kilka pytań początkującego 3
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: kilka pytań początkującego 3
no wg faq jest magiczne
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
W polskich uściśleniach jest zapis że zianie po jajku nie jest magiczne.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
- RedScorpion
- Falubaz
- Posty: 1161
- Lokalizacja: Pszczyna
To zianie z jajka nie jest magiczne a bloodcurdling roar już jest? Trochę to zamotane i niekoniecznie logiczne
A to od kiedy krzyk jest magiczny ? Coś ostatnio przeoczyłem ?RedScorpion pisze:To zianie z jajka nie jest magiczne a bloodcurdling roar już jest? Trochę to zamotane i niekoniecznie logiczne
Ostatnio zmieniony 27 lis 2012, o 13:52 przez Grolshek, łącznie zmieniany 1 raz.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
- RedScorpion
- Falubaz
- Posty: 1161
- Lokalizacja: Pszczyna
Właśnie pytam (dałem ?) bo się sam pogubiłem.
Przy okazji co się dzieje jeśli Hellcannon stracił załogę i na monster reaction rzucił, że do końca gry nie może się ruszać a potem obleje rampage?
Przy okazji co się dzieje jeśli Hellcannon stracił załogę i na monster reaction rzucił, że do końca gry nie może się ruszać a potem obleje rampage?
jak sie nie może ruszyć to gdzie tu jest konflikt? nie może i tyle, stoi i pilnuje swoich krasnoludków patrząc smutno swymi kółeczkami
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Tego kto jest tura dotyczy sytuacji gdy dwie rzeczy dzieją się na raz i ważna jest kolejność. Natomiast 4+ nie działa w takich sytuacjach bo doprowadziłoby to do bardzo słabych akcji typu "rydwan z frenzy an 4+ może szarżować domek".Muthare pisze:Językowo z tego co wiem to "must" używa się mówiąc o nakazach formalnych, np. o płaceniu podatków.
A przy konflikcie nie decyduje osoba której tura jest, bądź przy zaistnieniu sytuacji kula się na 4+?
TakMuthare pisze:Konie bez uprzęży mogą czekać a w rydwanie już nie?
A jak sie ma szarzowanie przez kawalerie potworow na budynek w kontekscie korzystania przez model z wyzszej z charakterystyk T i W, ktore to najczesciej pochodza od wierzchowca?
Czy jezdziec atakujacy na piechote walczy korzystajac z wlasnych cech T i W?
A jesli tak, to co sie dzieje gdy zginie? Zdejmujemy tez wierzchowca? I ile CR wtedy dostajemy - tyle ile W mial jezdziec, czy tyle ile wierzchowiec?
Czy jezdziec atakujacy na piechote walczy korzystajac z wlasnych cech T i W?
A jesli tak, to co sie dzieje gdy zginie? Zdejmujemy tez wierzchowca? I ile CR wtedy dostajemy - tyle ile W mial jezdziec, czy tyle ile wierzchowiec?
w domu przy piwku możesz zmieniać zasady jak chcesz, ale po co starasz się przepchać tu na forum coś co nie jest w zasadach to ni wiem
nie szukaj logiki w młotku analogie bywają, ale czasami są złudne
nie szukaj logiki w młotku analogie bywają, ale czasami są złudne
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Nic nie staram sie przepchac, zwyczajnie pytam jak jest.
Strata save'a jest w RB i to jest jasne, ale juz korzystanie z T i W wierzchowca jest mocno nieintuicyjne gdy chodzi o jezdzca walczacego pieszo.
Stad pytanie.
Strata save'a jest w RB i to jest jasne, ale juz korzystanie z T i W wierzchowca jest mocno nieintuicyjne gdy chodzi o jezdzca walczacego pieszo.
Stad pytanie.
Ostatnio zmieniony 29 lis 2012, o 08:28 przez Myzu, łącznie zmieniany 1 raz.
dlatego, ze jest to jeden model dlatego posiadasz T i W najwyzsze w modelu.
AS tracisz bo przy domku nie walczysz na wierzchowcu. schodzisz z niego i walczysz na piechote, a to siedzenie na nim zwieksza AS.
przeciez jest to wszystko opisane w RB.
AS tracisz bo przy domku nie walczysz na wierzchowcu. schodzisz z niego i walczysz na piechote, a to siedzenie na nim zwieksza AS.
przeciez jest to wszystko opisane w RB.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie