Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 922

Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!

Post autor: Kopyt »

A zasada will of the god nic nie daje?? Rydwan rusza się sami ma własny m. A ta zasada jest w uscisleniach czy rb bo przeglądam i nic nie ma.
Obrazek

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Rule Book (ten z IoB) s.91 ;)

A co ma zasada o "Zaprzęgu", co pcha Caludron of Blood, do kwestii Załogi, która jest "Mounted"? :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

palen
Wałkarz
Posty: 57

Post autor: palen »

Jak to wygląda z atrybutami domen magii u Warlock'ów ? W zależności który czar używają taki im atrybut przysługuje ?

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2974
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Jeśli rzucasz soulblighta to nie masz atrybutu ;)
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

palen
Wałkarz
Posty: 57

Post autor: palen »

kangur022 pisze:Jeśli rzucasz soulblighta to nie masz atrybutu ;)
No tak, wiadomo ;) ale chodzi mi o to czy przysługuje podczas rzucania Doombolt'a ?

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

przysługuje ;)
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Cerverius
Wodzirej
Posty: 682
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cerverius »

Czy jak do oddziału wbija bohater z Frenzy to cały oddział dostaje frenzy ??
Obrazek

Armia baranów prowadzona przez lwa jest groźniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Nie.

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

Cerverius pisze:Czy jak do oddziału wbija bohater z Frenzy to cały oddział dostaje frenzy ??
Jeżeli to jest DeathHaq z freenzy to już dostaje :P

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Wtedy wynika to z innej zasady. :wink:

Awatar użytkownika
Cerverius
Wodzirej
Posty: 682
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cerverius »

No właśnie mi o to chodziło czy jak wbije do oddziału hagę BEZ witchbrew to daje ona frenzy oddziałowi czy nie ?
Obrazek

Armia baranów prowadzona przez lwa jest groźniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Przeczytaj opis frenzy w głównym podręczniku. Nie ma nigdzie takiego zapisu, więc nie.

palen
Wałkarz
Posty: 57

Post autor: palen »

Jednostka nie ostaje dodatkowego ataku, ale podlega zasadzie "Berserker", czyli musi zdawać test Ld. w fazie szarż ;)

Rikard
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 100

Post autor: Rikard »

Mam pytanie o działanie czaru power of darkness, co się dzieje jak na rzucie wyjdzie mi, że wygenerowałem 3 kości power'a przy ograniczeniach euro? Dostaje tylko 2 kości i wound'a czy dostaje 2 kości a wounda nie dostaje, ponieważ nie jest możliwe wygenerowanie 3 kości w ograniczeniach euro, a tylko za wygenerowanie 3 kości obrywa się wound'a..

opis czaru:
Then add D3 power dice to your power pool. If three dice are generated, the caster suffers a Wound with no armour saves allowed.

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

Dobra chodzi mi ta sprawa po głowie od jakiś 3 miesięcy więc postanowiłem podzielić się moim problem z Wami;]

W tym roku na ETC zostały wystawione dwa smoki z kociołkami ( nie którzy m.in. Barbarossa mowili na to "combo"...) i zwiazku z tym chciałbym dopytać co to za kmina jest? Chodzi o to że Lord na górze ponieważ ma zasadę Mourderes Prowers na potrzeby działania przerzutów kociołka (Strength of Khaine) przenosi ją również na smoka ( jako że jest jednym unitem/modelem) ?

Ktoś wie co oni z tym kociołkiem robili?

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2974
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Przeciez mounty w tym dragon nie mają zasady Mordorus Prowess i nie mają przerzutów na wounda
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

no wlansie wiec co to za kmina?

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

... z dupy :mrgreen:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

Eltharion nie wiele wnosisz do tematu takim postem... znasz odpowiedz na pytanie czy nie?

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Sorry nie mogłem się powstrzymać :wink:
Musiałeś coś pomylić bo na poprzednim etc nie mieściły się 2 smoki (2 kotły ledwo ale raczej to tez słaba kmina) bo nie było 50% na lordów.
Po za tym ciężko stwierdzić o co chodziło. Może o nic. ktoś se po prostu tak wymyślił
Niektóre kraje na etc wystawiają kompletnych bolków
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

ODPOWIEDZ