Co daje rade?
Moderator: #helion#
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
KO ma dobrego Sv a o reszcie ststystyk to hmmmm
no tia, jak juz cos na druga ture zatrzyma KO, to mamy z deka pozamiatane, zalezy co nas zatrzyma i jak duza mamy ta ekipe KO zatrzymana na ale cush, trzeba liczyc na lut szczescie przy kostkach i madre manewry ja ostatnio cwicze na duzym klocku IC, plus dodatkowo, 1,2 x 5,6 KO, moze z jakim ksiedzem w srodku, do IC hapt z choragiewka i jest fajnie, choc ofc nie zawsze
No to mati.pl morgan10005 to fachowiec gry dużymi klockami KO, szacun i restepka morgan bo mnie to nie wychodzi, więc napewno da Ci kilka złotych rad...ja osobiście preferuje góra 6 w klocku...W mojej ocenie nasza kawa może służyć tylko jako oddziały wsparcia dzięki duzemu sv są wstanie ustać dużo, natomiast jeśli chodzi o walke to tylko pierwsza tura pożniej już może byćtylko gorzej niestety... jak dla mnie taki IC powinien kosztować ze 28 pkt. per model ale żeby miał S4 i A2 wtedy byli by godni speciala...a tak to płacimy 23 pkt. za full plata oraz pierwszą turę mam na mys.li szarże...ale to tylko moje tcze gadanie i marzenia ściętej glowy...:[
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
Ja gram przeważnie na 2 klockach po 10 i jednej 5 KO. Czasami IC wchodzą -to zależy od pkt. Ogólnie jest tak że taka 10 KO się to trzyma nawet w combacie z lepszym przeciwnikiem. I jest tak że przeciwnik ściaga Ci jednego czasem 2(chyba że ma siłe 6 i więcej) - wychodzi mniej więcej remis z combata(czesto wygrana o 1-2 pkt). Schody zaczynają się przy wspaniałych rzutach- przeciwnik zabija Ci 4-5 a ty mu nic.
Do takiej 10 wchodzi Grand Master lub priest.
Jedyne co może przeszkodzić knigtom to 1 na Sv w nadmiernej ilości.
Ostatnio boję się szarżować 10 KO z full comand grup na 10 szkieletów lub 10 łuczników HE. I to nie jest żart- nasi potrafią się od czegos takiego odbić przy szarży.
Do takiej 10 wchodzi Grand Master lub priest.
Jedyne co może przeszkodzić knigtom to 1 na Sv w nadmiernej ilości.
Ostatnio boję się szarżować 10 KO z full comand grup na 10 szkieletów lub 10 łuczników HE. I to nie jest żart- nasi potrafią się od czegos takiego odbić przy szarży.
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Dawno nie czytałem mniej przemyślanego posta.
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
Jak go czytam teraz to to widze, ale po całym dniu na uczelni...
Spoko morgan10005, wiem coś o tym, sam gdy wracam z uczelni i pracy miewam problemy z poskładaniem myśli w rozsądną wypowiedź...z tych powodów, które w swoim poście zaznaczyłeś morgan10005 nie używam 10 KO, gdyż wolę te punkty przeznaczyć na "coś co daje radę", np. Fllagelanci jeszcze mnie nie zawiedli i zawsze spełniają postawione przed nimi zadanie, czasem nawet przyjemnie mnie zaskakują - oczywiście przy odp. złożonej rozpie(gdzie przeciwnik ma inne cele które chce w pierwszej kolejności zlikwidować) i obranej taktyce...
Save na 1+ potrafi zdziałać cuda. Zapytaj kogokolwiek kto nie gra Imperium co myśli o naszej kawalerii. Co by nie powiedział na pewno wspomni o jednym, nasi rycerze to niesamowite puszki. Fakt, jako oddział uderzeniowy radzą sobie średnio bez odpowiednich bohaterów, ale w roli jednostek wsparcia są wyśmienici.kurka_z_podworka pisze:Od KO już gorsi są tylko boar boyz.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
Ja gram na 18-tu 3x6, odczucia: fun jest, jak uda im się wpaść siła przebicia jest, straszak jest
teraz wady: podatni na magie, ostrzał , no i są frenzy, jak nie przebijesz se w 1 turze to stoisz do końca wiążąc walką bądź ginąc
Dla przykładu wczoraj wpadli w 25 orków fcg---> zabili 8 tracąc 2 i poświęcając 3
Ja 8+1 CR + 2 ranki=11 CR
Ork 2+3ranki+sztandar+ liczebnie =7
i jebaniec zdał a generalską na -4:/
wygrali walke i orki zdawały break na -4 po obliczeniu combata....jaki byłem wk gdy ork rzucił 4 i od tej pory do końca gry staliśmy i klepaliśmy się..Reasumując wczoraj ŻAL.PL a miało być zagonienie i za pare chwil bomba na black orki walczące z czołgiem:/
teraz wady: podatni na magie, ostrzał , no i są frenzy, jak nie przebijesz se w 1 turze to stoisz do końca wiążąc walką bądź ginąc
Dla przykładu wczoraj wpadli w 25 orków fcg---> zabili 8 tracąc 2 i poświęcając 3
Ja 8+1 CR + 2 ranki=11 CR
Ork 2+3ranki+sztandar+ liczebnie =7
i jebaniec zdał a generalską na -4:/
wygrali walke i orki zdawały break na -4 po obliczeniu combata....jaki byłem wk gdy ork rzucił 4 i od tej pory do końca gry staliśmy i klepaliśmy się..Reasumując wczoraj ŻAL.PL a miało być zagonienie i za pare chwil bomba na black orki walczące z czołgiem:/
_________________
mi ostatnio flagusie dzielnie się sprawili, kiedy wesola 18 (6x3) wpadla do kotla pomiedzy Chosenow, Spawnow i CHaos Knigtsow Khorne`a, i wszyscy to zaatakowali i zgnietli ladnie, zostal jeden prorok, ktory zatrzymal ich wszelkie ruchy na druga ture, potem koniki dostaly strzala z boku z dziala, spawna zdjeli muszkiety, a na piechurów wbili GS było miło, teraz nie wyobrażam sobie rozpy bez fcorowych flagusi
Flagellanci są poprostu nieobliczalni ale mnei się zawsze sprawdzają pomimo wad wymienionych przez Wilqu -Pozdrawiam Generała Wilqu- ale jako podstawa armii, Pistolet, to się nie sprawdzą gdyż są zamiętcy z powodów wyżej wymienionych przez Wilqu - w wyniku tych czynników mogą stracić siłe bojową i impet...
Co do KO ja jednak preferuje ich jako wsparcie...zastanawiam się ostatnio nad okrojeniem moich trzech 5KO w tym jednej IC z WB do 2x6KO z muzykami i chorążymi + WB oraz SS (?) zaoszczędzone punkty zainwetsować w jakiś klocek piechoty, który funkcjonowałby obok 18 Flagsów...sądze, że takie 2 klocki jako wsparcie winny sie sprawdzić, mają wspierać Altar, Tanka oraz Flagsów... co sądzicie drodzy koledzy może już ktoś ma jakieśodczucia i doświadczeni z tym związane? (osobiście nie wiem kiedy znajde czas to przetestować
Co do KO ja jednak preferuje ich jako wsparcie...zastanawiam się ostatnio nad okrojeniem moich trzech 5KO w tym jednej IC z WB do 2x6KO z muzykami i chorążymi + WB oraz SS (?) zaoszczędzone punkty zainwetsować w jakiś klocek piechoty, który funkcjonowałby obok 18 Flagsów...sądze, że takie 2 klocki jako wsparcie winny sie sprawdzić, mają wspierać Altar, Tanka oraz Flagsów... co sądzicie drodzy koledzy może już ktoś ma jakieśodczucia i doświadczeni z tym związane? (osobiście nie wiem kiedy znajde czas to przetestować
Wybieram sie na turniej 21 marca 2250 BP+R i zgrozą mnie napawa taka rzecz:
Jak wiadomo BP +R daje nam max 2 armatki(3 jak nie mamy rar)
w związku z tym 80% zgłoszeń na turniej to HE z 7 woundowym smokiem.
Pytanie jak ja mam to zabić???
1. załóżmy ze to ja zaczynam koleś chowa smoka za lasem czy innym ustrojstwem i tak czy owak mam 1 turę(pod warunkiem ze nie będzie missfire bądź inne zabawy typy 1 na wounowaniu) by wypalić z armat w smoka, a w tym czasie reszta śmiecia biegnie do zwary ze swoim ASF.
Jestem stanowczym przeciwnikiem chorego BP+R(omija w restrykcjach haje wystarczy prosty zapis masz smoka z 7w zabiera ci on slot rar) ale jak sobie poradzić gdy jednak jest?????
Jak wiadomo BP +R daje nam max 2 armatki(3 jak nie mamy rar)
w związku z tym 80% zgłoszeń na turniej to HE z 7 woundowym smokiem.
Pytanie jak ja mam to zabić???
1. załóżmy ze to ja zaczynam koleś chowa smoka za lasem czy innym ustrojstwem i tak czy owak mam 1 turę(pod warunkiem ze nie będzie missfire bądź inne zabawy typy 1 na wounowaniu) by wypalić z armat w smoka, a w tym czasie reszta śmiecia biegnie do zwary ze swoim ASF.
Jestem stanowczym przeciwnikiem chorego BP+R(omija w restrykcjach haje wystarczy prosty zapis masz smoka z 7w zabiera ci on slot rar) ale jak sobie poradzić gdy jednak jest?????
_________________
Armatki z DoW, Sword of Fate, VHS..
Trochę sposobów na takie potwory jest, może spróbuj też Beast Covers, smok w armii zwykle oznacza bardzo słabą antymagię - ten sposób wydaje się najlepszy i najmniej karkołomny
Powodzenia
Trochę sposobów na takie potwory jest, może spróbuj też Beast Covers, smok w armii zwykle oznacza bardzo słabą antymagię - ten sposób wydaje się najlepszy i najmniej karkołomny
Powodzenia
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?
Ja jeszcze a propo KO powiem tak : 5 D Princow z BSB ( lanca ) szarzuja na moich 5 KO z Kapitanem ( SOM ) . DP z szrazy nie zabijaja nikogo !!! a moj kapitan az 2 ; ] no i przez nastepne tury kapitan wybil reszte DP ; ] a potem kolega sie poddał ! . Tak moim zdaniem KO + jakis boh sa calkiem niezli ( KO staraja sie nie zginac a boh bije za wszystkich ;] )