Nowy Army List Dark Elves

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

ODPOWIEDZ
SexRocket
Piszczałka
Posty: 2984
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów
Kontakt:

Post autor: SexRocket »

beast powinien wogole wejsc w lore dostepny dla de w koncu przeciez to wlascy bestii co prawda ja nigdy nie gram na magii jakos nie podoba mi sie taka gra :P

Awatar użytkownika
Adrian.jin7
Plankton
Posty: 4

Post autor: Adrian.jin7 »

osobiście całkowicie usunoł bym exeków, a ich killing blow dał BG wkońcu to naj groźniesi z groźnych, i w ich miejsce moze jakąć ciężką jazde na dark steed'ach

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

DE to lustrzane odbicie HE, wiec exeki sa beda no i byly. Exeki to jedna z bardziej klimatycznych jednostek w DE.

Awatar użytkownika
Bison
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 179

Post autor: Bison »

Wywalić Exeków? ... to najbardziej użyteczny oddział wsparcia DE jaki został umieszczony w AB ... przynajmniej takie moje zdanie.

A co do zmian:
- Warriors - ok
- Corsairs - -1 pkt (w końcu mają te dwa ataki i AS na 4+ przeciwko ostrzałowi)
- DR - może shoot&run
- Shades - tylko im dałbym możliwość wykupienia trucizn do kusz (bardzo pasuje do ich klimatu)
- Witchki - jeśli wezmą sztandar i muzyka to Ward na 6+
- Chariot - ok
- CoK - albo 2 ataki dla jeźdzców, albo 2 ataki dla jaszczurów
- Exe - uderzanie po inicjatywie (oczywiści pkt by wzrosły bo KB, siła 5 i uderzanie po inicjatywie to już by było przegięcie)
- Harpie - mogą korzystać z LD Beastmastera na 12"
- Hydra T=6 lub regeneracja i linia wzroku 360 stopni
- BG - albo obniżyć koszt punktowy, albo ... sam nie wiem ... ale jednostkę bym zostawił (mimo ceny wystawiam ich, są po prostu nie do zdarcia)
- CoD - .... nie mam pomysłu ... ale jeśli pojawi się bochater witchek to jako special mógłby wchodzić

Bohaterowie:
- Highborn - ok
- High sorceress - obniżyć punkty albo dać dostęp do większej ilości lorów (oczywiście wyłączając heaven, light i life)
- Beastlord - napewno nie lore of beast ... nie pasuje mi do kolesia, statów nobla też bym mu nie dawał, gdyż on trenuje bestie a nie walczy, proponowałbym raczej:
a) brak MR gdy jest w grze
b) generał dla bestii na 18", może jakieś przerzuty
c) Harpie bez ograniczenia 0-1
d) gdy dosiada manticory to nie zrzera ona slotu hero (smok tak jak obecnie u highborna), ponadto gdy na niej siedzi jest stubborn
- Master Assasin - taki jak prezentują na GW, lecz bardziej dopracowany

Hero:
- Nobel - ok
-Magiczka - obniżyć koszt awansu na 2lvl + dodanie lorów
- Assasin - obniżyć punktowo
- Beastmaster - jak proponowano wyżej tylko że wersja light (napewno nie zwiększać siły z ww. powodów co u Beastlorda)

To narazie tyle, a nowe pomysły zaprezentuje jutro.

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Wlasnie wpadl mi pomysl. Ze np. Beastmaster nie moze byc atakowany bez wszystkie mounty bestie itd. Tzn wylacza je z combata, dac mu jakiegos skilla ze powstrzymuje wrogie potworki czy cos przed ruchem i bla bla. Dac go do lord slota i dac staty nobla. Mielibysmy idealnego pana do wycinania wszelkich bardziew ala smoki. Plus standardowe pomysly, ala przerzuty psychologii czy cos w ilus calach od niego dla koksow iinnych bestyjek.

Poison dla kusznikow bylby dobra opcja imo. Wystawisz armie na samych kusznikach? raczej nie. A wspomoze biedne mroczniaki. na shadach z automatu.

Cauldrona zrobic jak kowadelko, moze nie by byl identyczny, ale dzialal na podobnej zasadzie.

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

"Ciezka jazda na Dark Steedach" i "Wywalic Executorow". N/C

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Torres pisze:"Ciezka jazda na Dark Steedach" i "Wywalic Executorow". N/C
No przecież właśnie skomentowałeś - widzę jakąs niespójność :D

Ja mam inny plan na executorów :D Raczej nierealny, ale co tam :D
Wszyscy się chyba zgadzamy, że champion execów powinien móc kupować przedmioty do 25 pts Dlaczego by nie wrzucić takiego itemka za 20 pts, że dopóki on żyje to unit jest stubborn?

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Malo przydatne, zdychalby od pierwszej szarzy.

Zreszta DE z zalozenia maja dzialac jak taki mniej wytrzymaly chaos- rozjezdzac a nie zatrzymywac wroga w oddzialach stubborn. DE maja miec kosmicznego kopa w walce i maja byc szybkie. Ale nie musza miec na kazdym oddziale T4 i save 2+, bo to nie o to chodzi. To nas rozni od chaosu ze strzelamy, a za strzelania brak chaos dostaje wyzsza wytrzymalosc.

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

Leszku, musialem jakos zaznaczyc moja opinie na temat niektorych pomyslow :)
Stubborn? Nieeee.... To juz lepiej item, ktory dawalby im podczas pierwszej szarzy jakies bonusy :)

Awatar użytkownika
Bison
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 179

Post autor: Bison »

Ja bym widział dla exeków sztandar, powiedzmy za 35 - 40 pkt, +1 do hita przy szarży - one use only. I wtedy mamy tylko jedno, chirurgiczne cięcie

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Uważam, że sam koncept DE jest ok, armia jest troszkę średniawa, bo pomysły się pokończyły twórcom w połowie :)
Nowy book - to dla mnie tylko kosmetyczne zmiany w celu ugrywalnienia już istniejących jednostek.
Nowe jednostki:
Beast Lord - pomysł fajny, ale nie jako mag :) Jednak smok dalej powinien zajmować hero slota no i 0-1. Statsy nobla (tylko 3 W) niech ma nic w tym złego, ale też bez przesady z tą swobodą dla potworów 12" przeżuty na LD i jego zwierzak nie zdaje MR. 75 pts na przedmioty. Harpie nie są 0-1.
Beast master - Droższy, dalej marne statsy (może tylko 1 atak) i 25 pts na przedmioty, ale mantikora nie zajmuje hero slota. Skille 6" przerzuty dla potworów, albo lord i master 100 pts i 50 pts na przedmioty i obaj 0-1.
Kolejny heros którego widzę to hag queen - przedmioty ze świątyni khaine'a + może jakiś mieczk czy cuś. Wystawia Cauldron, ale co on by robił to już nie chciało mi się wymyślać :)
Z jednostek bym nie dodawał nowych prócz jakiegoś unitu beastów. WE maja 3 drzewne badziewia + WR (też forrest spirit) a dark elfy - czysty hardcore - hydry i harpie 0-1 :D Nie wiem co to mogłoby być - już wasza inwencja.
Co do reszty to tylko 6 T dla hydry, ugrywalnić jakoś piechotę (Execs, BG, Corsairs) i 2 atak dla coldów, koniec. Reszta jest spoko.

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

W wiekszosci sie zgadzam. Dobra, Leszku... We wszystkim sie zgadzam :)
Nie mam tylko pomyslu na bestie w specialach. Jakies wieksze jaszczurki? Carnosaury? o.0 :D
Pomysl poswiecania w Cauldronie "schwytanych" wrogow raczej zbyt przekombinowany, co? :)
Np. Breakujesz oddzial, skladasz w ofierze i cala armia dostaje to a tamto.

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Z cauldronem i poświęcaniem to fajnie brzmi, ale w praktyce pomysł troszkę "z dupy" :D Przynajmniej ja sobie tego nie wyobrażam. Teraz działa dobrze, ale powinien dawać jakieś fajne bonusy witchkom i coś dla całej armii (może być coś ofensywnego na zasadach kowadła krasnali, tylko że zupełnie inaczej). Chociaż jego siła mogłaby może wzrastać wraz z zabiciem większej ilości wrogów? Może tylko herosów przeciwnika?

Bestie w specialach - też na początku pomyślałem o większych coldach, ale od razu skojarzenie carnozaur, więc nie :D
Trzeba ogarnąc jakie bestie żyja niedaleko tych ziem waszych i wtedy pomyśleć :D Może jakieś bazyliszki, albo co? Ale one znowu kojarzyłyby się z salamandrami... Chodzi o to, żeby było więcej bestii i żeby ten beastmaster miał co robić jeżeli już myślimy o lordzie. To właśnie bestie odróżniaja DE od HE i tego powinniśmy się trzymać :)

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

Moze rzeczywiscie tylko Herosow? Nie wiem, nie wiem.
W zasadzie jesli chodzi o bestie to problem w tym, ze nie wiadomo za bardzo co dodac. GW musialoby wymyslec raczej cos zupelnie nowego.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

a co do ołatarzyka, moze jakieś dodatkowe VP jak mengile dają? Ot takie kombinatorstwo ;)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Mike
Mudżahedin
Posty: 343
Lokalizacja: Bastion

Post autor: Mike »

Co do mocy kociołka w zależności od zabitych to imo pomysł raczej całkiem "z dupy". Niech działa na takiej samej zasadzie jak kowadło tylko pozmieniać efekty.
Co do bestmastera to niech wyprowadza same zimne jedynaki. Przynajmniej będzie coś z T 4 : ]

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

Ale czemu "z dupy" tak wlasciwie? Ja nie chce kowadla u DE. Chce cos wyjatkowego, dzialajacego na zupelnie innych zasadach.
CO bez jezdzcow? Bleee...

Awatar użytkownika
Shenq
Chuck Norris
Posty: 660

Post autor: Shenq »

Ja bym kociołka nie zmienił zbytnio, jedynie zwiększył zasięg działania 36-48"? i lepszy ward dla wichek 5+ i 6+ dla reszty armii było by ok.
BG potanił bym o 1-2 punktu, zasady bez zmian. Exeków i corsazy tez potanił o 1 punk i jest super, shades z poisonem startowo.
Itemki są fajne można by dodać jakieś sztandary

Awatar użytkownika
Mike
Mudżahedin
Posty: 343
Lokalizacja: Bastion

Post autor: Mike »

Dlatego z dupy bo najpierw musiałbyś coś zabić a to się nie zdarza za często w 1 bądź 2 turze, więc kociołek byłby bezużyteczny przez 1/3 gry : C

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

ja chciałbym zwrócić uwagę na beastmastera, czy jest typem: tarzana, dziadunia który siedzi i uczy szczeniaczka zaganiać owieczki czy takim kolesiem, który tak wytresuje zwierzątko by jego i kumpli nie ruszało, ale wrogów to za jajca chwytało "ala" kolo z braterstwa wilków (okok wychowywał go weteryanrz, ale panem wiadomo kto był). Związku tym jak dla mnie ten beściuch mógłby mieć i nawet 4 t i 3- ataki, broń dodatkową, włócznie, moze jakiś bicz? no i cos ala man-catchera. brak dostępu do cieżkich zbrój, ale płaszczyk jak najbardziej

Kociołek. Kiedys to mówiłem - jakiś bonus np. do hita, wardzik na 5+, może zwiększenie możliwosci czarodziejskich (np każdy mag +1 kośc mocy i dispela, albo +1 do casta). tak aby było cos do ataku, do obrony i do mocy.

ODPOWIEDZ