Ósmoedycyjne kminy nad Lizakami... (Pająk)
Moderator: Ziemko
Re: Ósmoedycyjne kminy nad Lizakami...
Zdecydowanie więcej, jeżeli naprawdę wierzysz, iż potrafię ich wykorzystać tylko jako odginaczki to jest mi smutno, skoro mam taką opinię idioty. Mówię tylko, że nie zawszę da się je użyć do strącenia maszyn i psucia przeciwnikom krwi, a czasami wręcz mogą posłużyć jako odginaczka. Taką mamy fajną armię, że akurat większość rzeczy u nas posiada wiele funkcji. Jak na przykład Salamandry, genialnie strzelają a przy okazji potrafią zjeść oddziały łuczników, lekkiej kawy, maszynki itp., a nawet zostać wykorzystane w ostateczności jako odginaczka.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Jaki sarkazm? Serio byłoby mi smutno:), a zasugerowałem tylko, że wykorzystuje je także jako odginaczki, tak samo jak parę innych oddziałów, które wszakże tylko odginaczkami również nie są. No dobra nvm.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Pajak nie tyraj sie, Golonka troche jak bufon pisze, ale idzie sie przyzwyczaic 

Kombinuję nad rozpiską pod DMP, kombinują i wciąż do końca wykombinować nie mogę... Szkielet armii już mam:
Slann Mage- Priest za 495 pkt. magia shadow
dodatkowa kość, odrzucanie szóstek, eteryczność, dodatkowy czar, stubborn oraz mr 2... sztandar albo +1 ld, albo +1M albo płonące ataki
3x20 saurusów sztandar muzyk po 238 pkt.
2x3 terki
3x6 chamków
3x10 kohorty
3 salki
wolnych mi zostaje 400 pkt. Mogę za to wystawić:
engine'a
6 kroxów + skirmish
dopakować saurusów, skirmishe i np. jednego razordona
mogę też wyrzucić jednych saurich i wstawić i engine'a i małego stegadona.
Przy opcji na dwóch stedziach zmieniłbym magię na Life. Przy pozostałych opcjach zastanawiam się jeszcze nad magią Light.
Macie jakieś sugestie, przemyślenia? Z punktu widzenia mojej drużyny jeśli zrezygnuję ze engina mam być typowym blokerem, jeśli miałyby być dwa stedzie byłbym w teorii dostawiany.
Slann Mage- Priest za 495 pkt. magia shadow
dodatkowa kość, odrzucanie szóstek, eteryczność, dodatkowy czar, stubborn oraz mr 2... sztandar albo +1 ld, albo +1M albo płonące ataki
3x20 saurusów sztandar muzyk po 238 pkt.
2x3 terki
3x6 chamków
3x10 kohorty
3 salki
wolnych mi zostaje 400 pkt. Mogę za to wystawić:
engine'a
6 kroxów + skirmish
dopakować saurusów, skirmishe i np. jednego razordona
mogę też wyrzucić jednych saurich i wstawić i engine'a i małego stegadona.
Przy opcji na dwóch stedziach zmieniłbym magię na Life. Przy pozostałych opcjach zastanawiam się jeszcze nad magią Light.
Macie jakieś sugestie, przemyślenia? Z punktu widzenia mojej drużyny jeśli zrezygnuję ze engina mam być typowym blokerem, jeśli miałyby być dwa stedzie byłbym w teorii dostawiany.
Dla mnie kohorty w porownaniu do skirmisha w tej edycji to niebo, a ziemia.
Kohorta jest bardzo nieruchawa i latwo ja zagonic.
3x20 - sprawia, ze nie masz zadnego sensownego klocka do walki.
Dawanie na zabie flamingow jest srednie, bo rzeczy na ktore mialy by byc to przede wszystkim abomka + gwardia, a obie maja magiczne ataki, wiec zapewne beda bily po slannie, bo o to sie wrecz prosi.
Do takiej rozpy wstawilbym chyba engina, bo nie masz niczego z magicznymi atakami.
Kohorta jest bardzo nieruchawa i latwo ja zagonic.
3x20 - sprawia, ze nie masz zadnego sensownego klocka do walki.
Dawanie na zabie flamingow jest srednie, bo rzeczy na ktore mialy by byc to przede wszystkim abomka + gwardia, a obie maja magiczne ataki, wiec zapewne beda bily po slannie, bo o to sie wrecz prosi.
Do takiej rozpy wstawilbym chyba engina, bo nie masz niczego z magicznymi atakami.
Hmm... tylko tych 20 saurich nie jest mi szkoda... i po to mam tyle śmiecia, żeby walczyli na moich warunkach- jak dotąd to sprawdza mi się najbardziej.
Z tą abomką i gwardią ogólnie masz rację
Ale zakładam, że jeśli będę z tym walczył, to to będzie osłabione przez moją magię. I nawet wtedy dużo Slannowi nie zrobią.
Engine jakoś ostatnio mnie zawodzi i dlatego się zastanawiam...
Z tą abomką i gwardią ogólnie masz rację

Engine jakoś ostatnio mnie zawodzi i dlatego się zastanawiam...
Brak Cię. Nie wiem również po co terradony, albo 3 oddziały saurusów bez magii light, a nawet z nią postawiłbym na 2 razy 30 saurusów. Z magią Light są fajowi, a tak bez sensu. Ja używam ich w połączeniu z 2 oddzialami Kroxów i Enginem, ty nie zabardzo masz je z czym wykorzystać. Dlatego ja widziałbym tą rozpiskę jako dwa razy 30 saurusów i Kroxy. Uważam, że byłoby to najlepsze przy tym szkielecie armii.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Tez mam problem ostatnio.
Wywalilem engina, a za niego wstawilem 2x4 terki i drugiego bohatera do walki i dodalem 2xchamy.
Stracilem 3ecia jednostke do walki, ale mam sporo lzej z krasiami,bo nie ma free fraga engina i mam 5 oddzialow, ktore moga mocno zagrozic maszynom.
Jak wsadzam 2 herosow do walki do jednego klocka to od przodu moge sie bic w miare rowno z kazdym.
Nie jestem tez przekonany do takiej rozpy, ale co moge innego w zamian?
Kroxy? Malym stedziu?
Wywalilem engina, a za niego wstawilem 2x4 terki i drugiego bohatera do walki i dodalem 2xchamy.
Stracilem 3ecia jednostke do walki, ale mam sporo lzej z krasiami,bo nie ma free fraga engina i mam 5 oddzialow, ktore moga mocno zagrozic maszynom.
Jak wsadzam 2 herosow do walki do jednego klocka to od przodu moge sie bic w miare rowno z kazdym.
Nie jestem tez przekonany do takiej rozpy, ale co moge innego w zamian?
Kroxy? Malym stedziu?
Terki niszczą scoutów i prócz chamków atakują maszyny. Plus służą jako śmieci do odginania.
Bez engina równie dobrze mogę dopakować saurich do 3x30 + 10 skirmisha...
Kroxy wyglądają super na papierze, ale cholera... próbowałem ich kilka razy i szybko schodzili:-/
Bez engina równie dobrze mogę dopakować saurich do 3x30 + 10 skirmisha...
Kroxy wyglądają super na papierze, ale cholera... próbowałem ich kilka razy i szybko schodzili:-/
Kroxy mi sie wydaja bardzo fajne z lifem, ale z shadowem sa juz imho gorsze (choc zawsze przeciwnikowi mozna znizyc WS + Sile i wtedy moga duzo latwiej zadawac rany)
Powiem szczerze, ze mam w rozpie 400 punktow na ktore nie wiem za bardzo co wydac.
Engine jest taka pieprzona loteria - potrafi ustawic i wygrac gre, lub zginac nic nie robiac i jestes na starcie w plecy 400 pktow :/
Powiem szczerze, ze mam w rozpie 400 punktow na ktore nie wiem za bardzo co wydac.
Engine jest taka pieprzona loteria - potrafi ustawic i wygrac gre, lub zginac nic nie robiac i jestes na starcie w plecy 400 pktow :/
Bez Lifa nie wystawiałbym engina.
Do terek się raczej nie przekonam, ale rozumiem, że ktoś może je wystawiać dla śmietnika, itp.
Co do wizji 3 razy 30 saurusów, jak dla mnie bzdura. Za duże i bardzo potrzebują Lighta. Co do Kroxó, to musicie miec coś z większą siłą, ponieważ np. tacy Knighci Khorna was rozkurwią, każdy kowboj was utrzyma. Oczywiście na shadole mogą mieć brzytwe, ale to raczej rzadkość. Potrzebujecie czegoś z wiekszą siłą, albo stedzia, albo Kroxów.
Do terek się raczej nie przekonam, ale rozumiem, że ktoś może je wystawiać dla śmietnika, itp.
Co do wizji 3 razy 30 saurusów, jak dla mnie bzdura. Za duże i bardzo potrzebują Lighta. Co do Kroxó, to musicie miec coś z większą siłą, ponieważ np. tacy Knighci Khorna was rozkurwią, każdy kowboj was utrzyma. Oczywiście na shadole mogą mieć brzytwe, ale to raczej rzadkość. Potrzebujecie czegoś z wiekszą siłą, albo stedzia, albo Kroxów.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Ja mam 2 bohaterow jeden ma s5 -4 as a drugi s6.
Dzieki temu kawalerie nei sa mi straszne, obaj 2+ sejwa, 2+ warda na flaming.
Do terkow tez nie jestem przekonany, ale dam im jeszcze szanse.
Plusem i kmina fajna engina na shadole jest lot - co wiele osob zapomina, a taki engine na plecach calkiem niezla opcja (gdyby moc engina nie trzeba bylo odpalic na poczatku fazy magii tylko w dowolnym jej momencie to na pewno bym go bral grajac na shadole, bo kombo by bylo nieziemskie
Dzieki temu kawalerie nei sa mi straszne, obaj 2+ sejwa, 2+ warda na flaming.
Do terkow tez nie jestem przekonany, ale dam im jeszcze szanse.
Plusem i kmina fajna engina na shadole jest lot - co wiele osob zapomina, a taki engine na plecach calkiem niezla opcja (gdyby moc engina nie trzeba bylo odpalic na poczatku fazy magii tylko w dowolnym jej momencie to na pewno bym go bral grajac na shadole, bo kombo by bylo nieziemskie
