpowiedziałeśdiuk pisze:A co się stało ?
SMy za łatwo zbierają ostrzał i pociski IMO, ale może w tym szaleństwie jest metoda i zawsze trochę z Lewków zejdzie, a taki mały oddział Smów zawsze ciężko zignorowac, bo potrafi napsocić?
Taki kmin czy inny?
Ja osobiście lubię DP, tylko zamiast 5ki trzeba wsadzić właśnie 7-8kę bo wtedy jak zbiorą lekki ostrzał na klatę to zostanie z nich własnie 5ka, bo 3jką to można już tylko chowac się za wzgórzami, a przecież nie o to chodzi. IMO kluczowy do DP jest Lore. Light to bardzo słaba opcja dla naszej kawalerii.

5 DP przy magii light dużo nie robili, w ostatnich bitwach była to bardzo droga odginaczka :/
Za to SM zaczynam wrzucać w coraz większych ilościach, ostatnio sprawdziła mi się wyśmienicie 14 z muzykiem.
A sposób by SM nie zbierały ostrzału/magii jest prosty, w pierwszych turach podsuwasz 2 hordy WL pod sam nos przeciwnika - na serio robi to wrażenie i wywiera presje - WL stają się celem numer 1 (lub 2 jeśli przeciwnik poluje na herosów). Wtedy takie SM wchodzą jak w masło (Light super działa).

Tak, to jest dobre zastosowanie, o takim też myślałem.
To co przemawia za Dragonami to jednak mobilność, dzieki temu potrafią ogarnąć / postraszyć maszynki i inne rzeczy za linią frontu wroga, poza tym dobrze sprawdzają się jako flanker, etc. - jak to kawaleria. No i wysoki AS daje im jeszcze funkcję jako takiego blokera jakiś mega niewygodnych rzeczy.
SMy za to wiadomo - idą z czołem armii więc wtedy wszystko porusza się w miarę równo.
To co przemawia za Dragonami to jednak mobilność, dzieki temu potrafią ogarnąć / postraszyć maszynki i inne rzeczy za linią frontu wroga, poza tym dobrze sprawdzają się jako flanker, etc. - jak to kawaleria. No i wysoki AS daje im jeszcze funkcję jako takiego blokera jakiś mega niewygodnych rzeczy.
SMy za to wiadomo - idą z czołem armii więc wtedy wszystko porusza się w miarę równo.
Szukam: zamienników do Silver Helmsów
Kontakt PM
Kontakt PM
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Dragoni są szybcy i mobilni oraz szarżując posiadają 2 ataki z siłą 5 z modeli i gwarancję tego, że nikt przed nimi nie uderzy, a to oznacza, że całkiem skutecznie mogą eliminować wrogich Magów, którzy zwykle siedzą bezpieczni w oddziałach. Ja tam lubię Dragon Prince'ów także z tego względu 
