Nadciągają Demony Chaosu ??

Daemons of Chaos

Moderator: KrzysiekW

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Myzu
Mudżahedin
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań, Strefa zero

Re: Nadciągają Demony Chaosu ??

Post autor: Myzu »


Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5678

Post autor: Afro »

z tego co udało mi się dojrzeć, to soulgrinder będzie miał jakieś katapultowe strzelanie
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
Myzu
Mudżahedin
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań, Strefa zero

Post autor: Myzu »

Kolejny filmik, tym razem po angielsku i wiecej widac.
http://www.youtube.com/watch?v=EP9QhcKf20k

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

z tego co podał kolega
podaje staty Soula do warhammera:
8,3,3,6,7,6,3,4,7.
uzbrojenie: harvester cannon, zasady: natural armour 4+,złapany w żelazne szony, demon,large target,terror,implacable advance. Koszt startowy 250punktów.
4 upgready: daemonic claw..10pkt.., baleful torment 50, phlegm bombardment 50, warpgaze 55.

Awatar użytkownika
Myzu
Mudżahedin
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań, Strefa zero

Post autor: Myzu »

Screamery i Flamery po 40 pkt. Oj drogo.
Soulgrinder 250

edit:
I z tego co udalo mi sie wycztac, to flamery maja teraz wpisane multiple shots (d6), co bedzie oznaczalo w praktyce kolejne -1 do strzelania. Czyli zamiast trafiac bazowo na 3+, teraz bedzie na 4+. Z lekka zwarzywiili je imho, bo zazwyczaj strzelalo sie po ruchu i na dlugim zasiego (5+), a teraz to bedzie (6+) :/

I nie jestem przekonany czy rekompensuje to ta nowa specjalna zasada, ktora na 6 daje dodatkowe D3 No AS wound a na 1 regenke 6+ na przeciwnika.... ;/

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

To, że mają wpisane multiple shots jeszcze nic nie oznacza. Leadbealchersi też mają taki zapis, ale potem jest jeszcze dopisek, że nie mają kary za multipla.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Myzu
Mudżahedin
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań, Strefa zero

Post autor: Myzu »

Na filmie widac, ze nic wiecej nie ma u flamerow. Jest multiple shots (d6), a potem opis zasady warpflame.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Ano faktycznie, ale z drugiej strony to powinny mieć karę za multipla (lub bs3) bo bez niej są zbyt mocne.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Dargor
Chuck Norris
Posty: 489

Post autor: Dargor »

Witam,
Super są te nowe Nurglingi, wyglądają jak GUO z FW, bynajmniej na rykoszecie tak zauważyłem. I jest ich chmara a nie 5 modeli...:D I podoba mi się ten Wywyższony rydwan Pana Uciech. Wygląda jak z Demoliton Derby albo Mad Maxa:)

Awatar użytkownika
Myzu
Mudżahedin
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań, Strefa zero

Post autor: Myzu »

Przy obecnych ograniczeniach etc, to sa z reguly 2 razy po 3 flamery.

W znacznej wiekszosci przypadkow beda trafiac na szostkach, co przy maksymalnym rzucie na liczbe strzalow, daje tylko 1 hit na flamera. A jeszcze trzeba zranic...Mocne?

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Myzu pisze: W znacznej wiekszosci przypadkow beda trafiac na szostkach, co przy maksymalnym rzucie na liczbe strzalow, daje tylko 1 hit na flamera. A jeszcze trzeba zranic...Mocne?
Nie, ale nadal niezłe. Natomiast bez kary za multipla byłby jeden hit na flamera, ale przy ilości strzałów trochę poniżej średniej. To już jest dość mocne, zwłaszcza, że nie zawsze są na dalekim, a czasami nawet się nie ruszają.
Poza tym obecne AB są zdecydowanie bardziej zbalansowane, więc nie ma nic dziwnego w tym, że niektóre lepsze oddziały są przycinane.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Myzu
Mudżahedin
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań, Strefa zero

Post autor: Myzu »

Z tym sie zgodze. Mam nadzieje, ze pomysl z Soulgrinderem byl wlasnie taki, by dac alternatywe w strzelaniu i inaczej rozlozyc akcenty w armii. Jak dotad 95% rozpisek miala flamery w rarach. Teraz sa w specjalach, maja inny koszt i zasady - to troche zroznicuje rospiski, przynajmniej na poczatku, zanim ludzie je ograja i przekonaja sie co sie sprawdza.

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

raczej chodzi o to by monster pojawił się również w wfb dla demonów - w końcu będzie lepsza sprzedaż... :D
Należy zwrócić uwagę iż będzie mogło być iż 2 (licząc jeden upgr)... tak więc na takich DMP i euro draftach wyjdzie jeden heehhe

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

zapowiada się ciekawie 8)

Remo
Falubaz
Posty: 1247

Post autor: Remo »

Nie jestem pewien ale wydaje mi się, że staty screamerów są takie: M1 WS3 BS0 S4 T4 W2 I4 A3 Ld7 - w końcu jakoś to wygląda nawet za 40 pkt.
Nie widzę niestety u nich "flaming attacks ale mają jakiś "Lamprey's Bite?"

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3848
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Tak, te "w2" oraz "a3" też wypatrzyłem, jak i tę zasadę specjalną która może sprawić że jednak wystawianie ich nie będzie aż takim masochizmem.
Początkowo byłem nieco zniesmaczony ;) że zrobili tych skrybów jak ich sobie sam skonwertowałem, ale teraz widzę, ze są utrzymani w estetyce nowych horrorów, które zupełnie mi nie podchodzą.

Plugasy i nurglingi fajne. :)

Remo
Falubaz
Posty: 1247

Post autor: Remo »

Stawiam piątkę, że następne trudne pytania jakie pojawią się na LS będą:

1. "Lud pyta czy te dodatkowe woundy od flamerów też są ogniste czy nie?" Oczywiście, że nie bo to już nie są ataki tylko zasada specjalna aktywująca się po spełnieniu pewnych okoliczności tak więc przy odrobinie szczęścia i zadaniu jednej chociaż rany taki pedanciarz na 3+ do piachu... no ale poczekajmy. :wink:

2. "Zmienili zasadę Flames of Tzeentch dla flamerów ale zapomnieli zmienić zapisu w gifcie o tej samej nazwie - jak grać Panie Premierze?" Mam jednak nadzieję, że mądre głowy nie będą musiały nad tym debatować gdyż może GW pomyślało o tym i gdzieś w tych zasadach jest nowy opis tego giftu.

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Kiedy będzie można kupić tego WD ?

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Człowiek nigdy go nie kupował, aż tu nagle potrzebny...ironia?:P
No jak widać ci z Anglii/Danii już go mają, więc pewnie u nas na dniach. Trzeba będzie sobie coś takiego sprawić

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3848
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Cfany myk na sprzedaż gazetki reklamowej. ;) Daliby pdf-a na stronę i byłoby ok.

ODPOWIEDZ