Nowy Army List Dark Elves
Moderator: Yudokuno
Nowy Army List Dark Elves
W pierwszym poście może uda się w przyszłości zamieścić jakiś spójny army list. Na razie przedstawię moje pomysły na niektóre jednostki wraz z uzasadnieniem i przypisaniem do Core, Special, Rare.
LORDS
Highborn
High Sorceress
Hag Queen
HEROES
Noble
Sorceress
Priestess of Khaine
Ponadto każdy Noble/Highborn może wybrać profesję za dodatkowy koszt, nie wliczany do puli przedmiotów:
- Executioner/Master Executioner
- Assasin/Master Assasin
- Beastmaster/Master Beastmaster
CORE
Dark Raiders
Corsairs
Warriors
Slaves
SPECIAL
Executioners
Witch Elves
Shades
Harpies (0-1)
Cold One Chariot
Cold One Knights
RARE
RBT
War Hydra (0-1)
Black Guard (0-1)
Cauldron of Blood *
Manticore **
*- jako wyposażenie dla Priestess of Khaine/Hag Queen
**- w przypadku, gdy ujeżdżana przez Beastmastera
Niektóre pomysły na nazwy i kilka rozwiązań zaczerpnąłem z army listu DE - Temple of Khaine
LORDS
Highborn
High Sorceress
Hag Queen
HEROES
Noble
Sorceress
Priestess of Khaine
Ponadto każdy Noble/Highborn może wybrać profesję za dodatkowy koszt, nie wliczany do puli przedmiotów:
- Executioner/Master Executioner
- Assasin/Master Assasin
- Beastmaster/Master Beastmaster
CORE
Dark Raiders
Corsairs
Warriors
Slaves
SPECIAL
Executioners
Witch Elves
Shades
Harpies (0-1)
Cold One Chariot
Cold One Knights
RARE
RBT
War Hydra (0-1)
Black Guard (0-1)
Cauldron of Blood *
Manticore **
*- jako wyposażenie dla Priestess of Khaine/Hag Queen
**- w przypadku, gdy ujeżdżana przez Beastmastera
Niektóre pomysły na nazwy i kilka rozwiązań zaczerpnąłem z army listu DE - Temple of Khaine
Ostatnio zmieniony 5 cze 2007, o 21:58 przez Scimitar, łącznie zmieniany 1 raz.
Reaper Bolt Thrower @ 120 pkt.
- rare (1 slot na każdy unit korsarzy)
1-2 na slot
Jako załogę proponowałbym 2óch korsarzy (l.a., sdc., 2 hw.) - w końcu to oni powinni te maszyny obsługiwać. Odbiło się to na koszcie.
War Hydra @ 250 pkt.
- rare
Staty jak obecna, ale 6 ataków. Regeneracja. Ponadto w walce może stosować umiejętności bitewne:
- +1 to hit
- stubborn
- plucie w CC (Artillery Dice, S2 no save, autohit)
- może rzucić challange na herosa/championa (dopóki w nim jest, to jest Unbreakable)
Poganiacze jak obecnie.
Slaves @ 3 pkt./model
- core 20-40 w jednostce (1 unit na 1 unit Warriorów)
Staty jak elfa, ale: WS 2, S 2, I 4, Ld 5. Poganiacz ma staty Warriora i la. Każdy oddział niewolników dostaje za darmo 2óch poganiaczy, nie mogą oni walczyć, chyba, że w jakiś sposób znajdą się w HtH z modelami wroga. Zajmują pozycje w ostatnim szeregu, możliwie najbardziej na środku. Traktujemy ich jak bohaterów na potrzeby strzelania (m.in. LOS).
Niewolnicy w odpowiedzi na szarżę wroga mogą dać tylko HOLD.
W każdej fazie walki mogą wybrać, że są Stubborn (jeśli żyją poganiacze), ale ginie wtedy D6 niewolników (poganiacze utrzymują dyscyplinę).
Niewolnicy nie mogą brać Ld od generała, nie mogą do nich dołączyć się żadni herosi. Mogą brać Ld od poganiaczy, jeśli ci jeszcze żyją.
W przypadku gdy zginą wszyscy poganiacze, to oddział w Compulsory move gracza DE deklaruje i wykonuje szarżę na najbliższy oddział DE. Mają Hatered w CC z DE (ale tylko dla ataków kierowanych w DE).
Shades @ 15 pkt./model
- special 5-10
Staty jak obecni, wyposażeni w powtarzalne kusze.
Cauldron of Blood @ 250 pkt.
- rare
Wykupowany jako wyposażenie przez Priestess of Khaine (jak Casket, Kowadło). Terror oczywiście, strzelanie do niego jak obecnie. Daje Ward 3+ na strzelanie dla Kapłanki i gwardzistek.
Działa w shooting phase. Efekt trwa do końca tury DE. Rzucamy na efekty D6:
1-2 LACK OF BLOOD: brak efektu
3-4 HAND OF KHAINE: +1 A dla wszystkich DE w 24''
5 BLOOD FURY: d3 dodatkowego ruchu dla każdego oddziału w 24'' (trzeba szarżować jeśli jest możliwość)
6 BLOOD RAGE: Frenzy i ASF dla wszystkich oddziałów w 24''
Elfie wiedźmy traktują wynik rzutu jakby wyrzucono o 1 więcej (czyli specjalnie dla nich mamy: 1, 2-3, 4, 5-6). Ponadto jeśli dostają Frenzy w wyniku Blood Rage to nie mogą go stracić w wyniku przegranej walki, a także dostają dodatkowy atak (czyli takie frenzy daje im +2 A zamiast +1 A).
Na razie taka drobna porcja pomysłów
Dodatkowo zbrojownia:
kusza powtarzalna - 2x multiple shot, poisoned attack. Cena z kuszę dla zwykłego Warriora - 5 pkt., pozostałe koszty odpowiednio większe.
- rare (1 slot na każdy unit korsarzy)
1-2 na slot
Jako załogę proponowałbym 2óch korsarzy (l.a., sdc., 2 hw.) - w końcu to oni powinni te maszyny obsługiwać. Odbiło się to na koszcie.
War Hydra @ 250 pkt.
- rare
Staty jak obecna, ale 6 ataków. Regeneracja. Ponadto w walce może stosować umiejętności bitewne:
- +1 to hit
- stubborn
- plucie w CC (Artillery Dice, S2 no save, autohit)
- może rzucić challange na herosa/championa (dopóki w nim jest, to jest Unbreakable)
Poganiacze jak obecnie.
Slaves @ 3 pkt./model
- core 20-40 w jednostce (1 unit na 1 unit Warriorów)
Staty jak elfa, ale: WS 2, S 2, I 4, Ld 5. Poganiacz ma staty Warriora i la. Każdy oddział niewolników dostaje za darmo 2óch poganiaczy, nie mogą oni walczyć, chyba, że w jakiś sposób znajdą się w HtH z modelami wroga. Zajmują pozycje w ostatnim szeregu, możliwie najbardziej na środku. Traktujemy ich jak bohaterów na potrzeby strzelania (m.in. LOS).
Niewolnicy w odpowiedzi na szarżę wroga mogą dać tylko HOLD.
W każdej fazie walki mogą wybrać, że są Stubborn (jeśli żyją poganiacze), ale ginie wtedy D6 niewolników (poganiacze utrzymują dyscyplinę).
Niewolnicy nie mogą brać Ld od generała, nie mogą do nich dołączyć się żadni herosi. Mogą brać Ld od poganiaczy, jeśli ci jeszcze żyją.
W przypadku gdy zginą wszyscy poganiacze, to oddział w Compulsory move gracza DE deklaruje i wykonuje szarżę na najbliższy oddział DE. Mają Hatered w CC z DE (ale tylko dla ataków kierowanych w DE).
Shades @ 15 pkt./model
- special 5-10
Staty jak obecni, wyposażeni w powtarzalne kusze.
Cauldron of Blood @ 250 pkt.
- rare
Wykupowany jako wyposażenie przez Priestess of Khaine (jak Casket, Kowadło). Terror oczywiście, strzelanie do niego jak obecnie. Daje Ward 3+ na strzelanie dla Kapłanki i gwardzistek.
Działa w shooting phase. Efekt trwa do końca tury DE. Rzucamy na efekty D6:
1-2 LACK OF BLOOD: brak efektu
3-4 HAND OF KHAINE: +1 A dla wszystkich DE w 24''
5 BLOOD FURY: d3 dodatkowego ruchu dla każdego oddziału w 24'' (trzeba szarżować jeśli jest możliwość)
6 BLOOD RAGE: Frenzy i ASF dla wszystkich oddziałów w 24''
Elfie wiedźmy traktują wynik rzutu jakby wyrzucono o 1 więcej (czyli specjalnie dla nich mamy: 1, 2-3, 4, 5-6). Ponadto jeśli dostają Frenzy w wyniku Blood Rage to nie mogą go stracić w wyniku przegranej walki, a także dostają dodatkowy atak (czyli takie frenzy daje im +2 A zamiast +1 A).
Na razie taka drobna porcja pomysłów

Dodatkowo zbrojownia:
kusza powtarzalna - 2x multiple shot, poisoned attack. Cena z kuszę dla zwykłego Warriora - 5 pkt., pozostałe koszty odpowiednio większe.
RBT nie powinni zmianiac
nie dosc ze podrazasz to jeszcze dajesz korsarzy jako wymog
w zamian 2 bronie i 4/5+ save
Nieoplacalne i nie podoba mi sie
To chyba akurat nie ulegnie zmianie
Hydra troszke po tancerzowatemu
widac tu skrzywienie z We
wszystko spoko ale zeby miala na stale 6S, stubborn 7-9LD,
bo nadal niewystawialna za bardzo
slave - nie podoba mi sie opcja stubborn - zbyt tania jednostka, zeby byla jak elita
kusza 140 za 10 kolesi z poisonem x20 strzalow
couldron troszke za drogi (kowadlo jest tansze a wiecej robi poniewaz jest kontrolowane
to moje uwagi
pozatym slave nie liczy sie do wystawien jedn core
nie dosc ze podrazasz to jeszcze dajesz korsarzy jako wymog
w zamian 2 bronie i 4/5+ save
Nieoplacalne i nie podoba mi sie
To chyba akurat nie ulegnie zmianie
Hydra troszke po tancerzowatemu

wszystko spoko ale zeby miala na stale 6S, stubborn 7-9LD,
bo nadal niewystawialna za bardzo
slave - nie podoba mi sie opcja stubborn - zbyt tania jednostka, zeby byla jak elita
kusza 140 za 10 kolesi z poisonem x20 strzalow
couldron troszke za drogi (kowadlo jest tansze a wiecej robi poniewaz jest kontrolowane
to moje uwagi
pozatym slave nie liczy sie do wystawien jedn core
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Załoga Bełtnika Samopowtarzalnego to nie tylko korsarze. Nie mają oni monopolu na uzywanie tej maszyny. Należy dodać że znajduje się ona także na wyposażeniu miast a nie tylko załóg floty. Zwykli żółnierze ją zazwyczaj obsaługują więc nie dorabiajmy że oni powinni ją obsługiwać.
A może lepsza obsługa bolca w opcjach ??Murmandamus pisze:Załoga Bełtnika Samopowtarzalnego to nie tylko korsarze. Nie mają oni monopolu na uzywanie tej maszyny. Należy dodać że znajduje się ona także na wyposażeniu miast a nie tylko załóg floty. Zwykli żółnierze ją zazwyczaj obsaługują więc nie dorabiajmy że oni powinni ją obsługiwać.
A zauważcie, że Slavy nie mogą dawać flee i ten stubborn ma wynikać, z tego, że ich poganiacze tłuką, by walczyli dalej. A w założeniu (już patrzę czy dopisałem), nie mają mieć możliwości zebrania się.
10 kuszników z tarczami i muzykiem - 135 pkt.
Jeśli uważacie, że kusza powtarzalna bez zmian w cenie to proszę bardzo

A Hydrze koniecznie nie chciałem dawać S6, coby nie robić Treemana-bis. Może dać T6, ale z siłą bym uważał. No i chyba pancerz jakiś, ale zapomniałem dać

Dobra teraz ja sie pokusze, czerpiac grasciami z pomyslow poprzednikow
DE Lord sorcerers dostep do magii fire oraz beast
(mozna sie pokusic o zaczerpniecie z Cult of slaanesh i dawanie markow slanesha z dostepem do tej wlasnie listy czarow-nie bede wlaczyl za to
)
Witch elf Hag - heros
death frenzy (ale nic jej to nie robi)
5+ ward/4+ jesli w 24calach od couldrona
nie moze nosic zbroi
moje jezdzic na:
manticorze
posiadac couldron (wtedy nie zabiera slotu rare)
Corsarze 9p za model,
CoK rzut na 3ch kosciach, ewentualnie 2x ataki Cold one
Exekutorzy 6WS, strach?, ward?, uderzaja normalnie?
a na powaznie nie mam pojecia co zrobic zeby kolesie za 11p - elita, byla lepsza. bo narazie to dziadostwo jak ja sama wystawic
shade - poison
harpie 7LD
witch elves 12p 5+ ward z couldrona
czarna gwardia, 14p
couldron 205p
moc:
24" zasiegu wszystkie elfy maja przerzuty nieudanych zranien (w walce wrecz)
Witch elvki nie traca frenzy, maja 5+ ward
do tego d6
emanacja boskiej mocy Khain'a
1 missfire i wszystkie witchki w 24" maja przerzuty trafien
2 wszystkie delfy w 24" maja hate
3 wszystkie delfy w 24" maja frenzy
4 wszystkie delfy 24" maja hate i freanzy
5 wszystkie delfy wzbudzaja strach
6 wszystkie elfy wzbudzja terror i rzuc na tabelke missfire
1) implozja mocy niszczy couldron zabija obsluge i zadaje d6 ran herosce (na ktore sa: ward i regeneracja)
2) couldron przestaje w tej turze emanowac moca a w nastepnej nie mozna rzucac na efekt
3) couldron przestaje emanowac w tej turze moca
4) couldron zadaje 1 rane with no save of any kind kazdemu magowi (liche tez
)
5) couldron nie wytworzyl zadnego efektu
6) moc couldrona dziala na cale pole bitwy w tej turze
Hydra
250p
5ws, 6s, 6t, 6W,3I, 6A 7LD
2ch beastapperrintice
jesli nie ma pogazniaczy to:
podatna na glupote i stubborn
-1 A za kazde 2W wbite
regeneracja 4+
save 4+
slave - core nie liczy sie do ilosci minimalnych jednostek core
m 4, ws 2, bs - ,s2, t3, w1, i1, a1, LD 4
poganiacze - staty elfie light armour, whip + additional handweapon- atak zza szergow - na kazda pelna 10 - 1 poganicz
pkt:
pogazniacz 10
slave 3p
(nie da sie w strzelaniu trafic poganiacza (chyba ze wzornikiem itp) - zaslania sie on slavem, ktory przyjmuje strzale/belt itp
hate De
fear DE(rzut na niemodyfikowany LD)
stubborn jesli poganiacze wytna d6 slave z tylu
podatni na glupote gdy nie ma poganiaczy
nastepnie przedmioty, skille i przynaleznosci
(skasowalo mi sie kurna i ne mam sily wypisywac po raz 2gi
DE Lord sorcerers dostep do magii fire oraz beast
(mozna sie pokusic o zaczerpniecie z Cult of slaanesh i dawanie markow slanesha z dostepem do tej wlasnie listy czarow-nie bede wlaczyl za to

Witch elf Hag - heros
death frenzy (ale nic jej to nie robi)
5+ ward/4+ jesli w 24calach od couldrona
nie moze nosic zbroi
moje jezdzic na:
manticorze
posiadac couldron (wtedy nie zabiera slotu rare)
Corsarze 9p za model,
CoK rzut na 3ch kosciach, ewentualnie 2x ataki Cold one
Exekutorzy 6WS, strach?, ward?, uderzaja normalnie?
a na powaznie nie mam pojecia co zrobic zeby kolesie za 11p - elita, byla lepsza. bo narazie to dziadostwo jak ja sama wystawic

shade - poison
harpie 7LD
witch elves 12p 5+ ward z couldrona
czarna gwardia, 14p
couldron 205p
moc:
24" zasiegu wszystkie elfy maja przerzuty nieudanych zranien (w walce wrecz)
Witch elvki nie traca frenzy, maja 5+ ward
do tego d6
emanacja boskiej mocy Khain'a
1 missfire i wszystkie witchki w 24" maja przerzuty trafien
2 wszystkie delfy w 24" maja hate
3 wszystkie delfy w 24" maja frenzy
4 wszystkie delfy 24" maja hate i freanzy
5 wszystkie delfy wzbudzaja strach
6 wszystkie elfy wzbudzja terror i rzuc na tabelke missfire
1) implozja mocy niszczy couldron zabija obsluge i zadaje d6 ran herosce (na ktore sa: ward i regeneracja)
2) couldron przestaje w tej turze emanowac moca a w nastepnej nie mozna rzucac na efekt
3) couldron przestaje emanowac w tej turze moca
4) couldron zadaje 1 rane with no save of any kind kazdemu magowi (liche tez

5) couldron nie wytworzyl zadnego efektu
6) moc couldrona dziala na cale pole bitwy w tej turze
Hydra
250p
5ws, 6s, 6t, 6W,3I, 6A 7LD
2ch beastapperrintice
jesli nie ma pogazniaczy to:
podatna na glupote i stubborn
-1 A za kazde 2W wbite
regeneracja 4+
save 4+
slave - core nie liczy sie do ilosci minimalnych jednostek core
m 4, ws 2, bs - ,s2, t3, w1, i1, a1, LD 4
poganiacze - staty elfie light armour, whip + additional handweapon- atak zza szergow - na kazda pelna 10 - 1 poganicz
pkt:
pogazniacz 10
slave 3p
(nie da sie w strzelaniu trafic poganiacza (chyba ze wzornikiem itp) - zaslania sie on slavem, ktory przyjmuje strzale/belt itp
hate De
fear DE(rzut na niemodyfikowany LD)
stubborn jesli poganiacze wytna d6 slave z tylu
podatni na glupote gdy nie ma poganiaczy
nastepnie przedmioty, skille i przynaleznosci
(skasowalo mi sie kurna i ne mam sily wypisywac po raz 2gi
Opcja ze Slaaneshem interesująca. Fire ok, ale z Beastem to myślę, że nie bardzozafael pisze: DE Lord sorcerers dostep do magii fire oraz beast
(mozna sie pokusic o zaczerpniecie z Cult of slaanesh i dawanie markow slanesha z dostepem do tej wlasnie listy czarow-nie bede wlaczyl za to)

Podoba mi się z tym Cauldronem. A to Death Frenzy = 2x Frenzy ??Witch elf Hag - heros
death frenzy (ale nic jej to nie robi)
5+ ward/4+ jesli w 24calach od couldrona
nie moze nosic zbroi
moje jezdzic na:
manticorze
posiadac couldron (wtedy nie zabiera slotu rare)
W sumie okiCorsarze 9p za model,

Ld na 3d6 jak w Lizakach to bym widział po założeniu specjalnego Bannera.CoK rzut na 3ch kosciach, ewentualnie 2x ataki Cold one
Odnośnie Witch Elfek i Executorów mam rozwiązanie, połączone z obecnością herosów odpowiednich.Exekutorzy 6WS, strach?, ward?, uderzaja normalnie?
a na powaznie nie mam pojecia co zrobic zeby kolesie za 11p - elita, byla lepsza. bo narazie to dziadostwo jak ja sama wystawic
Mam też koncepcję BG.
Ok, ale z harpiami to bym widział, że Ld od BM mogą brać.shade - poison
harpie 7LD
Nie podoba mi się za bardzo. Te moje zbyt przegięte są ??couldron 205p
moc:
24" zasiegu wszystkie elfy maja przerzuty nieudanych zranien (w walce wrecz)
Witch elvki nie traca frenzy, maja 5+ ward
do tego d6
emanacja boskiej mocy Khain'a
1 missfire i wszystkie witchki w 24" maja przerzuty trafien
2 wszystkie delfy w 24" maja hate
3 wszystkie delfy w 24" maja frenzy
4 wszystkie delfy 24" maja hate i freanzy
5 wszystkie delfy wzbudzaja strach
6 wszystkie elfy wzbudzja terror i rzuc na tabelke missfire
1) implozja mocy niszczy couldron zabija obsluge i zadaje d6 ran herosce (na ktore sa: ward i regeneracja)
2) couldron przestaje w tej turze emanowac moca a w nastepnej nie mozna rzucac na efekt
3) couldron przestaje emanowac w tej turze moca
4) couldron zadaje 1 rane with no save of any kind kazdemu magowi (liche tez)
5) couldron nie wytworzyl zadnego efektu
6) moc couldrona dziala na cale pole bitwy w tej turze
A jednak Stubborn przy wybijaniu niewolników ??slave - core nie liczy sie do ilosci minimalnych jednostek core
m 4, ws 2, bs - ,s2, t3, w1, i1, a1, LD 4
poganiacze - staty elfie light armour, whip + additional handweapon- atak zza szergow - na kazda pelna 10 - 1 poganicz
pkt:
pogazniacz 10
slave 3p
(nie da sie w strzelaniu trafic poganiacza (chyba ze wzornikiem itp) - zaslania sie on slavem, ktory przyjmuje strzale/belt itp
hate De
fear DE(rzut na niemodyfikowany LD)
stubborn jesli poganiacze wytna d6 slave z tylu
podatni na glupote gdy nie ma poganiaczy

JAk mwoilem troche bralem od was pomysly
Jednak za latwo na tanich modelach miec tak niebezpieczna bron
W historii byly uzywane takie metody - dlaczego nie w WFB
Beastmaster powinen dawac LD samotnym:
Manticorze i innym zwierzakom bez wlasciciela
, ale przedmiot na chenpionie bylby ok moim skromnym zdaniem
Czemu nie beast
mamy najwiecej bestii w Warhamcu ale magii nie mozemyt miec ...
tak - klimatyczne ma freanzy ktore jej nic nie robi
nowe potworki calkiem luzem
chimera M6 WS4 S6 T5 W5 I4 A5 LD8 fly 230 terror
cockatrice mv 5ws3 s4 t4 w2 i 4 a3 ld6 50p strach fly 15"
gigantic spider m5 ws3 s5 t4 w4 i 1 a2 ld7 55p strach
tak sobie pomyslalem ze to nie jest glupi pomysl ten stubbornA jednak Stubborn przy wybijaniu niewolników ??
Jednak za latwo na tanich modelach miec tak niebezpieczna bron
W historii byly uzywane takie metody - dlaczego nie w WFB
za drogie - wszystkie platformy czesto lepsze sa o wiele tansze:) wprowadzilem element losowosci - zawsze jednak mozna z tym jeszcze pokombinowacNie podoba mi się za bardzo. Te moje zbyt przegięte są ??
luz - biora od beastmastera (ale mi chodzilo raczej ze nie sa jego "wychowancami" a 7LD mnie w zupelnosci wystarczaOk, ale z harpiami to bym widział, że Ld od BM mogą brać.
Beastmaster powinen dawac LD samotnym:
Manticorze i innym zwierzakom bez wlasciciela
wiekszosc maOdnośnie Witch Elfek i Executorów mam rozwiązanie, połączone z obecnością herosów odpowiednich.
Mam też koncepcję BG.

Czemu nie beast
mamy najwiecej bestii w Warhamcu ale magii nie mozemyt miec ...
tak - klimatyczne ma freanzy ktore jej nic nie robi
nowe potworki calkiem luzem
chimera M6 WS4 S6 T5 W5 I4 A5 LD8 fly 230 terror
cockatrice mv 5ws3 s4 t4 w2 i 4 a3 ld6 50p strach fly 15"
gigantic spider m5 ws3 s5 t4 w4 i 1 a2 ld7 55p strach
A co mógłby mieć:
- Assasin
- Executioner
- Witchka
- BM
Chodzi o herosów i te ich "kindredy". Za ile i co by dawały.
Assasin (??/??)
- KB
- +1 A, +2 WS, +2 I
- jeżeli jest w challangu to unbreakable (jeżeli wogóle jest w jednostce i idzie do challanga to automatycznie ją opuszcza)
- -1 to hit
Executioner (??/??)
- KB
- ha
- GW
Poza tym daje możliwość przesunięcia Executorów do core jeśli jest generałem. Jeden oddział Executorów staje się jego Gwardią i dostaje:
- +1 S, +1 WS, +1 A
- koszt +4 za model (przy normalnym Executorze 10 pk.)
BM
- -1 WS
- la, sdc
Jeżeli jest w armii to wszystkie bestie przestają być 0-1. Harpie przesuwa do core. Daje Ld wszystkim jednostkom, które są bestiami, oraz przerzuty tego Ld.
Do jednostek takich jak Hydra, Harpie itp. dałbym zasadę Beast - mogą brać tylko swoje Ld (ew. poganiaczy).
- Assasin
- Executioner
- Witchka
- BM
Chodzi o herosów i te ich "kindredy". Za ile i co by dawały.
Assasin (??/??)
- KB
- +1 A, +2 WS, +2 I
- jeżeli jest w challangu to unbreakable (jeżeli wogóle jest w jednostce i idzie do challanga to automatycznie ją opuszcza)
- -1 to hit
Executioner (??/??)
- KB
- ha
- GW
Poza tym daje możliwość przesunięcia Executorów do core jeśli jest generałem. Jeden oddział Executorów staje się jego Gwardią i dostaje:
- +1 S, +1 WS, +1 A
- koszt +4 za model (przy normalnym Executorze 10 pk.)
BM
- -1 WS
- la, sdc
Jeżeli jest w armii to wszystkie bestie przestają być 0-1. Harpie przesuwa do core. Daje Ld wszystkim jednostkom, które są bestiami, oraz przerzuty tego Ld.
Do jednostek takich jak Hydra, Harpie itp. dałbym zasadę Beast - mogą brać tylko swoje Ld (ew. poganiaczy).
Przeginacie i to nieźle+1 S, +1 WS, +1 A
- koszt +4 za model (przy normalnym Executorze 10 pk.)

Opanujcie się chłopaki, bo jeszcze WE przebijecie

Pozdr!
beastmaster mógłby stawać się magiem i mieć dostęp tylko do beasta, maks na 2lvl za odpwoiednia opłatą...
z tym +1a to przesada
+3p i reszta to samo
beast dla beastmastera - max 1lv - 40p ale po co to komu
staty BM - ws5 s4 i6 a2 ld9
60p
moze brac:
shield
light armour
2xbronie
lanca
sea dragon cloack
moze brac 50p mag przedmiotow
moze dosiadac konia, co, mantysie, chimerĘ
nie zdjada dodatkowego slota z powyzszymi potworami
Scimi - Kindread mi sie zle kojaz
moze lepiej kasta
10ld i 4ataki zamiast zamiast unbreakeble - za duzo mieszasz
+3p i reszta to samo
beast dla beastmastera - max 1lv - 40p ale po co to komu
staty BM - ws5 s4 i6 a2 ld9
60p
moze brac:
shield
light armour
2xbronie
lanca
sea dragon cloack
moze brac 50p mag przedmiotow
moze dosiadac konia, co, mantysie, chimerĘ
nie zdjada dodatkowego slota z powyzszymi potworami
Scimi - Kindread mi sie zle kojaz
moze lepiej kasta
10ld i 4ataki zamiast zamiast unbreakeble - za duzo mieszasz
Żeś Scimi slave'ów przegiął. O&G w całej armii nie mają Stubborna, a tutaj DE ze stubbornowymi oddziałami w core'ach za 3 pkt od modelu.
Zresztą co do slave'ów w DE to Gav na TWF ostatnio stwierdził, że fluffowo nie pasują, bo niewolnicy u DE to są od pracy fizycznej, a korzystanie z nich w walce byłoby niegodnym zachowaniem dla prawdziwego mrocznego elfa.

Zresztą co do slave'ów w DE to Gav na TWF ostatnio stwierdził, że fluffowo nie pasują, bo niewolnicy u DE to są od pracy fizycznej, a korzystanie z nich w walce byłoby niegodnym zachowaniem dla prawdziwego mrocznego elfa.

A licky boom boom down!!!
to mi zepsul trep koncepcje armiib_sk pisze: Zresztą co do slave'ów w DE to Gav na TWF ostatnio stwierdził, że fluffowo nie pasują, bo niewolnicy u DE to są od pracy fizycznej, a korzystanie z nich w walce byłoby niegodnym zachowaniem dla prawdziwego mrocznego elfa.
A co tam Gav wie o godnym zachowaniu Mrocznego Elfa. Do łopaty bym go wziął w moim zamkub_sk pisze: Zresztą co do slave'ów w DE to Gav na TWF ostatnio stwierdził, że fluffowo nie pasują, bo niewolnicy u DE to są od pracy fizycznej, a korzystanie z nich w walce byłoby niegodnym zachowaniem dla prawdziwego mrocznego elfa.


A co Wszechwiedzący Gavin wymyślił odnośnie DE ?? Bo bookiem do 6 ed się nie popisał.