
chyba rzeczywiście mi się powaliło coś z plotami. Zerknąłem do booka i faktycznie jest tak jak tomekjar pisze.
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Czy moge uzyc tego czaru na przeciwniku?Pedros pisze:Czar nr 6 Shadow Lore:
Okkam's mindrazor
Model's in the target unit use their Leadership instead of Strenth when rolling to wound with all close combat atacks...
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Stomp działa tylko w base contactbless pisze:Monstrous infantry ma zasade monstrous support, ktora znaczy tyle, ze walcza takze modele z drugiego szeregu (a szereg jest juz od 3 modeli) ale kazdy model moze wykonac max. 3 ataki. Do tego maja zasade "Stomp", czyli na samo zakonczenie walki kazdy model monstrous infrantry powoduje autohita ze swoja bazowa sila z zasada "strike last". Natomiast faktycznie powstaje pytanie, czy Stomp robia takze modele z drugiego szeregu, ktore juz zaatakowaly swoimi 3 atakami kazdy. Pytanie kolejne, czy skoro mozna zrobic max. 3 supporting attacks to czy mozna jako jeden z nich wykonac atak ze "Stompa" (czyli 2 ataki po inicjatywie i jeden autohit na koniec walki). Mozliwe, ze "Stomp" idzie tylko z pierwszego szeregu. Wtedy mamy np. 18 zwyklych ataków zTreekinów + 3/4/5/6 (w zaleznosci ile modeli jest w pierwszym szeregu) atakow z zasady "Stomp".
Jak sadzicie?
To nie jest żadna logika, Tylko Twoja opinia. +1 do rzutu na zranienie to nie +1 do S. Jeżeli uderzałby oddział z S2 to też byś chciał modywikować armour save?- Flaming sword of Rhuin: przeciwnik dostaje -1 do AS?
(kierując się tą logiką to oczywiście)
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Nie ma, mają być 10.07MAĆKO pisze:A co z tymi erratami są czy ich nie ma?
Modyfikator do ASv brany jest z momentu zadania wounda... Jak zadajesz wounda z S5, to rzut modyfikujesz o 2, jak z S7, to wtedy o 4 itp itd.Waldi pisze:No to z moją logiką musi być coś nie tak skoro zdanie "when rolling to wound" czytam jako "gdy rzucasz na zranienie" a nie "gdy rzucasz na zranienie i na ochronę pancerza"