Czołgi

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
sojowy
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 127

Post autor: sojowy »

Rety, skoro wam nie pasuje latający czołg-balon, to jak tolerujecie mechanical steeda? Jak dla mnie, figurka jest wyczepista! Bardzo ciekawy pomysł, popieram kolegę od zeppelina. :)

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

sojowy pisze:Rety, skoro wam nie pasuje latający czołg-balon, to jak tolerujecie mechanical steeda?
Po prostu, mechanic steedom mówimy stanowcze NIE.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

Walenie z nocha te wasze fochy... Pomysł sterowca fajowski, i ma poparcie w literaturze :)

Awatar użytkownika
szkodnik
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 178

Post autor: szkodnik »

Nawet pamiętam taką jednostkę ze starej gry na PC, Age of Wonders bodajże;) Taaa... mógłbyś czarować przeciwnikom, że tym balonem elektor do walki przewozi swoje oddzialy:) Bardzo ciekawy pomysł IMO.

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

A ja sobie zrobie taki balon.A co.Znudziło mi się budowanie czołgów(mam juz 7) i czas na coś nowego.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
szkodnik
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 178

Post autor: szkodnik »

Widać nowa moda idzie. Postęp i wogóle... Były dywizje pancerne, zbliża się Luftwaffe 8)

Awatar użytkownika
sojowy
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 127

Post autor: sojowy »

Ciekawe kiedy wymyślą karabin maszynowy i rakiety naprowadzane? Albo szpiegowskie latające robociki.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Karabiny maszynowe juz są (repeating'i oraz ratlingi), rakiety naprowadzane tez sa (pigeon bomby, oraz Hellstormy). A szpiegowskie latajace robociki to wymiekaja w porownaniu z koniem-cyborgiem :P

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Mogli by wprowadzić jednostkę birdmanów zrzucających napalm.

Albo jakiegoś dużego latacza zrzucającego duzy blast s4 (coś w stylu żyrosa dwarficiego ale po przerobkach).
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

nom reyki masz racje jakis dobry latacz by sie przydał sądze ze mogł by miec pare pisoletów, jakies bomby w stylu bomby górników dwarfenskich do tego 5+ asv i to są tacy lepsi outiredsi/pisolersi

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

http://lh6.google.es/paurabassa/R4-okzg ... imgmax=640

To poprostu już jest przeginanie pałeczki.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
szkodnik
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 178

Post autor: szkodnik »

He, he, he... Ktoś ma wyczucie tematu ;)

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

nie mogłem się powstrzymać od śmiechu :lol2: :lol2: ( a te koła to po prostu
miodzio :lol2: )

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

hehe rozwalił mnie ten motor

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

Reyki pisze:http://lh6.google.es/paurabassa/R4-okzg ... imgmax=640

To poprostu już jest przeginanie pałeczki.
Dlaczego? Ludzie jakoś stworzyli całkiem dużo motorów różnych typów a mechaniczny koń rażący piorunami dalej jest poza ich zasięgiem.

Tak na serio mechaniczny koń to kretyństwo i dziwie sie że taki nowotwór przeszedł.

Awatar użytkownika
sojowy
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 127

Post autor: sojowy »

Ech... Koń mechaniczny. Człowieku, co za szajs... Jak to ma prawo działać? Jeszcze ten generator piorunów... Druga sprawa, że to w kija niegrywalne.

Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

Mam takie pytanie. Wiadomym jest że nasz poczciwy czołg nie jeździ do tyłu. Co się zatem dzieje gdy ktoś szarżuje na jego tył? Czy nie ma żadnej możliwości odparcia ataku?

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Patrząc na ten motorek przyszedł mi głupi pomysł. Odział takich deminalcerów. Figurki pistoliersów tylko że z lancami i tarczami na takich mechanicznych koniach....

5xd3 impaktów z siłą 4 przy szarży, 5 ataków z siłą 5 z jeźdzców i ataki koni.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
szkodnik
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 178

Post autor: szkodnik »

argoth pisze:Mam takie pytanie. Wiadomym jest że nasz poczciwy czołg nie jeździ do tyłu. Co się zatem dzieje gdy ktoś szarżuje na jego tył? Czy nie ma żadnej możliwości odparcia ataku?
Nie jeździ, ale w walce zadaje obrażenia, nawet oddziałowi, który ma na plecach. Ot, taki paradoks ;)

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

Co jeszcze? Wzieli by sie nie za głupoty tylko zbalansowali wewnętrznie imperium. Według mnie czołg to najgorsza rzecz jaka imperium spotkała bo nie bardzo jest alternatywa tego cholernej kupy złomy do tego nic innego nie ruszone jest bo przecież macie czołg wiec po co wam jakieś tam zbalansowanie piechoty, normalny generał czy magiczne sztandary, zamiast armii piechoty (według autora podręcznki był pisany pod armie piechoty sic!) mamy armie pancerną.

ODPOWIEDZ