wilda używałem tylko na początku AB i troszkę w 8ed. ale niestety te czary mają nie co za krótki zasięgMalagor pisze:w moje rozpisce zawsze mam miejsce dla małego maga z wildem i popychaczką
0. jest dobra awet koszt casta
1. jak by zasięg był 36" chociaż był by na prawdę prze kozacki na maszyny, i można by łączyć z shadowem -d3T + staff z re-rollem W ( choć sam uważam " magię w grze jako dodatek który nie koniecznie musi coś robić w grze, a jak wyjdzie to jest git )
2. było by dobre jak by miało +2 do rzutu czy nawet +4 bo z BSB można to przerzucać więc lipnie
3. chyba jeden z najlepszych czarów tu ( już widzę dużą wersję na 16+ że wszyscy bohaterowie ryczą w 12"

4. lepsze by było jak by miało to zasięg 24, a nie 12", bo nawet z bretończykami obejmiesz 2 lance max
5. kozackie ale po co ten max do 10 jak grasz z doomkami to mało przydatne bo do siły max 4+ a A w pewnym momęcie nie dodasz tak czy siak a ranę można oberwać a tak z beastem masz 9S + A z bazy + wygenerowane za wygrane CC + 3A za czar

6. przyzywasz potworka nie czarujesz nie dispelujesz ( co w 6besti można czynić ), po drugie mają pkt. za potworka jak zniknie, lipa straszna
chyba jednak zostanę przy beast
jak masz tam 1 maga i to tylko z popychaczą to faktycznie są inne priorytety w shootinguMalagor pisze:przeciwnik nie strzela mi do ungorów bo bardziej boi się szarży od dwóch klocków gorów i minosów tudzież bestigorów
