DMP 2009 - Dyskusja ogólna nad regulaminem

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

Zablokowany
Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Re: DMP 2009 - Dyskusja ogólna nad regulaminem

Post autor: Xet »

Napiszę tylko, ze głosowanie nad bp w perspektywie jego przyszłej zmiany jest trochę dziwne.

Fajnie też jakby ograniczenia magii były głosowane osobno, niż cięcia slotów/armii.

Można by dać tylko takie dwa pytania :

1 Ograniczenia slotów
a) Limited
b) BP
c) Euro
d) Master Blaster

2 Ograniczenie magii
a) Limited
b) Restricted
c) Euro
d) Master Blaster

Jeżeli armie każda z osobna mają być dodatkowo cięte to trzecie pytanie:

3 Ograniczenia armii
a) limited
b) BP
c) Euro (bez 2000/2250/2500)
d) Euro ( z 2000/2250/2500)
e) Master Blaster
Ostatnio zmieniony 1 cze 2009, o 15:07 przez Xet, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5355

Post autor: Tutajec »

według mnie ograniczenia magii nie polega już na poziomach magii czyli na boundach i power levelach.
tylko np na forbitten lorze na vc i ich recastach w de i demonach jest dorabianie kostek oraz przezuty dla wrony i nie ograniczenie ilosci kostek do casta z de.

a w takim chaosie gdzie rzuca sie 3x snajperke i infernala na +1 do casta na każdy czar to niezły boost nie mający nic wspólnego z poziomami magii

Awatar użytkownika
Gobos
Falubaz
Posty: 1090
Lokalizacja: Strefa Zero/Poznań

Post autor: Gobos »

jeszcze jedna istotna kwestia do ustalenia - system liczenia punktow. zostajemy przy zeszlorocznym systemie Furiona? imo byl najlepszy z wszystkich do tej pory testowanych.
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Trzeba dodać zapisek, że przegrywający team dostaje tyle pts ile ugrał.

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

system Furiona był swietny - Xet - własnie w nim o to chodziło ze nie było takiej przepasci.
Dodałbym po prostu kilka pkt do przedziału marginalnego - to wszystko

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Myślę, że nie ma być przepaści tylko u wygrywających. Na dole tabeli był mega mega ścisk bo ci co przegrywali nie zależnie od wyniku mieli tyle samo punktów.

Awatar użytkownika
Gobos
Falubaz
Posty: 1090
Lokalizacja: Strefa Zero/Poznań

Post autor: Gobos »

Xet pisze:Trzeba dodać zapisek, że przegrywający team dostaje tyle pts ile ugrał.
sprzeciw - to jest krzywdzace dla teamow ktore w 1 rundzie mialy pecha trafic na rzeznikow. system Furiona jest fajny wlasnie dlatego, ze znaczaco zmniejsza wplyw sciezki na wynik.
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

Panowie moze damy jakies ramy czasowe tego głosowania - bo z 47teamów zagłosowały 2 ;)

Pewnie sporo os czeka na co zdecyduja sie inni..., a tak mozemy czekac z wynikiem i po DMP

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Jak ktoś dostanie mega maskę od rzeźników, a jest dobry to się później szybko odkuje. W systemie Furiona trafia do jednego worka z wszystkimi co mają tyle samo punktów i jest losowość. Zresztą sami zainteresowani pisali o tym po samym dmp.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Jest dokładnie tak, jak pisze Xet, sprawdziliśmy to w praniu. Zrobiliśmy w wawie turniej z punktacją jak u Furiona i naprawdę wyszło super poza tym minimalnym wynikiem, który bardzo mieszał w dolnej i nawet środkowej części tabeli. Powinien zostać zniesiony, wtedy ten system będzie prawie idealny.
Obrazek

Awatar użytkownika
Gobos
Falubaz
Posty: 1090
Lokalizacja: Strefa Zero/Poznań

Post autor: Gobos »

nie bede sie przy tym upieral... my bedziemy wygrywac :twisted:
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

mam nadziedje ze potem nie bedzie narzekan ze jedyne delfy jakie były na turnieju to na smoku...

Bo BPR premiuje tego typu rozpe i wrecz udupia inne typy DE :roll:

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

No dokładnie Zafael. Ograniczenie armii i slotów może być z BP, ale przycięcie magii typu R jest złe.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Xet pisze: ale przycięcie magii typu R jest złe.
jest idealne, przyciecie leveli to mżonka, brak przyciecia to zwyczajna bzdura

twardochleb
Chuck Norris
Posty: 356

Post autor: twardochleb »

Zgadzam sie, przyciecie leveli=brak przyciecia chyba ze obetniecie ilosc leveli do 5-6 ale to juz jest jakas parodia.

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Gobos pisze:jeszcze jedna istotna kwestia do ustalenia - system liczenia punktow. zostajemy przy zeszlorocznym systemie Furiona? imo byl najlepszy z wszystkich do tej pory testowanych.
Przy ściśle zeszłorocznym nie. Próg będzie nieco zmieniony, najpewniej na 64-36 lub 65-35. Muszę to jeszcze przemyśleć i przeanalizować.

Dolny limit być musi.

pozdrawiam
Furion

Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1951
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

Gobos pisze:jeszcze jedna istotna kwestia do ustalenia - system liczenia punktow. zostajemy przy zeszlorocznym systemie Furiona? imo byl najlepszy z wszystkich do tej pory testowanych.
Nie dawałem tego pod głosowanie bo myślałem, że ogólnie zostało uznane, że system Furiona jest dobry i daje radę. Mają być tylko lekko poszerzone widełki, czyli nie 62 max do zdobycia, a 64 lub 65.
zafael pisze:Panowie moze damy jakies ramy czasowe tego głosowania - bo z 47teamów zagłosowały 2 ;)

Pewnie sporo os czeka na co zdecyduja sie inni..., a tak mozemy czekac z wynikiem i po DMP
"Głosowanie wisi dwa tygodnie", można przeczytać w pierwszym paragrafie tamtego tematu.;)
A licky boom boom down!!!

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Racja! ograniczenie lvl-brak przcięcia.

Chodzi o to, żeby uzyskać ograniczenia podobne mocą do tych z R, ale inaczej zapisane. Tak żeby ograniczały rozpiskę, a nie ilość kości do użycia w turze magii. Mi się osobiście nie podoba liczenie zużytych kostek podczas tury magii. Najlepszy byłby jeszcze inny system.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

mi sie podoba, jedyne co powinno byc zmienione to stosunek PD/DD z 12/12 do 12/10

pzdr

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Xet pisze:Racja! ograniczenie lvl-brak przcięcia.

Chodzi o to, żeby uzyskać ograniczenia podobne mocą do tych z R, ale inaczej zapisane. Tak żeby ograniczały rozpiskę, a nie ilość kości do użycia w turze magii. Mi się osobiście nie podoba liczenie zużytych kostek podczas tury magii. Najlepszy byłby jeszcze inny system.
wiemy, grasz teraz DE, nie jesteś obiektywny w tej kwestii :)

co do manipulowania limitami DD/PD to można taka kwestie przemyśleć.
w BPR sporo kostek marnowanych jest na dodatkowe przedmioty, moce, itp.co w sumie owocuje tym ze co casta zostaje ok 9-10 kostek. Bonusów do dispela aż tylu nie ma, wiec zazwyczaj przeciwnik ma do dyspozycji pełne 11-12 kostek (wliczając skrole).

pozdrawiam
Obrazek

Zablokowany