8 edycja - jak się zmieni nasza armia

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia

Post autor: BOGINS »

Hmm 150 punktów wychodzących z tyłu, nie ograniczających dział rejr... czemu nie. Jak wyjdą to raczej machina ich nie zabije. W przeliczniku koszt wrogiej-dżordż wychodzi że zawsze się spłaca (z wyjątkiem bolcy goblińskich). Czasem też zatrzyna wrogie regimenty strzelające. Z racji wysokiego T i ataku z tyły (brak suportinga) powinien przetrzymać dłużej i wytłuc. A na grubsze...byle nie pakować się frontalnie w GG to też dasz radę na fazę walki.

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

A ja nie jestem taki optymistyczny- problem Żorży to ich słaba de facto przydatność- zazwyczaj żorżo max 1 maszynkę da radę ogarnąć zanim zginie, a zazwyczaj pojawiają się jak dla mnie duzo za późno.. 3tatystycznie wychodzi w 3turze, zaszarżuje w 4.. a wtedy juz często jest po bitwie.
Sam w sobie ogólnie jest spoko, fajne stary, nawet przezywalny solo- ale zawsze zal mi tych 75/150p. Chyba zależy od buildu jaki się preferuje.

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Co do gorgerów też tak uwazam. Wątpie aby byli przydatni. Aczykolwiek jednego bede wystawiał.
Wiekszy potencjał widze w małych paczkach ogrowych. Typu : hero+maniter , 4 bulsów w formacji 2x2, 2 leadbelchersów, 4 ironów w f. 2x2.
Imho lepiej miec wiecej oddziałów mniejszych, niz jeden wielki ktory ładnie spada od zwyklych luczników.
Ogólnie widze gre ogrami typowo partyzancką. Wybieram się na dmś właśnie grubasami i ogolnie przymierzam się do gry nimi. zavgram kilka bitwe i zdam relacje.
Narazie to co mi się super podoba to mozliwosci herosów, śmieciarek i bulsów.

Pytanie: CO myslicie o helhealrcie? To ten przemdiot na miscasty ogrowe na dublecie. myśle czy by nie dac oprawcy go. bo w rozpie na 2,6k wystawiam tylko jego, bez rzezników.

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Jak masz dwa to już w 3 turze możesz spodziewać się szarży. Ustawiony odpowiednio vs kraśki, imperium, skaveny... niszczy psychicznie.
Np. skaveny bez karabinków maszynowych mają autentycznie problem. Taki dżordż szarżujacy od tyłu regiment z dzwonem stopuje go przynajmniej na pare faz walki. O ile atakuje z tyłu, praktycznie bankowo trzyma wrogi regiment. To chyba przyznacie. Nawet GG z tyłu nie posiadają siły by go zabić. Jedynie duże monstra rozwalają dżordża - o ile dobrze trafią.
Ogólnie jest rzecz jasna parę armii, z którymi gorzej się gra - woody, demony - flejmersi, kraśki - organ (ale różnei z nim bywa), lizaczki - poison na skinach, ale imo dżordże to obecnie szansa. Kiedyś ich się nie brało bo lepiej było wziąć rhinoksa/ludojada, obecnie możesz mieć wszystkei te 3 rzeczy więc, ja chcę brać i uzywać. Chciałbym pojechać na mastera do Białegostoku...

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Jak koledzy mi pożyczą tez figurki, to do białego stawie się grubasami. A na jednego dzordza zawsze znajdzie się w mojej armii miejsce. ale nie na wiecej bo mi sie nie pomieszczą ,maniterzy i rhinoxy. :mrgreen:

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Włąśnie nie wiem co z tymi rhinoksami robić. Niby ok i ich popieram... ale...zdobyć org. figurki?

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

niee. jakos zrobic. znaczy wiesz jak masz kase, a reszte figurek masz to kup.
ale zasady i staty mają fajne. przyda się coś z takim pierdo%^$^eciem.

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

Żorż do rozważenia. Co do Rhinosów- ta badziewie nie ma tak siły przebicia ze masakra. Daję im jeszcze jedną szansę na małym (1) rhinoxsie z Flaming bannerem - bo jest on niestety dość potrzebny, a małego jeszcze schowam za Ogrami jakby co - btw. pytanie bo się trochę w Vlosie pogubiłem- Rhinoxy to MC - mają 3 wysokości? ( zakładam ze ogry tez mają 3)

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

ogry mają 2 wysokości. rhinox 3

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

ogry mają 2, rinox też. Tylko large targety mają 3.

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

lol? Bull rhinox, ma 2 ? dziwne ale coz;p

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

Ach , i to by się zgadzało. Thx.

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

:mrgreen: Śmieciarka ma dwa i to cię pewno zmyliło :P

szeregowiec ryan
Mudżahedin
Posty: 315

Post autor: szeregowiec ryan »

Tak sobie analizuje rulebooka i własnie doszedłem do wniosku ze najlepszym combo w Manach staja sie... Handguny :D oprócz tego ze mozna soczyscie strzelac i zawsze zrobic stand and shoot to w close combacie dodaja 1 atak i tutaj zaskoczenie z siła uzytkownika co daje nam 5 ataków z siła 5 od łebka

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

przecież zawsze tak działały
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

szeregowiec ryan
Mudżahedin
Posty: 315

Post autor: szeregowiec ryan »

na duzo procent waliły w combat z siła handguna czyli 4

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

nie [-X
Siła 4 handguna odnosi się jedynie to strzelania.
W walce wręcz jets traktowany tylko jako dodatkowa broń.

szeregowiec ryan
Mudżahedin
Posty: 315

Post autor: szeregowiec ryan »

ok ale ja mówie o 7 edycji

Tandor92
Chuck Norris
Posty: 593
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tandor92 »

Wtedy też był to dodatkowy atak z siłą 5.

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

7 edycja nic nie zmienia.

ODPOWIEDZ