rozpiski elfów VIII ed.
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: rozpiski elfów VIII ed.
Jeśli przeciwnik pozwala sobie wpuscić DP w oddział z magami, to nie wazne, co masz w rozpie
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Głupie podejście Andrzej.
Moim zdaniem to jest zupełnie dobry oddział, wiadomo że nie game-breaker, ale ma swoje zastosowanie i nie można go skreślać, bo potrafi wyrzeźbić różne ciekawe sytuacje.
Nie wspominając o tym że ward ogień też im czasem tyłek potrafi ocalić.
Wiadomo, że Chaos Dwarfów jest mało, ale pamiętam że kiedy grałem z nimi bitewkę to nie żałowałem
Z Bretką bardzo się przydali jako straszak na Treby, kontra na Pegazy, i przy szarży - staniesz sobie blisko takim oddziałem i mówisz - szarża w duży oddział z bohaterem, okay gość może uciec, ale jak to zrobi to możesz go przekulać i mu zjeść to DP, więc mówi hold, a ty wtedy dopychasz Lewki które żadnym cudem by nie mogły dogonić takich ziomków. Taki przykład, który się sprawdza w wielu innych przykładach.
DP potrafią zblokować Świnię z TK, znowu - zawsze straszą łuczników i magusów i tyły przeciwnika, wiadomo że Light karci TK również całkiem sensownie, okay.
DP z Wochem są po prostu świetnym wsparciem do CC.
To tak na podstawie moich niedawno rozegranych bitew, jakoś nie odczułem plewności 8 Dragonów. Coś zresztą trzeba zrobić z tymi ok. 200 punktami. Przeznaczanie ich na piechotnego Prince'a mi się szczególnie nie uśmiecha.
Możliwe że np. SMy są lepsze bo jednak mają dużo większy impact w CC, ale tracą pod względem właśnie mobilności i AS.
Tak czy siak DP razem z Włóczniami zabezpieczają mi o wiele lepiej punkty w bitwach niż Corowi łucznicy i mega drogi Prince. Teraz tylko czekam aż odblokują Shadow (czyt. Brzytwę) z 5 kości to już w ogóle będzie wesoło
Moim zdaniem to jest zupełnie dobry oddział, wiadomo że nie game-breaker, ale ma swoje zastosowanie i nie można go skreślać, bo potrafi wyrzeźbić różne ciekawe sytuacje.
Nie wspominając o tym że ward ogień też im czasem tyłek potrafi ocalić.
Wiadomo, że Chaos Dwarfów jest mało, ale pamiętam że kiedy grałem z nimi bitewkę to nie żałowałem
Z Bretką bardzo się przydali jako straszak na Treby, kontra na Pegazy, i przy szarży - staniesz sobie blisko takim oddziałem i mówisz - szarża w duży oddział z bohaterem, okay gość może uciec, ale jak to zrobi to możesz go przekulać i mu zjeść to DP, więc mówi hold, a ty wtedy dopychasz Lewki które żadnym cudem by nie mogły dogonić takich ziomków. Taki przykład, który się sprawdza w wielu innych przykładach.
DP potrafią zblokować Świnię z TK, znowu - zawsze straszą łuczników i magusów i tyły przeciwnika, wiadomo że Light karci TK również całkiem sensownie, okay.
DP z Wochem są po prostu świetnym wsparciem do CC.
To tak na podstawie moich niedawno rozegranych bitew, jakoś nie odczułem plewności 8 Dragonów. Coś zresztą trzeba zrobić z tymi ok. 200 punktami. Przeznaczanie ich na piechotnego Prince'a mi się szczególnie nie uśmiecha.
Możliwe że np. SMy są lepsze bo jednak mają dużo większy impact w CC, ale tracą pod względem właśnie mobilności i AS.
Tak czy siak DP razem z Włóczniami zabezpieczają mi o wiele lepiej punkty w bitwach niż Corowi łucznicy i mega drogi Prince. Teraz tylko czekam aż odblokują Shadow (czyt. Brzytwę) z 5 kości to już w ogóle będzie wesoło
Szukam: zamienników do Silver Helmsów
Kontakt PM
Kontakt PM
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Zapomniałem wspomnieć, że na Lizardmenów są całkiem przydatni, a z tą armią ciężko jest wyciągnąć coś więcej niż remis przy pomocy HE. Takie 5 Dragonów całkiem miło ganiają Skinki, którym ciężko jest to zapluć, a nawet w ilości 2-3 sztuk sporo potrafią w tym MU, no i oczywiście nie boją się Salamander bo w CC je kroją, a na ich plucie są odporni. Teraz już tego nie spotykam, ale kiedyś dość często przydawali się także przeciwko Kowbojowi z Burning Blade of Hotek, jednakże od dłuższego czasu nie widziałem takiego złożenia.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Diuk dobrze mówi, ja zawsze staram się mieć tę jedną 6 Dragonów, jeszcze nie miałem takiej sytuacji, w której by się nie przydali. Nie mówiąc już o tym, że od czasu, gdy pokroili hordę 30 savage'y z BSB nabrałem w stosunku do nich zacnego respektu.
Co tym sądzicie?
Unnamed2088 Pts - High Elves Army
1 Archmage @ 340.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Life
Loremasters Cloak [40.0]
Annulian Crystal [40.0]
1 Noble @ 176.0 Pts
Battle Standard
Banner of Sorcery [50.0]
23 First Archers @ 278.0 Pts
Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
22 Archers @ 247.0 Pts
Musician
26 White Lions @ 438.0 Pts
Musician
Amulet of Light [15.0]
26 White Lions @ 423.0 Pts
Musician
5 Ellyrian Reavers @ 85.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 104
Total Army Cost: 2087.0
Na takie ograniczenia:L
Armia 2388 pkt LUB armia 2088 + 300 punktów kontyngentu sojuszniczego.
Zasady kompozycji :
- Armia (sojusz) może na turę wygenerować dodatkowo maksymalnie 2 dodatkowe Power Dice, oraz maksymalnie 2 dodatkowe Dispel Dice.
- Bohaterowie mogą skorzystać z zasady "Look Out Sire!" od efektów następujących czarów : The Dreaded Thirteenth Spell, The Dwellers Below, Final Transmutation, Infernal Gateway (siła 11-12).
- Bohaterowie i Championi imienni są zabronieni.
- Maksymalnie 5 Warmachines.
- Przedmiot Fozzrik's Folding Fortress zakazany
- Power Scroll działa wg. Erraty 1.4( połowi Casting Value czaru).
- Będziemy używać zasad Simple Line of Sight.
Ograniczenia armijne :
Beastmen : +100 punktów na poziomie rozpiski (armia główna)
Bretonnia : brak
Chaos Dwarfs : armia może posiadać maksymalnie 1 z 3 : Chalice, Hellcannon, K'Daii Destroyer.
Daemons of Chaos : Siren Song 0-1.
Dark Elves : Hydra 0-1. Crown of Command i Pendant of Khaeleth nie mogą być wzięte na tym samym modelu. Maksymalnie 6 kości na czar.
Dwarfs : Mogą maksymalnie wygenerować 4 Dispel Dice.
Empire :Steamtank 0-1. Steamtank liczy się jako maszyna.
High Elves: Book of Hoeth i Banner of Sorcery nie mogą się znaleźć w 1 armii.
Lizardmen : Higher State of Consciousness i Crown of Command nie mogą być wzięte 1 modelu; Salamander Hunting Packs 0-1. Feedback Scroll i Bane Head nie mogą być wzięte razem. Lore of Death i Banehead nie mogą być wzięte razem.
Ogre Kingdoms : Hellheart i Greedy Fist nie mogą być wzięte w 1 armii.
Orcs and Goblins : brak
Skaven : 0-3 Warlock-Engineers; Hellpit Abomination i Warp Lightning Cannon 0-1; max 2 z : Brass Orb, Doom Rocket, Storm Banner.
Tomb Kings : + 100 punktów na poziomie rozpiski (armia główna).
Vampire Counts : maksymalnie 3 jednostki/postacie z zasadą Ethereal.
Warriors of Chaos : brak
Wood Elves : + 100 punktów na poziomie rozpiski (armia główna).
Zasady kontyngentu :
- Kontyngent jest dołączany do armii na zasadzie Allies (patrz podręcznik), z wyjątkiem, że armie Dark Elves i Skaven nie "psują" dodatkowo sojuszu.
- Kontyngent może mieć maksymalnie 300 punktów.
- Kontyngent nie może zawierać żadnej postaci.
- Kontyngent jest traktowany jako część armii głównej (czyli generał armii głównej liczy się jako generał na potrzeby Vampire Counts i jako Hierofanta dla Tomb Kings), może używać Ld generała i Battle Standard Bearer. Poza tym obowiązują normalne zasady sojuszy z Rule Booka (patrz wyżej).
- W kontyngencie minimum 150 punktów musi zostać wydane na jednostki typu Core (i musi się liczyć do limitu Core).
-W kontyngencie może znaleźć się tylko 1 oddział typu Special ALBO 1 oddział typu Rare.
-Liczebność oddziałów w kontyngencie nie może przekroczyć 20 modeli.
Do kontyngentu nie jestem do końca pewien, zast. się pomiędzy lizakami (2 salki, 2x skinki skirmish) lub emp (cannon i 8 konnych).
Unnamed2088 Pts - High Elves Army
1 Archmage @ 340.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Life
Loremasters Cloak [40.0]
Annulian Crystal [40.0]
1 Noble @ 176.0 Pts
Battle Standard
Banner of Sorcery [50.0]
23 First Archers @ 278.0 Pts
Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
22 Archers @ 247.0 Pts
Musician
26 White Lions @ 438.0 Pts
Musician
Amulet of Light [15.0]
26 White Lions @ 423.0 Pts
Musician
5 Ellyrian Reavers @ 85.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 104
Total Army Cost: 2087.0
Na takie ograniczenia:L
Armia 2388 pkt LUB armia 2088 + 300 punktów kontyngentu sojuszniczego.
Zasady kompozycji :
- Armia (sojusz) może na turę wygenerować dodatkowo maksymalnie 2 dodatkowe Power Dice, oraz maksymalnie 2 dodatkowe Dispel Dice.
- Bohaterowie mogą skorzystać z zasady "Look Out Sire!" od efektów następujących czarów : The Dreaded Thirteenth Spell, The Dwellers Below, Final Transmutation, Infernal Gateway (siła 11-12).
- Bohaterowie i Championi imienni są zabronieni.
- Maksymalnie 5 Warmachines.
- Przedmiot Fozzrik's Folding Fortress zakazany
- Power Scroll działa wg. Erraty 1.4( połowi Casting Value czaru).
- Będziemy używać zasad Simple Line of Sight.
Ograniczenia armijne :
Beastmen : +100 punktów na poziomie rozpiski (armia główna)
Bretonnia : brak
Chaos Dwarfs : armia może posiadać maksymalnie 1 z 3 : Chalice, Hellcannon, K'Daii Destroyer.
Daemons of Chaos : Siren Song 0-1.
Dark Elves : Hydra 0-1. Crown of Command i Pendant of Khaeleth nie mogą być wzięte na tym samym modelu. Maksymalnie 6 kości na czar.
Dwarfs : Mogą maksymalnie wygenerować 4 Dispel Dice.
Empire :Steamtank 0-1. Steamtank liczy się jako maszyna.
High Elves: Book of Hoeth i Banner of Sorcery nie mogą się znaleźć w 1 armii.
Lizardmen : Higher State of Consciousness i Crown of Command nie mogą być wzięte 1 modelu; Salamander Hunting Packs 0-1. Feedback Scroll i Bane Head nie mogą być wzięte razem. Lore of Death i Banehead nie mogą być wzięte razem.
Ogre Kingdoms : Hellheart i Greedy Fist nie mogą być wzięte w 1 armii.
Orcs and Goblins : brak
Skaven : 0-3 Warlock-Engineers; Hellpit Abomination i Warp Lightning Cannon 0-1; max 2 z : Brass Orb, Doom Rocket, Storm Banner.
Tomb Kings : + 100 punktów na poziomie rozpiski (armia główna).
Vampire Counts : maksymalnie 3 jednostki/postacie z zasadą Ethereal.
Warriors of Chaos : brak
Wood Elves : + 100 punktów na poziomie rozpiski (armia główna).
Zasady kontyngentu :
- Kontyngent jest dołączany do armii na zasadzie Allies (patrz podręcznik), z wyjątkiem, że armie Dark Elves i Skaven nie "psują" dodatkowo sojuszu.
- Kontyngent może mieć maksymalnie 300 punktów.
- Kontyngent nie może zawierać żadnej postaci.
- Kontyngent jest traktowany jako część armii głównej (czyli generał armii głównej liczy się jako generał na potrzeby Vampire Counts i jako Hierofanta dla Tomb Kings), może używać Ld generała i Battle Standard Bearer. Poza tym obowiązują normalne zasady sojuszy z Rule Booka (patrz wyżej).
- W kontyngencie minimum 150 punktów musi zostać wydane na jednostki typu Core (i musi się liczyć do limitu Core).
-W kontyngencie może znaleźć się tylko 1 oddział typu Special ALBO 1 oddział typu Rare.
-Liczebność oddziałów w kontyngencie nie może przekroczyć 20 modeli.
Do kontyngentu nie jestem do końca pewien, zast. się pomiędzy lizakami (2 salki, 2x skinki skirmish) lub emp (cannon i 8 konnych).
Life w ogóle nie działa w HE, jedyny przydatny czar to +4T, ale trzeba wrzucić wcześniej tron. Wskrzeszanie WL jest bezcelowe i nieopłacalne, a na euro 6 też jest słaba.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
zadziała razem z lightemAndrzej pisze:Life w ogóle nie działa w HE, jedyny przydatny czar to +4T, ale trzeba wrzucić wcześniej tron. Wskrzeszanie WL jest bezcelowe i nieopłacalne, a na euro 6 też jest słaba.
W styczniu biorę udział w lidze w Rivendell i póki co tyle udało mi się wykminić, proszę o opinię doświadczonych graczy co byłoby dobrze poprawić.
Dodam tylko że turniej na 1300pkt, bez lordów, max 200pkt na herosa, max 350pkt na unit, max 35 modeli strzelających na 20+, bez triplowania core'ów ani specjali, bez dublowania rare'ów, magia jak w euro. Będą cztery scenariusze - battleline, meeting engagement, sztandary i autorski, gdzie trzeba się znaleźć jak największą liczbą oddziałów po stronie przeciwnika. Jeszcze jedna informacja - jedna czwarta wszystkich armii to VC... bez komentarza
Mag + AC 140 (High magic)
BSB (AoC, feniks, GW) 168
30xWłócznicy+FCG+flamingi 305
10xŁucznicy z muzykiem 115
10xŁucznicy z muzykiem 115
19xWL z FCG i dyscypliną 330
5xSM 75
Kura 50
Antymagia na te punkty chyba jak-cię-mogę, są trudne do zbicia sztandary na B&G, dwa klocki z punktami i support. Co tu lepszego można wykrzesać?
Dodam tylko że turniej na 1300pkt, bez lordów, max 200pkt na herosa, max 350pkt na unit, max 35 modeli strzelających na 20+, bez triplowania core'ów ani specjali, bez dublowania rare'ów, magia jak w euro. Będą cztery scenariusze - battleline, meeting engagement, sztandary i autorski, gdzie trzeba się znaleźć jak największą liczbą oddziałów po stronie przeciwnika. Jeszcze jedna informacja - jedna czwarta wszystkich armii to VC... bez komentarza
Mag + AC 140 (High magic)
BSB (AoC, feniks, GW) 168
30xWłócznicy+FCG+flamingi 305
10xŁucznicy z muzykiem 115
10xŁucznicy z muzykiem 115
19xWL z FCG i dyscypliną 330
5xSM 75
Kura 50
Antymagia na te punkty chyba jak-cię-mogę, są trudne do zbicia sztandary na B&G, dwa klocki z punktami i support. Co tu lepszego można wykrzesać?
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
masz 210 pkt nadwyzki z core
dodaj do tego koszt 5 SM i masz 285 pkt na drugi oddzial WL/SM...
a jak chcesz total porno to daj BSB BoS i drugi lvl na maga z fire
ja na te format zmiescilem 2x18 WL z AoL i Loec
dodaj do tego koszt 5 SM i masz 285 pkt na drugi oddzial WL/SM...
a jak chcesz total porno to daj BSB BoS i drugi lvl na maga z fire
ja na te format zmiescilem 2x18 WL z AoL i Loec
Ostatnio zmieniony 5 gru 2012, o 21:28 przez Semi, łącznie zmieniany 1 raz.
BSB dupny bo:
1). i tak zginie jak będzie walczył
2). jak nie będzie walczył to po co mu te przedmioty?
3). nie może walczyć ale niech coś robi więc mozesz dać mu:
a). BoS
b). RoF
c). Radiant
d). reaver bow
Ja bym się skłonił ku levelowi magicznemu i danie 2x light skoro tyle vampirów.
Anulian zbędny, jest masa innych, lepszych przedmiotów i kombinacji np: silver wand+loremasters cloak i przy tym bym pozostał, bo masz oddział WL na pewien czas chroniony przed tym czego nie lubią plus bezpiecznych herosów na snajperki, które mogą totalnie rozwalić takie punkty, do tego 3 czary plus czar z BSBka a więc i spora szansza na baniszment (coprawda z S5 to nie z S6 ale 1300 to nie 2400). W corach łuki zamiast speareów no i czemu aż tak duzo punktów inwestujesz w coś co mamy opłakane? Zaś zamiast SM lepiej w takiej sytuacji dać bolca bądz fasta jako drugą odginaczkę, pewniejszą niż SM.
BoSa daj na WL jesli nie dasz na BSB i dopakuj ich loeciem.
1). i tak zginie jak będzie walczył
2). jak nie będzie walczył to po co mu te przedmioty?
3). nie może walczyć ale niech coś robi więc mozesz dać mu:
a). BoS
b). RoF
c). Radiant
d). reaver bow
Ja bym się skłonił ku levelowi magicznemu i danie 2x light skoro tyle vampirów.
Anulian zbędny, jest masa innych, lepszych przedmiotów i kombinacji np: silver wand+loremasters cloak i przy tym bym pozostał, bo masz oddział WL na pewien czas chroniony przed tym czego nie lubią plus bezpiecznych herosów na snajperki, które mogą totalnie rozwalić takie punkty, do tego 3 czary plus czar z BSBka a więc i spora szansza na baniszment (coprawda z S5 to nie z S6 ale 1300 to nie 2400). W corach łuki zamiast speareów no i czemu aż tak duzo punktów inwestujesz w coś co mamy opłakane? Zaś zamiast SM lepiej w takiej sytuacji dać bolca bądz fasta jako drugą odginaczkę, pewniejszą niż SM.
BoSa daj na WL jesli nie dasz na BSB i dopakuj ich loeciem.
niestety mag z silver wandem na 2LVL plus loremaster i BSB 1lvl się nie mieści, pytanie jakie są ograniczenia generowania kości? Jak żadnych... to ja bym brał coś takiego:
2 lvl mag z ruby ringiem i +1PD
BSB z RoF
plus BoS koniecznie.
Bez arcymaga te boundy zadziałają.
2 lvl mag z ruby ringiem i +1PD
BSB z RoF
plus BoS koniecznie.
Bez arcymaga te boundy zadziałają.
myślałem o pornosie magicznym ale jak się nadzieję na scenariusz gdzie trzeba się znaleźć na drugiej połowie to po zombiakach nie przejdę... SM grałem kilka razy już przeciwko VC (chyba tylko tutaj można och wystawiać...) i o ile nie robiłem głupich błędów to dawali radę. Na pewno nie zwiększę WL bo nie mam modeli Dzięki za feedback, przetrawię przez noc malując i jak coś poprawię to udostępnię.
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
To zgłaszaj się do ligi a nie !Semi pisze:masz 210 pkt nadwyzki z core
dodaj do tego koszt 5 SM i masz 285 pkt na drugi oddzial WL/SM...
a jak chcesz total porno to daj BSB BoS i drugi lvl na maga z fire
ja na te format zmiescilem 2x18 WL z AoL i Loec
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl