Plotki na temat army booka do 7. edycji
Moderator: Yudokuno
Mam nadzieję, że nie przegną save'a u piechoty DE. Niech sobie będą delikatne.
Co do zasad:
Korsarze w skirmishu za 8 pts
Warriors za 7 pts
DR za 16 pts kusze za 4 pts
COK - 8M i 2A dla CO za 30 pts
Egzekutorzy - bez przegięcia w kierunku większej ilosci ataków albo uderzania po inicjatywie to chyba będąś całkowicie nieprzydatni
Skirmish dla witchek
Shades z poisonem za 15 pts
Harpie bez zmian
Hydra z 6T, 6A, S6, 5WS, 3+ save i zionięciem z s4 niech sobie kosztuje te 250
BG za 13 pts na aktualnych zasadach
Jeżeliby mieli dać hatred na całej armii (to byłoby zajebiste - w walkach z HE nie zauważyłem żadnych minusów posiadania hate'a, a same plusy - do kasowania lekkich jednostek mogących nas ciągać po całym polu bitwy mamy przecież zajebiste strzelanie), to wszystko o jeden punkt w górę.
Co do zasad:
Korsarze w skirmishu za 8 pts
Warriors za 7 pts
DR za 16 pts kusze za 4 pts
COK - 8M i 2A dla CO za 30 pts
Egzekutorzy - bez przegięcia w kierunku większej ilosci ataków albo uderzania po inicjatywie to chyba będąś całkowicie nieprzydatni
Skirmish dla witchek
Shades z poisonem za 15 pts
Harpie bez zmian
Hydra z 6T, 6A, S6, 5WS, 3+ save i zionięciem z s4 niech sobie kosztuje te 250
BG za 13 pts na aktualnych zasadach
Jeżeliby mieli dać hatred na całej armii (to byłoby zajebiste - w walkach z HE nie zauważyłem żadnych minusów posiadania hate'a, a same plusy - do kasowania lekkich jednostek mogących nas ciągać po całym polu bitwy mamy przecież zajebiste strzelanie), to wszystko o jeden punkt w górę.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
witchki w skirmishu to nie wiem czy taki dobry pomysł z frenzy...
korsarze jak najbardziej i egzekom moznaby było dodać zasde, którą aktualnie mają SM i podrozyć do 13pkt... myśle, że by się opłacało jako oddział wspracia.
korsarze jak najbardziej i egzekom moznaby było dodać zasde, którą aktualnie mają SM i podrozyć do 13pkt... myśle, że by się opłacało jako oddział wspracia.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Z Jankielowymi propozycjami się zgadzam poza skirmishu po wiczkach.
Na to absolutne moje veto.
Na to absolutne moje veto.
z frenzy to tak dziwnie jak klocek mozesz opanować i mniej więcej robic tak aby był pod kontrolą to skirmishu raczej trudno....
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
powiem ci dlaczego:
sytuacja nr 1:
masz przed wiedzmami dwa regimenty swoje co je zasłaniają i szparę małą(odział by nie przeszeł ale skirmish jak najbardziej) między nimi. Podlatują nietoperze. Masz w zasięgu szarżę regimentów wszystkich. Ale szarża ci nie na rękę. Ale nic szarżować musisz. Nietoperze padają ale sam się odkrywasz i jeśli ktoś przygotował pułąpkę, masz przekichane.
sytuacja nr 2:
Szykuje się piękna szarża niedługo na idące w tym kierunku mięsiste regimenty wroga ale wróg się boi wiedzm. Podchodzi wilkami tudzierzinnym fastem na bok lub podlatuje tanim lataczem na tył. Ty nie masz wyboru i gonisz za uciekającym wrogiem bo cie zrobili w bambuko.
sytuacja nr 3:
podobnado nr 1 i 2 tyle że tym razem to klasyczne wypupienie frenzyego tyle że łatwiejsze bo nie ma jak przyblokować swojego skirmisha. Fast wyciąga wiedzmy pod jakiś uderzeniowy regiment wroga i masz przekichane.
sytuacja nr 1:
masz przed wiedzmami dwa regimenty swoje co je zasłaniają i szparę małą(odział by nie przeszeł ale skirmish jak najbardziej) między nimi. Podlatują nietoperze. Masz w zasięgu szarżę regimentów wszystkich. Ale szarża ci nie na rękę. Ale nic szarżować musisz. Nietoperze padają ale sam się odkrywasz i jeśli ktoś przygotował pułąpkę, masz przekichane.
sytuacja nr 2:
Szykuje się piękna szarża niedługo na idące w tym kierunku mięsiste regimenty wroga ale wróg się boi wiedzm. Podchodzi wilkami tudzierzinnym fastem na bok lub podlatuje tanim lataczem na tył. Ty nie masz wyboru i gonisz za uciekającym wrogiem bo cie zrobili w bambuko.
sytuacja nr 3:
podobnado nr 1 i 2 tyle że tym razem to klasyczne wypupienie frenzyego tyle że łatwiejsze bo nie ma jak przyblokować swojego skirmisha. Fast wyciąga wiedzmy pod jakiś uderzeniowy regiment wroga i masz przekichane.
Ale wtedy słuzyłyby do zupełnie innych rzeczy, między innymi do chronienia flanek przed fastami lub skirmisherami. I nie brałoby się ich 20, tylko 5-7. Censer bearersami jakoś gracze potrafią grać.
Co do lataczy - to częściej i tak głównym celem dla nich sa bolce, a nie ciaganie po stole jakiś witchek. A jak nawet ktoś nas wyciągnie, to mamy swoją turę by to zneutralizować.
Pamiętaj jeszcze, że jak oddział kosztuje 65 pts, to przeciwnik nie będzie przywiązywał do niego większej uwagi, bo się zwyczajnie nie opłaca.
Co do lataczy - to częściej i tak głównym celem dla nich sa bolce, a nie ciaganie po stole jakiś witchek. A jak nawet ktoś nas wyciągnie, to mamy swoją turę by to zneutralizować.
Pamiętaj jeszcze, że jak oddział kosztuje 65 pts, to przeciwnik nie będzie przywiązywał do niego większej uwagi, bo się zwyczajnie nie opłaca.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Coz rzec , pozostaje tylko zgodzic sie z Jankielem... Taki oddzial 8miu bylby naprawde fajny , tani , a 3 ataki z poisonem swoje zrobia...
co do hydry to fajnie by był gdyby wrócili do zasady z 5 ed czyli siła zionięcia = liczbie woundów, czyli początkowo 6 potem 5 itd. ma to swój klimat bo z każdą raną traci jedną z głów i siła zionięcia spada, a co do witchek to chyba musieli by je jeszcze jakoś wzmocnić żeby robiły za censer bearerów ale pomysł ciekawy.
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Jakieś ulepszenia armour save i ward save muszą być, elitarna piechota (np. BG za 16 punktów) nie może ginąć równie łatwo jak goblin za 4 punkty.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
czyli jeśli dobrze zrozumiałem to np. zabijając klocek 20 warriorsów dostał by 20 ataków a to było by bardzo fajneArtein pisze: całkiem ciekawy pomysł dotyczący specjalnej zasady DE padł natomiast na Druchii.net całkiem niedawno
Druchii Always Strike, tzn. nawet jeśli wcześniej taki żołnierz DE zginie to jeszcze ostatkiem sił zada atak, pozwoli to zanegować w znacznym stopniu ASF, a i przeciwko innym armiom nie będzie złe
bez sensuVincent pisze:czyli jeśli dobrze zrozumiałem to np. zabijając klocek 20 warriorsów dostał by 20 ataków a to było by bardzo fajneArtein pisze: całkiem ciekawy pomysł dotyczący specjalnej zasady DE padł natomiast na Druchii.net całkiem niedawno
Druchii Always Strike, tzn. nawet jeśli wcześniej taki żołnierz DE zginie to jeszcze ostatkiem sił zada atak, pozwoli to zanegować w znacznym stopniu ASF, a i przeciwko innym armiom nie będzie złe
nawet jak mu utną głowę to też odda?
Już widze jak kazdy mroczny elf obrywa, krwawi i dramatycznie ostatkiem sił wbija sztylet w brzuch albo udo wroga... jakże bohatersko i epicko!
jak dla mnie idiotyczna zasada
macie link w ktorym zapewne pierwsze zdjecie moze kogos zainteresowac
http://warseer.com/forums/fantasy-news- ... gd-uk.html
http://warseer.com/forums/fantasy-news- ... gd-uk.html
Moje marzenie COK +1 A +1S 25punktów hate/killingblow dla całej armii
Jak dla mnie muszą zamienić:
warriorzy - stanieli by tak o 1 punkt, +możliwość brania sztandaru
korsarzy - ward 5+ / kusza
DR- stanieli by tak
egzekutorzy 1+S 1+A stowzyłbym coś na a la chaos armor - Black armor - 4+ /3+ na obstrzał - BG (to samo)
wiedzmy ward 5+
cok pisałem
harpie staniały by tak o punkta
shades +zatrute strzały bs5
rydwan... tak jak jest teraz
hydra(siedmiogłowa) as +3 ward 5+ regeneracja a7 w7 t5 s6 zatrute ataki
łeska z s4 - i niech kosztuje koło 300
bolce... 80 punktów
BG pisałem wcześniej... ward 4+
(smok s7, matysia ward 5+ i nie zjada slota )
a co do zasad dla całej armii killing mało realny, ale fajny... hate może
Jak dla mnie muszą zamienić:
warriorzy - stanieli by tak o 1 punkt, +możliwość brania sztandaru
korsarzy - ward 5+ / kusza
DR- stanieli by tak
egzekutorzy 1+S 1+A stowzyłbym coś na a la chaos armor - Black armor - 4+ /3+ na obstrzał - BG (to samo)
wiedzmy ward 5+
cok pisałem
harpie staniały by tak o punkta
shades +zatrute strzały bs5
rydwan... tak jak jest teraz
hydra(siedmiogłowa) as +3 ward 5+ regeneracja a7 w7 t5 s6 zatrute ataki
łeska z s4 - i niech kosztuje koło 300
bolce... 80 punktów
BG pisałem wcześniej... ward 4+
(smok s7, matysia ward 5+ i nie zjada slota )
a co do zasad dla całej armii killing mało realny, ale fajny... hate może