9th Age

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Re: 9th Age

Post autor: Slayer Zabójców »

Aldean pisze: nie mniej, cannon krasi z rerollami kosztowal okolo 160-170 pkt. teraz 100. tez wez to jako faktor.
Cannon z rerollem kosztował 145, drugi 150. Teraz za 165 jest cannon z inżynierem który jest dalej bardziej zawodny niż ten 8 edycyjny. Według mnie te 165 punktów jest mocno przepłacane, przynajmniej w przypadku krasnoludów, ale to może dlatego, że katapa jest dalej taka jak była i według mnie jest o wiele bardziej atrakcyjna od działa.
Obrazek

ślivek
Kretozord
Posty: 1691

Post autor: ślivek »

Myth pisze:@ślivek, mógłbyś wrzucić jakieś podsumowanie zmian?
Nie. Sam sobie przeczytaj ;) Na końcu pdfa zawsze jest changelog.
Poza tymi zmianami za to:
arthain pisze:Meanwhile you can consider this an official errata. WM can't pursue
source: http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... post158893
Obrazek

ślivek
Kretozord
Posty: 1691

Post autor: ślivek »

To co jest skończone i gotowe i będzie opublikowane... nie wiadomo kiedy ;)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

kurde myślałem, że dałeś linki :D Poszedłem po kanapkę bo zapowiadała się długa lektura a to takie rozczarowanie :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Radagas
Wałkarz
Posty: 52

Post autor: Radagas »

Swoją drogą ciekawe czy ktoś myślał żeby znowu połączyć chaos w jedną armie, a nie robić bez sensowne rozbicie na 3, które miało za zadanie jedynie nabijać kabzoch GW

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

Raczej wątpię. Każda armia posiada dość sporą ilość najróżniejszych jednostek i danie tego wszystkiego w jeden book byłoby IMO zbyt OP. Z drugiej strony, możnaby powybierać część jednostek i stworzyć w miarę zbalansowany AB. Tylko pytanie, które jednostki brać, a które odrzucić, jednocześnie powodując, modele posiadane przez graczy stałyby się totalnie nieużyteczne.
Osobiście nie widzę dobrej opcji na stworzenie sił Chaosu.

Awatar użytkownika
Radagas
Wałkarz
Posty: 52

Post autor: Radagas »

No wystarczy wziąść rolebook z 5 edycji i wszystko mamy. Jednostek nie doszło jakoś tak specjalnie dużo, niektóre można by scalic. Jedna armia chaosu to byłoby super rozwiązanie, powrót do normalnego klimatu, flufu, a nie kontynulacja niewiadomo czego. Właściwie wiadomo, kurewskiej komerchy GW

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Nie dużo? Patrząc na sam woch, z core wypadają fallen.
Z special w sumie wszystko oprócz knights, dragon ogres i spawn.
W rare zostaje giant i hellcanonn. Jeszcze shaggot.

Awatar użytkownika
Radagas
Wałkarz
Posty: 52

Post autor: Radagas »

Co to są fallen?
Chosenów można wystawiać jako wojowników, wszystko można ładnie ubrać. Jak bym grał wochem to bym się zajebiscie cieszył ze mogę wystawiać demony jeszcze

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator
Posty: 2723
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: GrimgorIronhide »

Radagas pisze:Swoją drogą ciekawe czy ktoś myślał żeby znowu połączyć chaos w jedną armie, a nie robić bez sensowne rozbicie na 3, które miało za zadanie jedynie nabijać kabzoch GW
bela16 pisze:Raczej wątpię. Każda armia posiada dość sporą ilość najróżniejszych jednostek i danie tego wszystkiego w jeden book byłoby IMO zbyt OP. Osobiście nie widzę dobrej opcji na stworzenie sił Chaosu.
I tak powstała Unia Chaosu oraz Konfederacja Chaosu :lol2:

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Kurcze kolego mówisz że niedużo, a sam nie znasz nie armii.
Otwórz sobie podręcznik i policz. Połowa jednostek do kosza. Ich modele na półkę? LOL :lol2:
Z demonów to chyba 3/4 jednostek nie istniało przed wydzieleniem ich jako armii.

Awatar użytkownika
Radagas
Wałkarz
Posty: 52

Post autor: Radagas »

GrimgorIronhide pisze:
Radagas pisze:Swoją drogą ciekawe czy ktoś myślał żeby znowu połączyć chaos w jedną armie, a nie robić bez sensowne rozbicie na 3, które miało za zadanie jedynie nabijać kabzoch GW
bela16 pisze:Raczej wątpię. Każda armia posiada dość sporą ilość najróżniejszych jednostek i danie tego wszystkiego w jeden book byłoby IMO zbyt OP. Osobiście nie widzę dobrej opcji na stworzenie sił Chaosu.
I tak powstała Unia Chaosu oraz Konfederacja Chaosu :lol2:

Tak jest!! :D

Awatar użytkownika
Radagas
Wałkarz
Posty: 52

Post autor: Radagas »

I tak samo undedy też powinna być jedna armia, a nie dzielić na 300 różnych

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Pewnie, po co robić oryginalne Tomb Kingi, skoro można mieć po prostu nieoryginalne Undeady.

ślivek
Kretozord
Posty: 1691

Post autor: ślivek »

If (still an IF!) everything works out as planed:
8 March release
Obrazek

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Można pomyśleć o możliwości dodawania jednostek Demonów i Beastmenów do Wojowników Chaosu na podstawie jakiegoś ograniczenia?
Np. Tylko demony o tym samym mark co generał armii? (Nie jest to fluffwise?).

Co z bestiami wówczas?

Szkoda, że bestie nie mają marków...

U nas w klubie na pewno będzie możliwość wystawiania całego chaosu i Undead Legions, ale my bardziej funowo sie bawimy :)

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

z takiego "fluffwise" rodzą sie potworki i przegiecia... ;)

każda armia ma swoje mocne i slabe strony, a kto by chciał grać vs armii tylko z mocnymi stronami?
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Blaesus pisze:Można pomyśleć o możliwości dodawania jednostek Demonów i Beastmenów do Wojowników Chaosu na podstawie jakiegoś ograniczenia?
Np. Tylko demony o tym samym mark co generał armii? (Nie jest to fluffwise?).
w sumie mialoby to sens. np. trzykrotnosc ceny modelu (bo to dosc rzedkie spotkac czlowieka w armii demonow). Ale chyba rzeczywiscie fluffowe.

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Shino pisze:
Blaesus pisze:Można pomyśleć o możliwości dodawania jednostek Demonów i Beastmenów do Wojowników Chaosu na podstawie jakiegoś ograniczenia?
Np. Tylko demony o tym samym mark co generał armii? (Nie jest to fluffwise?).
w sumie mialoby to sens. np. trzykrotnosc ceny modelu (bo to dosc rzedkie spotkac czlowieka w armii demonow). Ale chyba rzeczywiscie fluffowe.
Skrót myślowy z mojej strony. Może używać WoDG jako bazę. Jakoś mi się bardziej kojarzy człowiek jako przywódca armii, a demon (nawet BloodThirster) jest przyzwany. Ew. ograniczyć tylko do mono armii WoDG - jeśli armia składa się tylko z 1 mark + undivided, w czym generał musi mieć mark, to można brać demony tego samego bóstwa.

Przykład: Generał (Mark of Change) - reszta armii to demony Change i jednostki WoDG Change + True Chaos.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Widzę że trwa sezon ogórkowy związany z oczekiwaniem na wersję 0-99-0 :D
To ja poproszę ogry i krasnale w empire, orków w skavenach, zjednoczone elfy, zjednoczone undeady, chyba tylko lizaki zostają same.

ODPOWIEDZ