Pytania krótkobrodego - zasady

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Joncek
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pytania krótkobrodego - zasady

Post autor: Joncek »

Czy gdy zużyje niszczarkę to mam wtedy 4 kostki czy nadal 3?
Czy limit euro dd jest na poziomie tworzenia rozpiski czy generowany podczas gry?
czy mógł Byś podać mi link gdzie jest jakiś faq jeśli jakiś w ogóle jest

Awatar użytkownika
Romendakil
Mudżahedin
Posty: 251
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Romendakil »

Nadal 3. Limit jest na poziomie rozpiski.

FAQ do ETC znajduje się chyba pod tym linkiem
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 18&t=88612

Jeśli nie zawsze możesz zerknąć na to forum, tam skupiają się twórcy ETC.
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewforum.php?f=18

Joncek
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Joncek »

Dzięki za pomoc :-P

Ale hold on a second
jeśli limit tworzony jest na poziomie robienia rozpiski
czyli mogę stworzyć nielegalną rozpiskę innymi słowy
to trochę jak wziąć powyżej limit strzelaczy czy kusz u de i nie używać ich
:?:

Awatar użytkownika
Gobo
Masakrator
Posty: 2130
Lokalizacja: Tawerna - Płock / Toruń

Post autor: Gobo »

a to nie jest tak:

1) Limit strzelców jest określony na 45 MODELI

a

2) Limit kostek jest określony jako ilość UŻYTYCH kości w fazie? ;)

Awatar użytkownika
crovaxus
Kretozord
Posty: 1834
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: crovaxus »

Tak. Limit jest na fazę. Możesz mieć całą masę premii jak scrolle itp ale możesz na fazę magii użyć tylko za 2 DD no chyba że mój ang nawala :P
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed

Awatar użytkownika
Gobo
Masakrator
Posty: 2130
Lokalizacja: Tawerna - Płock / Toruń

Post autor: Gobo »

zjadleś chyba "1", bo limit DD jest 12... a co więcej jest napisane, że w żadnym momencie fazy magii nie wolno mieć więcej niż 13 PD... więc jeżeli krasnale mają ten item co zabiera 1PD i daje 1 DD, a przeciwnik uciuła 13 kostek, to wydaje mi się ze powinien najpierw odrzucić 1, a potem od tych 12 nam oddać jeszcze 1, co daje rezultat 11 kostek..

a co do kwestii poprzedniego posta, to tym bardziej utrzymuję, że można wygenerować więcej kostek niż 12, z tym że on przepadają, ale wiecej niz 45 strzelających modeli nie można wziąć do rozpiski bo mowa jest o modelach, a nie oddanych strzałach [-X

Joncek
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Joncek »

Każdy jak widzę rozumie to inaczej powinniśmy chyba przeczytać jeszcze raz z dokładnością zasady Euro

Awatar użytkownika
crovaxus
Kretozord
Posty: 1834
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: crovaxus »

no tak. zjadło mi 1 bo chodziło o 12. A i tak. Najpierw odrzuca z automatu 13 kostke bo to wynika z zasad. Dopiero ty wtedy zabierasz ta jedną kostkę ze swoich umiejętności i run. No to by było dość głupie jakby przeciwnik w rzutach i z itemami miał 14 kości, ty zabierasz mu jedną a on odrzuca z automatu do 12 i mimo zabieraczki ma nadal 12 kości. Najpierw automat obniża do 12 wtedy działamy my.
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed

Awatar użytkownika
Loghaire Bloodstone
Plewa
Posty: 9

Post autor: Loghaire Bloodstone »

Czy runy inżynierskie też podlegają zasadzie dumy czy mogę taką samą kombinację run stosować na kilku maszynach? Z góry dzięki za odpowiedź :)

Awatar użytkownika
crovaxus
Kretozord
Posty: 1834
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: crovaxus »

Nie można stosować tych samych kombinacji run również na maszynach. Pierwsza klopa ma np accuracy i +2 str, druga już musi mieć np accuracy, +1str i flame.
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

(...), bo limit DD jest 12 (...)
chyba miales na mysli PD ;)
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
crovaxus
Kretozord
Posty: 1834
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: crovaxus »

Kurde bo mi zamieszaliście.

Magic Restrictions:
- Apart from Winds of magic and Channeling, an army may only generate 2 PD/DD per magic phase.
- You may have units/abilities that actually would generate more than 2 extra dice, but any excess dice are lost
- Some magic items/abilities count as generating dice toward this limit.
- “Count as” items/abilities may never exceed a cumulative 2 PD/DD per phase. This means that if you take the Book of Hoeth, you may not take any other items that “count as adding PD/DD”
- All modifiers are applied from the army list and will not change during the game.

2DD no ;]
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed

Joncek
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Joncek »

Po prostu gdy piszemy limit możemy mieć na myśli limit 12 kostek lub limit dodawanych kostek w ograniczeniach euro z tond według mnie to nie zrozumienie .

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

Jacek92 pisze:z tond
OMG :shock:
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

@crovaxus
na zasady euro dwarfy moga wygenerowac 4 dodatkowe DD.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
crovaxus
Kretozord
Posty: 1834
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: crovaxus »

tak wynikające z zasad więc maks im wychodzi 4 DD z itemów, runlordów i kowadła ORAZ tych 6 maksymalnie z rzutu . Chyba piłem mocne piwo krasnludzkie jakl czytałem ostatnio Euro bo dzisiaj czytając wydawało mi sie jakby nowe XD
Ostatnio zmieniony 4 lip 2011, o 13:51 przez crovaxus, łącznie zmieniany 1 raz.
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed

Joncek
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Joncek »

Arbiter Elegancji pisze:
Jacek92 pisze:z tond
OMG :shock:

Dobra macie mnie
:oops:

Awatar użytkownika
Loghaire Bloodstone
Plewa
Posty: 9

Post autor: Loghaire Bloodstone »

Arbiter Elegancji pisze:nie, nic nie wybierasz. Jeśli jesteś 3" od jakiejś maszyny (bolca, klopy cannona) to po rzucie możesz zadecydować że MI użyje na niej swojej umiejętności.
A czy w danej turze z umiejętności Magistra Inżyniera może korzystać tylko jedna machina czy wszystkie które są w zasięgu 3 cali?
Np: w zasięgu 3 cali od Magistra są 2 klopy i bolec. Przy bolcu skorzystałem po rzucie z jego BS i teraz czy mogę skorzystać z jego umiejętności przerzutu kością artyleryjską po rzucie klopy w tej samej turze?

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

Magister inżynier w jednej turze może wspomagać tylko jedną machinę.
Obrazek

Awatar użytkownika
Długobrody
Plewa
Posty: 5
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Długobrody »

Czy pogromcy piraci i malakai goblin maschines są do armi krasnoludów czy , do psów wojny ?
A , słyszełem mistrz że inżynier daje działu krasnoludzkiemu dodadkowy wystrzał ... Czy to prawda ?
Wiem że na pewno przy niewypale daje przerzut do tabeli niewypału .
Pozdro :P

ODPOWIEDZ