9th Age

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Re: 9th Age

Post autor: Stan »

W 9ed nie będzie imiennych.

Awatar użytkownika
Wolff
Mudżahedin
Posty: 278
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Wolff »

A to rzepa :-/

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Zawsze możesz stworzyć fajny build na herosie, nazwać go i napisać do niego historię :)

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Muahahahaha :)

Przeczytałem dużą część, całości zapewne mi się nie będzie chciało i muszę przyznać, że bardzo mi się podoba.

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Patrzę sobie na skład osobowy odpowiedzialnych za 9th i nie ma nikogo od nas, szkoda.

Zabieram się do czytania :)

WE fajnie wyglądają.
Ostatnio zmieniony 8 paź 2015, o 10:39 przez wrogu, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Bez imiennych i ich części unikalnych zdolności spodziewam się biedy.

W TK aby zachować zdolność do przekazywania unitowi BSa przez bohatera stworzyli specjalny przedmiot na faraona. Spoko pomysł, ale gdzie podziały się dużo istotniejsze występujące u Khalidy poison attacks w shootingu dla unitu?

Czekam między innymi na lizakowe przedmioty dające utracone przez absencję Tetto vanguardy i boosta w magii (zwłaszcza biorąc pod uwagę dodatkowe fakty w postaci nerfów ripperdactylów i slanna).
Obrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Kretozord
Posty: 1721
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Glonojad »

Na razie mamy Rh i to w wersji 0.8...
Uprawa warzyw od 1997 roku
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Dlatego patrząc na wipy AB staram się nie zniechęcać, tylko ostatecznie czekam na końcowy produkt. W obecnej postaci mam mocno mieszane odczucia.
Obrazek

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Mnie się póki co podoba

Awatar użytkownika
efferus lupus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 141

Post autor: efferus lupus »

Stan pisze:W 9ed nie będzie imiennych.
:( A więc mój wierny Tyrion wyląduję na półce... Wielka szkoda....

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Jeśliby tak by było to szkoda...

Ale, czy jest jakiś lepszy model na princa u HE niż Tyrion? :)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

efferus lupus pisze:
Stan pisze:W 9ed nie będzie imiennych.
:( A więc mój wierny Tyrion wyląduję na półce... Wielka szkoda....
Tylko wtedy, kiedy będziesz grał wyłącznie w szwedzką 9th. ;)

Awatar użytkownika
efferus lupus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 141

Post autor: efferus lupus »

Naviedzony pisze:
efferus lupus pisze:
Stan pisze:W 9ed nie będzie imiennych.
:( A więc mój wierny Tyrion wyląduję na półce... Wielka szkoda....
Tylko wtedy, kiedy będziesz grał wyłącznie w szwedzką 9th. ;)

Dopóki będzie możliwość będę cisnął w 8 edycje :)

Awatar użytkownika
Wolff
Mudżahedin
Posty: 278
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Wolff »

Może jeszcze dodadzą imiennych kiedy będzie finalna wersja podręczników

Awatar użytkownika
Pieta
Chuck Norris
Posty: 488
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Pieta »

Pewnie dodadzą jak wymyślą. 9th Age to nie jest już Warhammer, tylko zupełnie nowy świat, który się opracowuje. Jedynym nawiązaniem do WFB ma być możliwość używania wszystkich dostępnych wcześniej figurek. Tak to rozumiem. Przecież to będzie kolejny klon jak Mantic czy Saga z Avatars of War, tyle że z większym zapleczem i bez własnych figurek.

Awatar użytkownika
efferus lupus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 141

Post autor: efferus lupus »

Czy teraz The World Banner daje tylko warda na magiczne ataki ? Co z zaklęciami ?

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Przeczytaj opis magicznych ataków.

Ja jestem póki co zachwycony spójnością tych zasad. W parę miechów zrobili coś co GW nie było w stanie zrobić przez całe lata.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

W sumie jak to się czyta to duuużo fajnych zmian względem wfb jest. No i nie trzeba będzie później mieć 10 errat i nigdy nie wiedzieć, która jest ostateczna....

ślivek
Kretozord
Posty: 1691

Post autor: ślivek »

Narożny pisze:Patrzę sobie na skład osobowy odpowiedzialnych za 9th i nie ma nikogo od nas, szkoda.
Ej, ja jestem.

O imiennych dowiedziałem się tyle, żeby się nie spodziewać ich szybko. Obecnie sporo przedmiotów powstaje które mają symulować imiennych i raczej taki trend się utrzyma więc niby umiejętności mogą zostać ale to się zobaczy.
Po jakimś czasie pracy w ABcommittee:Greenhide Hordes widzę, że są pewne fajne ścisłe wytyczne które są często zwyczajnie olewane :D
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Crusader pisze:Zawsze możesz stworzyć fajny build na herosie, nazwać go i napisać do niego historię :)
Król Goblinów Marcin na arachnaroku już czeka :D
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ODPOWIEDZ