Warszawa styczeń 2013 III Liga Rivendell WFB
Warszawa styczeń 2013 III Liga Rivendell WFB
Witam serdecznie po raz pierwszy, Wy określicie, czy ostatni.
Mam zaszczyt zaprosić wszystkich chętnych do wzięcia udziału w III Lidze Rivendell.
- Liga NIE zostanie zgłoszona do Polskiej Ligi WFB.
- Liga skierowana jest do graczy powracających do WFB oraz chcących bezstresowo porzucać kostkami w miłym towarzystwie.
- Liga rozpocznie się 1-go stycznia i trwać będzie przez kolejne cztery tygodnie.
- Każdy uczestnik ligi zobowiązany jest w ciągu tygodnia rozegrać jedną bitwę i do niedzieli każdego tygodnia do godziny 20:00 wysłać wyniki na PM, e-mail, sms organizatora. Nie zostawiamy wyników w sklepie. W przeciwnym wypadku stół który nie wysłał wyników lub wysłał wyniki po wyżej wyznaczonym terminie otrzymuje 5:5 . Zgłoszony walkower to standardowe 13:7, w przypadku nieparzystej ilości uczestników, pauzujący gracz (ostatni w tabeli) otrzymuje 15 DP. Paringi na kolejną turę ogłaszane będą w niedzielę o 22:00.
- Sklep Rivendell znajduje się w Warszawie na ulicy Aleja Jana Pawła II 43a pawilon 24b poziom -1
Godziny otwarcia:
poniedziałek-niedziela 11:00-19:00
Wpisowe: 10zł od osoby płatne przy pierwszej bitwie w sklepie przeznaczone w całości na nagrody dla podium.
Zgłoszenia proszę wysyłać do 30 grudnia do godziny 22:00 na adres: solider4@interia.pl . Zgłoszenie zawierać powinno: Imię, Nazwisko, Nick i rozpiskę w formacie TXT oraz numer telefonu kontaktowego (w celu podania go przeciwnikowi na wniosek przeciwnika). Maile proszę tytułować nazwą ligi.
Wszelkie pytania proszę kierować na pm do mnie lub na maila zgłoszeniowego.
Zgłoszeniem jest: wysłanie poprawnej rozpiski oraz wszystkich powyżej wymienionych danych.
Format:
1300 - restrykcje poniżej.
Rozpiski jawne
Teren gracze ustawiają we własnym zakresie, jeżeli nie mogą dojść do porozumienia, teren ustawia pracownik sklepu.
- bez lordów
- 1-2 heroes
- 0-2 jednostki eteryczne (wliczając bohaterów)
- 0-3 maszyny (bronie wykorzystujące template liczą się jak maszyna)
- zakaz dublowania rarów
- zakaz triplowania specjali
- zakaz triplowania corów (nie dotyczy WE)
- maksymalny koszt unitu 350 pts
- maksymalna wielkość unitu 30 modeli (chodzi o liczebność na poziomie rozpiski, dowskrzeszane podczas bitwy się nie liczą)
- magia jak na euro (czyli tak jak gramy) [ewentualnie czary z max 5 kości można rzucac)
- maksymalny koszt bohatera 200 pts
- maksymalnie 35 modeli wykorzystujących bron strzelecka o zasięgu 20+ (nie wliczając bohaterów i rydwanów)
- zakaz wystawiania specjali
Magic Restrictions:
- Apart from Winds of magic, an army may only use 2 PD/DD per magic phase. After an army generates the limit all the other extra dice are discarded. This includes channeled PD/DD.
- Player can use maximum 5 PD to cast a spell. For death spells this max is lowered to 4 power dice.
- An army may use up to 12 PD during each phase.
- You may have units/abilities that actually would generate more than 2 extra dice, but any excess dice are lost
- Some magic items/abilities count as generating dice toward this limit.
- “Count as” items/abilities may never exceed a cumulative 2 PD/DD per phase. This means that player who already spent his limit PD limit, cant take more items which “count as adding PD” or add PD from channeling during game (same for DD).
- All modifiers are applied from the army list and will not change during the game.
Detailed description
Apart from Winds of magic, an army may only use 2 PD/DD per magic phase (unless army restrictions specify otherwise). After an army generates the limit all the other extra dice are discarded. This includes channeled PD/DD.
If a dice is stolen from the opponent’s pool, but your army has already generated two extra dice, the dice is removed from the opponent’s pool and then discarded.
Some special items and abilities DECREASE the limit of power or dispel dice you can add to the pool. We refer to those as “count as” items. What this means is that, if your roster includes one “counts as 1 Power Dice (PD)” item, your army can only add 1 power dice (instead of the usual 2 dice) to the pool in each of your own magic phases of the entire game (regardless of whether the item is destroyed or used up).
Please note that you cannot have a combination of items that would decrease the limit of extra power or dispel dice to below zero.
Item restrictions:
- Any item that auto-dispels a spell counts as generating 1 DD each magic phase.
- Folding Fortress is not allowed
III. Scoring
Victory points scored as per the rulebook, with the exceptions that:
- units that are at 25% or less of their original models yield 50% VP's to the opponent (characters, monsters and handlers, war machines and single models are unaffected).
-units that are fleeing at the end of the battle yield 50% VP's to the opponent.
In both cases, bonuses (for generals, banners, etc.) are not counted towards the 50%. Units that are both: fleeing and at/below ¼ strength still only yiled 50% VP’s.
0-20 Victory-Points per game
Victory points to Battle points per game:
0-100 Victory-Points difference - 10-10
101-200 - 11-9
201-300 - 12-8
301-400 - 13-7
401-500 - 14-6
501-600 – 15-5
601-700 – 16-4
701-800- 17-3
801-900- 18-2
901-1000-19-1
1100+ - 20/0
III. Scenarios
1. Breakthrough
2. Blood & Glory
3. Meeting Eng
4. Battleline
Breakthrough:
Cel: przekroczenie swoimi oddziałami połowy pola bitwy i utrzymanie swoich oddziałów w tej strefie.
Wynik bitwy: określa się licząc wyłącznie wartość punktową nieuciekających oddziałów własnych, które na koniec bitwy są na połowie stołu należącej do przeciwnika (oddział stoi na tej połowie gdzie jest większa część oddziału/modelu). Liczy się finalną wartość oddziału (więc jeśli na koniec bitwy oddział jest zćwiartkowany, to liczy się za niego tylko połowę punktów). Progi co 100 punktów.
Blood and Glory:
Bitwa kończy się w momencie (natychmiast), kiedy odporność armii przeciwnika spada poniżej 3 (przez stratę generała lub sztandarów).
Wynik bitwy określa się następująco:
- zwycięstwo w pierwszej turze: 20-0
- zwycięstwo w drugiej turze: 20-0
- zwycięstwo w trzeciej turze: 19-1
- zwycięstwo w czwartej turze: 18-2
- zwycięstwo w piątej turze: 17-3
- zwycięstwo w szóstej turze: 16-4
W przypadku nie wypełnienia scenariusza, wynik 10-10 modyfikuje się o zdobyte punkty złamania. Wynik nie może być wyższy niż 15-5.
Meeting Engagement:
jak w podręczniku.
Battleline.
jak w podręczniku.
IV. Simple Line of Sight
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
-When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
terrain or units, other than interfering woods.
Lista zgłoszeń:
1. Solider Emp "R"+ 2DP
2. Grolshek O&G "R"+ 2DP
3. AlMalik DE "R"+ 2DP
4. Janus SK "R" + 2DP
5. KILO SK "R" + 2DP
6. Bartosz VC "R" + 2DP
7. Mati DoW "R"+ 2DP
8. Semi HE ''R''+ 2DP
9. Bayer Emp "R"+ 2DP
10. żuk WOCH "R"+ 2DP
11. Dreef DE "R"+ 2DP
12. Ironhead WE "R"+ 2DP
13. Misha VC "R"+ 2DP
14. scoutmaster Emp "R"
15. Adamyetz O&G "R"
16. sYsek WoCh "R"
17. lonit VC "R"
18. LajoN VC "R"
19. Anbu VC "R"
20. Rupert O&G "R"
21. Equos HE "R"
22. Vampire Emp "R"
23. Berbeć OK "R"
24. Havelock HE "R"
1. Scoutmaster 3758 74
2 Bartosz 3762 69
3. Dreef 2739 58
4. Janus 2800 53
5. Anbu 2863 52
6. Semi 2498 52
7. Bayer 2465 52
8. Kilo 992 45
9. Berebeć 1535 44
10. Equos 1954 43
11. Misha 1997 42
12. Solider 2072 41
13. Mati 350 41
14. Havelock 2652 39
15. Grolshek 223 38
16. Ironhead 2243 37
17. Rupert 1514 37
18. Lonit 1140 37
19. sYsek 1487 36
20. Vampire 1779 29
21. Lajon 1514 20
22. Adamyetz 950 20
23. AlMalik 1518 15
24. Żuk 1554 14
Rozpiski wysłane do 25 grudnia premiuję 2 dużymi punktami do ogólnej klasyfikacji.
link do rozpisek:
http://www51.zippyshare.com/v/56668162/file.html
Mam zaszczyt zaprosić wszystkich chętnych do wzięcia udziału w III Lidze Rivendell.
- Liga NIE zostanie zgłoszona do Polskiej Ligi WFB.
- Liga skierowana jest do graczy powracających do WFB oraz chcących bezstresowo porzucać kostkami w miłym towarzystwie.
- Liga rozpocznie się 1-go stycznia i trwać będzie przez kolejne cztery tygodnie.
- Każdy uczestnik ligi zobowiązany jest w ciągu tygodnia rozegrać jedną bitwę i do niedzieli każdego tygodnia do godziny 20:00 wysłać wyniki na PM, e-mail, sms organizatora. Nie zostawiamy wyników w sklepie. W przeciwnym wypadku stół który nie wysłał wyników lub wysłał wyniki po wyżej wyznaczonym terminie otrzymuje 5:5 . Zgłoszony walkower to standardowe 13:7, w przypadku nieparzystej ilości uczestników, pauzujący gracz (ostatni w tabeli) otrzymuje 15 DP. Paringi na kolejną turę ogłaszane będą w niedzielę o 22:00.
- Sklep Rivendell znajduje się w Warszawie na ulicy Aleja Jana Pawła II 43a pawilon 24b poziom -1
Godziny otwarcia:
poniedziałek-niedziela 11:00-19:00
Wpisowe: 10zł od osoby płatne przy pierwszej bitwie w sklepie przeznaczone w całości na nagrody dla podium.
Zgłoszenia proszę wysyłać do 30 grudnia do godziny 22:00 na adres: solider4@interia.pl . Zgłoszenie zawierać powinno: Imię, Nazwisko, Nick i rozpiskę w formacie TXT oraz numer telefonu kontaktowego (w celu podania go przeciwnikowi na wniosek przeciwnika). Maile proszę tytułować nazwą ligi.
Wszelkie pytania proszę kierować na pm do mnie lub na maila zgłoszeniowego.
Zgłoszeniem jest: wysłanie poprawnej rozpiski oraz wszystkich powyżej wymienionych danych.
Format:
1300 - restrykcje poniżej.
Rozpiski jawne
Teren gracze ustawiają we własnym zakresie, jeżeli nie mogą dojść do porozumienia, teren ustawia pracownik sklepu.
- bez lordów
- 1-2 heroes
- 0-2 jednostki eteryczne (wliczając bohaterów)
- 0-3 maszyny (bronie wykorzystujące template liczą się jak maszyna)
- zakaz dublowania rarów
- zakaz triplowania specjali
- zakaz triplowania corów (nie dotyczy WE)
- maksymalny koszt unitu 350 pts
- maksymalna wielkość unitu 30 modeli (chodzi o liczebność na poziomie rozpiski, dowskrzeszane podczas bitwy się nie liczą)
- magia jak na euro (czyli tak jak gramy) [ewentualnie czary z max 5 kości można rzucac)
- maksymalny koszt bohatera 200 pts
- maksymalnie 35 modeli wykorzystujących bron strzelecka o zasięgu 20+ (nie wliczając bohaterów i rydwanów)
- zakaz wystawiania specjali
Magic Restrictions:
- Apart from Winds of magic, an army may only use 2 PD/DD per magic phase. After an army generates the limit all the other extra dice are discarded. This includes channeled PD/DD.
- Player can use maximum 5 PD to cast a spell. For death spells this max is lowered to 4 power dice.
- An army may use up to 12 PD during each phase.
- You may have units/abilities that actually would generate more than 2 extra dice, but any excess dice are lost
- Some magic items/abilities count as generating dice toward this limit.
- “Count as” items/abilities may never exceed a cumulative 2 PD/DD per phase. This means that player who already spent his limit PD limit, cant take more items which “count as adding PD” or add PD from channeling during game (same for DD).
- All modifiers are applied from the army list and will not change during the game.
Detailed description
Apart from Winds of magic, an army may only use 2 PD/DD per magic phase (unless army restrictions specify otherwise). After an army generates the limit all the other extra dice are discarded. This includes channeled PD/DD.
If a dice is stolen from the opponent’s pool, but your army has already generated two extra dice, the dice is removed from the opponent’s pool and then discarded.
Some special items and abilities DECREASE the limit of power or dispel dice you can add to the pool. We refer to those as “count as” items. What this means is that, if your roster includes one “counts as 1 Power Dice (PD)” item, your army can only add 1 power dice (instead of the usual 2 dice) to the pool in each of your own magic phases of the entire game (regardless of whether the item is destroyed or used up).
Please note that you cannot have a combination of items that would decrease the limit of extra power or dispel dice to below zero.
Item restrictions:
- Any item that auto-dispels a spell counts as generating 1 DD each magic phase.
- Folding Fortress is not allowed
III. Scoring
Victory points scored as per the rulebook, with the exceptions that:
- units that are at 25% or less of their original models yield 50% VP's to the opponent (characters, monsters and handlers, war machines and single models are unaffected).
-units that are fleeing at the end of the battle yield 50% VP's to the opponent.
In both cases, bonuses (for generals, banners, etc.) are not counted towards the 50%. Units that are both: fleeing and at/below ¼ strength still only yiled 50% VP’s.
0-20 Victory-Points per game
Victory points to Battle points per game:
0-100 Victory-Points difference - 10-10
101-200 - 11-9
201-300 - 12-8
301-400 - 13-7
401-500 - 14-6
501-600 – 15-5
601-700 – 16-4
701-800- 17-3
801-900- 18-2
901-1000-19-1
1100+ - 20/0
III. Scenarios
1. Breakthrough
2. Blood & Glory
3. Meeting Eng
4. Battleline
Breakthrough:
Cel: przekroczenie swoimi oddziałami połowy pola bitwy i utrzymanie swoich oddziałów w tej strefie.
Wynik bitwy: określa się licząc wyłącznie wartość punktową nieuciekających oddziałów własnych, które na koniec bitwy są na połowie stołu należącej do przeciwnika (oddział stoi na tej połowie gdzie jest większa część oddziału/modelu). Liczy się finalną wartość oddziału (więc jeśli na koniec bitwy oddział jest zćwiartkowany, to liczy się za niego tylko połowę punktów). Progi co 100 punktów.
Blood and Glory:
Bitwa kończy się w momencie (natychmiast), kiedy odporność armii przeciwnika spada poniżej 3 (przez stratę generała lub sztandarów).
Wynik bitwy określa się następująco:
- zwycięstwo w pierwszej turze: 20-0
- zwycięstwo w drugiej turze: 20-0
- zwycięstwo w trzeciej turze: 19-1
- zwycięstwo w czwartej turze: 18-2
- zwycięstwo w piątej turze: 17-3
- zwycięstwo w szóstej turze: 16-4
W przypadku nie wypełnienia scenariusza, wynik 10-10 modyfikuje się o zdobyte punkty złamania. Wynik nie może być wyższy niż 15-5.
Meeting Engagement:
jak w podręczniku.
Battleline.
jak w podręczniku.
IV. Simple Line of Sight
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
-When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
terrain or units, other than interfering woods.
Lista zgłoszeń:
1. Solider Emp "R"+ 2DP
2. Grolshek O&G "R"+ 2DP
3. AlMalik DE "R"+ 2DP
4. Janus SK "R" + 2DP
5. KILO SK "R" + 2DP
6. Bartosz VC "R" + 2DP
7. Mati DoW "R"+ 2DP
8. Semi HE ''R''+ 2DP
9. Bayer Emp "R"+ 2DP
10. żuk WOCH "R"+ 2DP
11. Dreef DE "R"+ 2DP
12. Ironhead WE "R"+ 2DP
13. Misha VC "R"+ 2DP
14. scoutmaster Emp "R"
15. Adamyetz O&G "R"
16. sYsek WoCh "R"
17. lonit VC "R"
18. LajoN VC "R"
19. Anbu VC "R"
20. Rupert O&G "R"
21. Equos HE "R"
22. Vampire Emp "R"
23. Berbeć OK "R"
24. Havelock HE "R"
1. Scoutmaster 3758 74
2 Bartosz 3762 69
3. Dreef 2739 58
4. Janus 2800 53
5. Anbu 2863 52
6. Semi 2498 52
7. Bayer 2465 52
8. Kilo 992 45
9. Berebeć 1535 44
10. Equos 1954 43
11. Misha 1997 42
12. Solider 2072 41
13. Mati 350 41
14. Havelock 2652 39
15. Grolshek 223 38
16. Ironhead 2243 37
17. Rupert 1514 37
18. Lonit 1140 37
19. sYsek 1487 36
20. Vampire 1779 29
21. Lajon 1514 20
22. Adamyetz 950 20
23. AlMalik 1518 15
24. Żuk 1554 14
Rozpiski wysłane do 25 grudnia premiuję 2 dużymi punktami do ogólnej klasyfikacji.
link do rozpisek:
http://www51.zippyshare.com/v/56668162/file.html
Ostatnio zmieniony 1 lut 2013, o 10:52 przez Solider, łącznie zmieniany 47 razy.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
1. Mapki ETC na małych stołach zachodzą na siebie. Do zmiany.
2. Progi w 1 scenariuszu do zmiany na setki.
3. Breakpointy poniżej 3 na małe punkty.
Reszta jak cię mogę. Potestujemy przez grudzień i mogą być z tego ludzie.
2. Progi w 1 scenariuszu do zmiany na setki.
3. Breakpointy poniżej 3 na małe punkty.
Reszta jak cię mogę. Potestujemy przez grudzień i mogą być z tego ludzie.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Kopiuj wklej czyni cuda. Już poprawiam.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Magia zostaje jak na Euro z wszystkimi ograniczeniami.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
w zamierzchłych czasach kiedy były rulebookowe limity na bohaterów to z jego względu breta miała zwiększony o 1 ale w sumie to nieistotne bo jak robię rozpiske to i tak 3 typów się po prostu nie mieściGrolshek pisze:Nie. Do limitu księżycowych paszczakówBartas pisze:Bretoński obowiązkowy bsb wlicza się do limitu bohaterów?
I tak weźmiesz damselkę z lusterkiem i bsb-ka przecież... 3 herosów to pół armii na te punkty...Bartas pisze:w zamierzchłych czasach kiedy były rulebookowe limity na bohaterów to z jego względu breta miała zwiększony o 1 ale w sumie to nieistotne bo jak robię rozpiske to i tak 3 typów się po prostu nie mieściGrolshek pisze:Nie. Do limitu księżycowych paszczakówBartas pisze:Bretoński obowiązkowy bsb wlicza się do limitu bohaterów?
edit: ooo mała damselka nie ma heavena
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
To może 1 taki sam rare, 2 specjal, 3 core ? 3x30 slejwów za 180 pkt. to i tak zabójstwo Dlatego mamy cały grudzień na dopracowanie formatu tak żeby nie grały rozpy i armie tylko ludzkie umiejętności.Semi pisze:dajcie zakaz triplowania tych samych oddzialow core
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Specjaly sa juz ograniczone, co do corow to mam mieszane uczucia, nie chcialbym dodatkowo ograniczac hordowych tanich armii. Niech wypowie sie jakis szczurek, czy dadza rade sie tak wystawic.
Ps. Liste zgloszonych uzupelnie jak wroce do domu.
Ps2. Dreef rzucam rekawice? Odpowiesz mi za poprzednia lige
sorki za brak polskich znakow, pisalem to z tel.
Ps. Liste zgloszonych uzupelnie jak wroce do domu.
Ps2. Dreef rzucam rekawice? Odpowiesz mi za poprzednia lige
sorki za brak polskich znakow, pisalem to z tel.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole