Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
Moderator: Yudokuno
Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
Wątek dla ludzi którzy mają szybkie pytanie i oczekują szybkiej odpowiedzi.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- MatthewKorona
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 196
1. Ile mam ataków z kotła? Po 2 za małe laski, 3 za dużą. Do tego z frenzy. A dodaję jeszcze premie za dwie bronie ręczne, czy już nie? Tj. mam 10 ataków i koniec?
2. Jeśli przegram rundę walki wręcz, tracę szał w normalny sposób?
3. Rozumiem, że nie mogą przeciwnicy rozdzielać ataków, więc wszystkie trafienia są rozpatrywane wobec największego WS u mnie, czyli 6, od Dużej Hagi?
4. Jak ja atakuje kotłem, to rozdzielam ataki, tj. osobno atakuje za małe laski (siła 3 + WS 4) i osobno za dużą (siła 4 + WS 6), czy walę wszystkie ataki z siłą 4 i WS 6? To samo odnośnie Inicjatywy, dzielę, czy przyjmuję najwyższą?
5. Na potrzeby wyniku walki, kocioł nie ma flank ani tyłu, ale premię za szarżę przeciwnik dostaje w normalny sposób?
2. Jeśli przegram rundę walki wręcz, tracę szał w normalny sposób?
3. Rozumiem, że nie mogą przeciwnicy rozdzielać ataków, więc wszystkie trafienia są rozpatrywane wobec największego WS u mnie, czyli 6, od Dużej Hagi?
4. Jak ja atakuje kotłem, to rozdzielam ataki, tj. osobno atakuje za małe laski (siła 3 + WS 4) i osobno za dużą (siła 4 + WS 6), czy walę wszystkie ataki z siłą 4 i WS 6? To samo odnośnie Inicjatywy, dzielę, czy przyjmuję najwyższą?
5. Na potrzeby wyniku walki, kocioł nie ma flank ani tyłu, ale premię za szarżę przeciwnik dostaje w normalny sposób?
Impossible is nothing.
1. Haga - 3 z bazy + Ahw + Frenzy, adenantki - po 2 z bazy + ahw + frenzy. To daje 5 ataków hagi i 8 ataków addenantek, razem kociołek wypłaca 13 ataków
2. Tak
3. Tak
4. Oddzielnie - każdy model ze swoim WS, I i S
5. Tak, maszyna nie ma boków ani tyłów, więc tylko normalne +1 za szarżę
2. Tak
3. Tak
4. Oddzielnie - każdy model ze swoim WS, I i S
5. Tak, maszyna nie ma boków ani tyłów, więc tylko normalne +1 za szarżę
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand
Też wrzucę kilka pytań na szybko, żeby rozruszać nowy dział:)
1.czy ASF i ASL znoszą się całkowicie tzn. tracę również przerzut trafieni przy wyższej I,
2.czy KB nie działa na MC tylko w zakresie natychmiastowego zabicia czy również nie pozbawia armour save,
3.czy magiczny sztandar na bsb przestaje działać na oddział jeśli ten odmówi pojedynku (nie mogę zlokalizować uściśleń do tego),
4.gdzie jest zapis że po maszynach i undeadach nie można overrunować,
5.czy właściciel Trickster,s sharda sam musi przerzucać wardy,
http://www.mediafire.com/?cyde70flve4cgp2
1.czy ASF i ASL znoszą się całkowicie tzn. tracę również przerzut trafieni przy wyższej I,
2.czy KB nie działa na MC tylko w zakresie natychmiastowego zabicia czy również nie pozbawia armour save,
3.czy magiczny sztandar na bsb przestaje działać na oddział jeśli ten odmówi pojedynku (nie mogę zlokalizować uściśleń do tego),
4.gdzie jest zapis że po maszynach i undeadach nie można overrunować,
5.czy właściciel Trickster,s sharda sam musi przerzucać wardy,
tu masz rozpy z etc:Buła pisze:Mam prośbę o 2-3 najbardziej typowe rozpiski euro de. Czekają mnie bitwy z de w tym standardzie a nie mam pojęcia czego się spodziewać.
http://www.mediafire.com/?cyde70flve4cgp2
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
1.czy ASF i ASL znoszą się całkowicie tzn. tracę również przerzut trafieni przy wyższej I,
???
2.czy KB nie działa na MC tylko w zakresie natychmiastowego zabicia czy również nie pozbawia armour save,
Nie działa w ogóle.
3.czy magiczny sztandar na bsb przestaje działać na oddział jeśli ten odmówi pojedynku (nie mogę zlokalizować uściśleń do tego),
???
4.gdzie jest zapis że po maszynach i undeadach nie można overrunować,
W Erracie GW do głównego podręcznika.
5.czy właściciel Trickster,s sharda sam musi przerzucać wardy,
Nie.
???
2.czy KB nie działa na MC tylko w zakresie natychmiastowego zabicia czy również nie pozbawia armour save,
Nie działa w ogóle.
3.czy magiczny sztandar na bsb przestaje działać na oddział jeśli ten odmówi pojedynku (nie mogę zlokalizować uściśleń do tego),
???
4.gdzie jest zapis że po maszynach i undeadach nie można overrunować,
W Erracie GW do głównego podręcznika.
5.czy właściciel Trickster,s sharda sam musi przerzucać wardy,
Nie.
1. Jeśli masz jednocześnie ASF i ASL to tak jakbyś nie miał żadnej z tych zasadhypnotic pisze:Też wrzucę kilka pytań na szybko, żeby rozruszać nowy dział:)
1.czy ASF i ASL znoszą się całkowicie tzn. tracę również przerzut trafieni przy wyższej I,
3.czy magiczny sztandar na bsb przestaje działać na oddział jeśli ten odmówi pojedynku (nie mogę zlokalizować uściśleń do tego),
3. Magiczny sztandar działa dalej, jest w FAQ do RB
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
1. wszystkie ataki, w tym też stompy, idą w challange
2. równoczesnie
2. równoczesnie
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Chyba że jest to bohater (!!!) który bez monstous mount by na niego KB działał. W praktyce bretki pegazy KB nie działa, ale na lorda na pegazie już działa.Naviedzony pisze: 2.czy KB nie działa na MC tylko w zakresie natychmiastowego zabicia czy również nie pozbawia armour save,
Nie działa w ogóle.
champion za 5 punktów zawsze i wszedzie
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
+1 Ja też mam na kuszach zawsze czempiona-Qc- pisze:champion za 5 punktów zawsze i wszedzie
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand
Tak jak hypnotic, cannon ma siłę 10, ale nie ma żadnego zapisu o braku asv. Dostajesz więc trafienie z S5 od którego przysługuje asv zmodyfikowany o -2.
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand