Pytania ogólne v 2.0
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Pytania ogólne v 2.0
Tylko że reforma to też część ruchu. I pozycja na Fanatyku/MS jest w 100% legalna bo można na nich wejść zgodnie z ich zasadami specjalnymi nadpisującymi 1".
Mógłby ktoś z LS odpowiedzieć na te 2 pytania?
1. Czy można zabić Fanatyka/MS reformą (czy jest liczona jako ruch).
2. Czy można zabić Fanatyka/MS piwotem (czy jest liczony jako ruch).
Mógłby ktoś z LS odpowiedzieć na te 2 pytania?
1. Czy można zabić Fanatyka/MS reformą (czy jest liczona jako ruch).
2. Czy można zabić Fanatyka/MS piwotem (czy jest liczony jako ruch).
Life's a game with save and load features disabled.
ee nad czym tu kminić i wołać LS
pivot jest opisany w RB jako część ruchu (dział remaining moves + lone models), jednostka ktora piwotowała traktowana jest jako poruszona na potrzeby np strzelania
reform tak samo na początku fazy ruchu, opis fasta dodatkowo w zasadach specjalnych, moze sie reformowac nieskonczona ilosc razy podczas ruchu, po reformie traktowany jako ruszony na potrzeby np strzelania
pivot jest opisany w RB jako część ruchu (dział remaining moves + lone models), jednostka ktora piwotowała traktowana jest jako poruszona na potrzeby np strzelania
reform tak samo na początku fazy ruchu, opis fasta dodatkowo w zasadach specjalnych, moze sie reformowac nieskonczona ilosc razy podczas ruchu, po reformie traktowany jako ruszony na potrzeby np strzelania
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Czy latający oddział zredukowany w trakcie bitwy do 1 modelu wciąż ma zasadę skirmish?
Kmina z taktycznym oddziałem pegazów jest tym lepsza, że jest -1 do trafienia w nich dopóki są razem
@ParaszczakBRB, str. 70 pisze:In adition, becouse of their loose fighting style, flying units consisting of more than one model have the Skirmishers special rule (see page 77).
Kmina z taktycznym oddziałem pegazów jest tym lepsza, że jest -1 do trafienia w nich dopóki są razem
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
no przecież masz napisane, że musi być więcej niż 1 model
1 pegaz czy inne latające cuś to nie skirmish nie ma kary za strzelanie
1 pegaz czy inne latające cuś to nie skirmish nie ma kary za strzelanie
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Jak wygląda ustawienie squig hoppersów jesli wejdzie do nich do oddziału koleś na dużym squigu ( małe maja 20x20 duży 40x40 ) -
chodzi o support atakiw przykładowej sytuacji: po 3 squigi w 1 i 2 szeregu a w 3 już 5 dodatkowo z przodu duży squig, tak by cała formacja w zwarciu była 100x60
chodzi o support atakiw przykładowej sytuacji: po 3 squigi w 1 i 2 szeregu a w 3 już 5 dodatkowo z przodu duży squig, tak by cała formacja w zwarciu była 100x60
2x Tak.FAZIK pisze: Mógłby ktoś z LS odpowiedzieć na te 2 pytania?
1. Czy można zabić Fanatyka/MS reformą (czy jest liczona jako ruch).
2. Czy można zabić Fanatyka/MS piwotem (czy jest liczony jako ruch).
duzy squig jest jedynym hero jaki można dolaczyc do samego oddzialu hoppersow, chyba bezposrednio w AB jest taki zapis, ze moze tam dolaczac
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Zasada squigów obnoxious mówi że bohaterowie nie mogą dołączać. Jednak bohater na giant squigu nadpisuje tę zasadę i może. Nawet daje całemu oddziałowi swoją zasadę supreme bouncer pozwalającą przerzucić raz wynik rzutu na random movement.
Co do ustawienia - podczas walki skirmishers zwijają się i masz już rozstawienie jak normalne oddziały. Jako że podstawki pasują do siebie (giant squig zajmuje miejsca czterech hoppersów) to jest tak jak napisałeś - masz w pierwszym szeregu bossa z trzema hoppersami. w drugiej tak samo. w trzecim szeregu (jeśli masz) masz już 5 hoppersów.
Edit: Jasne że z trzema. Dzięki
Co do ustawienia - podczas walki skirmishers zwijają się i masz już rozstawienie jak normalne oddziały. Jako że podstawki pasują do siebie (giant squig zajmuje miejsca czterech hoppersów) to jest tak jak napisałeś - masz w pierwszym szeregu bossa z trzema hoppersami. w drugiej tak samo. w trzecim szeregu (jeśli masz) masz już 5 hoppersów.
Edit: Jasne że z trzema. Dzięki
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2013, o 08:22 przez ślivek, łącznie zmieniany 1 raz.
na tej samej stronie jest napisane, ze modele z 2 szeregu rowniez moga atakowac pchajac sie do walki... dalej jest to wyjasnione, ze model z przodu musi byc w walce, logiczne nie?FAZIK pisze:Te za Giant Squigiem też mogą atakować. Bo modele te są bezpośrednio za modelem w zwarciu więc ich supporty działają RB48.
Czyli 5.
supporty są z 2 ranku, modele za dużym squigiem sa w 3, jesli podstawka jest inna to zgodnie z opisem w dziale postaci zastepuje ona okreslona liczbe modeli i w ten sposob wylicza sie ilosc rankow do rank bonusu
horda dopiero nadpisuje, ze wspierające sa z 3, czyli wg ciebie jak masz horde wojownikow chaosu 40 sztuk i wstawiasz tam daemonic mounta to nawet 4 szereg atakuje? bo 1 model zajmuje 2 szeregi,, więc kolejne 2 biją? no camon toz to pachnie na kilometr wałem
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Takie o to pytanie.
Szarżuję 3 oddziałami Nocników na oddział z S 3. Czy rzucając siatkę z każdego unitu mogę obniżyć S atakowanego oddziału o 3 - więc czy mogę obniżyć ją do zera?
Szarżuję 3 oddziałami Nocników na oddział z S 3. Czy rzucając siatkę z każdego unitu mogę obniżyć S atakowanego oddziału o 3 - więc czy mogę obniżyć ją do zera?
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
W opisie Nettersów masz napisane, że obniżasz o 1, niezależnie od tego, ile razy kogoś zarzuciłeś sieciamiJeżus pisze:Takie o to pytanie.
Szarżuję 3 oddziałami Nocników na oddział z S 3. Czy rzucając siatkę z każdego unitu mogę obniżyć S atakowanego oddziału o 3 - więc czy mogę obniżyć ją do zera?