DMP 2009 - Dyskusja ogólna nad regulaminem
Re: DMP 2009 - Dyskusja ogólna nad regulaminem
Napiszę tylko, ze głosowanie nad bp w perspektywie jego przyszłej zmiany jest trochę dziwne.
Fajnie też jakby ograniczenia magii były głosowane osobno, niż cięcia slotów/armii.
Można by dać tylko takie dwa pytania :
1 Ograniczenia slotów
a) Limited
b) BP
c) Euro
d) Master Blaster
2 Ograniczenie magii
a) Limited
b) Restricted
c) Euro
d) Master Blaster
Jeżeli armie każda z osobna mają być dodatkowo cięte to trzecie pytanie:
3 Ograniczenia armii
a) limited
b) BP
c) Euro (bez 2000/2250/2500)
d) Euro ( z 2000/2250/2500)
e) Master Blaster
Fajnie też jakby ograniczenia magii były głosowane osobno, niż cięcia slotów/armii.
Można by dać tylko takie dwa pytania :
1 Ograniczenia slotów
a) Limited
b) BP
c) Euro
d) Master Blaster
2 Ograniczenie magii
a) Limited
b) Restricted
c) Euro
d) Master Blaster
Jeżeli armie każda z osobna mają być dodatkowo cięte to trzecie pytanie:
3 Ograniczenia armii
a) limited
b) BP
c) Euro (bez 2000/2250/2500)
d) Euro ( z 2000/2250/2500)
e) Master Blaster
Ostatnio zmieniony 1 cze 2009, o 15:07 przez Xet, łącznie zmieniany 1 raz.
według mnie ograniczenia magii nie polega już na poziomach magii czyli na boundach i power levelach.
tylko np na forbitten lorze na vc i ich recastach w de i demonach jest dorabianie kostek oraz przezuty dla wrony i nie ograniczenie ilosci kostek do casta z de.
a w takim chaosie gdzie rzuca sie 3x snajperke i infernala na +1 do casta na każdy czar to niezły boost nie mający nic wspólnego z poziomami magii
tylko np na forbitten lorze na vc i ich recastach w de i demonach jest dorabianie kostek oraz przezuty dla wrony i nie ograniczenie ilosci kostek do casta z de.
a w takim chaosie gdzie rzuca sie 3x snajperke i infernala na +1 do casta na każdy czar to niezły boost nie mający nic wspólnego z poziomami magii
jeszcze jedna istotna kwestia do ustalenia - system liczenia punktow. zostajemy przy zeszlorocznym systemie Furiona? imo byl najlepszy z wszystkich do tej pory testowanych.
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
sprzeciw - to jest krzywdzace dla teamow ktore w 1 rundzie mialy pecha trafic na rzeznikow. system Furiona jest fajny wlasnie dlatego, ze znaczaco zmniejsza wplyw sciezki na wynik.Xet pisze:Trzeba dodać zapisek, że przegrywający team dostaje tyle pts ile ugrał.
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
Jak ktoś dostanie mega maskę od rzeźników, a jest dobry to się później szybko odkuje. W systemie Furiona trafia do jednego worka z wszystkimi co mają tyle samo punktów i jest losowość. Zresztą sami zainteresowani pisali o tym po samym dmp.
Jest dokładnie tak, jak pisze Xet, sprawdziliśmy to w praniu. Zrobiliśmy w wawie turniej z punktacją jak u Furiona i naprawdę wyszło super poza tym minimalnym wynikiem, który bardzo mieszał w dolnej i nawet środkowej części tabeli. Powinien zostać zniesiony, wtedy ten system będzie prawie idealny.
-
- Chuck Norris
- Posty: 356
Zgadzam sie, przyciecie leveli=brak przyciecia chyba ze obetniecie ilosc leveli do 5-6 ale to juz jest jakas parodia.
Przy ściśle zeszłorocznym nie. Próg będzie nieco zmieniony, najpewniej na 64-36 lub 65-35. Muszę to jeszcze przemyśleć i przeanalizować.Gobos pisze:jeszcze jedna istotna kwestia do ustalenia - system liczenia punktow. zostajemy przy zeszlorocznym systemie Furiona? imo byl najlepszy z wszystkich do tej pory testowanych.
Dolny limit być musi.
pozdrawiam
Furion
Nie dawałem tego pod głosowanie bo myślałem, że ogólnie zostało uznane, że system Furiona jest dobry i daje radę. Mają być tylko lekko poszerzone widełki, czyli nie 62 max do zdobycia, a 64 lub 65.Gobos pisze:jeszcze jedna istotna kwestia do ustalenia - system liczenia punktow. zostajemy przy zeszlorocznym systemie Furiona? imo byl najlepszy z wszystkich do tej pory testowanych.
"Głosowanie wisi dwa tygodnie", można przeczytać w pierwszym paragrafie tamtego tematu.zafael pisze:Panowie moze damy jakies ramy czasowe tego głosowania - bo z 47teamów zagłosowały 2![]()
Pewnie sporo os czeka na co zdecyduja sie inni..., a tak mozemy czekac z wynikiem i po DMP

A licky boom boom down!!!
Racja! ograniczenie lvl-brak przcięcia.
Chodzi o to, żeby uzyskać ograniczenia podobne mocą do tych z R, ale inaczej zapisane. Tak żeby ograniczały rozpiskę, a nie ilość kości do użycia w turze magii. Mi się osobiście nie podoba liczenie zużytych kostek podczas tury magii. Najlepszy byłby jeszcze inny system.
Chodzi o to, żeby uzyskać ograniczenia podobne mocą do tych z R, ale inaczej zapisane. Tak żeby ograniczały rozpiskę, a nie ilość kości do użycia w turze magii. Mi się osobiście nie podoba liczenie zużytych kostek podczas tury magii. Najlepszy byłby jeszcze inny system.
wiemy, grasz teraz DE, nie jesteś obiektywny w tej kwestiiXet pisze:Racja! ograniczenie lvl-brak przcięcia.
Chodzi o to, żeby uzyskać ograniczenia podobne mocą do tych z R, ale inaczej zapisane. Tak żeby ograniczały rozpiskę, a nie ilość kości do użycia w turze magii. Mi się osobiście nie podoba liczenie zużytych kostek podczas tury magii. Najlepszy byłby jeszcze inny system.

co do manipulowania limitami DD/PD to można taka kwestie przemyśleć.
w BPR sporo kostek marnowanych jest na dodatkowe przedmioty, moce, itp.co w sumie owocuje tym ze co casta zostaje ok 9-10 kostek. Bonusów do dispela aż tylu nie ma, wiec zazwyczaj przeciwnik ma do dyspozycji pełne 11-12 kostek (wliczając skrole).
pozdrawiam
