
Pare noobowskich pytań.
Moderator: Afro
Re: Pare noobowskich pytań.
A czy mogę w ten sposób chronić mojego Generała i BSB którzy są w tym oddziale, czy odbijanie na sam oddział działa? Bo sam czas nie jest na oddział, a na model i nie wiem jak wygląda próba snajpowania takiego Tyranta który jest tylko dołączony do oddziału z runemawem. Jeśli można, to Gnoblary jeszcze bardziej posmutniały
.

kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
jeżeli Hero jest w oddziale podlega ochronie runemawa , gdyż jest w "unicie". Co za gięty item 

Ty się śmiej, ale gdyby dać taki sztandar do armii bez przegiętych cen punktowych, to euro by to to zbanowało :].
Tak dla pewności, hexy też mogę odbijać? I inna sytuacja, przeciwnik puścił chain lightning w kloc ironów, odbiłem w gnoblary, piorun przeskoczył znów na Ironów i tu pojawia się problem, czy taki piorun też można przekierować? Mój przeciwnik uznał że jak najbardziej, ja pewny nie byłem ale się zgodziłem, więc Gnoblary oberwały raz jeszcze
. Po tym czar wygasł po poza ironami nie było niczego w 6' od Gnoblarów, a nie CL nie może przeskoczyć na oddział raz zadeklarowany jako cel odbicia.
Strasznie gmatwa zasady ten banner, ale cóż
.
Tak dla pewności, hexy też mogę odbijać? I inna sytuacja, przeciwnik puścił chain lightning w kloc ironów, odbiłem w gnoblary, piorun przeskoczył znów na Ironów i tu pojawia się problem, czy taki piorun też można przekierować? Mój przeciwnik uznał że jak najbardziej, ja pewny nie byłem ale się zgodziłem, więc Gnoblary oberwały raz jeszcze

Strasznie gmatwa zasady ten banner, ale cóż

kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
Zasada jest imho dość prosta- gdy przeciwnik rzuca czar który wymaga celu (hex,direct itp) i celuje w runemawa ( czyli jest nominowanym "targetem") =Zoink! redirect. natomiast jeżeli np. chain lub plaga targetowały gnoby i potem czar przeskoczył na runmawa, no cóż, nie działa już wtedy.
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
Naprawdę chopy.. co tu jest nie zrozumiałego? przecież jeżeli pite zniesie scatterem to przecież oddział nie jest "targetowany" ( czyli atakowany intencjonalnie) i nie można tego przerzucać...
Renemaw.działa. tylko. gdy.czar.jest.castowany.i.mag.jako.cel.wybiera.oddział.z.bannerem.
savi?
Renemaw.działa. tylko. gdy.czar.jest.castowany.i.mag.jako.cel.wybiera.oddział.z.bannerem.
savi?
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
0-1 normalnie , +1 za każdego huntera o ile się orientuje.
Urwa, przepiszę kawałek podręcznika:
Pięściarz niosący Sztandar Armii nie może wybrać dodatkowych broni, ani używać żelaznej pięści. Może jedynie wybrać Gnoblar-Uwagę za +5 punktów.
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.
A czy errata tego nie zmienia?
Page 69 – Heroes, *Army Battle Standard
Ignore the second and third sentences in the first paragraph.
Change the second paragraph to “ The Battle Standard Bearer
can have any magic banner (no points limit). A model who
carries a magic banner cannot have any other magic items.
Nie pamiętam czego dokładnie dotyczy ten 1 paragraf.
Page 69 – Heroes, *Army Battle Standard
Ignore the second and third sentences in the first paragraph.
Change the second paragraph to “ The Battle Standard Bearer
can have any magic banner (no points limit). A model who
carries a magic banner cannot have any other magic items.
Nie pamiętam czego dokładnie dotyczy ten 1 paragraf.