Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: Bizim »

Imo jedyny sens ma w helblasterze i helstormie. Bo teraz za to daje jednocześnie BSa i perzut, a obie te maszynki korzystają z tych skilli (helstorm zawsze wali indirectem).
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

hmmmm a co myślisz o wywaleniu papieża i wstawienie Generała na pegazie z korona (w tedy wywalam tego capitana na pegazie i wstawiam hellblastera)
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

No ok ale po co generał z koroną na pegazie? Jeśli jest sam to nie działa na niego hold the line. :/
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

wywalenie papieża ma sens tylko wtedy jeśli dasz 2 pristów za niego do obu oddziałów halabard - co nomen omen jest tańszym i lepszym rozwiązaniem niż pop na wózku.... Ja chyba będę wystawiał popa z buta żeby mieć ld 9 i do tego jeszcze jednego priesta - do tego duży mag i bsb na pegazie - koniec bohaterów jak dla mnie L)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

General of the Empire @ 242.0 Pts
General; Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Sword of Might [20.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Crown of Command [35.0]

Battle Wizard of the Light Order @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]

Battle Wizard Lord of the Light Order @ 235.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Staff of Sorcery [35.0]

Captain of the Empire @ 85.0 Pts
Battle Standard

2x40 Halberdiers @ 2x310.0 Pts
Halberd; Light Armour; Musician
4x5 Free Company Militia Detachment @ [30.0] Pts


2x1 Great Cannon @ 2x120.0 Pts

2x5 Demigryph Knights @ 2x300.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph

Steam Tank @ 250.0 Pts

Jeśli Stank nie bedzie robił rewelacji wchodzi kolejna 5 demigryfów
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

tylko ogolny zarys, bo nie mam ani kompa, ani ABka, wiec nie ma pkt ani itemow magicznych

-d. Mag light z DS
-2*priest z dwurakiem
-inzynier
-witch hunter z bundle of pistols

30 greatswords
-10 spearman
-10 spearman

39 halabard

39 halabard

10-15 archers

-hellblaster

-g.cannon

Powinienem sie zmiescic w 2400 z luzem
Obrazek

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Bizim pisze:Imo jedyny sens ma w helblasterze i helstormie. Bo teraz za to daje jednocześnie BSa i perzut, a obie te maszynki korzystają z tych skilli (helstorm zawsze wali indirectem).

Rakiety też używają teraz bsa ?? To jak to działa ?

Awatar użytkownika
Irek_Dwarf
Chuck Norris
Posty: 418
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Irek_Dwarf »

1 Grand Master Order of the Golden Lion @ 230.0 Pts
General; Barding; Full Plate Armor; Warhorse
Ogre Blade [40.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]

1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]

1 Captain of the Empire @ 85.0 Pts
Battle Standard

35 Halberdiers @ 220.0 Pts
Halberd; Light Armour; Musician

6 Knightly Orders @ 142.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

9 Knights of the Golden Lion Order @ 261.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; FCG; Warhors

6 Demigryph Knights @ 368.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph

6 Demigryph Knights @ 368.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph

1 Steam Tank @ 250.0 Pts

1 Steam Tank @ 250.0 Pts


Models in Army: 63
Total Army Cost: 2399.0

Też se wrzucę tu swoją kminę :D Dopóki nigdzie nie jest napisane że tank jest 0-1 to myślę o czymś takim (jak wejdzie to ograniczenie to jeden czołg zmieni się w 2 cannony :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

redukujesz zasieg znoszenia znacznika od celu o wartosc BS zaloganta
Obrazek

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

wychwa pisze:

Rakiety też używają teraz bsa ?? To jak to działa ?
Teraz helstorm strzela po prostu jak katapulta. Z tym, że ma d3 placki i strzela ZAWSZE tak jakby nie widział celu (czyli indirectem).
Czyli jak rzuci hita to odejmujesz BS strzelca i jeśli wynik jest większy niż 0 to przesuwasz w kierunku małej strzałki.


Jejku znowu ninja. -.-
A może raczej witch hunter aby było bardziej klimatycznie. ;)
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

moja pierwsza rozpa nowego empire. Jestem ciekaw czy tym sie bedzie dalo grac:

generał (enchanted shield, ogre blade, white cloak of ulric, fpa) 424
-gryf (bloodroar, two heads)

kapitan (bsb, sztandar gryfa, fpa, tarcza) 153

mag lvl 2 (metal, ds, ruby ring) 150

inzynier 65

inzynier 65

warrior priest (armour of meteoric iron, gw) 120


33 swordsmen fcg 448
detka 16 halabard
detka 14 halabard

10 hundgunners 160
detka 5 lucznikow
detka 5 lucznikow


dzialo 120

dzialo 120

3 demigryfy sztandar muzyk, banner płonace ataki 204

helblaster 120

helstorm 120

cellestial hurricanum 130

razem: 2399 pkt


wrzucilem swordsmenow bo jako bloker najlepiej wypadaja, ws 4 parry save przy griffon bannerze maja odbic wroga a potem maszyny go dobijaja, badz kolo na gryfie czy demi. Co o tym myslicie?

Jak to jest, jesli mam fcg i wystawiam 3 herosow, pierszenstwo ma fcg, a ja moge wybrac ktorego herosa daje do drugiego szeregu? czy wowczas zachowuje wszystkie bonusy np bsb dziala normalnie?

Awatar użytkownika
felek
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 167

Post autor: felek »

Jak dla mnie brakuje lorda maga a jedyne Twoje pier... jest w demigryfach ktorych jest za mało żeby Ci coś ubiły wystarcza teraz scaveny i sztormówa i polowa Twojego strzelania już nic nie zrobi a piechoty mało jak dla mnie . Koleś na gryfie coraz bardziej mnie przekonuje że coś by dało sie nim ugrać ale chyba bym zabrał sie za gandziamastera + inerów ale każdy lubi co innego .
Lord mag jest must have jak dla mnie bo inaczej wroga magia Cie zje jeżeli nie masz tego +4 .

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Swordsmeni jako bloker ok, ale trudno jest wygrać samym static'em poza tym taki combos drogo wychodzi i jest dosyć średni. Już pomijając to, że w takim klocku musi być BSB i zapewne łatwo zginie.
Co do ustawienia fcg i herosów to tak, ale tutaj nie masz 2 wytrzymałych herosów którzy mogą trzymać front, poza tym jak zginie czempion to wtedy bsb by wskoczył na jego miejsce.


Ale próbuj czemu nie jak dla mnie dopóki griffon banner nie wróci do kosztu 50 pkt to nie ma co o nim rozmyślać.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

slabo jak dla mnie.
- oddzial handgunow wiaze przy sobie skrimrisherow
-3 demigryfy to malo
-czarowania malo
-speary lepiej blokuja niz swordsmani
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Założę się, że po pierwszych turniejach składanie imperialnej rozpiski bedzie zaczynało się od demigryfów w ilości 5+3+3 :D
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Andrzej pisze:Założę się, że po pierwszych turniejach składanie imperialnej rozpiski bedzie zaczynało się od demigryfów w ilości 5+3+3 :D

Ja się bym nie zakładał.
12 demigryfów to 4 boxy po 165 to 660 zł (bez zniżek), nie wiem jak inni ale ja nie mam na poczekaniu takiej kasiorki na same demigryfy...

Ale nie po pierwszych, lecz po późniejszych turniejach to wcale bym się nie zdziwił. :lol2:
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Martin von Carstein
Kradziej
Posty: 947

Post autor: Martin von Carstein »

Dzień mnie nie było, sześć stron spamu już zrobiliście. :P
-speary lepiej blokuja niz swordsmani
Czy lepiej... jeżeli mają wsparcie magiczne na ochronę (ward) to zdecydowanie lepiej. Są po primo tańsi, po secundo w defensywie wypłacą 40 ataków o tej samej sile co miecznicy. Pancerz taki am (jak wykupisz tarcze).


Zdecydowanie za mało piechoty kosztem niepewnego strzelania. Muszkieterzy to fatalny wybór z racji ich 24 calowego zasięgu i zasady "strzał i ruch". Dodatkowo kosztują krocie, to 90 punktów. To 12 łuczników o większej manewrowości i lepszej obronności (przeciwnik dostaje karę -1 do strzelania w skrimisz). Jeżeli chcesz się bawić w strzelanie z tych kapryśnych zabawek zapewnij sobie lepszych blokerów. Na pewno liczniejszych. Gryfa bierzesz, podziwiam odwagę. Lord mag by ci się przydał... na pewno szerszy front. W tej chwili masz oddział demigryfów (bloker w tej liczbie), oddział swordsmenów i halabardników (daj po dwie dwudziestki, w hordzie, będzie szerszy front) (kolejny bloker) i tyle. A pilnujesz czterech dział plus biednych muszkieterów.
W Imperium prawdziwym blokerem to są jednak GS. Dodatkowo potrafią konkretnie się tłuc (siła plus 5).
Demigryfom przydałby się jeszcze jeden kumpel.
Ale próbuj, nie patrz się zanadto na opinię innych. Może coś ciekawego wykombinujesz, teraz podobno Imperium stało się uniwersalniejsze.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Bizim pisze:
Andrzej pisze:Założę się, że po pierwszych turniejach składanie imperialnej rozpiski bedzie zaczynało się od demigryfów w ilości 5+3+3 :D

Ja się bym nie zakładał.
12 demigryfów to 4 boxy po 165 to 660 zł (bez zniżek), nie wiem jak inni ale ja nie mam na poczekaniu takiej kasiorki na same demigryfy...

Ale nie po pierwszych, lecz po późniejszych turniejach to wcale bym się nie zdziwił. :lol2:
Myślę, że na 100% znajdzie się ktoś, kto na Babicach będzie miał 12 demigryfów :D

I tak dodam jeszcze od siebie, że na pierwszy rzut oka imo uwalili Wam trochę armię. Znerfiona magia, żałosna ilość itemów, mega losowy steam tank, osłabione strzelanie. Za to macie demigryfy, nowe maszynki i możliwość fajnych kombinacji (hatred, +1 to hit, ward6+) co w połączeniu z magią typu light/shadow może dać ciekawe rezultaty.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

nie patrzalbym tak na to, magicy sa tansi z tego co pamietam, strzelanie mozna boostowac za pomoca prayerow, steam tank nie ma autohitow itp... Do tego boost gryfa, pegaza i lepsze sztandary. Witch hunter tez jest uber, jak na moj gust

Ceny pkt piechty i armat zdupiaja sprawe, altar tez jest slabszy niz byl, ale super prayery na 6" w znacznej mierze rewanzuja

Moge poprosic o komentarze do mojej pseudorozpy? :mrgreen:
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Ja bym widział rozpe imp tak:


Priest na altarze+sprzęt

Lord ma DS light/schadow

BSB na pegazie lub na piechotę

Jakiś mały heros, mag, priest lub hunter dla mr2


W corach walnąć 2 lub 3 kloce 40 halabard, do ego może jakieś łuki, detki czy inne pierdółki.

W specjalach tyle demigryfów ile się da, optymalnie 5+3+3

W rarach te dwie nowe machinki. Jak na swój koszt są świetne. Za 120/130 pkt mamy całkiem twardy rydwan z 5W, dający kość PD/DD i bostujący oddziały.


No i za pozostałe punkty walnąć parę dział, ewentualnie mortar żeby mieć jakąś odpowiedź na monstery/kloce piechoty.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

ODPOWIEDZ