PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Skarabek99
Wałkarz
Posty: 81
Lokalizacja: Łódź/Kruszów

Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS

Post autor: Skarabek99 »

To szkoda :( bo wtedy by trochę zyskał na wartości.
Armie:
TK - 3500 pkt

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6355

Post autor: Naviedzony »

I tak jest niezły. Ale dokupywanie poisona to strzał w stopę. :P

Awatar użytkownika
haggis
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 122
Lokalizacja: Katowice

Post autor: haggis »

Nowy draft 3
Tomb Kings (2700)

• Maximum unit point cost is increased to 550

• Victory points achieved against Tomb Kings are decreased by 10%

• Models within 12” of the Hierophant may march
• Skeleton Archer models, max 80

• Neferra's Scrolls of Mighty Incantations can't be taken by model with Lore of Death

Generalnie super bo można w pierwszej turze przejść piechotą o 16``
raz w fazie ruchu i raz w magii !!

lataczami 40``
a sfinksy wycisną 24``

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

nie
popychsczka daje normal move nie marsz więc 12'' piechotą

Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 573
Lokalizacja: Chełmża

Post autor: beszcza »

A gdzie tu klimat??? Nasza armia traci go wraz z kolejnymi wymysłami....

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6355

Post autor: Naviedzony »

Kacpi 1998 pisze:nie
popychsczka daje normal move nie marsz więc 12'' piechotą
Normal move to przecież także marsz. A także reform. Popychaczka TK jest przecież jedyną, która pozwala na reform. Czar nie daje Ci tylko opcji poruszenia się. Ten czar daje Ci powtórzenie pełnego spektrum możliwości, które oferuje Ci faza ruchu.
A gdzie tu klimat??? Nasza armia traci go wraz z kolejnymi wymysłami....
Ja przeżywałem w ten sposób utratę inkantacji. Ale z drugiej strony obecna magia też ma dużo sensu i klimatu. Marsz w 12" od hierofanty nie jest ani bardziej, ani mniej klimatyczny.

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Też nie uważam, by to zabijało klimat. Bardziej przerażają mnie teraz te wszystkie możliwości, latający cyrk na 2 necroświniach i 30 carrionach i tego typu rzeczy. A tak mi się rozpy zmieniać nie chce, ech :mrgreen: .

Awatar użytkownika
DjMicro
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: DjMicro »

beszcza pisze:A gdzie tu klimat??? Nasza armia traci go wraz z kolejnymi wymysłami....
Akurat tu jest poprawa tego klimatu. Bo jakby nie patrzeć, Hierofant trzyma armie przy życiu, żeby się nie sypała - ma tyle mocy w sobie, że nią emanuje co trzymała szkielety. A im bliżej jesteś źródła tej mocy, tym więcej Ci się jej udziela. (koks w powietrzu można by rzec :mrgreen: ) A w Neherharze jest tyle magi, że wszyscy kościani obywatele mogą sobie spokojnie pląsać po rozżarzonych piaskach i nie potrzebują do tego Hierofanta 8)

Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 573
Lokalizacja: Chełmża

Post autor: beszcza »

Co ty gadasz??? Widziałeś kiedyś biegajace szkielety albo olbrzymie posągi... Ehhh dlatego zawsze w domu będą królować zasady czystego rulebooka;-)

Awatar użytkownika
Dzoooma
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Stolica, Wola - "Gamonie"

Post autor: Dzoooma »

Ja w ogóle nie widziałem nawet człapiących szkieletów i ogromnych posągów :( :wink:

Dla mnie bajer, brakowało mi tego. Przydałaby się zmiana w zasadach wskrzeszania konstruktów i byłbym w 100% usatysfakcjonowany tą armią pod kątem zasad.
Obrazek
Zapytaj mnie co sądzę o GW...

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

ja tym bym się spierał z tą popychazką ale chciałbym nie mieć racji :D

Awatar użytkownika
DjMicro
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: DjMicro »

Jak już poruszmy temat domeny magi, to ja bym był za tym, żeby szkielety przywoływać k6+1 konstrukty k3+1 a Sztandar Nieumarłego Legionu 2k6+2. :P
A tak serio,
to konstrukty powinny odzyskiwać więcej niż 1 pkt

Jarema P.
Warzywo
Posty: 10

Post autor: Jarema P. »

Witam!
Czy ktoś bardziej ograny mógłby mi powiedzieć jak ograniczenia EURO mają się do naszego zwoju inkantacji?
Bo z tego co ja zrozumiałem z podręcznika armii i erraty GW, to dodawane przez niego kości nie są liczone jak PD.
Mogę więc za ich pomocą przebić limit 12 kości na turę i mieć teoretycznie 16? Czy euro to obcina? Bo możemy dodać tylko 3 (nowy draft wrócił nam taką możliwość).

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

Zwój nie wykorzystuje PD więc możesz z kaszkietu i z magów zchannellować dodatkowe 3 kości i jeszcze doładować kolejne 4 używając zwój.

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

ale nie możesz przebić 12 na turę

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

A nie działa on tak jak grzybki goblinów? Przecież nie są to PD. Faktem jest, że nie możesz mieć w jednym momencie więcej niż 12 kości, ale jeśli przykładowo wygenerujemy 9 PD do tego +3PD z kaszkietu i zaczniemy rzucać czary, to jak zostanie nam 1 kostka to bez przeszkód powinniśmy móc użyć zwój.

Jarema P.
Warzywo
Posty: 10

Post autor: Jarema P. »

A nie działa on tak jak grzybki goblinów? Przecież nie są to PD. Faktem jest, że nie możesz mieć w jednym momencie więcej niż 12 kości, ale jeśli przykładowo wygenerujemy 9 PD do tego +3PD z kaszkietu i zaczniemy rzucać czary, to jak zostanie nam 1 kostka to bez przeszkód powinniśmy móc użyć zwój.
Dokładnie tak to interpretuje, ale spotkałem się z opinią że euro tnie zwój i mogę wygenerować tylko 3 kości niezależnie od źródła (channell, casket lub zwój). Swoją drogą gdyby tak było to ten przedmiot traci racje bytu ( w końcu trzeba rzucić dublet na bonusowych kościach żeby zadziałał).

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

W ETC mamy
Apart from Winds of Magic, an army may only generate up to 2 additional Power or Dispel Dice per magic phase.
Dla TK zwiększone do 3 ale głównymi słowami są PD i DP, a w AB mamy zapis
...The bonus dice do not count as power dice. ...
Więc jeśli ktoś uważa, że zwój jest w jakikolwiek sposób ograniczony (nie wliczając zapisu ETC "Neferra's Scrolls of Mighty Incantations can't be taken by model with Lore of Death") to prosze niech wytłumaczy z jakiego powodu.

Jarema P.
Warzywo
Posty: 10

Post autor: Jarema P. »

(nie wliczając zapisu ETC "Neferra's Scrolls of Mighty Incantations can't be taken by model with Lore of Death")
Ten zapis też już zniknął. Teraz zwój blokuje 2 PD i 2 DD. Dziękuje za szybką i rzeczową odpowiedź.

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Skąd info, że zwój teraz coś blokuje?

ODPOWIEDZ