A najlepsze jest to, że demony i dwarfy nie będą miały dostępu do tych przedmiotówsolider4 pisze: Cóż moi przyszli bohaterowi Tzeentcha już zacierają swoje paskudne łapska.
8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji) II
Re: 8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji)
WHY? Przecież to comony, no chyba, że te armie nie mają do nich dostępu.
Ostatnio zmieniony 14 cze 2010, o 13:56 przez Solider, łącznie zmieniany 1 raz.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Bo nie i już
:D:D
„Jedźcie i walczcie. Szkolcie się i zwyciężajcie! Bracia Krwawego Smoka od dziś misję swoja już znacie, na chwałę Abhorasha, wypełnijcie ją i bądźcie wolni!”- Kirthor Bathed-in-Blood- Rycerz Krwawego Smoka z Mousilion do swych Thrali
A widzisz gdzieś w swoim booku sekcję common magic items?

There are 6 main scenarios in the book:
Roll a D6
1 - Pitched Battle
2 -
3 - Battle for the Pass
4 - Breakpoint
5 - Deep Deployment
6 - Watchtower
VP's are used to decide all of the results (except 4 and 6 which have alternate victory condions)
I can't remember 2, anyway:
3 Is played Lengthways with 24" between the 2 deployment zones, and re-enforcements can only be brought on from the flanks if they are either Ethereal or Fliers
4 Is probably my favourite. Each army is broken down into break points. one for each PART 1000 points played.
So 0-1000pts is 1, 1001 to 2000 is 2 etc
If you hit your break point the WHOLE ARMY flees.
The general is worth 2 points and every standard is worth 1 point.
So assuming you're playing a 2000pts game and you have 3 standards & a general.
Your generals unit flees combat (with the standard) and get's cut down.
You now have 2 break points... you're whole army flees.
5 - Deep deployment draw a line from one corner to the other, and the deployment is 6" either side (so 12" gap between the armies).
6 - There is a tower to capture in the centre of the battlefield, you need to get control of it.
VP's
Full / Half VP's are done as now (fleeing/destroyed units)
100 vps are scrored for general & BSB
25 vps are scored for banners
0 VP's are scored for Table Quarters
50 VP's are scored if one of your champions kills an enemy hero in a challenge.
There are also additional Historic Battles to refight.
No u mnie w AB do WoChu jest taki dział.Virgo pisze:A widzisz gdzieś w swoim booku sekcję common magic items?![]()
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
- Bestialski_Brokuł
- Oszukista
- Posty: 800
No tak tylko jest taki śliczny bannerek za 10 pkt dający płonące ataki. No i niewiadomo jeszcze jak będzie działał regen. Moim zdaniem, skończy się era wszelkiej masci potworków, które dzięki regence przespacerowują się po połowie armii przeciwnikaBarbarossa pisze:Ohoho, już widzę te nowe armie.
Np armia VC: oddział kawy(15) + wight king + regenka + wampir lord konno (4+ ward, 1+ armour save, 2+ ward przeciw płonącym atakom, infinite hate, red fury, +2S - chyba zasadniczo niezabijalny).
Do tego dwóch nekrosów, jeden ze scrollami obronnymi, drugi z periaptem i rurką "IF na każdym dublecie" (w kluczowej turze rzucasz 7 kostkami, by mieć gwarancję popychaczki)... bo czemu nie.
Piechota i fell baty do smaku, zostaje 750 + punktów na nie.
Jedyna dobra kontra - fireball 3K6S6 na jakieś 20+![]()
Katapka płonąca już gorzej, bo armour save + S3 = słabo
Fajnie będzie.
A z itemami rzeczywiscie- demony nie mogą, a dwarfy mają tylko runy. Demonów mi zupełnie nie szkoda, a krasnale mogą sobie kolejną krzywdę wpisać do swojej księgi
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Właśnie dlatego w regonie jest lord, który samodzielnie oddział z płonącymi atakami rozszarpuje na kawałki. Ze względu na walenie w kolejności inicjatywy w większości przypadków jako pierwszy w starciu walnie właśnie lord, generując jakieś 5-6 hitów z S7 na miły początek. Jak się rozkręci, to 8. 12 blood knightów z płonącymi atakami z tym przegrywa.
Ostatnio zmieniony 14 cze 2010, o 14:17 przez Barbarossa, łącznie zmieniany 1 raz.
"Katapka płonąca już gorzej, bo armour save + S3 = słabo"
Fajnie będzie.
a po co katapka jak będzie flame cannon? robiący to samo, tylko z większą siłą i wzornikiem?
nie znamy wszystkiego, nie dramatyzujmy.
ciekawe czy dołożą mi jakieś runy ?
Fajnie będzie.
a po co katapka jak będzie flame cannon? robiący to samo, tylko z większą siłą i wzornikiem?
nie znamy wszystkiego, nie dramatyzujmy.
ciekawe czy dołożą mi jakieś runy ?
- Bestialski_Brokuł
- Oszukista
- Posty: 800
Dobra to takie gdybanie. Wcale nie jest powiedziane, że to ty będziesz szarżował
. Moim zdaniem ten banner, wzmocnienie lore of fire i kładzenie templat wyraźnie wskazuje, że regenerujące koksy tak dobrze jak w 7ed to już nie będą miały 
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Bonus za szarżę to +1CR, nie walenie w pierwszej kolejności. Wszystkie walki są w kolejności inicjatywy. Dlatego wyjąwszy bloodthirstera, keepera, elfickich lordów i assassina, wampir lord wali pierwszy w znakomitej większości starć 
Nie twierdzę, że nie będzie lepszych kombosów... po prostu gra będzie masywnym starciem kombosów w rozpiskach i tyle.
Nie twierdzę, że nie będzie lepszych kombosów... po prostu gra będzie masywnym starciem kombosów w rozpiskach i tyle.
- Bestialski_Brokuł
- Oszukista
- Posty: 800
Teraz jest podobnie, z tym że niektóre armie nie mają żadnej odpowiedzi na co wredniejsze komba. Dzięki tym przedmiotom trochę się to wyrówna
A co do wampusiowego busa to nie miałem na mysli szarży od frontu 
Ja bym sie nie zdziwil jakby runy dodali krasnalom a DoCH dolozyli giftow wiecej do wyboru (szczegolnie przy zalozeniu ze istnieje szansa na zrobienie zasady o niepowtarzalnosc giftow). Obstawiam ze dostepne gifty/itemy beda niemalze takie same dla kazdej armii.
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Moim zdaniem nie ma opcji, żeby ward save na 4+ czy miecz +3 A/S dla wszystkich w tej samej cenie wyrównywały rozgrywkę. Zupełnie inną wartość bojową ma coś takiego dla doombulla, tyranta lub wampira/chaos lorda, a zupełnie inną - dla generała imperium.
IMHO netto bonus dostają armie złe i lizaki, bo mają silniejszych herosów w czystych statsach i bloodliny/gifty, z którymi toto można łączyć. WE będą miały czasami o punkt pancerza więcej, ale i tak armia ta zostaje znerfiona do piwnicy. O Dwarfach z litości nie wspominam. HE i Imperium dużo mniej z tej zbrojowni wycisną.
IMHO netto bonus dostają armie złe i lizaki, bo mają silniejszych herosów w czystych statsach i bloodliny/gifty, z którymi toto można łączyć. WE będą miały czasami o punkt pancerza więcej, ale i tak armia ta zostaje znerfiona do piwnicy. O Dwarfach z litości nie wspominam. HE i Imperium dużo mniej z tej zbrojowni wycisną.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
A to zmienia istniejący matchup VC-WoCh w jaki sposób?Przemcio251 pisze:Jeden Gateway i może być po Wampirku![]()
Cóż myślę, że zmieni bo poza Vampirem to VC mają lipną inicjatywę taki oddział Warriorów będzie w nich wchodził jak nóż w masełko... poza tym nigdy nie będziesz gracz wiedział jaki scenariusz zagra więc nie będzie mógł trzymać samych Ghuli bo takowi nie mają opcji sztandaru 
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
