Rozpiski

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bott
Mudżahedin
Posty: 220
Lokalizacja: Oświęcim

Re: Rozpiski

Post autor: bott »

to znaczy zależy dla kogo jedni uważają że Goblińskie dużo lepsze , ale ja na orkowe nie narzekam , zagraj na tych i na tych i zdecyduj które bardziej ci pasują :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Jeżus
Wodzirej
Posty: 696
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru - Warszawa

Post autor: Jeżus »

Oto goblińska EURO horda:
Black orc big boss
-vyvern
-sword of strife
-talisman of preservation
-enchanted shield

Goblin shaman 2lv 149
-great wolf
-dispel scroll
-ruby ring of ruin

Night Goblin shaman 125
-terryfaing mask of EEEEEE!
-scepyre of stability

Savage orc shaman 130
-gold sigil sword
-power stone

Night goblin standar bearer 80
-Bad moon on a stick!

41x night goblins FCG shot bow 225

25x night goblins short bow 150

25x night goblins short bow 150

5x wolf riders 55

5x wolf riders 55

5x wolf riders 55

5x spider riders 70

5x spider riders 70

5x spider riders 70

2x Goblin wolf chariot 100

2x Gobllin wolf chariot 100

2x Goblin wolf chariot 100

Mangler squig 65

Mangler squig 65

Doom diver 80

Doom diver 80

Total army cost:
2399

Ta rozpiska jest na samych goblinach (za wyjątkiem shamana i warbossa) i nie przyjmuję żadnych orków!!!
Myśl jest zaskakująco prosta:
Robię ogromny bunkier z trzech klocków ng po bokach maszyny warboss w pobliżu.
Dywizja fastów zabiera ze sobą szamana który likwiduje co może.
Manglery i charioty robią to co w aktualne chwili jest potrzebne.
Ostatnio zmieniony 4 cze 2011, o 13:14 przez Jeżus, łącznie zmieniany 1 raz.
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

trzy manglery, dwa max!!
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Jeżus
Wodzirej
Posty: 696
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru - Warszawa

Post autor: Jeżus »

Już poprawiam.

poprawiłem
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

@Jezus , nie ma Goblińskiego Warbossa, nie ma Goblińskiej Hordy, EOT. Jakiś pussy Bork na Wivce, tez coś..
oprócz faktu ze ta rozpa zabije sie sama, wywal Power scrolla, jest banowany nawet bez Euro.

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

wywal wszystkie fasty, w tej edycji jeden fast w zupełności wystarczy.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Jeżus
Wodzirej
Posty: 696
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru - Warszawa

Post autor: Jeżus »

Gdzie ty widzisz power scrolla??
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

a faktycznie - to wywal Power stona 8)

Awatar użytkownika
Jeżus
Wodzirej
Posty: 696
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru - Warszawa

Post autor: Jeżus »

Po co?
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.

Awatar użytkownika
Chester22
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Chester22 »

1 Savage Orc Warboss @ 256.0 Pts
General;Frezy; Warpaint; Great Weapon; Waaagh!
Armour of Gork [100.0]

1 Savage Orc Great Shaman @ 290.0 Pts
General; Frenzy; Magic Level 4; Big Waagh; Warpaint
Crown of Command [35.0]
Lucky Shrunken Head [50.0]

1 Black Orc Big Boss @ 165.0 Pts
Battle Standard; Quell Animosity; Armed to da Teef
Amulet of Preservation [45.0]
Enchanted Shield [5.0]

1 Night Goblin Shaman @ 110.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh; Magic Mushrooms
Dispell Scroll [25.0]

37 Savage Orc Big 'Uns @ 447.0 Pts
Frenzy; 2nd Weapon; Warpaint; Standard; Musician; Big Stabbas

40 Night Goblins @ 190.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50.0] Pts

20 Night Goblins @ 135.0 Pts
Bows
3 Fanatic @ [75.0] Pts

5 Goblin Wolf Riders @ 60.0 Pts
Light armour; Spear; Light armour

3 Goblin Chariot @ 150.0 Pts

1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts

1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts

1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts

1 Snotling Pump Wagon @ 75.0 Pts
Spiky Roller [15.0]
Gigant Explodin' Spores [15.0]

1 Snotling Pump Wagon @ 60.0 Pts
Spiky Roller [15.0]

Total cost: 2398 Pts

Warboss ma zbroje która zadaje d6 impaktów i big staba od SO zadaje d3 impaktów, wszystkie o sile 6. Do tego deklaracja Waagh dodaje d3 do wyniku walki, SO mają sporo ataków więc koniec konców powinien być to bardzo dobry oddział. Tylko nie wiem czy opłaca sie tak inwestować w impacty, no i chyba troche za dużo pkt w jednym odziale siedzi. Co myslicie?

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Ta zbroja na gościu na piechotę to totalna pomyłka.

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

Czemu niby te blachy są złe? jeśli zadeklarujesz Waaaagh! wpadniesz w przeciwnika z oddziałem SO ze Stabbą, to masz: 2-9 Impaktów, 1-3 do CR z jenerała, a przy śmiesznie taniej piechocie to ty masz więcej szeregów, więc kasujesz steadfasta. Jeśli uda ci się wpaść z pogoni/ oveeruna na nowego przeciwnika to masz impakty + dalej bonus z Waaagh (jeśli walka nie został rozstrzygnięta w tej turze.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

Awatar użytkownika
Chester22
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Chester22 »

No właśnie taki jest plan tej rozpiski :D Pozatym Warboss w nich jest całkiem odporny, do tego z great weaponem ma niezłą siłe, 5 ataków, warda na 5, więc spokojnie w duelach sobie da rade z większośćią innych herosów. Ale czekam na kolejne opinie.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

A co jak nie Ty będziesz szarżował tylko wróg na Ciebie? Wtedy impacty nie działają i jest lipa. Pozatym nawet jak zaszarżujesz, to działają tylko w 1 rundzie combatu.
Pamiętaj że impacty z big stabbas deklarujesz w konkretny model. Czyli zabijasz góra 1 typa, choć można oczywiście wyciągnąć championa lub herosa.

Awatar użytkownika
Chester22
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Chester22 »

Kołata- chyba mnie przekonałeś że nie ma to wielkiego sensu.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Jeśli bardzo chcesz wystawić warbossa z tą zbroją, to trzeba zmaksymalizować jej bonusy.
1. daje impacty
2. +d3T
3. 5+ save
Impacty i 5+ save dobrze się kombują tylko z typem na dziku lub wronie.

Rozpatrzyłbym typa na dziku. Savage orc warboss z tarczą i dzidą lub dwurakiem.

Do jego unitu jeszcze wbijamy great shamana i bsb, też na dzikach.
Savage orc great shaman:
fencers blades, shrunken head (i jakiś drobiazg za 5 pkt z talizmanów i enchantedów)
BSB black orc
dragonhelm i crown of command/dawnstone

Pakujesz tych typów w wagon 22 wolfridersów FCG z save 4+.

Wtedy Twój szef ma save 2+, ward 5+ i 6-8T. jest twardy. Zazwyczaj będzie szarżował i wypłaci te impacty.

Masz z przodu 3 twardych napierdzieleaczy, w zasadzie przeciwnik nie może bić po wilkach (zwłaszcza jak dopchniesz tam jeszcze 1 herosa, nawet goblina na wilku z charmed shield za 55 pkt).

Wyplacasz impacty, potem ataki herosów, przeciwnik niewiele Ci robi, masz 3 ranki, 2 bannery i d3 z waagh, kasujesz steadfasta na prawie wszystkim, łamiesz w 1 rundę i zaganiasz. proste 8)

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Kołota a to nie jest tak że nadmiar ran w zwykłego kolesia przechodzi na kolejnego przez co big stabba może ubić d3 ordinary trooperów?

Odnośnie wagonu fasta to może być zabawny.

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

Fajny, fajny, tylko jeśli FCG, to masz cały command z przodu, więc albo masz szeroki front, albo kozaki stoją z tyłu. (pomijając fakt, że już o wiele łatwiej nabić CR na wilkach). Musi być sam muzyk, albo sam champion na niewygodny challenge.
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

Kozaki stoją z tyłu, a w walce robią Make Way i z przodu masz 4 herosów i championa.

Awatar użytkownika
Ketman
Mudżahedin
Posty: 267

Post autor: Ketman »

Kołata pisze:A co jak nie Ty będziesz szarżował tylko wróg na Ciebie? Wtedy impacty nie działają i jest lipa. Pozatym nawet jak zaszarżujesz, to działają tylko w 1 rundzie combatu.
Pamiętaj że impacty z big stabbas deklarujesz w konkretny model. Czyli zabijasz góra 1 typa, choć można oczywiście wyciągnąć championa lub herosa.
pomieszałeś. W opisie stoi, że wybierasz, ale kolesia, który będzie zadawał hity.
Big Stabba działa normalnie - zadaje impact hity w unit.

ODPOWIEDZ